Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

Multumesc de explicatii. In pozele din anunturile de pe mobile pare ca si cele cu cutie manuala si mai slab dotate au butonul de Auto Hold, caci la butonul acela cu frana de mana electronica se vad 2 inscriptii: una in partea de sus a butonului pentru frana de mana si una in partea de jos pentru Auto Hold. Deci ma gandesc ca a fost standard la toate variantele de dotare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, dercos said:

Autohold este mult mai util, pentru ca iti tine masina franata (pe puntea spate) cand stai pe loc ...

 

Auto Hold-ul in sine nu are nici o treaba cu frana de mana electromecanica, masina sta pe loc cu toate rotile franate prin intermediul pompei ABS. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, xfg8 said:

Multumesc de explicatii. In pozele din anunturile de pe mobile pare ca si cele cu cutie manuala si mai slab dotate au butonul de Auto Hold, caci la butonul acela cu frana de mana electronica se vad 2 inscriptii: una in partea de sus a butonului pentru frana de mana si una in partea de jos pentru Auto Hold. Deci ma gandesc ca a fost standard la toate variantele de dotare ?

Autohold nu e legat de cutie, el este dotare independenta. Este butonul din spatele franei de mana, daca il vezi in imagine si e inscriptionat, are Autohold.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...


La Golf 7 mai exista carte de service in formatul clasic, booklet ? Am inteles ca la unele masini istoricul de service se inregistreaza doar online. La unele masini am vazut niste foi listate cu tot istoricul de service, ma gandesc ca erau listate din ceva baza de date VW. In acelasi timp un Seat Leon din 2017 avea carte de service clasica. Sunt constient ca si o carte de service clasica se poate falsifica, dar acele hartii listate se pot falsifica si mai usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nici o carte in format fizic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci daca vechiul proprietar nu a mai pastrat facturile de la revizii practic nu ai nici o idee despre istoricul masinii... Am verificat si pe CarVertical un Golf 7 din 2019 in aceasta situatie si raportul contine doar o singura inregistrare de km, la 15 km, probabil cand a fost preluata masina.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a facut service-urile in reteaua VAG atunci poti gasi modalitati sa vezi istoricul. Daca a facut "independent" si nu a pastrat facturile => sunt povesti si masina poate avea km aia sau poate avea cu cateva sute de mii in plus. Tu decizi daca iti asumi riscul... Pe Carvertical apare ceva doar daca a avut daune reparate pe asigurari; daca le-a reparat in regim propriu nu apare nimic. Daca masina este inmatriculata de noua in Romania poti sa ceri un raport la RAR (costa vreo 35 de lei) si macar acolo vezi km la fiecare ITP si daca a avut ceva reparatii pe RCA/Casco in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti pe raportul cu kilometri de la ITP si pe la cine o vinde. 99% din posesori nu pastreaza facturile si destul de putini fac servisare in retea autorizata dupa ce iese din garantie. Ca atare, marea majoritate a masinilor nu vor avea un istoric dincolo de primii 3, poate 4 ani. In continuare, daca iei masina de la primul proprietar, din Romania, sunt riscuri minime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina era vanduta de un parc auto. Fusese cumparata de la licitatie din Austria, deci nu era inmatriculata in Ro. Era vorba de un Golf 7Variant Comfortline din 2019 2.0 TDI cu DSG, faruri full led, cu un rulaj de aproximativ 190k km. Cerea 12990 euro pe ea, pret destul de bun la ce preturi sunt acum. Ieri am vorbit cu proprietarul la telefon si azi vad ca a disparut anuntul de pe olx/autovit. Anuntul era pus de la sf lui iulie. Nu ma asteptam sa se vanda asa repede cum proprietarul nu putea prezenta un istoric de service.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general fugi de masini care nu au ceva istoric niciunde, nici in germania, pentru ca alea au fost masini de flote care au fost reparate/intretinute in garaje proprii ale flotelor (inchiriere de masini, taxiuri). Nu inseamna ca is neaparat prost intretinute dar nici cele mai ingrijite masini. Cauti una pana gasesti ceva cu istoric dar evident ca o sa coste mai mult decat una de asta. Acu, iti place riscul, go for it, nu toate is varza, o sa gasesti si chilipiruri. 

Iti dai seama ca orice neamt/roman o sa tina facturile de service daca are grija de masina pentru ca la revanzare o sa creasca pretul. Bine, asta daca nu o repara la dorel la coltul blocului. 

