Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

l-am platit deja

Acum singura solutie este sa schimb si rulmentul care are un senzor fix pe el cu care senzorul care l-am schimbat nu comunica.Asta e masini facute pe vapor......, de fapt e si vina celor de la service ca habar nu au sa spuna ce are o masina din tester,pe langa faptul ca la tester la ei cica ar fi fost problema pe stanga nu pe dreapta sunt varza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, mare problema ... am octy 2 1.9 tdi, are 7000 km, azi am ridicat capota si am observat ca sare ulei de undeva, alternatorul este murdar de ulei, am verificat uleiul iar nivelul este la jumatate, aveti idee de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in primul rand capacul pe unde completezi uleiul. Daca capacul e ok si nu e acolo problema, eu te-as sfatui sa faci o vizita celui mai apropiat dealer. Mai ales ca masina e in garantie :)

Asteptam sa ne zici ce avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de capac... cand am luat masina de la dealer, prima oara, m-am uitat - din fericire - si la motor, sa vad si eu cum arata; capacul de la ulei era scos de tot, pus pe margine, motorul plin de ulei. Deci... se prea poate ca vreun gura-casca de la service sa nu-ti fi strans bine capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la capac, m-am uitat si era ok, luni ma duc la service, sper sa nu fie turbina si sa nu-mi fi afectat prea tare alternatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in decurs de2 saptamini mi-au pornit spalatoarele de parbriz din senin in trafic de nu vedeam nimic ca sa le opresc a trebuit sa opresc masina din cheie si sai dau drumul din nou pt ca din maneta nu se opreau ,a patit cineva asa ce va ?

ps: masina are 25000 si mentionez ca nu putem actiona stergatoarele ca sa vad

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi urgent in service. nu e de joaca cu asa ceva. in afara de pericolul la care te expui pentru ca risti sa nu mai vezi nimic intr-o depasire sa zicem, se poate sa patesti asa ceva in mers si sa n-ai lichid de parbriz si sa se arda motorasul de la stropitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema: bag cheia in contact si nu se intampla nimic, nu se mai aprinde nimic, ca si cand as fi deconectat bateria. se aude un click si atat. inainte o lasam un pic si isi revenea, evident cu totul resetat, mai putin posturile memorate si nr. de km. Acum trebuie sa deschid capota si sa umblu la capacul de pe baterie ptr. a schimba ceva. A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa scrieti daca aveti (asa cum spune si titlul topicului) probleme serioase. Am "ascuns" ultima discutie legata de curatarea/necuratarea parbrizului, iar pentru ABS/ASR s.a. aveti topic-uri dedicate. Multumesc :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

gabriel - ti-am mutat post-ul AICI. Cred ca sta mai bine acolo. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin24 - incearca sa folosesti SEARCH. Ti-am mutat post-ul A I C I. :beerchug:

Stiam de acel topic, dar am considerat ca spre deosebire de greierasi si alte chestii minore, daca ai probleme la cutia de viteze si ambreiaj la o masina ca noua, intr-adevar este o "problema serioasa".

Imi asum oricum observatia ta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema pe care o consider importanta:

ieri am zis ca sa pornesc putin masina dupa o sedere de aproximativ o saptamana, toate in regula pana dau la demarator. turatia a sarit undeva aproape de 1500 pentru putin timp si apoi a ramas la 1000. problema este ca masina efectiv tancanea nu mergea. adica era un tancanit care nu cred sa fi fost din bord. am incercat sa o turez si am observat ca zgomotul disparea partial pana ajungeam la 2000 ture unde iar incepea. parca si motorul a mers putin cam ciudat... l-am incalzit pana a ajuns la 90 de grade si am observat ca nu mai se auzea nici un tancanit. ce putea fi? masina are 182 km si e un tdi de 1,9l luata acum vreo 3 luni. sa fie ca am mai pornito pe loc? pentru cavremea nu mi-a permis sa o scot din garaj(zapezi mari pe la mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o problema. e diesel si e normal mai ales ca nu ai mai pornit motorul de mult timp si au fost temperaturi scazute. n-ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar totusi tancanitul ala se auzea doar la 1000 si 2000 rpm! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

uff. Lung mai este topicul asta. Sper totusi sa-mi raspunda si mie cineva la problema mea.

