Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Daca nu ai folosit AC, atunci axul compresorului nu s-a invartit, iar sansele ca acesta sa se fi dus de la sine sunt relativ mici. Inteleg ca pana in primavara nu ai avut vreo problema cu ea - de genul AC slab, zgomote, etc?

Dupa cate vad eu la compresorul asta axul e antrenat non stop de curea, al meu si-a dat ortu azi maine il demontez si vad ce are, e o porcarie de compresor , si matizul are unul mai destept, al meu s-a blocat dupa 5 minute de functionare si a rupt cureaua a oprit motorul si nu se mai invarte nici cu forta .

Deci daca e cum ma gandesc eu nu are nici o logica sa se strice vreodata din cauza nefunctionarii pe ac sau clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@octavia 4 ever - Atunci daca freon are (cum e si normal) cum sa imi explic ca miroase ingrozitor atunci cand baga aer fierbinte pe LOW ?

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba mirosul cu freonul, mirosul e de pe traseul pe care sufla ca doar nu sufla cu freon, filtrul de polen ar fi bine sa il scoti ca e simplu rau si sa il lasi sa mearga fara un timp , vezi ca mirosul urat de obicei vine din filtru, eu am schimbat cateva pana am gasit unu care sa ma multumeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta. Dupa 1 ora si jumatate de asteptare pana sa intre masina in atelier, Compresorul a pornit si nu are nici o eroare stocata. Asa ca nu au avut ce sa faca. Sper sa nu mai dea rateuri de acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ca atunci cand te duci la doctor si nu te mai doare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba mirosul cu freonul, mirosul e de pe traseul pe care sufla ca doar nu sufla cu freon, filtrul de polen ar fi bine sa il scoti ca e simplu rau si sa il lasi sa mearga fara un timp , vezi ca mirosul urat de obicei vine din filtru, eu am schimbat cateva pana am gasit unu care sa ma multumeasca

de care ai avut si care e cel mai ok acum pt tine (firme)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta problema cu O 2 a mea: azi mi-a aparut mesaj cu check brake central light urmat de alte 22 mesaje de verificare a tuturor becurilor. Semnalul nu mergea, xenoanele se aprindeau si se stingeau, nu aveam stop pe frana. Mers la AVia, constata erorile, dupa 2 porniri nu a mai facut. Ramane de vazut daca mai face schimba centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce aiurea..in locul tau o lasam acolo si le ziceam ca e inadmisibil si sa imi dea alta..mi se pare de neconceput ca o masina noua sa aibe atatea probleme de noua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pana la urma faza cu compresorul nu e un defect, am ajuns la concluzia, cu aparatul de diagnoza in fata, ca asa functioneaza el, adica ventilatoarele nu trebuie sa mearga tot timpul. Si daca in masina sunt 30 grade si afra 22 si eu cer 19 inauntru cu Ac apasat, clima incearca sa aduca temperatura intai cu aerul de afara cu compresorul lucrand foarte putin, apui cand ajunge in masina pe la 23 grade compresorul lucreaza in sarcina maxima. Chiar daca ventilatoarele nu sunt pornite, compresorul face presiune si conduma cuplu.

Si la stea noi, centrala (09), confortul (46) si CAn (19) sunt in acelasi modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati mai auzit sau vazut zgomot la capetele de planetara la 44000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smoothcoder

Nu stiu tu ce zgomot auzi si cand, dar eu aud un 'hmmmm' baritonal cand iau viraj maxim dreapta, mai in forta. Masina are 47500km, deci tot cam ca a ta. In service mi-au spus ca masina nu are absolut nimic, e in perfecta stare. Mda... incerc sa accept asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot de cap de planetara, ca stiu cum suna. Cand plec de pe loc cu viraj stanga sau dreapta "tacane" capetele de planetara si eu zic, ca nu e normal in 44000 km! O sa merg si la service sa se convinga si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile imi pierdea lichid racire; am fost in service - radiatorul spart!! Fara sa am vreun accident, fara nimic! Cum e posibil asa ceva? Noroc cu mine ca mi-l vor inlocui pe garantie. Masina are 1 an si-un pic... luata de noua.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la vechea mea problema cu antigelul... s-a rezolvat in sfarsit.

Era de la garnitura de chiulasa, se pare ca pe acolo manca.

Mecanicul de la Seat C-ta a mai testat si un radiator pentru racirea gazelor (legat de EGR, mi se pare ca raceste esapamentele inainte de a fi recirculate), dar nu a avut nimic. In final a desfacut motorul si a gasit galeria uda la cilindrul 1.

Costuri...

Garnitura de chiulasa 150Ron (Tracom CT, e la parterul blocului meu :biggrin:)

Manopera 900Ron

Acum merge bine... :icon_cool: dimineata porneste fara sa se mai balbaie, iar antigelul nu a mai scazut. Am cam 200km de cand am scos-o din service. De obicei nivelul scadea de la max la min in ~300-400km.

Trebuie sa mai rezolv problema pescarusilor care au obiceiul nesimtit de a "marca" masinile proaspat spalate :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va povestesc si eu ce am patit.

