Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Oricum ar fi, nivelul lichidului nu are voie sa varieze la rece (de ex in 2 dimineti, la rece, la temperatura ext aproximativ constanta). Un truc vechi dar bun e sa tragi o linie cu un marker permanent in dreptul nivelului de lichid. Orice pierdere, inclusiv una care apare la drum lung - trebuie raportata la service, facuta diagnoza si reparat.

Banuiesc ca esti in garantie cu masina... Ca idee, 1-2% antigel in ulei ii distrug aditivii antiuzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa continuii ideea: parerea mea este urmatoarea: daca este sa fie pierderi de lichid, in maxim 2-3 zile de utilizare normala nivelul scade substantial, poate chiar sa ramana vasul gol. Daca variatiile sunt minore si undeva peste nivelul de minim atunci nu sunt probleme, sunt doar dilatari de furtune, de lichid, variatii de presiune in instalatia de racire etc etc....

Ca o observatie: mare atentie dupa ce completati eventual cu lichid de racire: busonul trebuie strans complet si nu-l uitati nepus/nestrans; instalatia de racire va functiona fara presiune, adica NU va mai functiona, evident cu consecinte nefaste. Atentie deci la buson!

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar omul a zis ca a gasit vasul de expansiune gol, ceea ce insemana ca variatia nu a fost cauzata de o dilatare a unei componente a sistemul de racire, sau vreo diferenta de presiune. Si nici de evaporat nu are cum ( daca se ajunge la punctul de evaporare temperatura lichidului de racire trebuie sa fie foarte mare si esti avertizat de martorii de la bord (ceas+acel simbol)). Sfatul meu e sa te duci la un service si sa vezi ce s-a intamplat ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze n-am dezvoltat problema vasului gol; eu am dezvoltat doar ideea variatiilor de nivel. Daca e vasul gol atunci e bai mare si trebuie service. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

ma confrunt si eu cu un sunet ciudat doar la relanti , in ritmul bataii motorului , ca si cum ar fi ceva desprins

dar nu face tot timpu , face in reprize. face cca 10 - 15 sec dupa care nu il mai auzi , auzi doar motorul. Daca accelerez motorul in timp

ce se aude acest zgomot, dispare.

Mentionez ca am auzit acest zgomot / bataie , ( ca sa va faceti o idee e ca zgomotul are frecventa asemanatoare cu cea a unei supape de la oala de presiune -alt exemplu nam gasit :D ) , si la o skoda superb 1.9 si la un seat altea tot 1.9 dar cu intensitate ceva mai scazuta la seat. La superb pot spune ca era acelasi zgomot.

Stie cineva ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vorba de zgomot la rece, motorul e mult mai zgomotos la rece si chiar se aud niste chestii ciudate cand merge la rece :icon_cheesygrin: si eu aud si am auzit si la o fabie noua cu motor diesel. daca e zgomotul despre care vorbesc, daca e un zgomot cu motorul cald atunci nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap , am uitat sa mentionez treaba cu motoru cald / rece

Am auzit...cred ca mai des la cald...decat la rece, dar sigur am auzit si la rece

deci nu cred sa aibe legatura cu temperatura motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TrayPower, dupa parerea mea este de vina volantul bimasic. Nu sunt foarte sigur, eventual sa incerci (desi cred ca greu o sa reusesti) sa inregistrezi zgomotul. Daca ridici capota si asculti atent in zona de imbinare a motorului cu CV, par sa se auda de-acolo? Si daca cumva vrei sa ma intrebi ce-are volantul bumasic cu DSG-ul: da si motoarele echipate cu DSG au volant bimasic. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

well sincer sa fiu nu am idee ca sa pot zice ca ala e zgomotul ; sincer nu stiu cum / care e zgomotul de volant bimasic

Ma gandesc sa postez un link cu un film de maxim 1 min , cu o calitate buna la sunet

Cat despre distributie...ar mai fi vreo 13000 pana la schimb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte probabil sa fie volantul bimasic. Aceeasi problema am avut-o si eu la o echipare asemanatoare cu a ta 2.0 tdi 140 CP + DSG. A trebuit sa schimb volantul pana la urma.

Simtomele la mine erau urmatoarele: in P si N o bataie neregulata, metalica in zona imbinarii dintre motor si cutia de viteze (in partea dreapta cum te uiti la motor) (mai ales la cald), care disparea in sarcina ( R, D, S ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un zgomot ciudat la motor a aparut si la mine dupa revizia de 30k la brady:

- se aude la cald, numai intre 1200-1400 RPM

- suna ca si cum motorul ar fi intr-un butoi sau ceva de genu'

- se aude si in gol si in sarcina

Acuma masina are 32k si 16 luni, la revizie au pus ulei Castrol, au schimbat toate filtrele in afara de cel de motorina.

Motorina am pus numai de la OMV, sprint si alpin din cand in cand. O singura data nu s-a auzit zgomotul, cand am pus alpin, in rest tot timpul, chiar si cu alpin.

