Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Tama:Da,dar masina e din 2005 si are doi ani de Romania si condusa de a mea sotie,care mi-a si spus ca nu i-a dat a sasea niciodata ca-i este frica,de taica-meu care a avut o Dacie 1300. Si in final de ce sa nu recunosc ca si eu n-am prea lasat-o sa respire,de multe ori plec de pe loc cu ESP-ul cuplandu-se.Si nu uita ca la masina din semnatura motorul e de 2000 cmc,poate ca de aia i-a cedat ambreiajul mai devreme fata de alte masini,eu oricum zic ca nr de km nu e asa mic.

ady.red:n-am mai incercat,pt ca oricum aveam si simptom de volant uzat,in trafic aglomerat unde solicitam mult cutia de viteze in treptele mici,la un moment dat pleca masina de pe loc foarte greu,trebuia mult turata si trepida.Iar legat de shimbarea kitului a inceput sa nu intre deloc in treapta I si marsarier in unele momente,trebuie sa opresc motorul.Si in plus aceeasi problema cu pedala de ambreiaj,tine sus si e asa de tare,incat asta vara nu puteam sa plec la drum cu masina incaltat cu adidasi.Poate ca as fi putut sa mai tin masina asa multi km,dar eu sunt mult timp plecat din tara si ramanand pe mana sotiei...

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Dupa cum am promis revin cu impresii dupa urmatoarele operatii suferite de masina:inlocuire kit ambreiaj complet si volant.

Iata ce s-a constatat la piesele vechi:

-la disc ambreiaj ferodourile erau asa de uzate ca acele mici canale nu se mai vedeau

-inelul de cauciuc de pe rulmentul de presiune era "apasat" la jumatate

-volantul bimasic prezenta semne de oboseala.

Schimbari dupa inlocuirea lor:

-masina parca nu mai are ambreiaj,pedala se apasa foarte usor

-motorul parca merge mult mai lin,nu mai vibreaza ca inainte

-masina trage mult mai bine,abia acum descopar cu adevarat puterea motorului

-lucrez cu ambreiajul si cu schimbatorul de parca as fi pe jocuri de calculator

Concluzia:cei care cred ca ar avea probleme cu aceste componente,le recomand sa faca aceeasi pasi chiar daca intr-adevar costa,dar garantat o sa vedeti schimbarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

tama,ai schimbat ambreiajul?

Ce impresii ai dupa,si eu vreau sa fac exact aceeasi operatiune ca si tine ,fara volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, azi mi-am scos masina din service, dupa o lunga asteptare de o saptamana. Piesele le-am luat de la reprezentanta, prin programul acela cu piesa veche la schimb. M-a costat in total cam 550 de lei tot kitul (din care 177 lei a fost rulmentul de presiune care nu e la oferta :))). Concluzie: pedala de ambreiaj se apasa mult mai usor ca inainte, vibratii in pedala nu mai simt, totul este mult mai finut. Am tinut-o tot azi prin trafic aglomerat vreo ora, nu mai are vibratiile alea neplacute la plecarea de pe loc. Manopera m'a costat 340 de lei la un service din cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am avut aceleasi probleme la plecarea de pe loc (mai aveam si rulota agatata) si i-am schimbat doar discul de ambreiaj. Am peste 10000 Km de atunci si e OK, chiar si daca am o remorca incarcata dupa mine. Am pus disk de Luk, care a cam facut un pic de galagie vreo 1000 de Km, dar de, e mult in ziua de azi sa mai ai si pretentii la firme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta kit de ambreiaj + volant noua si in 20.000 km sa "limbeze". Stiu nenumrate cazurui de acest gen si aici vorbim doar de piese cumparate din reprezentante germania.

Asta e boala la Pumpe Duse ... s-a vrut cuplu mare si fortza bruta la turatii joase, s-a obtinut insa toate au un pret.

Incercati cu volant monomasica de la valeo ... poate mai scapati din probleme.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu incercati cu volant monomasica de la valeo ca am incercat eu la g4 si am 10000de km si e deja gata... iar face volant zgomot, si in viteze imi intra mai greu decat normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa-ti faca zgomot volant monomasica. si sigur n-are nici o treaba volant cu intratu in viteze. tu ai alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Alta problema generata de volant care nu mai amortizeaza trepidatiile... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind ai o volant dubla masa ai disc simplu, iar cind ai volant simpla ai disc cu arcuri, ceva trebuie sa preia socurile dintre motor si cutie! in cazul tau daca tremura din nou ai probleme cu discul, iar in ceea ce priveste intratul in viteza poate fi de la placa de presiune sau pur si simplu de la sistemul hidraulic care probabil mai trebuie aerisit daca nu are nici o scapare de lichid de frana. vrific o

Aici nu e loc de publicitate!

