Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

Multumesc tuturor de pareri. Nu toate drumurile prin oras sunt de 5 km, dar da, mai mult de 15 km nu prea fac dintr-o bucata prin oras, ca nici Clujul nu e chiar atat de intins:) . Masina vreau sa o folosesc si la drumuri in afara orasului si in concedii, de aceea un Golf Break mi se pare foarte potrivit pentru ce caut eu, adica o masina de familie buna la toate, cu portbagaj suficient de voluminos dar nici prea mare sa fie incomoda la parcari sau trafic aglomerat prin oras. E drept ca nu am drumuri atat de dese in afara orasului, mai ales in perioada de iarna. Nici nu ar fi foarte convenabil sa fac un drum in afara orasului doar ca sa fac regenerarea la DPF din cauza timpului liber limitat, dar daca nu gasesc optiune mai convenabila, as face si asta.

 

On 4/27/2023 at 7:04 AM, Xman_ghio said:

DQ200 mi se pare o cutie foarte decenta si gandita pentru motoarele mai mici (1.4-1.8 TSI si 1.6 TDI). Oricum in trafic "bara la bara" o sa omori orice DSG - intrebarea este cat de rapid.

Nu as vrea sa renunt la cutia automata. Colegul @cascadoru scria mai sus ca un kit de reparatie pentru DQ200 este la 3000 lei. Asta nu ar fi o tragedie. Ce alte costuri suplimentare ar mai presupune o reconditionare a unei cutii DQ200 ? Sa presupunem ca schimb tot ce trebuie la cutie...aproximativ cam cati km ma pot astepta sa tina ?

 

 

On 4/27/2023 at 11:34 AM, yeeeeman said:

@xfg8sau mazda 3 cu skyactiv g, benzina, aspirat, 150 cai, cutie cu convertizor.

Cutia cu convertizor de cuplu rezita mai bine la traficul bara la bara ? La Mazda m-am gandit si eu, doar ca Mazda 3 nu este in varianta break. Mazda 3 sedan nu ma incanta. Ar trebui sa merg pe Mazda 6 dar atunci trebuie sa cresc bugetul de achizitie.

 

Ford Focus Mk4 am inteles ca mai au cutii cu convertizor de cuplu, dar nu stiu cum sunt motoarele lor pe benzina. Cel putin despre motorul de 1 litru nu am auzit lucruri bune.

 

BMW seria 3 cred ca ar mai fi o varianta cu cutie automata cu convertizor si parca auzeam ca DPF-urile de la BMW sunt mai fiabile decat la VW. Dar iar trebuie sa plusez bugetul si nu ma incanta nici garda la sol mai joasa decat la VW si tractiunea pe spate.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia cu convertizor rezista mult mai bine in trafic bara la bara.

Mazda 3 este si varianta hatchback, dar e cam inghesuita.

Te mai poti uita si la Corolla hibrid, gasesti si hatchback. Sunt foarte bune pentru oras, consum mai mic decat la diesel si foarte fiabile.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfg8

3000 de lei sunt costurile pentru un mechatronic (poate)! Mai pot fi ambreiaje (mai dai 4-5000 lei pe piese + manopera), volant, etc.

 

O reparatie DSG poate merge pana in 2000-2500 euro. Nu e deloc ieftin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfg8: Cutia DQ200 rezista la traficul in oras, daca o intretii corect. Am un vecin cu Skoda superb 1.6 tdi care face Uber si a ajuns la 250 000km fara sa i se strice cutia.  Dar a luat masina de noua...Pe de alta parte, eu nu as da Gof 7 variant pe Mazda 3. Mie mi se pare mai bun Golful din toate punctele de vedere (strict parerea mea personala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna sa o intretii corect ? Cum "intretii corect" de exemplu ambreiajele la acest model ? Hai ca la varianta umeda, poti sa zici ca schimbi uleiul mai des, dar la asta uscata ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minute în urmă, adrian001 a scris:

Cum "intretii corect" de exemplu ambreiajele la acest model ? Hai ca la varianta umeda, poti sa zici ca schimbi uleiul mai des, dar la asta uscata ? 

