Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

E de Europa masina,nu sa mutat volanul.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare si sper ca cei care aveti Golf 7 Trendline sa ma ajutati cu un raspuns. Cat de confortabile sunt scaunele de Trendline ?

Din ce am putut observa in diferite poze, tind sa cred ca la Golf-ul 7, prin prisma reducerilor de costuri, nu mai exista asa diferente mari in forma si structura scaunelor, pe difierite niveluri de echipare.

De exemplu, la echiparile Trendline, scaunele fata au tapiseria specifica, insa am vazut ca sunt scaune de Trendline, ce au reglaj pe inaltime la ambele scaune si inclusiv reglaj lombar. In acelasi timp, forma scaunelor si cusaturile pe tapiserie sunt identice de exemplu cu ce vezi pe Trendline, cu cele care au acele echipari mai speciale, in genul Lounge, Allstar, Cup. Difera doar materialul si modelul tesaturii.

Ce nu gasesti pe Trendline si gasesti pe restul, ar fi cotiera din bancheta spate. Pe Trendline lipseste cu desavarsire, pe restul avem acea cotiera + accesul spre portbagaj. De asemenea, pe Trendline, nu exista buzunarele pe spaterele scaunelor fata.

Singurele scaune pe Golf 7 ce par mai sportive si cu o sustinere laterala ceva mai mare, ar fi acele scaune in combinatie textil + piele, care sunt cu masaj la sofer (cele de tip Ergoactive) + inca un model, nu retin exact ce tip de echipare/denumire ar avea, cred ca ar fi Match, care este complet textil (cu doua dungi paralele pe mijloc ca design).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Inca un anunt dubios si voi detalia de ce. Asta pentru cei care cauta Golf 7 Variant si se gandesc sa ia in calcul o masina de Pitesti. :)

 

https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-7-lounge-1-6-tdi-euro-6-IDdWJgW.html#e87981e3e7;promoted

 

Masina era de vanzare pe Cluj (dupa cum se poate observa, are numere provizorii de CJ). In perioada cand cautam eu Golf 7 Variant, mai multe saptamani la rand era prezenta de vanzare pe olx + autovit si de asemenea am vazut-o in targ la Cluj. La momentul respectiv, adica final de iulie, inceput de august, masina avea tzoll-uri ce erau valabile pana in 31.07.20. Deci practic masina fusese adusa din Germania la final de iunie.

In prima faza, masina era cu 185000 de km la vanzare, dupa care ajunsese la 183500. Asta la vanzatorul din Cluj.

 

Ulterior se pare ca a ajuns in Pitesti, unde este deja la vanzare de cateva saptamani bune, cu rulajul actual din anunt.

 

PS 1: cat timp a fost pe Cluj la vanzare, samsarul ce o avea era acelasi despre care am scris tot in acest topic, in data de 12 mai 2018, legat de un Golf 7 scurt, tot asa, cu km jucati bine de tot. Respectivul isi pozeaza toate masinile in aceeasi locatie la Cluj si l-am retinut si din vedere de-a lungul anilor cand l-am mai zarit in targ, fiind un "indian" "extrem de prietenos" la aspect.

 

PS 2: textul anuntului celui din Pitesti este copy-paste la ceea ce scria cel de pe Cluj. Deci nu s-a obosit prea mult nici cu treaba asta revanzatorul sudist.

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! Astazi am fost sa testez un G7 , 1.6 TDi an 2015 in privinta unei noi achizitii ! Lasand la urma nr de km , dotarile , etc , am ramas profund surprins sa vad ca au revenit la sistemul cu punte fixa pe spate . Acest lucru este valabil la toate mororizarile ? Un - din partea mea pentru acest compromis . Costuri mai mici dar comfort ....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca pentru un confort mai bun in varianta diesel nu pot accede decat la varianta de motorizare 2.0 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LUFYHai sa o luam logic...daca masina costa pe olx 8000 euro, cu cat crezi ca a luat-o el ca sa isi scoata parleala si profitul? Sa spunem ca a luat-o cu 6500 euro. La 6500 euro, masina asta ori are un rulaj foarte mare, probleme mecanice sau a avut accident. Eu chiar nu inteleg de ce lumea isi mai pierde vremea cu masinile samsarite. Exista cateva Golfuri pe OLX de la proprietar, cumparate din Ro, cu istoric in reprezentanta cu kilometraj relativ mic si real la 8000-9000 euro. Ok, nu sunt la fel de bine echipate ca astea de Germania, dar macar ai mai multe informatii despre ea, o poti verifica pe RAROM (istoric km si daune).

 

@stanciu marianpunte independenta ai doar pe 2.0 tdi sau pe 1.4 TSI 122 in sus.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu imi bat capul cu cat a luat samsarul masina amintita de mine mai sus. Este logic si foarte probabil ca cele descrise de tine asa sa si fie, pentru ca in 99% din cazuri, cam asta se intampla.

