Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Incerc, da nu stiu daca se va intelege ceva.

Carevasazica va trebuie un tub de WD40, neaparat cu tevusca de-aia lunga.

Cu contactul pus, se da geamul maxim jos. Se trage un pic de chederul de la baza geamului, astfel incat sa intre degetul intre cheder si geam, la o distanta de cca 15-20 cm de oglinda. Cu chederul astfel "belit" se ridica la maxim geamul. In clipa in care geamul a ajuns sus, intre despartitura dintre cheder si geam vezi observa o clema alba de platic. Acea clema trebuie inecata bine in WD40. Se repeta operatiunea, de data asta la 15-20 cm de la clanta. Pe fiecare geam sunt 2 cleme, si ele trebuie date bine cu lubrifiant. Se fac mai multe ungeri, intre ele miscand geamul sus-jos, pentru a permite penetrarea lubrifiantului.

Cam asta ar fi...

Spor la treaba :sbine:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la aceasta metoda insa varianta "fast", si pe mine ma obseda ca geamul scartaie mai ceva ca la Dacia... Eu insa am dat cu putin WD 40 numai pe latura verticala (din spate) a geamului, asta acum vreo trei luni. Intr-adevar trebuie aplicat numai cu tevusca originala si in cantitate mica. De atunci... silence. Succes! La mine a mers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa nu folositi WD40 peste tot. WD40 contine tot felul de hidrocarburi aromatice si ataca vopseaua cand sta mult timp in contact cu ea.

Pentru plastic si metal/plastic, ideala e vaselina siliconica, alb-translucida. Se gaseste la magazinele de electronice, de ex la Maica Domnului.

Pentru metal/metal, folositi-l cu incredere pe vasilica.

WD40 e pt quick repair... ca baza a plecat de la degripant de suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ,

sunt nou posesor de O2 , cum am mai scris si n alt Topic

O2 2005 2.0 140 DSG

Aseara can am luat masina probabil eram prea entuziast sa aud un zgomot , ciudat

care apare din momentul in care ai pus contactul .Exact inainte sa dai demaror incepe sa se auda cu o cadenta...cam de 3 batai pe secunda....

am pornit am oprit motorul , am incercat sa localizez zgomotul...mi imi pare sa vina cumva din zona torpedoului ...n spatele navigatiei...

a avut cineva asemenea prbl ? pana acum . sau nu se incadreaza la Probleme serioase O2?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca pe aici!

S-a mai discutat! Nu e chiar asa grava problema.

Toate vesele! :frigbaitata:

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior; foloseste AddReply/Fast Reply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt clapele de la climatizare si chiar nu este o problema serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ,

sunt nou posesor de O2 , cum am mai scris si n alt Topic

O2 2005 2.0 140 DSG

Aseara can am luat masina probabil eram prea entuziast sa aud un zgomot , ciudat

care apare din momentul in care ai pus contactul .Exact inainte sa dai demaror incepe sa se auda cu o cadenta...cam de 3 batai pe secunda....

am pornit am oprit motorul , am incercat sa localizez zgomotul...mi imi pare sa vina cumva din zona torpedoului ...n spatele navigatiei...

a avut cineva asemenea prbl ? pana acum . sau nu se incadreaza la Probleme serioase O2?

Mersi

Mai exista si ACEST TOPIC care, cred era mai nimerit pentru a-ti expune problema "serioasa". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri m-am speriat groaznic.Despre ce este vorba.Am scos masina din garaj, am oprit-o dupa care dupa circa o ora am vrut sa plec la drum.Nu a pornit la prima cheie iar la a doua (nu mai stiu e posibil sa fi tinut cateva fractiuni de secunda mai mult contactul pus cand masina pornise deja) a dat sa porneasca dupa care s-a auzit un zgomot si motorul sa oprit.Cand am ridicat capota sa vad despre ce este vorba iesea un fum alb din zona motorului.Am stat 5 minute si am pornit-o fara vreo problema, toti senzorii erau OK.

De la ce sa fi fost acel fum ?

