Jump to content

e-Golf - Discutii generale


P o p i c a
 Share

Recommended Posts

Nu cred ca s-a mentionat (am citit tot topicul inainte de cumparare, sper sa ajut la randul meu cu aceste informatii):

- modul de condus Eco e perfect, nu prea simt vreo pierdere la acceleratie, asa ca il folosesc tot timpul. M-am intrebat chiar ce face acest mod... Ieri am descoperit ca limiteaza viteza maxima la 120km/h si la aceasta viteza consumul sta tot timpul pe la 15-16kwh/100km, ceea ce este f f bine. Aceasta limitare e viteza e f f utila, dupa parerea mea. La apasarea pedalei la kick-down, se poate accelera si peste 120. Pt cei care au avut DSG, stiu deja ce e acela kick-down (desi eu abia dupa un an de DSG m-am prins ca exista :) ). Se activeaza singur la autonomie sub 50km/h

- modul Eco+ : opreste ACul si limiteaza viteza maxima la 95km/h. Se activeaza singur la sub 35km autonomie (parca, posibil sa ma insel)

Masina e absolut o incantare (si asta venind de la un mare mare carcotas).

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca in acest video zice ca productia eGolf continua pana in Noiembrie (minutul 3:15)

 

Deocamdata, e a 3a cea mai vanduta masina in europa:

"Statisticile Jato arată, în același timp că vânzările de electrice au explodat pur și simplu în această perioadă, mai ales că toate programele de stimulare vizează în special acest tip de propulsie. Renault Zoe a vândut 10.225 de unități, surclasând Tesla Model 3, care a avut 7.066, și VW e-Golf, cu 3.022 de unități."

egolf production.jpg

Edited by detinator
Link to comment
Share on other sites

Poate nu stiati dar cam de doi ani Sorin face senzatie la raliu cu e golf. Cred ca e membru pe aici

 

Link to comment
Share on other sites

mama cum se auzea turbina... f tare, nu am stiut!

Masina e de mare belea, si se tine bine pe curbe, recomand si acest articol:

Pilot Sport 4S Tires Turned My VW e-Golf Into a Grip Master: https://www.roadandtrack.com/new-cars/road-tests/a33014419/how-stickier-tires-impact-an-electric-cars-range/

 

4-cornering-ps4s-jpg-1593697534.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pana de craciun se vor mai produce cam 80 de eGolf-uri pe zi, la una din cele 2 fabrici (cealalta a stopat productia in 23 iulie):

https://www.electrive.com/2020/08/26/bmw-expands-i3-production-while-vw-looks-to-the-e-golf/

asta inseamna ca vor mai fi pana in 2021 inca 1000 de eGolfuri noi pe strada... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am vazut ca s-a pus (cel putin pe IOS) o noua aplicatie, speciala pentru ID3 - We Connect ID. Ea merge mult mai rapid siii surpriza zilei este ca arata si procentajul bateriei - da, putem conecta si E-Golf-ul in acea aplicatie.

 

Pe langa asta, la fel ca la aplicatia We Connect pentru E-Golf, puteti seta aerul conditionat si daca introduceti datele, o puteti bloca/ debloca din aplicatie.

 

Din pacate nu arata toate datele, dar este o solutie pentru 'nu stiu cat procentaj are bateria'.

 

Zi buna!

 

 

 

IMG_4169.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

dragilor, finalul productiei Egolfului se apropie... pana de craciun se vor mai fabrica vreo 900

Bonus si o imagine cu sasiul inainte de imbinarea cu caroseria

eGolfSasiu.jpeg

eGolfEnd.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Nu stiam ca se mai fabrica inca dupa ce ID3 a iesit pe piata. De comandat nu l-am mai vazut disponibil din Septembrie la noi.

Oricum nu cred ca l-ar mai fi luat cineva in detrimentul unui ID3, poate doar daca era cu mult mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

RIP e-Golf! 🥲

 

@Abu mai ieftin decât un ID.3 era și cred ca este, de-aia am luat și eu e-Golf.

 

Cel mai ieftin ID.3, acum - înainte sa apară versiunea cu baterie mica, este 35.252,56 €, cum e-Golf-ul își va păstra, probabil, discountul de final de productie, cel cu care l-am cumpărat foarte mulți, îl aduce mult sub cei 25.000 de euro cu care se poate lua un ID.3 și, pentru cei ce nu au neapărat nevoie de range-ul extra al ID.3 - ului, este o opțiune foarte bună. 

Link to comment
Share on other sites

Lol, nu crezi ca l-ar mai fi luat nimeni... Eu nu pot sa cred ca cineva ar fi luat ID3 in detrimentul eGolf.

 

E mult peste ID3 din multe puncte de vedere, mici detalii, iar pretul... Pai vreo 12000 euro diferenta, care pot constitui a 2a masina pt multi, de ex un SUV pt iarna.

