Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Daca rascoleati mai la primele pagini vedeati ca problema e din nastere, e una din cele mai vechi probleme stiute la octavia 1,9 poate si 2,0 , da-ti cu banda un pic pe capacul acela rotund care se poate scoate apoi il clipsati la loc si gata , zornaie ca e plastic si nu e conceput bine , altul nou va face la fel in ceva timp ca doar am schimbat si eu.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim, Gabriel! Nu am realizat ca problema e atat de veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o banda dublu adeziva se rezolva imediat zornaitul acela. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt lamuriri. Ma bucur ca nu-i o problema mai grava.

Am sa incerc sa-l fixez eu, daca nu, o duc la service sa mi-o rezolve pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o banda dublu adeziva se rezolva imediat zornaitul acela. Bafta!

Cum mai exact? Trebuie izolata conducta de aer din interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu plasticul acela. Nu am cumparat altul nou. Am folosit doar banda dublu adeziva, mai exact 3 bucatele de circa 1-2 cm.

1. Desfaceti plasticul de sus.

2. Puneti cate o bucatica de banda dublu adeziva in partea stanga si dreapta pe exterior langa intre clips si cutiuta.

3. Deasupra gurii de aer puneti ultima bucata de banda dublu adeziva.

4. Puneti capacul la loc si ati terminat treaba.

Cand am timp voi face si cateva fotografii. Pentru cei care au nelamuriri astept PM sau reply aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 Elegance 2008 1.9 TDI , luata acum 5 zile. Am 490 km cu ea. Dupa ce merg peste 10 km si se incalzeste motorul, se aude, cand stau pe loc (la relanti), un huruit destul de fin din zona curelii de distributie care merge in paralel cu zgomotul motorului.

Am mai intrebat pe mai multi si-mi spun sa stau linistit cum ca masina e noua si e normal. Dar s-ar putea foarte bine sa devina o problema nasoala.

Aveti idee daca e o problema serioasa? Sau mai bine zis, daca va genera o problema serioasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema serioasa de genul?... Ai garantie la masina asta .. nu mai fii asa stresat ca ai sa imbatranesti mai repede! :P) Doar bucura-te de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema nu asa de grava dar oricum. Am niste pneuri Goodyear Excellence 195/65 R15 pe care le-am montat acum aproximativ 45 000 km. Problema e ca cel din spate de pe partea pasagerului s-a uzat extrem de mult pe exterior. Am masurat adancimea profilului la toate rotile, in toate cele 4 canturi, si celelalte 3 au in fiecare dintre cele 4 canturi aprox 4 mm, numai cel din spare drepata are la exterior 2,2 iar cantul din mijloc 4,3 mm, deci este clar o uzura pe exterior, defapt se vede si cu ochiul liber. Nu am echilibrat rotile de cand le-am pus pneurile astea noi, dar nu se simte cine stie ce virbratie in masina la viteze mari. Am citit cate ceva pe net si am inteles ca este o problema la geometria rotii, dar din ce am inteles la unele masini nu se poate regala pe spate... La Skoda se poate ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pneurile se mai uzeaza pe exterior si atunci cand au o presiune mai mica decat cea normala desi cred ca la o asa diferenta ar fi fost notabil. Probabil ca se poate rezolva in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios, si eu am exact aceleasi cauciucuri, si din 4 doar una e mai uzata... 3 au intre 3-4 mm (dupa cca. 62 000km) iar una intre 2-3.

Dupa 500km de la montarea gumelor noi, se face echilibrarea. Daca de la 120kmh in sus, dar si la viteze mai mici, simti mici trepidatii, mergi la echilibrare. Echilibrarea se face conform recomandarilor din cca. 5 in 5 mii de km, eu am facut-o la 8000 pt. ca atunci simteam un mic tremurici :)

Aurel are dreptate mai sus, iar tu ar trebui sa verifici presiunea din roti des, adica de cate ori mergi pe macadam, la un drum mai lung, sau saptamanal in oras. Acum ca se incalzeste, multi se vor plange de desumflari sau ,,prea umflari" de la sine.

Pune azot (vei merge la verificare presiune mai rar, intretine mai bine gumele, la o pana faci multi km asa etc.) si guma uzata pe spate. Anul asta, vreo 15 000 km te mai tin gumele, in RO e musai sa aiba minim 1.6mm.

Sigur nu e problema din geometrie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema nu asa de grava dar oricum. Am niste pneuri Goodyear Excellence 195/65 R15 pe care le-am montat acum aproximativ 45 000 km. Problema e ca cel din spate de pe partea pasagerului s-a uzat extrem de mult pe exterior. Am masurat adancimea profilului la toate rotile, in toate cele 4 canturi, si celelalte 3 au in fiecare dintre cele 4 canturi aprox 4 mm, numai cel din spare drepata are la exterior 2,2 iar cantul din mijloc 4,3 mm, deci este clar o uzura pe exterior, defapt se vede si cu ochiul liber. Nu am echilibrat rotile de cand le-am pus pneurile astea noi, dar nu se simte cine stie ce virbratie in masina la viteze mari. Am citit cate ceva pe net si am inteles ca este o problema la geometria rotii, dar din ce am inteles la unele masini nu se poate regala pe spate... La Skoda se poate ??