Modificat de snaemih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@snaemih: Omule, iti inteleg ingrijorarea dar ai si tu putintica rabdare sa mai intre lumea pe forum, sa citeasca si apoi sa-si dea cu parerea ! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai tinut mai mult pe demaror se poate sa fi fost de la el, poate s-a topit ceva vaselina; nimeni nu poate presupune ce a fost acolo decat daca ar fi fost la fata locului sa vada din ce zona iesea fumul (sau ce-a fost).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borne baterie sau electromotor slabite? Electromotor suprasolicitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.. Uite ca a venit si randul meu sa am probleme cu masinutza..asta la 11.250 de km.. Pai se putea altfel ? Daca cumperi o masina de 20.000 asta nu inseamna ca nu ai si probleme.. De 2 zile, exact de cand s-a racit vremea :Driver:, merg la servici aproape inghetat in masina.. :D Ventilatorul (de habitaclu) nu mai vrea sa porneasca deloc. Am fost cu masinutza la Avia si dupa 2 ore de asteptat am primit si raspunsul. "S-a ars motorasul"... E de bine, zic eu.. la ce atat confort.. :blink: Sunt programat la schimbare vineri.. Nu vreau sa ma gandesc ce orchestra de "greierasi" o sa am dupa ce o sa umble in ea.. Asta ar fi una din probleme.. In alta ordine de idei.. o mica fluctuatie de ralanti dupa pornire si mai accentuata cand e motorul cald insotita de vibratii pe masura :D ... un mic cloncanit cand apas pedala de ambreiaj la pornire.. .. momente cand pornesc radio-ul si nu se aude nimic.. se rezolva cu oprirea motorului.. si scoaterea cheii din contact :vaidecapulmeu: ... instabilitate la viteze de peste 120-130 km/h.. chiar si cu presiunea reglata "ceas".. un alt cloncanit cand opresc masina si dau cu spatele ( undeva in partea din fata ).. si alte mici probleme.. Sunt un pic dezamagit de alegerea facuta mai ales ca daca vroiam sa "beneficiez" de "senzatii tari" puteam sa o fac si pe bani mai putini.. dar asta e.. In rest, sa auzim numai de bine ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de multe probleme. Nu vreau sa sugerez ca sunt umflate, dar m-a cam surprins faza cu "instabilitate la viteze de peste 120-130 km/h". Nu stiu cu ce compari masina, sau poate este INCA o problema pe care o are masina ta, dar O2 este o masina foarte stabila. Si aici vorbesc de viteze de peste 150 km/h. In rest nu ma pot pronunta despre celelate probleme ale masinii deoarece nu am una, dar am mers cu mai multe si in nici un caz nu sunt instabile (sigur nu in raport cu CLS AMG).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un accident cu masina mea aproape noua la doar 2 mii de kilometrii . lovit usa spate , aripa , bara , janta . la service mi-au spus ca nu e deloc grav si se repara usor . cand ma intorceam de la PBA insa mi s-a aprins un bec rosu in bord , cel care seamana cu indicatoul de temperatura (ceasul mic din stanga sus) . ar putea avea vreo legatura sau becu asta e alta buba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand vezi ce scrie in carte, ce reprezinta becul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am putin peste 80 000km, nu am decat o singura problema, pe care nu mi-o pot explica...

Se aude regulat si ritmic: TOC TOC TOC TOC TOC TOC...undeva langa consola in dreapta, si CULMEA! - face tot toc si daca stationez, si pun contact (fara a porni motorul si fara nici un consumator!!!!! - ventilatie, radio etc.)

Ce naiba poate fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapetele de la climatronic (da-i cu search...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rvacaru... eu am climatic. e la fel? repet, nu mi se pare normal sa toc toc doar cu contactul pus...

LE - am gasit ceva aici

asta e si la cliamtic?

Poti continua discutia acolo :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am zis sa scriu in topicul acesta deoarece chiar daca ce urmeaza sa scriu poate parea o problema minora rezolvarea ei ... nu prea. Problema a fost urmatoarea, acum cateva saptamani am obesvat ca atunci cand actionam mecanismul de stropire al stergatorului pt luneta imi curgea apa pe pedale. Presupunearea mea vreun furtun spart. Imi fac programare la service, ma duc cu masina , o las la constatare, concluzia aceeasi ca a mea furtunul care ajunge la stergator si trece pe mijlocul bordului spart. remedierea demontat plansa de bord, si inlocuit furtun. Toata operatiunea asta mi`a tinut masina 8 zile in service. Partea buna e ca inca mai e masina in garantie, altfel toata operatiunea asta ar fi costat 850 RON, pt un furtun care nici in ziua de azi nu stiu cat costa dar din punctul meu de vedere e fantastic de prost pus. In fine, problema s`a rezolvat cum am spus mai sus in 8 zile, nu aveau piesa pe stoc deoarece nu au mai avut decat un caz in 3 ani de cand e service`ul, dar desi deocamdata bordul meu pare bine legat nu cred ca va mai fi niciodata ca in fabrica.

Va salut cu speranta sa nu aiba nimeni problema asta :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema serioasa la ~40 000km.

La orice accelerare se aud niste batai ritmice. (aproape ca un motor de tractor, doar ca mai infundat)

Ce poate fi si cat de mult poate costa (garantia s-a dus :( )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut la toata lumea!

Sa va prezint problema aparuta (intr-o maniera mai directca, non tehnica :D ):

In urma cu 2 saptamani a inceput sa zdrangane ceva sub masina, initial am zis in partea dreapta mai pe spate: parca am trecut peste o gura de canal si capacul nu ar fi fost prins cum trebuie si a inceput sa se rostogoleasca. Am tras pe dreapta m-am uitat sub masina, poate am agatat o sarma ceva si am tras-o dupa mine, dar nu era nimica dupa care a disparut pana weekendul trecut.

Weekendul trecut am fost la ai mei in Galati si dupa ce am iesit de pe A2, a inceput muzica :) parca aveam un levier agatat dupa mine dar il trageam pe o suprafata metalica. Partea nasoala ca dispare si apare cand vrea el: apare la 20, 40 chiar si la 80km/h. Ajuns la ai mei, am dat jos rotile si m-am uitat la etriere poate era vreo sarma prinsa si lovea de tabla de pe langa etriere (am o exprimare super :D). Nimic, fapt ptr care am sunat la brady si am programat o constatare tocmai pe 30 de am innebunit cand mi-au zis :huh:.

Daca a mai patit cineva pls help :angry:

PS: masina e cea din semnatura, cumparata in ian 2008, are 7600km facuti si prima data a facut figuri pe la 7000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca s-a mai discutat problema (dar nu amanuntit) in topicul cu zgomote ciudate la O2...si au am patit de 3-4 ori(parca ai o sarma prinsa la roata din spate),nu e nimic grav (inca) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot edita:(

Garfield, a mai zis cineva pe topicul ala dar nu prea a fost bagat in seama :)

Daca zici ca ai patit la fel, zi te rog ce avea , ca sa stiu daca mai merg cu ea sau nu pana miercurea viitoare.

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!