 

Ma uitam la cate agatatoare de haine are egolful in masina, sau la spalatoarele de faruri care au cam disparut. Sa nu mai vorbesc de jantele de dimensiuni normale (costuri mai reduse de exploatare) si multe piese si retrofituri de Golf7, care vor permite si o eventuala piata de piese de caroserie in caz de incidente sau montaj de senzori etc

 

De stiut ca se mai fabrica... Am mai postat vreo 3 postari mai sus ca se fabrica pana de craciun.

Link to comment
Share on other sites

Am mers si cu ID3 si cu e-Golf si sincer am fost putin dezamagit de ID3, dar probabil pentru ca m-am urcat in el cu asteptari prea mari dupa cele citite pe forum. Ce m-a surprins in schimb si nu ma asteptam este ruliu mai mare al ID3-ului in curbe, sunt singurul care a simtit ca e-Golf sta mai bine in curbe ? 

Link to comment
Share on other sites

la stat in curbe ma gandeam ca ID3 sta mai bine, dar nu am argumente, ma gandeam ca e gandit altfel.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sper ca nu s-a mai discutat asta...am o singura chestie enervanta la masina. Opresc sa las copilul la scoala, ma dau jos sa ii deschid usa, pleaca in treaba lui si eu cand deschid usa mea se inchide masina. Exista vreo setare sa nu mai faca asta? 

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am aflat cum se poate rezolva din pacate

Mai clar problema de mai sus este ca la deschiderea usii soferului, motorul masinii se opreste.

 

Din cate am vazut, nu conteaza ca e frana de mana trasa sau nu, ca maneta cutiei de viteze e in P sau in D etc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 6/8/2020 at 11:09 PM, herur said:

Am facut un drum mai lung cu masina: Cluj Napoca-Alba Iulia-Sibiu-Rasnov-Brasov-Sighisoara-Cluj Napoca, total 650 km. Am mers cu fiul intr-o mica calatorie la DinoPark in Rasnov si asa am si testat capacitatile noastre si ale masinii sa ne adaptam la un drum mai lung. Am facut o oprire in Alba Iulia si apoi am mers la Sibiu, unde am incarcat. Se poate ajunge la Sibiu direct, fara incarcare la Alba Iulia, viteza maxima a fost de 110 kmh. Dupa aceea am mers aproape de Rasnov  in Sinca Veche - Pensiunea Confort Morosanu - o recomand cu maxima caldura, unde am vrut sa incarc si nu am reusit, aceasta fiind lectia numarul 1. Am cuplat incarcatorul de 220V la masina si priza, dar nu am stat  sa vad ca se aprinde ledul si ca masina incarca. Am plecat imediat iar dimineata supriza! masina nu era incarcata. Aici ar fi fost de ajutor WeConnect-ul pentru ca as fi verificat incarcarea din camera, dar cum nu merge acum... Oricum, am mers la Rasnov, unde am fost oprit de un politist sa ma intrbe de masina ce si cum :), vizitat parcul si apoi am mers la Brasov sa incarc. Alta supriza a fost asteptarea la coada dupa un Uber de firma (aceleasi numere de inmatriculare sunt si la Cluj) care incarca. Am stat la coada si am asteptat, intre timp sosind si un alt Uber-ist care se parcase langa colegul sau, dar care a plecat si m-a lasat sa incarc. Dupa incarcare pana pe la 90% am plecat spre Sighisoara. Am alergat masina un pic,  in ideea ca am accelerat mult pe urcari, depasiri, dar nu o chestie de formula 1, doar ca nu am condus asa chill. Am ajuns in Sighisoara unde am stat dupa un alt e-Golf, domnul asteptand dupa mine in Brasov cand incarcam acolo. Ce mica e lumea... a ajuns inaintea mea la Sighisoara pentru ca eu ma oprisem sa mananc pe drum. Aici incarcarea nu a trecut de 30kwh...primul meu rapidgate :) Am stat si am incarcat pana la 90% si apoi am plecat spre Cluj. Puteam sa plec mai devreme, dar daca tot am stat, macar am tras curent cat s-a putut. Toata chestia asta a adaugat aproape 2 hr intarziere. Daca la pensiune era masina incarcata, nu mai aveam de ce sa incarc in Brasov si ajungeam la Sighisoara mai devreme etc.

Concluzii:

1. Am folosit consumul meu mediu pe termen lung si acela a fost etalonul. Daca conduci constant in ritmul tau (acelasi cu care ai reusit consumul pe termen lung) facand calculele cu capacitatea bateriei, acela iti v-a fi range-ul. La mine e 12.7 kwh.