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cele mai multe ori, la volant bimasica, si discul e cu arcuri. Pot confirma ce-i ce si-au schimbat ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, eu am desfacut prima oara ambreiajul, si original din fabrica, volant bimasica+disc ambreiaj cu arcuri. Am schimbat doar discul si s-a rezolvat problema cu vibratiile la plecarea de pe loc. Aparent discul era bun (ferodourile) dar erau slabite arcurile. Prima data am pus un disc fara arcuri dar nu a tinut prea mult (ferodouri de proasta calitate prost batute). Apoi am schimbat discul si am cumparat cu arcuri, gandindu-ma ca totusi arcurile discului preiau o parte din vibratii, usurand astfel efortul pe placa de presiune. Acum, dupa vreo 10000Km totul este OK. Si sper sa mai tina, macar de inca un zero.

Nu cred ca e bine cu volant monomasica, se transforma VW in Aro.

Si eu am vrut sa inlocuiesc un switch din yala cu un intrerupator pe stalpul usii dar Kelu mi-a oferit gratis switch-urile, numai sa nu imi transform VW in Dacie.

De cele mai multe ori, la volant bimasica, si discul e cu arcuri. Pot confirma ce-i ce si-au schimbat ambreiajul.
Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK trebuie sa-mi schimb si eu ambreiajul, am 140k km, conduc foarte sportiv

am plecat la drum lung si m-am intors inapoi ca a inceput sa-mi patineze ambreiajul desi chiar mergeam la consum

a inceput sa patineze de la peste 2800rpm(la pedala la fund)

nu am probleme cu vibratul(volant) singurul semn de slabiciune este patinatul(voi schimba si volant )

acum merg batraneste astept noul an si schimbarea. As dori ceva recomandari. Ce sa fac? sa cumpar kitul OEM sau un kit race de la Spec?

sa raman la volant bimasica sau sa trec la una monomasica tot de la Spec?

nu tin masina mai mult de inca 100k km, are deja o varsta si curand o sa o conduca numai nevasta, eu sperand la ceva cu 4x4 sau rwd

cine stie cat costa un kit OEM de la reprezentanta cu piesa la schimb+ manopera?

Am uitat sa va spun ca tocmai ma gandeam sa pun soft race si nu mi-a iesit din cap inca- daca ajungeam la Bucuresti si era liber Voinea...

@cosmin, dupa cum vad cred ca ai sa faci aceeasi miscare curand (ai cip+box) deci poate daca te-ai gandit si ai vreo idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu raman la un kit stock, care o sa-mi ajunga prin 5-6 ianuarie. :) Oricum, cel actual tremura doar vara la forja si INCA nu patineaza deloc. Schimbarea e mai mult un moft in cazul meu, ca sa fie totul ca la carte. Fiind si pedala tare, am nevoie de o placa noua. Si atunci schimb totul.

Nu vreau sa ma aventurez la ceva race, pentru ca nu stiu cum se va comporta masina dupa...

Cel putin ambreiajul stock stiu ca e mai confortabil (pentru mine asta e un atu decisiv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il schimbi pentru ca riscul sa se intample ceva grav este mare si anume daca din rotatiile respective crapa un arc iti poate distruge carcasa cutiei de viteza.. si atunci