 

       Resoftare :))https://tvsengineering.com/en/performance/dsg-software/  + schimb de ulei atat in cutie cat si in mecatronic. 

   

       Si fara stil de mers numai in suturi, plecari in tromba.

 

       Cred ca e suficient :).

Modificat de Adria_n
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, yeeeeman said:

Mazda 3 este si varianta hatchback, dar e cam inghesuita.

Te mai poti uita si la Corolla hibrid, gasesti si hatchback. Sunt foarte bune pentru oras, consum mai mic decat la diesel si foarte fiabile.

 

Nu vreau hatchback, vreau break. Toyota Auris/Corolla hibrid sunt mai scumpe decat un Golf si nu stiu daca merita diferenta de pret. Am inteles ca, cutia CVT de la Toyota are un feeling nasol in afara orasului, motorul se tureaza ca nebunul inainte ca masina sa prinda viteza. Asta combinat cu antifonarea mai proasta la Toyota, cred ca ofera un confort net inferior la drumuri in afara orasului fata de Golf. In plus designul interior / exterior la Toyota mi se pare mai nasol decat la Golf.

 

Cum ziceam, la Mazda ar trebui sa ma orientez la Mazda 6....dar are niste preturi foarte mari si sunt putine la vanzare.

 

Oricum o dau tot la Golf ma intorc :) Pacat de cutia asta DSG pacatoasa. Chiar si o cutie DSG umeda se uzeaza rapid de la traficul de oras ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot la Golf tragi, fa in felul urmator. Ia-ti masina dorita, pune 2000 euro deoparte (cel putin mental) pentru un eventual mecatronic/ambreiaj si asta e.

In functie de cum ti-e norocul, ce masina prinzi, o sa tina mult si bine sau o sa pice in primul an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.onu94
în urmă cu 17 ore, Adria_n a scris:

 

       Resoftare :))https://tvsengineering.com/en/performance/dsg-software/  + schimb de ulei atat in cutie cat si in mecatronic. 

   

       Si fara stil de mers numai in suturi, plecari in tromba.

 

       Cred ca e suficient :).

+ blocat in M1 in trafic bara la bara ca sa nu patineze aiurea tr2. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Adria_n said:

 

       schimb de ulei atat in cutie cat si in mecatronic. 


Daca e o cutie DQ200 mai este ceva ulei de schimbat ?

Stiu ca la Golf 7 frana de parcare este electrica. Toate au si autohold sau depinde de dotarile masinii ? Defapt care ar fi diferenta dintre autohold si hill start asist ? La o cautare pe mobile.de pot sa bifez doar hill start asist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chiar 2 uleiuri de schimbat la DQ200 😉 Numele de "DSG uscat" nu este prea corect pentru ca doar ambreiajele nu sunt in ulei. Este ulei la mechatronic (cred ca 0.7l) - ceea ce este super ok ca uleiul de mechatronic este separat de uleiul de la cutie. Si este ulei de transmisie normal (cred ca 1.7l) in partea de angrenaje.

 

De asta zic ca DQ200 nu este de fapt o cutie rea, ci doar o cutie facuta pentru anumite "use case-uri" si daca nu ii "dai in gura", daca nu mergi bara la bara mult ca sa ii patineze inutil ambreiajele, daca ii mai schimbi si uleiul din cand in cand => este destul de buna pentru majoritatea cazurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pentru Golf 7 Variant:

- ori iti iei 2.0 TDI si esti pregatit financiar pe partea de disel/DPF/bla bla

- ori iti iei 1.5 TSI si esti pregatit financiar in caz de nevoie (cutia)

- ori iti iei 1.8 TSI (Alltrack) - dar probabil nu esti in buget

- ori iti iei 2.0 TSI - dar probabil nu esti in buget 

Bugetul si preferintele vor dicta alegerea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e oare mult folclor in treaba asta cu cutia, la fel ca la start-stop? Care e rata de defectiune la DSG, 1%, 10%? Nu e nimeni pe-aici cu vreo flota de DSG?

