Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Multumesc cosmin am sa incerc o aerisire (presupun ca la un service? ) , tare as vrea sa scap de acea agatare la bagarea in viteze, nici macar nu prea ma pot grabi in intersectii cand sa scot din a 1 a si sa bag in a 2 a. ms mult. Apropo de topic parca e mai on topic fata de ce am gasit la aria in care ma incadrez. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... cred ca m-am lamurit

raman la un set sachs performace cred ca e cel mai nimerit dupa ce am citit topicul lui john33exe

@cosmin, cred ca tu ai de tinut in frau 380Nm un ambreiaj luk= :) (>30k km...?)

alegerea ta(si pretul e bun dar...)

apropo: sunt preturi bune la reprezentanta la B5 si B5,5(cel putin la piese-reduceri)nu cred ca merita sa va riscati

faceti o incercare!(parerea mea dupa ce am schimbat EGR la reprezentanta) si diagnosticare tampon motor(cost piesa 320ron)

va tin la curent in cursul lunii ianuarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut....

desi nu am passat, am si eu o problema pe care vad ca au mai intalnit-o cativa in topicul asta.

cand merg in aglomeratie, bara la bara, la plecarea de pe loc, masina tremura, ca si cum ar da sa moara.

la relanti nu tremura, daca apas ambreiajul nu e nici o diferenta de sunet sau altceva.

tremuratul apare doar in aglomeratia din Bucuresti.

ambreiajul tine cam sus, nu e chiar moale, dar intra bine in toate vitezele si nu simt sa patineze.

sa fie volant sau ambreiajul ? ..vad ca parerile sunt imparite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de echiparea pe care o ai. E posibil sa ai disc cu arcuri sau disc simplu. Insa in oricare din cazuri, volant e bimasica.

Cred ca doar cineva cu motorizarea ta ar putea sa-ti spuna ce fel de disc ai. Din cate stiu eu, de exemplu la Passat, pana in anul 2000 era disc simplu. Din 2001 au discuri cu arcuri.

Pentru interpretarea simptomelor, vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am disc cu arcuri si masina e din 2000 :coffee_lol:

Oricum, Sima7x, din simptomele pe care le descri tu, pare a fi ce-am patit si eu. La inceput credeam ca mi dusa volant(o gramada de bani) da dupa ce am dat jos cutia, s-a dovedit a fi de fapt discul de ambreiaj. Daca si tu ai disc cu arcuri, cel mai probabil de acolo e problema. De obicei cedeaza arcurile de la disc inaintea celor de pe volant numa ca nu-i o regula. Nici mie nu imi patina ambreiajul da nici mult nu mai avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tama, ce motor zici ca ai? Banuiesc ca ATJ pe Highline...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios. Eu pe ATJ din 2000 stiu ca am fara arcuri...

Un alt amic pe ATJ avea tot fara arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si niste poze cu piesele date jos de pe masina. :offtopic:

imagine020vh2.th.jpg imagine019cj1.th.jpg imagine024qk4.th.jpg

Si cu cele noi.

imagine025eb1.th.jpg imagine026md6.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te a costat distractia, al meu are 260000km si ambreajul cred ca este original, prinde ff sus cca 15-20mm de la punctul maxim asa ca trebuie sa bag piesa in investitiile acestui an.

te rog detalii ori aici ori pe PM.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si niste poze cu piesele date jos de pe masina...

Ale mele sant cu totul altfel. Atat discul cat si placa. Chiar daca sant SACHS (care stiu ca exhipeaza si pe original), probabil cele stantate VW AUDI sant putin altfel.

Sper doar sa fie bune... :ceuameni:

img0103sq1.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de echiparea pe care o ai. E posibil sa ai disc cu arcuri sau disc simplu. Insa in oricare din cazuri, volant e bimasica.

Codul motorului e AHF, cum as putea sa aflu ce disc am ?

eu tot sper sa nu fie volant, si ma leg de orice :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sima7x, m-am uitat in etka si pentru codul motorului tau, imi arata ca ai disc cu arcuri dar pentru un raspuns 100% sigur, cel mai bine intrebi la reprezentanta.