Asa cum spuneam am o problema nu neaparat mare dar pe cuvantul meu nu mai SUPORT.

Geamurile nene. Scartaie de mor cand le deschid si inchid. Am tot citit pe aici si nu am gasit

nici un raspuns. Asa ca incerc si eu sa aflu ce se poate face.

PS. Zilele trecute eram prin tara si m-am ratacit. Opresc la stop langa o alta octavie sa intreb

directii. Las geamul dreapta ... scaaaaaaaarrrrtzzzzzz... si rog pe om sa-mi spuna directii.

Individul cu geamul ridicat nu aude, si lasa si el geamul. Scaaaarrrrtzzz si la el... am busit in ras

de nervi si asa am ras cu pofta de a inceput si el sa rada cu toate ca nu imi stia exact motivul.

Va rog mult help. Dau spaga :D

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva foarte usor trebuie data fata de usa jos scoase niste "doape" de cauciuc si uns in locul ala .dai geamul de cateva ori sus jos sa se intinda unsoarea (ulei, vasilina) ce vrei dar sa fie mai gros sa tina, si asamblezi la loc.

Eu am facut-o singur la 2 luni dupa ce am luat masina ca nu mai suportam .Are deja 2 ani si jumate si nu a mai revenit zgomotul deloc.

PS:Scrie in profil de unde esti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantat...de fiecare data cand dai jos fata de usa..se rupe cate o clema de fixare...sunt fragile.. dintr-un plastic casant....asta li se intapla si mecanicilor din service...asa ca mai bine lasa-l sa scartaie...decat sa-ti zangane fata de usa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am dat de multe ori jos si nu am rupt, decat ei au rupt una in service, restul se rup bradutii dar ii schimb ca nu e mare scofala (patrez garnitura aia de cauciuc de la ele .

Aseara am observat ca la toate usile mai putin a mea care e cea mai folosita, in coltul clentei cromate se desprinde nichelul de pe plastic sau ce naibi este , la fel si cromil de pe nuca de la schimbator , e aiurea sa fie de calitatea asta toate dar ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva foarte usor trebuie data fata de usa jos scoase niste "doape" de cauciuc si uns in locul ala .dai geamul de cateva ori sus jos sa se intinda unsoarea (ulei, vasilina) ce vrei dar sa fie mai gros sa tina, si asamblezi la loc.

Eu am facut-o singur la 2 luni dupa ce am luat masina ca nu mai suportam .Are deja 2 ani si jumate si nu a mai revenit zgomotul deloc.

:lol: OOOOO Sa traitzi tovarashe capitan...

Multumesc pentru raspuns. Toata lumea spunea ba ca se aduna praf ba ca nu ai ce-i face... si iaca ... Deci: Nu am inteles mai nimik din "doape" dar am sa le gasesc

eu. Deja asta e o problema personala la mine cu geamurile si le-am declarat jihad, indiferent de cate cleme rup. :D

Geografic ma situez in Bucuresti si am radacini in Ploiesti pe care le vizitez des. Asa ca sunt din Bucuresti si Ploiesti ocazional DN1.

Ai o bere de la mine... sau mai multe ... :lol:

Daca ai putea sa mai si detaliezi un pic procedeul demontarii fetei de usa si unde's respectivele doapele, clemele mele iti vor fi recunoscatoare si se baga si ele la bere :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se da nici o fata jos. Contactati-ma pe PM si va rezolv :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e problema daca se rup clemele sau ce sunt ele...ca gasesti de cumparat...important e sa nu se rupa suportii pe care se tin clemele ca-s facute dintr-o bucata cu fata de usa...am dat de multe ori fetele de usa jos si am vazut

o clema costa aprox 1 leu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul sau veselina cu care trebuie uns, nu se poate pune pe marginea geamului, ca apoi sa se scurga pe interior fara sa dai fata jos???

Valix, spune frate si aici, nu numai in MP :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!