Modificat de dercos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos stii cum a aparut DQ380?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, dercos said:

Nu e oare mult folclor in treaba asta cu cutia, la fel ca la start-stop? Care e rata de defectiune la DSG, 1%, 10%? Nu e nimeni pe-aici cu vreo flota de DSG?

Corect. Eu am schimbat mecatronicul si ambreiajele dupa (aproape) 4 ani si 60K km (nu mai stiu exact) in garantie, numai cu rulat extraurban si fara abuzuri. Daca merg pe rationamentul asta, cutia e o porcarie, nu?

Nu sunt fan VW dar pentru orice motor de asemenea cilindree as alege oricand DSG in defavoarea celorlalte de pe piata. Clasa premium e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, zidanne said:

@dercos stii cum a aparut DQ380?

Si totusi, care e rata de defectare a cutiei, sa spunem, in primii 100000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos doar VW si furnizorii stiu cifrele exacte. 

In PRC estimarile sunt intre 20.000 si 30.000 per milionu de masini vandute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica 2-3%. Mie mi se pare un procent nesemnificativ, in cazul in care as vrea sa iau o automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos cu doua mentiuni:

- vorbesti de un sistem destul de critic… gandeste-te ca ramai fara cutie  intr-o depasire; sau fara frane pe serpentine. Brusc 2-3% nu mai pare asa mic.

- nu toate au fost folosite in oras si in aglomeratie deci procentul efectiv e mai mare.

 

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, zidanne said:

@dercos doar VW si furnizorii stiu cifrele exacte. 

In PRC estimarile sunt intre 20.000 si 30.000 per milionu de masini vandute.

De unde ai cifrele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu google (.com) (si baidu) iti sunt prieteni.

Stiu ca a fost scandal mare in perioda aia, atat la vewe cu dq200 dar si in alte ograzi cu 6dct250… 

Unele analize (nu mai am link) facute de localnici (google translate) in perioada cand cautam sa imi iau 1.8 TSI DSG… dadeau cifre mult mai mari. 

Daca erau cateva cazuri nu se implica direct guvernul chinez. 

 

Acum fiecare isi lauda agregatul si crede ce vrea. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/5/2023 at 9:38 AM, xfg8 said:

Stiu ca la Golf 7 frana de parcare este electrica. Toate au si autohold sau depinde de dotarile masinii ? Defapt care ar fi diferenta dintre autohold si hill start asist ? La o cautare pe mobile.de pot sa bifez doar hill start asist.

 

Ma puteti ajuta si cu un raspuns la intrebarea de mai sus ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfg8 Hill Start Assist tine masina in rampa 2 secunde dupa ce ai luat piciorul de pe frana.

Autoholdul tine frana pana decizi sa pleci de pe loc.

E un SSP care explica astea…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, Hill Start Assist are sens cand ai manuala pentru ca te ajuta la plecatul de pe loc in rampa. Auto Hold este foarte util pentru o cutie automata, pentru ca atfel trebuie sa tii piciroul permanent pe frana cand stai pe loc in Drive (ex. la semafor), altfel masina o ia in fata indiferent de inclinatia terenului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hill Assist este standard de ani buni, dar are utilitate doar la plecarea de pe loc in rampa, pentru foarte scurt timp. Autohold este mult mai util, pentru ca iti tine masina franata (pe puntea spate) cand stai pe loc, indiferent de inclinarea drumului (deal, vale), te ajuta la plecarea de pe loc si poti folosi Start Stop-ul in orice conditii. Autohold a fost standard la masina mea (Highline 2019) impreuna cu frana de mana electronica, cutie de viteze manuala. Butonul de Autohold este pe consola centrala, langa cel al franei de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!