Am o octavie2 din 2006, garantia a expirat anul trecut in februarie, in mai, AC-ul a inceput sa mearga aiurea, mirosea foarte urat instalatia, baga aer fierbinte cateva minute si dabia dupa aia rece, pana la un moment dat cand daca apasam pe AC nu se mai intampla nimic, nu mai crestea nici turatia la motor.

Am mers la o cunostinta la un service, si vestea fatala: compresorul a plesnit in interior, a bagat span in toata instalatia, trebuie schimbat compresorul si curatata toata instalatia, pe scurt cam 7000 de lei atunci.

Nu am avut bani asa ca am lasat-o pe anul asta. Am facut rost de un compresor de la dezmembrari, tot de la o cunostinta cu 1500 de lei, nu e nou, nu e stralucit dar nici 1000 de euro nu este :D am schimbat si radiatorul (1200 de lei, dar e nou) ca toti mi-au zis ca nu prea se spala, ca strica la loc compresorul ... Per total 3300 de lei, ca bani e bine dar sa vad cat ma tine ...

Faza care am auzit-o in 3 service-uri este ca pe octavia 2 compresorul este conceput de ei sa crape asa repede (ca tu sa fii nevoit sa cumperi de la ei unul nou). Adica pe modelul asta compresorul se invarte tot timpul odata cu motorul, daca tu dai 5000 de ture, si el tot asa se invarte, deci crapa, chiar daca nu il folosesti (deasta se trezesc multi cu el mort peste iarna)

Morala cum vedeti ca da rateuri (baga aer fierbinte, miroase foarte urata), nu il mai folositi si mergeti la o diagnosticare, poate apucati sa nu va crape toata instalatia (vezi radiaotrul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul nu este facut de cei de la skoda, si nici nu e conceput de ei sa crape. Probabil si tu ai avut acelasi compresor Zexel, care la toate marcile auto se strica, uite-te pe cateva forumuri de la Audi si ai sa vezi cum sta treaba. Citeste mai multe in topicul Compresor defect ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu senzorul de la centura soferului la o octi 2 2006 in sensul ca mi se apride martorul in bord desi centura este bagata.. am incercar eu sa depistez problema si am ajuns la concluzia ca defectul este undeva in interiorul sistemului de prindere al centurii (chestia de plastic neagra cu buton rosu in care intra), contactul din interior nu se mai face cum trebuie, daca nu exista niciun fel de tensiune (nu electrica ci mecanica ) in centura adica daca nu trage nimeni de ea martorul de centura ramane stins, cum tragi umpic de ea adica cum ii aplici umpic de tensiune asa cu sta ea in mod normal intinsa gata se apride becul si incepe sa piuie, cu siguranta problema este din interior si nu de pe traseul firelor care duc in centura pt ca becul se apride doar daca trag de centura nu si de chestia in care intra (de aia trag degeaba ca nu face nimic). Intrebare cat de complicata este reparatia sau schimbul ?

Modificat de MrMishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MrMishu si eu am acesta problema, chiar daca nu se manifesta tot timpul, ci numai pe drumurile virajate. Bine, eu n-as trece-o la categoria "probleme serioase" ci la categoria " probleme costisitoare" :) Am intrebat acum un an la service cat ma costa "distractia" si cand am auzit mi-a pierit cheful: 300 euro +tva + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai lesne e sa-i scoti mufa de sub scaun si s-o amutesti pe veci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca la mine face tot timpul adica imediat ce centura se intinde umpic si se mainifesta mult mai pregnant decand a venit caldura mai facea ea si in iarna dar fffff rar. Acum ma gandesc eu daca computerul masinii nu mai stie daca centura este bagata cum va actiona airbag-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Computerul masinii o va vedea cuplata tot timpul. Piuit = centura necuplata, liniste = centura pusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-am chinuit vreo 2 ore sa decuplez mufa de la centura si nu am reusit, daca e cineva bun sa imi explice si mie pe ce trebuie sa apas-trag ca sa o scot sau cum sa fac ca nu am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-am chinuit vreo 2 ore sa decuplez mufa de la centura si nu am reusit, daca e cineva bun sa imi explice si mie pe ce trebuie sa apas-trag ca sa o scot sau cum sa fac ca nu am reusit.

Nu cunosc exact conectorul dar:

Uitete bine la conector ea cu o lanterna. Are o mufa tata si o mufa mama.

Fa rost de o surubelnita plata mica, cu latime de 3-4 mm la varf.

Mufa mama sau mufa tata trebuie sa aibe un "agatator" care se decupleaza cu surubelnita.

Daca nu se vede nimic pe exterior, atunci agatatorul este amplasat in interiorul camasii de la mufa mama.

Introdu surubelnita in camasa de la mufa mama si trage usor de mufa tata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub scaun la sina de pe exterior e un capac negru, te intereseaza de sub el mufa neagra.

Bagi o surubelnita sau altceva plat si faci parghie prin cheia conectorului in asa fel incat varful surubelnitei sa se departeze de conector (parca, a trecut o vreme) si tragi usor. Daca nu iese incearca miscand in sens invers, cu siguranta data la o parte mufa va glisa foarte usor. Pune-i un pic de banza izoliera in cap si las-o acolo pt viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!