Nu am incercat sa localizez zgomotul exact.

Ceva idei? Ma gandesc sa o duc la service sa o verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna

De vreo 2 luni sesizez urmatoarea problema la masina (O2 mpi 2008):

- la schimbarea in treapta a 2-a indiferent daca e 1-2 sau 3-2 se simte uneori (in special la rece) un zgomot (imediat la intrarea intr-a 2-a) foarte subtil urmat de un mic soc (ca si cand ar fi innecata). Pot sa-l fentez daca dupa schimbare nu accelerez deloc decat dupa ce ridic piciorul complet de pe ambreiaj. Daca accelerez simultan cu ridcarea ambreiajului se simte acel (hac-hac) zgomot. A mai sesizat tot in perioada asta ca la plecarea de pe loc, daca dupa schimbul 1-2 nu accelerez deloc (las doar ambreiajul) uneori, vreo 10 metri masina accelereaza singura efectiv (fuge de sub mine).

- v-as fi recunoscator daca imi puteti da ceva idei. Eu inclin spre o problema cu pedala de acceleratie, probleme la ambreiaj sau benzina proasta (carrera 95).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa te duci cu masina la service :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema cu Octavia mea. Ieri am vrut sa o bag la garaj. In fata garajului gheata, iar pragul de la garaj este un pic mai ridicat. Am tot incercat dar cand rotile din spate loveau in prag rotile din fata derapau de mama focului. Dar eu nu ma las si accelerez, masina chinuindu-se sa urce un amarat de parg, fata fugind in stanga si in dreapta. La un moment dat mi se aprinde martorul de la ABS, se aud 3 bipuri si de atunci nu mi se mai stinge.

In cartea tehnica scrie ca e o defectiune majora la ABS si sa ma indrept catre service.

Stiti care ar putea fi problema?

Oricum sambata asta voi merge la revizia de 1 an, dar intrebarea mea este ca trebuie sa ajung la TG Jiu, eu fiind din Lupeni, Hunedoara deci am de mers vreo 55 km. Pot sa merg asa cu ea? Nu risc sa se intample altceva? Si sa-mi pierd si garantia, cat mai e ea?

Modificat de doarmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mergi 20 de m cu ea si se stinge, a sesizat ca unele roti se misca si unele stau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In legatura cu martorul ABS care ti-a ramas aprins, am un coleg de birou care a patin acum 2 luni acelasi lucru. Poti merge fara probleme, el a mers la Reprezentanta Skoda din Craiova. Am inteles ca senzorul a trebuit curatit si martorul ABS i s-a stins. Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.

gabriel - ai avut dreptate, dupa ce am plecat cu ea din garaj, dupa vreo 20 de metri sa stins. Si am si incercat cu o frana pe o portiune cu gheata si a intrat ABS-ul.

olteanu82 - multumesc si tie pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cbodnara

Si eu am avut aceeasi problema si am depistat-o la service. Deschide capota de la motor, roaga pe cineva sa accelereze pana pe la 1200 RPM si sa o mentina acolo. Ai sa vezi un plastic care vibreaza si face zgomotul pe care l-ai evidentiat. In fata radiatorului e un plastic in jurul conductei de aer parca, acela e problema. Am comandat altul si sper sa rezolve problema. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu acelasi zgomot undeva intre 1000 si 1400 rot/min, indiferent ca sunt in mers sau stau pe loc. E ca si cum ar intra in rezonanta. Maine voi arunca o privire sa vad despre ce plastic ar putea fi vorba.

@Ioan: (Bun venit pe forum!) Poti da mai multe detalii despre plasticul cu pricina? Ce functie indeplineste? Cat a costat? Eventual o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Acel plastic e defapt format din 3 bucati. Am atasat poza sa vedeti exact despre ce este vorba.

L.E: Toate bucatile costa undeva in jur de 30-40 RON.

post-39405-1235678629_thumb.jpg

Modificat de Ioan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...deci plasticul ala e de vina.

Am cautat de am inebunit..sa vad de unde naiba intra in rezonanta...si nu mi-a trecut prin cap ca de acolo este.

Mai mult ca sigur de la revizia de 15K...cand au dat jos capace pe acolo... ;)

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm! Am cautat sa ii dau si eu de cap si am ajuns la aceeasi concluzie. Dar ma intreb: unde e buba? S-a rupt ceva? S-a dezlipit? Nu se poate repara fara sa comandam plasticul din nou? Iar daca problema asta o avem mai multi, nu cumva e o chestiune de proiectare si o sa ajunga sa faca din nou dupa x km? Nu am avut timp sa arunc o privire mai atenta, dar cu prima ocazie intentionez sa studiez problema mai indeaproape. Voi reveni atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se rezeolva cu ajutorul a 2-3 holzsuruburi , ce prind "capacul" . Este o problema la toate masinile ce au aceasta priza de aer !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!