 

Eu am tinut doar sa vin cu o "nota informativa" legat de acea masina, mai ales ca in decursul anilor, de cand acest topic este activ, unii utilizatori au tot venit cu diferite linkuri la anunturi sa ceara pareri. In cazul de fata, poate oricine evita masina de mai sus, daca doreste normal, si poate prin prisma detalierilor mele sa fie un ajutor in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut domnilor,

 

Ce parere aveti despre aceasta masina ?

 

https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-7-1-6tdi-110cp-euro6-automat-7-1-padele-pilot-incalzire-scaune-IDdOS1Z.html?reason

 

Maine as vrea sa merg sa o iau, am verificat seria de sasiu la o reprezentanta VW si in luna Mai 2020 a fost in service la 159110 km, totodata cei ce au facut verificarea mi-au spus ca nu a fost in service cu mari probleme si ca masina este ce trebuie.

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai verificat`o doar in reprezentanta si pare ok, cumpara si un raport autoDNA sau carvertical, pt ca daca a avut daune si a fost reparata altundeva, nu se vede in istoric la reprezentanta ; DSG`ul ala uscat nu e el prea grozav ca si fiabilitate in timp, dar sa speram ca nu ai probleme. Eu unul sunt extrem de reticent cand vine vorba de masini samsarite importate si vandute in Pitesti...dar nu vreau sa te descurajez. Anuntul apare inactiv..deci, ori ai luat`o tu / ti`a rezervat`o tie, ori s`a dat, trag concluzia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat, da anuntul este dezactivat pt ca este rezervata de catre mine.

 

Pe de alta parte, orice masina SH este loterie....mai prost este cand iti cumperi masina de 150k de euro si dupa 100 km mergi cu ea la service pt ca are probleme cu injectoarele....☹️ Asta a patit seful meu cu un G Class....

 

Am citit si eu de DSG-ul uscat dar discutand si cu mecanici tot ei au spus ca daca se schimba uleilul de la mecatronic ( vw spune ca nu este nevoie pt ca se foloseste ulei long life ) nu ar trebui sa existe probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si un raport de pe CarVertical si in afara de bara spate si fata cu costuri undeva la 500 euro, alte probleme nu sunt, deci e de bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cum poate car vertical sau oricare alt site de verificari sa ne spuna ca masina a fost avariata daca ea spre exemplu e cumparata inainte sa ajunga la vanzare si reparata apoi in Romania fara sa se foloseasca asigurari?eu sunt de parere ca sunt bani aruncati pe fereastra cu verificarile astea,cel mai bine se vede masina la fata locului,un ochi format si ceva experienta fac toti banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul uscat are o uzura mai mare tocmai pt ca acele ambreiaje nu au ulei.

Nu are treaba uleiul de la mecatronic cu uzura fizica a ambreiajelor.

Daca masina a vazut doar autostrada atunci uzura e mai mica, insa daca a mers prin oras acolo patineaza intr-o veselie ambreiajele, unde mai pui ca sunt si uscate.

Echivalent cu a da mereu a 2a la 5-10kmh la manuala, ca sa intelegeti ce inseamna patinat.

Mai degraba as lua masina la care stiu ca s-au schimbat anumite consumabile decat sa fie toate din fabrica la peste 100k km.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali, faci niste afirmatii foarte subiective si duci lucrurile la extrem ( cum ar fi daca...) ; Verificarile sunt bine venite, si crede'ma ca niciun ochi format nu isi da seama de reparatii bine facute la caroserie ( altfel nu ar mai exista aparate pt masurat chitul si micronii si nuanta de culoare a vopselei ). Dar mai bine sa fim prudenti si sa ne nu umflam in pene cu sintagme de genul " eu mi'as fi dat seama si restul nu se pricep " ; in cazuri foarte rare se poate intampla si cum spui tu, sa fie luate lovite si reparate aici, dar ca si mentalitate generala, este bine sa se verifice istoricul pe cat mai multe cai posibile cand cumpari o masina mai " valoaroasa " ; eu nu am refuzat niciodata o masina la un pret corect care a suferit accidente si nu a fost afectata structura de rezistenta ; dar a fost si caz in care am cumparat masina care fusese dauna totala, am verificat'o in 2 servisuri diferite, si de fapt am aflat de la proprietarul din acte dupa ce am avut o discutie cu el pe facebook ( masina era vanduta de proprietar care nu era trecut pe carte, aka intermediar, cu 2 fiscale si 2 CV ) ; a functionat bine mersi, nu a creat nicio problema, doar ca..nu si'a dat nimeni seama ca fusese dauna ; unii nu sunt in stare sa aseze o aripa la linie, iar altii, fac arta din daune totale si nici nu'ti dai seama ca au fost lovite.

