Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

in anumite cazuri, fabrica plateste unele reparatii chiar daca masina nu mai este in garantie ( defectiuni de care se stie ca sunt "mici" vicii de fabricatie, etc) 

Prima conditie, preliminara, sa ai reviziile facute la zi, in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum pot solicita asta, la cine? Cei de la porsche timisoara nu mi-au zis nimic.

Despre revizii, le-am facut pe toate la reprezentanta, doar ca ultimele doua (75000 si 90000), fiind iesit din garantie, le-am facut cu vreo 2000 km dupa cei 15000 de la precedenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suficient ca sa iti refuze kulanza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o discutie civilizata la un dealer serios. Astfel vei cere reparatia pe cheltuiala producatorului pe motiv de viciu ascuns la fabricatie. Vei tot solicita pana gasesti un dealer ce are chef sa se apuce de hartiile necesare, inaintare la producator, dupa care astepti raspunsul oficial. In final cred ca vei castiga 75% pe cheltuiala lor dar 25% banii tai(oricum multi). Succees .

Foarte interesant ca nu s-a sesizat nici un zgomot ciudat in cei 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult de informatie, o sa incerc sa vad daca am noroc. Din pacate nu prea imi da mana sa o plimb cu platforma de la un dealer la altul.

Oare ca sa solicite kulanza au nevoie si de masina? Sau e suficienta constatarea de la porsche timisoara? Ca as duce-o la orice service, dar numai dupa ce am un raspuns favorabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la Procar. Stiu ca sunt mult mai deschisi catre client decat Porsche TM.  Da o fuga pana la ei, discuta , cere-le parerea si pe urma vezi tu daca le duci masina sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, voi nu mai aburiti omul! Care service se mai lupta pentru kulanza(sunt o gramada de hartii de facut, si s-ar putea sa te refuze) cand masina a fost desfacuta de altcineva! Deci du-te la serviceul care ti-a desfacut-o prima data( ai spus ca au pus distributia la punct) si acolo incearca sa obtii kulanza! dar depasirea reviziei cu 2000 de km cred ca va fi argumentul pentru care nu ti se va aproba!

 

Cuiva cu 1,2 tsi i s-a refuzat inlocuirea lantului(O PROBLEMA ARHICUNOSCUTA LA 1,2 TSI si din vina fabricii) pe motiv de depasire cu 1000 de km a reviziei! ei vor sustine ca daca te duceai la timp ar fi constatat neregula!

 

E cam greu in situatia ta, de asta fac reviziile cu 2000 de km mai devreme! 

Bafta, si sa ne tii la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Aseara, in timp ce eram pe autostrada am sesizat ca la orice acceleratie ceva mai serioasa se aude un fasait de undeva dinspre compartimentul-motor (pare ca frontal dreapta).

Nu mi-am dat seama daca se aude si in viteza intaia, dar sigur din a doua se aude cand accelerez, si daca am sesizat bine... de pe undeva in jur de 2000 de ture.

Cand merg constant nu se aude nimic indiferent de viteza (nu am incercat cu mai mult de 120), ci numai cand accelerez. Daca eliberez acceleratia dispare imediat acel fasait.

Practic si intensitatea acelui fasait pare ca se aude proportional cu nivelul de accelaratie.

 

Pe de alta parta mentionez ca nu am sesizat o pierdere de putere sau vreun alt comportament ciudat la demaraj iar turatia motorului nu este plafonata.

 

Din cautarile pe forum am vazut ceva referitor la furtunul de la intercooler (fisurat / sau neprins bine).

 

Cat de grav este avand in vedere ca peste cateva zile trebuie sa fac un drum de 1700+ Km.

 

Aveti idee de unde ar putea fi problema?

 

Multumesc

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul mi-am facut singur din neglijenta o taietura in acel furtun si fisiia cum spui tu.

Incearca sa gasesti locul pe unde fisiie, fiindca acolo ai suprapresiunea creata de turbina si in mod sigur s-a umezit cu ceva ulei...

Ce poti pati ?! pai se poate desface de tot daca e la o imbinare si atunci poti trage in motor aer direct de afara ( cu praf si alte mizerii sau bucati rupte din furtun.... oricum ar fi e mare pericol pentru motor, pe linga faptul ca pierzind din presiune, la marirea gaurii nu mai ai putere si o sa dai senzorii peste cap, cu urmarile firesti in consumul si functionarea motorului. Sa nu uit, traseul de controlat, de la turbo, din spatele motorului , coboara jos prin partea spre baterie si vine in fata, traverseaza tot pe jos prin fata motorului, urca prin partea ta stinga cum stai in fata masinii cu fata la ea, si merge pe sus in spate, pe deasupra curelei de accesorii . 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950 - multumesc pentru raspuns.

Din pacate eu nu ma pricep deloc la motorul masinii.

Insa am facut o inspectie vizuala si singurul loc unde am vazut ceva ulei este la componenta din atasament - mai exact pe acel ax din partea de jos a imaginii. Sincer, nu stiu daca are sau nu legatura, desi pare ca da.

In rest nu am vazut niciun furtun cu probleme.