Eu unul am luat masina de la VW Tg Mures cu istoric complet in reteaua VW si carte de service completata exact la fel ca in reteaua lor, Am pastrat tot ce am avut si absolut orice service il fac la masina pastrez factura si service-ul imi scrie in cartea masinii. Normal ca o sansa mica sa fie si la mine manarita este, dar aia e. Per total a cam costat cu 2.5k euro mai mult decat masinile la fel din targ. Are doi ani jumate si merge perfect. Normal ca la vanzare o sa arat tot si o sa cer un pic mai mult pe ea ca alea din targ fara istoric. 

Aaaaa, si am casco, daca e sa fac accident o sa documentez tot, poza cu masina busita, poze dupa, tot tot si o sa fiu transaparent cu cumparatorul. Vreau sa dorm linistit cand vand masina, nu ma trezesc ca ala de aici din Timisoara ce o venit cumparatorul masinii peste el cu drujba in casa si l-o omorat :). 

Cine n-o sa ma creada cand vand masina, aia e, urmatorul, pana la urma tot o cumpara cineva. 

acum o oră, dercos a scris:

Te uiti pe raportul cu kilometri de la ITP si pe la cine o vinde. 99% din posesori nu pastreaza facturile si destul de putini fac servisare in retea autorizata dupa ce iese din garantie. Ca atare, marea majoritate a masinilor nu vor avea un istoric dincolo de primii 3, poate 4 ani. In continuare, daca iei masina de la primul proprietar, din Romania, sunt riscuri minime.

Cat de greu sa fie sa bagi factura in mapa cu acte din torpedou, Am un ford focus mk2.5 de 7 ani la mine si inca incap facturi acolo si crede-ma, am bagat ceva bani in ea inclusiv schimbat un motor. Cand fac ceva, imi da factura, pac o arunc in mapa, sta acolo si gata. Cine nu are acte are lucruri de ascuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, adrian_mm89 said:

Cine nu are acte are lucruri de ascuns. 

Cand cumperi masina, ii faci un test pe elevator si vezi exact cum sta, de la motor la trenul de rulare, ala e singurul test valid. Nu exista doua masini la fel, pe langa servisare, un factor foarte important e cum si pe unde s-a circulat cu masina (o masina frecata in oras nu e la fel cu una ce a vazut doar extraurban), sunt atat de multe variabile. Un motor care functioneaza corect (testat) e dovada unei intretineri si utilizari corecte, cu sau fara facturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minute în urmă, dercos a scris:

Cand cumperi masina, ii faci un test pe elevator si vezi exact cum sta, de la motor la trenul de rulare, ala e singurul test valid. Nu exista doua masini la fel, pe langa servisare, un factor foarte important e cum si pe unde s-a circulat cu masina (o masina frecata in oras nu e la fel cu una ce a vazut doar extraurban), sunt atat de multe variabile. Un motor care functioneaza corect (testat) e dovada unei intretineri si utilizari corecte, cu sau fara facturi.

Da corect, dar nu e mai bine sa aiba si acte, faptul ca n-are e un pic suspect. Dar da, faptul ca are acte nu exclude test pe elevator, mers cu masina, pus o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sistem de infotainment trebuie sa aibe un Golf 7 ca sa dispuna de Android Auto / Apple Carplay ? Sau incepand de la ce an de fabricatie sunt disponibile optiunile acestea ?

 

Am gasit unele Golf-uri de prin 2017 - 2019 pe mobile.de care au Audiosystem Composition Media unele si cu navigatie dar nu este precizat daca au si Android Auto / Apple Carplay. A uitat neamtul sa bifeze optiunile astea sau nu le au deloc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o regula generala ca trebuie sa fie Navigatie ca sa aiba AA/CP.

 

Eu am avut pe Golf 7.5 din 2017 un MIB2 Composition Media care avea din fabrica activat AA/CP (dar selectat si platit de mine ca optiune suplimentara).

 

As zice sa il intrebi pe "neamt" specific daca are Carplay! Daca o "da pe langa" ca nu stie, etc inseamna ca nu are. Cele care au sigur iti vor confirma asta - poate iti si trimite o poza din meniul MIB unde se vede AA/CP ca este activat. Sau macar sa iti scrie in meniul MIB ca "ai nevoie de o cheie de activare" - atunci colegii de aici iti pot activa ei. Dar daca nici macar asta nu scrie atunci nu suporta acest serviciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completez si eu aici, si daca n-are CP/AA se poate activa dar trebuie sa fie un anumit cod de hardware (daca nu iti da neamtu' codu e la ghici). Mai poti sa iti dai seama dupa urmatoarele: Cam toate MIB-urile dupa 2017 daca au buton de NAV pe ele se poate activa si AA/CP. Iarasi, daca au 2 slot-uri de memorie in torpedou se poate activa (tot dupa 2017), dar asta e strans legat de NAV, ca daca are 2, unul e pt NAV si atunci are si buton. Dar exista si MIIB-uri fara NAV care au AA/CP. Ideal ar fi sa iti faca poza din meniu de la apps, acolo chiar daca nu e activat apare scris Carplay si Android Auto si e grayed out (neselectabil) dar il vezi. 