2. Nu te baza pe incarcatoarele rapide, sunt mai ocupate decat arata pe PlugShare. Data viitoare daca vizitez un oras, las masina la priza de 22kwh si ma duc si vizitez cele 3-4 ore iar masina se incarca. Daca ai bafta de un fast charge liber, norocul tau.

3. Masina e economica daca nu tragi de ea, chiar daca sunt dealuri. Ce urca si coboara, tine minte consumul mediu.

4. Am mers 650 km cu cost 0 lei :) Experienta limitata pe care am dobandit-o: priceless.

Ma mai duc cu e-Golful la asa calatorii? Acum vara da, iarna nu cred. E un pic limitat range-ul pentru asa ceva, dar cu o masina de 350-400 km, oricand. E mult mai odihnitoare calatoria, linistea si senzatia de relaxare si lipsa grabei sunt deosebite.

foarte fain. eu sunt posesor de E-Golf 2015 de vineri 10.09.21 din pacate are range ul mai mic uindeva la 175 km. dar am facut deja 500 km cu 2 incarcari Cluj soi Mures. a fost ok. dar statii gartis nu am stiut. oricum 500 km cu 50 lei incarcarile e ok. acasa chiar e ok incarcarea. o incarc la 80% la 16A, si am vazut pe statia de incarcare 13kw. consumati. deci un 8-9 lei. inca nu ma descurc cu toate. dar citesc ce scriu colegii. poate mai da cineva niste sfaturi, despre aplicatii, stati ... orice e binevenit :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Fiind nou posesor de E-Golf 2015. (asta a fost bugetul:)), 12500 euro masina cu 28.000km.) inca nu prea ma descurc. care i faza cu aplicatia, cum se realizeaza conexiunea cu aplicatia. am vazut ca are un sim inauntru, are WI-FI dar habar nu am ce pot face cu ele. am tot citit pe aici dar nu mi am dat seama. poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi. multumesc! dotari am destule. va atasez si o lista, poate cineva mai luminat ca mine isi da seama ce pot face cu masinuta mea. vizavi de conectivitate si alte lucruri pe la ea. multumesc anticipat

WVWZZZAUZEW900552.pdf

Link to comment
Share on other sites

@aurica s-o stapanesti sanatos!

Aplicatia iti arata ce poti face daca ai instalat-o, nu ai vazut si poze pe aici? Poti deschide inchide masina, sa pornesti incalzirea in parbriz, aerul conditionat, incalzirea, sa vezi daca ai lasat vreun geam deschis, si statistici despre consum

 

problema e ca doar 3 ani a fost gratis, deci cred ca acum va trebui sa platesti

 

Oricum ieri si azi nu a functionat aplicatia, asa ca daca ai incercat sa o testezi zilele astea, nu ai avut noroc. 

 

Mai poti instala si aplicatia pt ID3, merge mult mai rapid dar are mai putine functii

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@detinator ms. frumos. am citit tot pe forum, intre timp m-am mai desteptat si eu. totul e ok deocamdata. singura chestie ca parca nu da caldura cum eram obisnuit la skoda sotiei. o fabia 1,4TDI. 

Edited by Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri asa cum am facut eu. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

E normal ca o electrica sa nu dea caldura asa cum da o masina cu ardere interna. Cea cu ardere interna iti va da mult si gratis pentru ca oricum motorul functioneaza la peste 200 de grade. In schimb o masina electrica iti va servi caldura de pe o rezistenta termica si va incerca sa optimizeze procesul. Perceptia e clar diferita.

Link to comment
Share on other sites

Mai ales la cele cu pompa de caldura se simte diferenta in minus :)

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie in G7 TSI e mai putin cald decat intr-un Golf 6 TSI la aceeasi setare a climatizarii.

Intre G7 TSI si e-Golf nu e nici o diferenta la aceeasi setare. Ba chiar E-golf-ul se incalzeste mai repede. De mentionat ca E-Golf-ul e dotat cu pompa de caldura.

 

Tot din experienta proprie filtrul de polen dupa 1 an de Bucuresti scade senzatia de cald in masina cu 2-3 grade celsius.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 13.04.2021 at 3:15, kirkus a scris:

Sper ca nu s-a mai discutat asta...am o singura chestie enervanta la masina. Opresc sa las copilul la scoala, ma dau jos sa ii deschid usa, pleaca in treaba lui si eu cand deschid usa mea se inchide masina. Exista vreo setare sa nu mai faca asta? 

 

Stiu ca intrebarea e pusa acum ceva timp dar am zis totusi sa raspund pentru ca si eu m-am lovit de aceiasi chestia cand coboram sa deschid, inchid poarta si se oprea masina.

 

Deci, singura varianta ar fi sa lasi in P si centura cuplata.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
gigelm5m3

E o varianta mai simpla. Cu centura scoasa si usa deschisa, piciorul pe frana si apasat butonul de start.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!