sa vezi cheltuieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine,am vazut din ce-ai mai spus pe alte topic-uri ca masina are peste 250k km si nu stiu daca volant ti-a fost schimbata vreodata.Asa ca daca te-ai hotarat sa schimbi kit-ul de ambreiaj,iti recomand dupa iti vor recomanda toti mecanicii de pe lumea asta sa schimbi si volant la nr asta de kilometri,deoarece deja aceasta prezinta cu siguranta o anumita uzura si kit-ul fiind nou,exista riscul ca aceasta sa cedeze foarte repede.Iar lucrarea este foarte dificila daca o faci singur,nu mai zic de manopera,ca o sa platesti de doua ori daca mergi la un service.Asa ca daca vrei sa faci totul ca la carte,asta e sfatul meu,si fa-o la un service bun,obtii si o garantie,eu o am pentru doi ani.Oricum dupa,ai sa vezi diferentele garantat,vei avea alta masina,mai ales ca ti-ai dopat motorul ala pana la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai schimb totul, cum spuneam si mai sus. volant, disc, placa, rulment. E pacat, daca tot umbli acolo, sa schimbi doar jumate. Iar manopera o voi face eu cu tata. Pe masina mea nu pune mana niciun mecanic, mai ales in lipsa mea. Ce faci cu mana ta e sfant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles eu gresit atunci ca e vorba doar de kit-ul de ambreiaj.Insa nu sunt de acord cu tine,eu cred ca la o asemenea lucrare si prin pretul pieselor care se schimba,e recomandat ca manopera sa se faca la un service specializat pt a avea garantie la piese si montaj.Nu zic ca n-ai sa poti face si tu personal,e vorba de niste suruburi(ca surubul si piulita sunt baza mecanicii),dar daca dupa montaj o piesa cedeaza?Oricum tu stii mai bine.Atentie,daca ai volant bimasic,are peste 25 de kg si grija mare cand dai cutia jos,e grea tare si sigur o sa-ti trebuiasca si un cric hidraulic de ala inalt,foarte util la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate voi cere si ajutorul vreunui prieten mecanic, care are si elevator, dar in mod sigur voi lucra impreuna cu el la masina. La alte masini am mai dat jos cutii, dar banuiesc ca 2 oameni o pot sustine si pe asta de Passat. Ramane de vazut.

Am eu un fix sa fie totul pus asa cum imi place mie si cum a fost din fabrica... poate chiar optimizat. :icon_thumright:

Dar... cu detaliile voi reveni la momentul in care voi face operatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, cum se comporta ambreiajul la atata putere/cuplu? N-ai masina bagata la sectiunea "Masina mea" sau n-am gasit-o io? Sa inteleg ca ai motorul de 130 CP, la care i-ai bagat o resoftare si un box? Ce box ai? Le-ai bagat deodata sau pe rand? Cam cati km ai facut cu motorul asa dopat? Io am o resoftare de la 115 CP la ~ 145, dar inca ma gandesc daca sa ma risc sau nu si cu un box.....ma gandesc sa nu fie umpic cam prea solicitate anumite componente ale motorului.....SINCER, tu cam ce sfaturi mi-ai da? Si zii si despre ambreiaj, ca sa fii on-topic.... :frigbaitata: Tu acum schimbi ambreiajul de batranete sau de exploatare necorespunzatoare (fortata)?

Modificat de Alex-F1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(placa presiune=534 RON,disc presiune=592 RON,rulment presiune=176 RON,in conditiile de oferta cu piesele vechi la schimb).Insa masina are 162k km si e recomandat a se schimba si volantul pentru ca si acesta sigur numai are arcurile in limita de uzura admisa,pret 2443 RON fara piesa veche la schimb