Cum am spus si in alt topic pe aici pe forum, poti trai si fara AA/CP pentru ca toate au bluetooth, muzica de pe telefon porneste automat de pe youtube music/spotify cand urci in masina, apelurile si contactele iti apar toate in MIB, singurul minus e ca nu ai waze pe ecran. Daca gasesti o masina cinstita fara CP si una asa si asa cu ele eu as lua-o pe aia fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina trebuie sa aiba App-Connect (9WT), costa cca 180 euro. Nu trebuie sa aiba navigatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bonus pt masinile care sunt app connect ready si se activeaza, tot trebuie schimbata mufa USB ca sa mearga carplay. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, The_Ego a scris:

Bonus pt masinile care sunt app connect ready si se activeaza, tot trebuie schimbata mufa USB ca sa mearga carplay. 

Aici e la ghici, la unele merge implicit si la unele nu, dupa culoarea mufei (asta o vezi numa dupa ce desfaci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La un Golf 7.5 fabricatie 2019, cu navigatie cu touch screen, ca in poza de mai jos conectarea telefonului pentru Android Auto se face prin cablu sau wireless ? Sau depinde de dotarile masinii ?

 

 67461e0c-da9c-4f6a-b3e5-96764c51687e.thumb.jpg.85c4d8789f3876cce05a05e344bd1e10.jpg

 

Daca este prin cablu, mufa USB de la unitatea masinii este USB-A (mufa USB mare, de tip vechi) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usb A, pe cablu.

Vrei wireless,  se cumpara modul separat, il bagi in mufa si va merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pe cablu. Eu am rezolvat cu un Carlinkit 4.0 si functioneaza wireless, dar la drum lung tot pe cablu il folosesc ca imi mananca destul de multa baterie. Asa ca nu am rezolvat mare lucru 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merita 15.000 euro un Golf 7 2.0 TDI, DSG, prima inmatriculare 01/2020, rulaj 162k km ? Nivelul de echipare este Highline, faruri cu led, scaune cu masaj, tapiterie Alcantara, etc. Am verificat seria de sasiu la VW, are revizii complete, fara nici un element de caroserie schimbat sau revopsire. Masina a avut un singur proprietar in Germania, o firma de management imobiliar. La pretul de 15.000 euro se mai adauga cam 800 - 1000 euro costurile sa o aduc in tara.

 

Mie mi se pare cam mare pretul, as fi preferat ceva sub 14.000 euro chiar daca avea rulaj mai mare, dar am tot verificat mai multe Golfuri 2.0 TDI cu DSG si faruri cu led cu pret sub 14.000 euro si toate avusera ceva incident: usi revopsite, bari schimbate, etc. Deci poate ca 15.000 euro e un pret corect la momentul acesta pt anul de fabricatie si rulajul respectiv, daca masina nu a avut nici un eveniment. Avand in vedere ca 2020 e ultimul an de fabricatie pt Golf 7, cred ca o masina de genul asta va avea o devalorizare mare in viitor, cand vor mai scadea preturile si la Golf 8 SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde stii ca NU a avut nici un incident? Doar pt ca nu apare pe Carvertical? Masina oricum se verifica fizic si exista doar doua tipuri de masini: care au fost lovite si care vor fi lovite 🙂

 

Depinde mult cum a fost servisata si condusa. Aia nu prea poti sa stii pana nu ajungi la ea si o verifici fizic si cu un tester. Eu nu as risca niciodata asemenea sume pe masini de afara pe care nu le pot verifica.

 

Im plus: ce conteaza ca a avut usi si bari revopsite??? Macar sunt facute in reprezentanta, nu la negru la vreun service ciudat de pe afara (DA exista asa ceva si acolo).

 

Eu mereu as recomanda sa caute lumea o masina comandata de noua in Romania, pe care ideal sa o iei tu de la primul proprietar si pe care sa o verifici (tu sau un specialist pt tine) inainte de cumparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam am verificat seria de sasiu si la reprezentanta VW si nu apare nimic revopsit. Fostul proprietar fiind o firma din Germania, sansele ca sa fi facut o revopsire in afara retelei de service VW sunt foarte mici....nu zic ca e imposibil. Normal ca masina o sa o vad si fizic inainte de a o plati.

Doar ca pretul mi se pare cam mare, de aceea stau pe ganduri. Desi si preturile de la noi sunt tot cam la fel pt un Golf 7 din 2019 - 2020 si masinile sunt cu mai putine dotari. Sincer as avea incredre mai mare sa cumpar masina direct din Germania decat de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!