Dupa cum se pare, ai o problema la geometria rotii. Primul pas e sa mergi la masurat geometria. In cel mai rau caz, se schimba puntea spate... Spatele nu se regleaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan, de ce crezi ca e de la geometrie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa cum am spus nu le-am echilibrat de cand le-am pus, dar nu par asa dezechilibrate adica se simte o virbatie la 120 km/h da nu cine stie ce. Inainte cu pneurile orginale, Bridgestone, le aveam dezechilibrate de tot, la 120 km/h vibra masina de... si nu s-au uzat neuniform decat cel de pe fata drepta care tot asa se uza pe exterior, am facut gemoetria rotilor fata si de atunci pneurile din fata se uzeaza impecabil de uniform. Si la spate ma gandesc ca este acceasi problema, geometria rotii, dar cum am zis si mai sus la majoritatea masinilor nu se poate regla geometria pe spate, si ma intrebam daca la skoda se poate dar vad ca pisicicuta mi-a dat raspunsul si anume ca nu. Mi-e frica de faza cu schimbatul puntii spate dar o sa ma duc sa imi masoarea geometria sa vedem ce iese :blah_:

PS: De presiune nu se pune problema toate au acceasi presiune ca cea specificata pe clapeta rezervorului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai punte pe spate..e.. multi-link :lol: adica niste brate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!! Cred ca si ce va scriu eu acum este o problema serioasa!!!!! Am pierdut un rand de chei la masina, am sunat la Craiova si au zis ca se rezolva problema in doua saptamani (cam mult ) pretul pt. o cheie este de aproximativ 300lei (nu briceag) cam mut zic eu!!! Exista alta solutie pt a face rost de o cheie!!!

Cu respect!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai punte pe spate..e.. multi-link :Driver: adica niste brate

Just - greseala mea; E punte fixa la Octi I. La OII e independenta.

Problemele de uzura inegala a profilului unei roti (sau simetric la ambele) sunt aprooape exclusiv datorate geometriei proaste, jocurilor excesive sau probleme la frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!! Cred ca si ce va scriu eu acum este o problema serioasa!!!!! Am pierdut un rand de chei la masina, am sunat la Craiova si au zis ca se rezolva problema in doua saptamani (cam mult ) pretul pt. o cheie este de aproximativ 300lei (nu briceag) cam mut zic eu!!! Exista alta solutie pt a face rost de o cheie!!!

Cu respect!!!!

Da .. iti cumperi un blank si rogi un coleg cu vag-com sa ti-o codeze :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!! Poti fi mai explicit te rog!!! Este vorba de cipul care exista in interiorul cheii, ce facem cu el ca nu mai este!!!??? cu respect!!!

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa ma ajute si pe mine cu o scanare si o stergere de eroare de airbag fault?

baietii de la spalatorie, din exces de zel probabil, au facut in asa fel incat sa-mi ramana becul de la airbag aprins si sa-mi scrie pe maxi dot airbag fault.

ce recomandati sa fac?

am umblat pe sub scaune, mufele sunt la locul lor, stau bine, iar bornele de la baterie n-ar fi indicat sa le scot.

si repet, :) cine poate sa ma ajute cu o scanare si o stergere de eroare, ii raman dator si vin direct cu berea sau ce doreste. :blah: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un huruit cand plec dupa loc si virez. Huruitul se aude indiferent daca virez stanga sau dreapta.Am fost la service si mi sa spus ca nu are nici o problema!

Masina iese din garantie in august. Ceva ideii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 intebari poate stie cineva care a avut probleme asemanatoare. astazi in timpul mersului pe la 100 km/h cutia DSG a refuzat sa mai schimbe treptele de viteza, in nici-o pozitie a schimbatorului dar daca acceleram viteza crestea la fel si turatia, parca eram pe Sport. In plus clipeau pictogramele cu PRNDS plus ca treapta in care rulam nu mai era afisata. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am repornit si a revenit la normal. In afara de asta dupa cativa km mi-a aparut mesajul emissions workshop si pictograma aferenta mesajului ramane aprinsa langa turometru. Am citit pe manual dar nu sunt pe deplin lamurit, poate stie cineva care e cauza. Mentionez ca pana acum nu am folosit decat motorina de la OMV si astazi in graba am bagat de la Petrom, nu stiu daca e relevant. (motorul este 2.0 tdi) Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PITBUL: Iti recomand sa incerci inca un service sau doua. Nu m-as mira daca dupa ce ti-a iesit masina din garantie cei de la service vor gasi brusc problema, rezolvabila pe banii tai bineinteles :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 intebari poate stie cineva care a avut probleme asemanatoare. astazi in timpul mersului pe la 100 km/h cutia DSG a refuzat sa mai schimbe treptele de viteza, in nici-o pozitie a schimbatorului dar daca acceleram viteza crestea la fel si turatia, parca eram pe Sport. In plus clipeau pictogramele cu PRNDS plus ca treapta in care rulam nu mai era afisata. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am repornit si a revenit la normal. In afara de asta dupa cativa km mi-a aparut mesajul emissions workshop si pictograma aferenta mesajului ramane aprinsa langa turometru. Am citit pe manual dar nu sunt pe deplin lamurit, poate stie cineva care e cauza. Mentionez ca pana acum nu am folosit decat motorina de la OMV si astazi in graba am bagat de la Petrom, nu stiu daca e relevant. (motorul este 2.0 tdi) Va multumesc.

In principiu motorina slab calitativa(s-a mai discutat, lovit altii de problema)..consuma motorina si realimenteaza de unde puneai de obicei si tine-ne la curent cu evolutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!