Holly crap!!!!! :o Peste 3.700 RON doar piesele....cu tot cu manopera sigur ai sarit de 4.000 RON!!! :lol: Scump dom'le, f. scump, dincolo era mai ieftin! Asta e, vrei masina mai noua, scoti banu! Oricum pe la reprezentante n-o sa calc cate zile voi avea, ca altceva in afara de luat banii de pe tine nu stiu sa faca.....si au noroc cu de astia pe care-i scot banii afara din casa.... :P Bagi tu mana-n foc ca ce ti-au pus ei acolo pe masina sunt chiar piesele originale comandate? Ca stiu cazuri cu duiumul....ai stat langa ei sa vezi cu ochii tai cum scot piesa originala din ambalajul sigilat si ti-o monteaza pe masina? Ma indoiesc.....! Numa ei stiu la cati le-au luat banii pe piese ca fiind originale, dar le-au montat de fapt niste piese care le gaseai la orice magazin de profil, dar la jumate de pret.....sper din tot sufletul sa nu fi fost tu asa un ghinionist, dar ma ia cu draci cand ma gandesc la cei care au fost inselati pana acum!!! :lol: Io sustin in continuare ca puteai sa faci operatiunea asta si la un service normal, cu bani muuuult mai putini si cu o calitate a pieselor care nu e cu mult mai prejos decat a celor "originale"......ca nici astea nu stiu io cat de originale or fi, dar ma rog, asta e alta poveste..... Si la magazine gasesti piese f. bune calitativ, nu te obliga nime sa iei chiar turcisme sau italiene (cica astea ar fi cele mai proaste), poti lua ceva mai de Doamne-ajuta, dar oricum mult mai ieftin decat cele "originale".....parerea mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zi-mi tu Alex unde sa ma duc cu masina din semnatura,ca fug astia de ea cand ridic capota si vad motorul,parca le dau cu ceva in cap,de parca nu tot motor e,toti imi zic ca nu se baga ca nu stiu motorul asta,iar care se baga,fac numai prostii(spun ca am defecte ascunse,imi curata turbina fara sa fie nevoie etc;uite citeste topicul asta,acolo am scris mai multe despre mecanici de astia care daca n-au vazut nu stiu.Asa ca eu m-am jurat,ca oricate masini voi mai avea,nu mai calc cu ele la tot felul de specialisti,reprezentanta e sfanta.Sincer,le-as repara si singur,dar nu am dotarile necesare,iar cand stau acasa nu-mi mai arde mie de mecanica,tot mecanic sunt si eu.Pana si pe forum nu sunt oameni care sa ma lamureasca cum e cu motorul asta in amanunt.Pana la urma lucrarea a fost 4200 de RON si ceva,in care au mai intrat:schimb antigel,reglare bara fata si faruri(erau strambe de la niste meseriasi de cartier,buni ziceau ei,care mi-au schimbat distributia),schimb tampon motor,tester.Iar piesele au fost noi si originale de la mama lor din Germania(crede-ma ca stiu ce e aia original):volant Valeo,iar la kit ambreiaj,nu mai stiu care si cum exact,dar componentele erau Luk si Valeo.Repet,sunt mai scumpe datorita faptului ca e motor 2.0tdi fabricat doar timp de 1,5ani.Iar tot timpul operatiunii am stat langa masina.Si lucrarea a fost de nota 10,le-am dat si spaga celor care au lucrat la masina,iar dupa schimb,dupa cum am spus anterior,chiar se vede diferenta,masina e total schimbata.Si banii nu ma dau afara din casa,ca daca era asa,poate intram pe forum si ceream sa se deschida topic special pt mine gen:Bugatti Veyron sau Lamborghini Murcielago.Si iti dau dreptate,asa e,daca nu stii,chiar iti iau banii degeaba si la reprezentante,ca la orice service de fapt,fac treaba,dar trebuie sa fii cu bunghiul pe ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, cum se comporta ambreiajul la atata putere/cuplu? N-ai masina bagata la sectiunea "Masina mea" sau n-am gasit-o io? Sa inteleg ca ai motorul de 130 CP, la care i-ai bagat o resoftare si un box? Ce box ai? Le-ai bagat deodata sau pe rand? Cam cati km ai facut cu motorul asa dopat? Io am o resoftare de la 115 CP la ~ 145, dar inca ma gandesc daca sa ma risc sau nu si cu un box.....ma gandesc sa nu fie umpic cam prea solicitate anumite componente ale motorului.....SINCER, tu cam ce sfaturi mi-ai da? Si zii si despre ambreiaj, ca sa fii on-topic.... :lol: Tu acum schimbi ambreiajul de batranete sau de exploatare necorespunzatoare (fortata)?

Alex, desi o sa dau cam mult in off-topic pe-aici, masina se comporta exemplar. Evident, nici eu nu imi bat joc de ea, dar cand ma infing in pedala, si masina ma infinge in scaun. N-am bagat masina la "masina mea" din lipsa de... timp probabil. Dar daca esti interesat, o s-o bag totusi in curand. Am motorul de 115, dar ATJ, cu 6 trepte, dupa cum scrie si in semnatura. Am soft la 145 si acum box-ul peste... Am cam 20.000 cu el la 145 si... vreo 2.000 cu box-ul. La AJM vad ca sant unele probleme cu box, din cauza ca nu au pompa de alimentare in rezervor ca ATJ-urile. Dar problema se manifesta doar cateva secunde la pornire.

Revenind on-topic, ambreiajul il schimb pentru perfectiune sau "imbatranire" cum i-ai spus si tu. Are peste 250.000 si... vreau si eu cand apas pedala sa simt un ambreiaj nou sub picior. :lol:

Am dat pe tot kit-ul + volant, marca LUK cred, 1.200 ron. A fost pe masina unui prieten care a avut accident dupa ce a facut 2000 de km cu ambreiajul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc m ati mai linistit, de n ar fi iar volant ar si bine, ideea e ca atunci cand apas ambreiaju am si acele trepidatii in pedala, si un zgomot , si cand il tin apasat pana la fund nu se mai aude acel zgomot, si in viteza imi intra ca si cum agata ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se pare ca nu debraiaza bine. Ai incercat o aerisire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!