Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Daca de la max la min se duce in cateva sute de km atunci cred ca se poate spune ca mananca in mod constant antigel. Poate nu mananca cu aceeasi foame! Dar eu in peste 30.000 de km nu am completat decat 300 ml antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pompa de apa se schimba odata cu distributia, o sa vezi ca pierde si nu se cunoaste cand e incinsa ca se usuca cat de cat dar ramane umed pe acolo, ar fi trebuit sa vada cei de la service dar probabil doar s-au uitat nu au si desfacut ceva capace sa vada...

Si eu sper sa nu ai alta problema decat distributia , bafta!

Eu in 3 ani si 9 luni nu am completat niciodata :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa fie doar distributia dereglata, dar eu atunci cand am oprit-o a iesit fum de la motor (putin ce-i drept, ca se vedea doar in bataia farurilor). Fumul ala de unde putea sa iasa daca ar fi doar distributia. E posibil sa iasa de la curea in cazul in care freaca de ceva, dar mi se pare putin probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o... era un furtun de la intercooler (sub filtrul de aer, jos langa scut). S-a rupt o clema de la sistemul de prindere, si cu presiunea facuta a sarit. Am dat azi comanda, face 155 RON unul nou.

Mai ramane pe sfarsitul saptamanii sa schimb distributia + pompa apa si toate filtrele, plus uleiul la cutie si sper sa dispara "foamea" asta pentru antigel.

post-24729-1240313859_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...de ceva timp,in mers se aude un fel de fluierat slab de sub capota,daca scot din viteza dispare zgomotul...stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...de ceva timp,in mers se aude un fel de fluierat slab de sub capota,daca scot din viteza dispare zgomotul...stie cineva ce ar putea fi?

Detaliaza .. ce fel de fluierat? .. la viteza constanta? .. la ce turatie? ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul e slab de tot...se aude cu geamul deschis...la turatie constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si la mine se aude un suierat care vine de la turbina, tot asa, la viteza constanta si pe la 1400-1600 de ture il aud cel mai bine. Mai incolo motorul face prea multa galagie si nu mai aud(sau nu mai face). Il aud cu geamul inchis.

Mi s-a spus sa nu imi fac griji... eventual sa verific daca toate furtunele de la turbo sunt prinse bine si nu sunt scapari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine acelasi fluierat .. nu cred ca e ceva grav...am auzit cam la toate masinile turbo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un suierat care vine de la turbina, tot asa, la viteza constanta si pe la 1400-1600 de ture il aud cel mai bine. Mai incolo motorul face prea multa galagie si nu mai aud(sau nu mai face). Il aud cu geamul inchis.

Mi s-a spus sa nu imi fac griji... eventual sa verific daca toate furtunele de la turbo sunt prinse bine si nu sunt scapari.

Si eu am aceesi problema, e posibil ca o pala de la elicea turbinei sa fie putin ciupita si din cauza asta scoate acel suierat. Cei de la reprezentanta m-au asigurat ca nu e nimic grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 85.000 mi-a cazut compresorul de la AC...pretul undeva la 4000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) mai bine nu-i aratai omului pt ca acum poate se strange de gat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la 87.000 mi-a cazut compresorul - asa spuneau cei de la reprezentanta. Pretul acelasi ca la tine dylly. In realitate, mufa electrica de pe el ruginise de la condensul care curgea pe ea de pe teava de freon de deasupra ei. Reparat si hidroizolat mufa, pret finat 250 RON :D

Sper sa fie si la tine aceeasi problema. Daca ai verificat si nu e aia, imi pare rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario: Ai putea sa ne spui si noua ceva despre mufa asta? Poate am putea face ceva sa prevenim problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am si eu o problema cu claxonul de la o Skoda Octavia 2, in senesul ca dintr-o data nu mai merge.

am verificat sigurantele si par a fi bune.

un mecanic mi-a sugerat ca de vina ar fi un arc din interiorul volanului si ca acesta ar trebui schimbat.

ma poate ajuta cineva cu mai multe informatii.

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smario, daca la apasarea volanului/claxonului, se aude un clanc/tac, atunci butonul din volan nu are nimic, si inseamna ca s-au ars claxoanele. Astea sunt in spatele proiectoarelor. Daca nu se aude acel clanc la apasarea volanului, atunci e posibil sa fie ce a zis mecanicul. Atentie - contactul trebuie sa fie pus.

Xpert, cu placere. Acea mufa e plasata pe compresor, spre partea din fata a compresorului, sub o conducta de freon. Prin acea mufa se face comanda compresorului de catre climatronic. Deoarece era un contact imperfect la acea mufa, si testerul a "crezut" ca e ars compresorul. Mecanicul meu, incercand sa desfaca acea mufa a ramas cu ea in mana fara picioruse, acestea fiind mancate de rugina. Solutia este schimbarea celor doua mufe mama/tata, una pe compresor, cealalta, fiind cea care se conecteaza in prima. Pentru a preveni o alta ruginire, mecanicul meu a invelit cele doua mufe, cu foarte multa banda izolatoare, si un manson de cauciuc. Bine, nu stiu daca nu va mai rugini vreodata, insa asta va fi putin mai tarziu decat prima data.

Daca am omis ceva, va rog sa intrebati

L.E.: cu cea mai mare placere, maine fac o poza si o pun aici.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea pune o poza cu acea mufa cu pozitionarea ei, sa izolam si noi acolo ti-am fi recunoscatori :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p5090129.th.jpg

Iata si poza cu mufa. Nu prea e vizibila, insa noroc cu banda izolatoare verde care o inveleste :))

si cablul care merge la ea, invelit in banda galbena.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MC "mario75" azi voi izola si eu preventiv, sa nu imi faca surprize mai tarziu. mc mult pentru poza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, sper ca ai localizat bine pozitia acelei mufe. E posibil sa fie problema doar la 2.0 TDI. Nu stiu la 1.9 TDI cum vine mufa aia, insa mai bine previi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skodita mea chiar incepe sa ma supere...de o saptamana nu-i merge aerul conditionat...pe LOW la ventilatie maxima baga aer cald/fierbinte..se comporta exact ca Passatul din dotare asta vara(doar ca el avea 270.000km,Skoda avand putin peste 20.000km) si in cazul Passatului a trebuit sa schimb ventilatoarele..iar a doua problema este ca senzorul de temperatura exterioara face misto de mine..imi zice in toiul noptii ca sunt 20 de grade C si de fapt sunt 16..tind sa cred ca si problema A/C-ului e strans legata de acest senzor.. i s-a mai intamplat cuiva? O duminica placuta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu motorasele de la clapeta de amestec de aer cald cu rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e pozitionata acesta clapeta si cum s-ar rezolva problema?Multumesc!

P.S. : Cand merg la drum lung constant,aerul merge..dar cum opresc sau dau de aglomeratie...

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!