Azi am mai facut un drum foarte scurt si pot spune ca in oras nu se simte nimic. Doar cand accelerez tare se aude acel fasait, insa nu ceva tare, se aude slab - seamana putin cu cel de la AC, as putea spune.

Maine o sa fac la prima ora programare la service.

Ma rog, sper ca la service sa ma lamureasca si sa si rezolve.

post-4780-13623445884172_thumb.jpg

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema destul de serioasa:

"Din lipsa de ocupatie" m-am apucat cu un prieten sa montam un tempomat la ocatvia lui iar dupa ce am demontat si montat la loc totul cand am vrut sa facem proba am constatat ca atunci cand pun contactul nu se aprinde nimic in bord, iar masina porneste daca ii dau la automat, dar cum iau mana de pe cheie si revine in pozitie normala motorul se opreste.masina este din 2009 FL.

Rog pe cine poate sa-mi dea niste sfaturi sau idei.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa din nou si vezi ce nu e pus la loc sau ce pin este indoit in vreo mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta a fost problema, un pin stramb.Multumesc Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, voi nu mai aburiti omul! Care service se mai lupta pentru kulanza(sunt o gramada de hartii de facut, si s-ar putea sa te refuze) cand masina a fost desfacuta de altcineva! Deci du-te la serviceul care ti-a desfacut-o prima data( ai spus ca au pus distributia la punct) si acolo incearca sa obtii kulanza! dar depasirea reviziei cu 2000 de km cred ca va fi argumentul pentru care nu ti se va aproba!

 

Cuiva cu 1,2 tsi i s-a refuzat inlocuirea lantului(O PROBLEMA ARHICUNOSCUTA LA 1,2 TSI si din vina fabricii) pe motiv de depasire cu 1000 de km a reviziei! ei vor sustine ca daca te duceai la timp ar fi constatat neregula!

 

E cam greu in situatia ta, de asta fac reviziile cu 2000 de km mai devreme! 

Bafta, si sa ne tii la curent!

confirm. eu sunt patitul.desi per tottal reviziile le aveam facute cu aprox 3000 km mai devreme , una dintre ele a fost depasita cu ~ 1000 km motiv de refuz kulantza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aproape 3 ani bibiul bitonal a devenit monoton.

O sa desfac sa vad daca e reparabil.

L-am folosit moderat, asa ca nu ar fi trebuit pana la 6 ani sa aibe probleme. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se strica de la utilizare, ci de la apa in principiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica claxonul???  Pai asta-i problema serioasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Vin si eu cu o problema mai grava zic eu din punctul meu de vedere. Legat de Octavia 2, An 2006, Motor 2.0 140 CP cu DPF. Mergeam prin oras, si dintr-o data au aparut martori in bord, spirala si martorul de motor si masina nu mai tragea. Am bagat Vag-Com-ul pe ea, si mi-a dat mai multe erori. Ma intereseaza mai mult problemele pe Motor cum se pot remedia si cea cu Blocare Pornire. Le sterg si reapar. 

Log-DGM-TMBGE61Z572025376-132960km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate de 170 HP, ca alea de 140 nu au filtru.

 

Schimba senzorul de temperatura.



Poate de 170 HP, ca alea de 140 nu au filtru.

 

Schimba senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, motorul este 2.0 TDi DPF 103 KW BMM. Pot face cu vag-com regenerare la filtrul de particule? Eu cred ca este filtrul de particule infundat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi si eu am ramas oarecum mirat, asa stiam si eu, ca pe OCtavia nu s-a pus DPF la 2.0 tdi. dar se pare ca la BMM (cel cu 8 valve ) exista DPF.

 

@jeanbacuta

 

da, se poate face regenerare cu VCDS

 

dar cu eroarea aceea la senzorul de temperatura gaze evacuare, nu vei putea sa pornesti procedura.

 

Problema ca la PD, regenerarea se face in mers, deci cel mai potrivit este un elevator. Sau suspendata fata masinii. 

 

 

Prerequisites (General):
Ignition ON
Engine ON (Idle)
Coolant Temperature above 50 °C (see MVB 002.4)
Particle Filter Load below Specification (see MVB 075.3, VAG-COM should give the specified value)
If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)

Conditions (Driving Cycle):
Vehicle Speed between 30-60 km/h (18-37 MPH)
Engine Speed between 1500-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic)
Duration approx. 15-20 Minutes
Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 700 °C

Drive the car based on the above conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.

[select]
[01 - Engine]

[Coding-II - 11]
Enable Regeneration by Entering 21295.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]
Select both Groups at once 070 and 075.
[Go!]
MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075.3: Particle Filter Load
MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).

[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Deci trebuie schimbat si senzorul de temperatura gaze evacuare? Daca da, unde este acesta si imi puteti da vreun cod sa gasesc niste preturi?

2.Cand intru cu Vag-Com-ul pe Engine, sa ii fac regenerarea, masina trebuie sa fie deja in mers?

3. Este bine sa fortez regenerarea in caz ca pe normal nu este activa?

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU merge pe elevator, doar in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca merge si pe elevator. Nu vorbesc din auzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 3 senzori, upstream particulate filtre. upstream turbocharger, downstream particulate filter. LA tine care este dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!