 

Eu sunt contra 100% privind achizitia masinilor importate de samsari, mai ales neinscrise ( nr rosii / de import ) ; mi se pare ca ti'o cauti cu lamanarea, deoarece pt acesti intermediari, profitul conteaza, nu sa'ti vanda tie o masina buna ; si ca sa faci profit cat mai mare, trebuie sa le manaresti ; mai sunt firme cu recenzii bune, si cu capital, care isi permit sa achizitioneze loturi de masini de la licitatii sau firme ( unde de altfel ai si acte doveditoare si istoric la reprezentanta, fiind obligati contractual majoritatea in perioada leasingului ), la preturi rezonabile astfel incat sa faca si ei profit si sa iti vanda si tie o masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca masinile de la noi au fost cosmetizate avand in vedere ca pretul de vanzare e mai mic decat afara de unde au fost achizitionate. O solutie foarte buna si cinstita e sa alegi masina de la licitatii si sa o aduca o firma care se ocupa cu asa ceva. Acolo exista istoric clar, se prezinta toate defectele masinii.

Nu imi place sa ma contrazic dar masina revopsita se vede, niciodata nu se va putea da vopsea ca si cea din fabrica, asta o recunosc si vopsitorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum ca am cumparat-o este deja can can dar inainte de a o cumpara, am facut toate verificarile care puteam sa le fac in calitate de nestiutor ( verificari serie sasiu la Porsche romania, CarVertical ) dar am aflat de la vanzator ( samsar ) ca masina a fost cumparata de pe un site de licitatii din germania, baiatul mi-a aratat istoricul licitatiilor castigate de el pe acel site, inclusiv cu masina ce am cumparat-o, mi-a aratat pozele cu masina cum a fost la licitatie, km, etc,  mi-a dat tot ce a primit cu masina ( devize de reparatii, revizii, toate datate si cu bonuri dar in germana.....).

Acum, sper doar sa nu apara probleme la ea....
Nu stiu daca am specificat dar masina este an de fabricatie 2015 si prima inmatriculare tot in 2015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Nu inteleg de ce atunci cand cumperi o masina scumpa, nu mai dai si ceva bani la un service autorizat pt o verificare amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Pe Golf 7 2.0 TDI sa pus doar cutia dsg 7+1 dq200 uscat? 
 

Cel mai probabil urmeaza in cele din urma sa achizitionez un Golf 7 Variant pentru ca mi se pare raportul pret- an/dotari/motorizare cel mai optim la momentul actual, plus ca mi se pare ca modelul cu xenon si niste roti pe 18 arata super.


Nu sunt inca tare lamurit cu acest dsg si daca sa ma incumet spre un automat sau sa raman la manuala, am zis totusi daca gasesc una care aparent sa schimbe treptele perfect, poate poate iau si una cu cutie automata pentru ca am mai condus si mi se pare un confort incredibil.

 

Totusi ce parere aveti, este ok dsgul de pe un golf 7 2.0 tdi 150

cp ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@l3moN pana la 250Nm ai DQ200 (DSG7, ambreiaj uscat). Motorizari: 1.0/1.2/1.4/1.5 TSI (nu am vazut 1.8 TSI in ro) si 1.6 TDI

Peste 250Nm, in functie de an ai DQ250 (DSG6) sau DQ380/381 (DSG7). Cu ambreiaje umede.  Motorizari: 2.0TDI/2.0TSI (GTI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Golf 7 2.0TDI, eu cred ca s-a pus doar DSG6, cel cu ambreiaje in ulei, care este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la spusele colegului Zidanne. 2013-2016 DSG6 umed, 2017-2020 DSG7 umed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Un sfat si pentru mine va rog

Doresc sa cumpar un Golf 7(hatchback) motorizarea de 1.6 diesel.Masina va fi pentru o incepatoare.

Mi-as fi dorit motorul de 2.0 in ideea c-ar fi mai fiabil,(plus automata DQ 250 mai OK)dar nu prea gasesc cel putin in bugetul meu 8-9000 euro.Asa ca am ramas cu 1.6 manuala.(evit automata desi ar prinde bine)

Acuma motorului de 1.6 sper ca l-au mai rezolvat din probleme cu trecerea anilor(nu stiu de cand a aparut cu euro 6).

Stiu ca multi zic sa caut benzina,dar in bugetul meu nici o sansa,sau cu multi km.

M-am mai uitat si la Volvo V40,la fel diesel,dar parca nu m-as lega la cap(am inteles ca ar fi mai scumpa servisarea+piesele)

Incerc sa pun si 2 anunturi din zona mea(nu m-as duce prea departe)

https://www.olx.ro/d/oferta/golf-7-1-6-tdi-IDe0bOe.html#a1a1ab3baf

https://www.olx.ro/d/oferta/vw-golf-7-IDeKQ0U.html#66fb97c04d

Desi pozele sunt cam saracute,o privire mai avizata mi-ar prinde bine.

Stiu ca sunt pe piata si modelele de la coreeni(I30 si Ceed)benzina,dar Golful 7 si V40-ul sunt preferatele

si incerc sa ma conformez

Orice sfat e binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!