Cosmin, esti sigur ca ii bun kitul ala? Si eu am tot cutie cu 6 trepte, ar trebui sa fie la fel, nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de tot pentru lamurire :)) acum urmeaza sa vad cat e un kit de ambreiaj si sa ma pun pe strans bani :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tama, uita-te la un ajm din 2000 cum e , cu arcuri sau fara :rolleyes:

Cosmine, poate e bun pentru ajm :))

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai adesea, si de dorit, problema cu vibratiile la plecarea de pe loc este de la discul de ambreiaj.

Merge si disc cu arcuri si fara arcuri dar cred ca cel cu arcuri este mai bun deoarece socurile vor fi preluate si impartite intre arcurile volantei si arcurile discului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi parere am ca si mslo. Socurile ar fi impartite intre arcurile din volant si cele din disc.

Am mai intrebat un amic cu ATJ care a schimbat kitul. Si tot disc simplu avea. Oare care-i adevarul?

Are cineva un ETKA sa vada ce disc e pt VIN: WVWZZZ3BZYP497946?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ATJ este disc de ambreiaj de 228 mm si de 240 mm. Pentru AJM este numai de 228 mm. Eu unul nu stiu unde sa ma uit care-i cu arcuri si care-i fara ca nu scrie nicaieri. Poate ne lamureste altcineva. Cosmin, uita-te la codu de pe disc, poate il gasesti printre astea

etka1qs4.th.png etka2jy2.th.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e niciunul la fel cu codul ce e pe setul ce l-am cumparat. Oare n-o fi pentru al meu?

Cred ca la herghelia mea nu merita sa bag... decat acelasi tip ca si originalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai putea explica si mie ce e stricat la piesele alea din postul lui tama? Nu ma prea pricep sincer... unde prezinta urme de uzura? Cosmine poate sti tu ca esti mai priceput din fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai defectul nu e neaparat vizual. E obosit materialul din arcuri. Atat in volant cat si in disc. Ca de fapt, in asta consta uzura. Arcurile.

Depinde de... noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D am si eu o curiozitate, cand plec de pe loc foarte tare trepideaza de fata, o fi pe duca discul sau face asa din cauza puteri mari a masini? am 160.000 km cam asta sa fie viata unui disc, in schimb nu am nici o problema la ambreiaj, schimba vitezele f bine (agata cateodata a 2-a) si daca plec de pe loc normal pleaca foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu patesc faza cu trepidatul la primele 2 - 3 porniri de pe loc, cand inca motorul este rece si probabil si ambreajul. Mentionez ca am peste 140.000 de KM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de vizualizare defecte, asa cum spune cosmin e cam greu. O volant/placa de presiune "albastrita" sau ferodouri prajite/coapte inseamna o supraincalzire a sistemului ceea ce creste probabilitatea ca materialul din arcurile din volant/disc _ambreiaj sa-si fi pierdut proprietatile (elasticitatea, adica sunt decalite). Legat de de arcurile de pe discul de ambreiaj, daca pot fi miscate-rotite cu mina atunci e clar, alt disk de ambreiaj. Iar daca cel putin un nit de la ferodouri este la acelasi nivel cu ferodourile, la fel, alt disk de ambreiaj. Nu recomand baterea de alte ferodouri am incercat si... apoi am cumparat tot discul nou. Un alt coleg de pe forum mi-a spus odata "E passat nu dacie!" La volant (bimasica) ochiometric, stiu ca nu are voie sa poate fi rotita(arcuita) cu mana decat cel mult 2cm radial si sa nu aiba joc cele doua piese in plan una fata de cealalta (tot de pe forum am invatat si eu asta !). Si daca doar un nit nu este OK va spun ca nu patineaza deloc. In schimb vai de ea planeitate suprafete contact volant sau placa presiune si atunci sa vezi investitie financiara!

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vroiam sa stiu daca la plecarea fortata tremra partea din fata din cauza discul e pe duca sau daca este de vina actiunea ESP-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!