Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Cu o problema asemanatoare ma confrunt si eu. vara trecuta, pe cand ma intorceam din vacanta, am nimerit un stau pe autostrada, care se intindea pe mai mult de 15 Km, inaintand cativa metrii la 5 minute. Afara erau, cred, 40 de grade. La un moment dat masina a inceput sa trepideze cand incercam sa plec de pe loc. Am zis ca poate e din cauza caldurii, plus ca si inaintarea sa facea greu. Am oprit in prima parcare sa se mai "odihnesca" putin, iar cand sa plec, de abia am reusit. Am iesit pe autostrada, am trecut in treapta a 2-a, si am incercat sa nu ma mai opresc, pentru a nu mai fii nevoita sa ajung in treapta 1. La prima oprire, nu a mai avut nimic, se comporta normal. Am ajuns cu bine in tara, am mers la service in ziua urmatoare si sa decis ca trebuie schimbat ambreiajul. Sa schimbta intreg kitul. Dupa aceast lucru masina a mers perfect. Mai nou, la plecarea de pe loc trepideaza iarasi, dar nu tot timpul. Ori cand plec dimineata, dupa ce o noapte intreaga sa odihnit,ori cand plec de la semafor. Nu face acest lucru in fiecare zii, sau in mod constant. Am mers cu ea la service si mi sa spus ca ei nu au detectat nimic, ca totul e in regula. De cand am pus acel kit de ambreiaj am facut cam 12.000 km, si curand voi pleca in concediu. Sincer nu as vrea sa raman pe undeva in afara tarii, sa fiu nevoita sa o aduc pe rampa, sau sa o reper te miri pe unde. Ce as putea sa fac? stie cineva un service bun in Timisoara? Meri mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crista:

Daca schimbarea kitului de ambreiaj s-a efectuat dupa 01.01.2007 ar trebui sa beneficizi de garantie 2 ani. Asa ca ia factura si mergi la service-ul care a facut lucrarea si vazi care e problema acolo. 12.000 km sunt prea putini pt un kit de ambreiaj.

Sa ne tii la curent. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea ambreiajului l-am facut fix in urma cu 1 an. Am sa caut factura sa vad despre ce e vorba si am sa merg peste ei. Am mers cu masina la un test in urma cu 2 saptamani, pentru un ESP aprins pe bord, si iam rugat sa vada si aceasta problema. Ei mi-au spus ca masina merge super bine, nu are nimic. Vad ca pana la urma singura solutie este sa ma cert cu ei, lucru care nu imi face placere. I deea e ca alt service nu stiu, si pana la urma tot la ei ajung. O sa revin cu rezultate.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC:

Martor ESP aprins in bord nu cred ca "nu e o problema".

ON TOPIC:

Dar firma la care ai fost nu e reprezentanta Volkswagen? Vorbeste calm cu ei si spunele ca nu ai de ce sa te certi cu ei si daca nu-ti rezolva problema o sa ti-o rezolve cei de la Protectia Consumatorului cand o sa le dea o amenda grasa si o sa-ti rezolve si problema ta.

Multa bafta!

PS: Chestia cu factura numai la noi in Romania trebuie sa te duci cu ea cand ai probleme la garantie. O tampenie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

referitor la volante si dicuri. Am dat jos cutia pentru ca aveam un zgomot ciudat la "motor" si mi-sa spus ca ar fi volant.

Masina NU tremura nici la pornire nici la relanti, dar m-am apucat de treaba.

Surpriza a fost ca am discul aproape gata si volant are o cursa din care nu revine daca incerc sa o rotesc putin.

Verificare si remontare; era sambata seara si piese nu-s.

Nevoie de masina si remontare. Dupa pornire zgomot deloc -- functionare perfecta dar doar 10 minute.

Ambreiajul nu patineaza dar erau urme albastre pe volant. Ajunge la 200km/h si nu simt inca miros de ferodou.

Masina are doar 87K si zgomotul e de pe la 70K. Anomalie sau defectiune doar la 70k cazut kit? sachs?

Ce parere aveti? Am decis sa fac o experienta sa vad cand incepe tremuratul sau discul dus ma ajuta in acest sens.

Drumuri bune sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de aproape 2 ani si am parcurs 26000km, pina acum. Cind am cumparat-o avea o trepidatie in pedala de ambreiaj, in momentul cind cupleaza si asa e si acum. De trepidat la plecari trepideaza citeodata, indiferent ca motorul e rece sau cald. Ce ma supara e ca la plecari de pe loc se aude o bataie la motor, ca si cind ar fi o bataie de piston. Nu este diferenta de tonalitate indiferent ca motorul e rece sau cald. Bataia este ritmata, in functie de turatia motorului. Acea batae e mai puternica la demaraje, ea auzinduse pe tot parcursul, parca dispare in frina de motor. Ma tot intreb, ce poate fi? Decit sa fie o uzura avansata la piston, mai bine volant, dar nu sint sigur. Ce parere aveti? Masina e cea din semnatura.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In mers ai vibratii ale masinii? La 1000 ture ,pe liber se simte cel mai bine. Iti vibreaza motorul la ralanti?Daca ai "simptomele"spuse de mine iar masina e echipata cu volant dubla, aceasta este buba. Daca ai avea ceva la piston ,de sa se auda , ar porni mai greu. Parerea mea.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu vibreaza de fel.In mers, cind o calc, se aude acea batae, la fel ca la plecarea de pe loc. Nu stiu ce sa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca fara sa auda "live" cum face, nimeni nu poate decat sa-si dea cu parerea.

Daca e o bataie ascutita, e vreun tachet obosit. Si in frana de motor nu mai face, pentru ca nu il mai forteaza nimeni.

Daca e o bataie mai infundata, poate fi un piston. Poate a fost "fiert" motorul de fostul proprietar, si de-atunci a ramas cu sechele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachet , nu e. Trepidatia care se simte in pedala de ambreiaj, este deodata cu bataia care se aude. Daca e batae de piston, ar trebui sa fie mai scazuta compresia pe acel piston?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Un test poate fi neconcludent. Cred ca doar o ureche fina si-ar putea da seama de la ce e.

Bataia o am si eu in pedala, dar nu e tare. Doar ca se simte. La tine se simte mai tare ca la alt diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si pe la altele, dar la mine se simte si mai tare. Azi am observat ca se simte si la schimbatul vitezelor, 2-3-4-5. E posibil ca aceasta batae in pedala de ambreiaj, sa o transmita placa de presiune, care (poate), nu mai apasa uniform pe disc? Cind tin apasat ambreiaju` mai mult de 80% din cursa, nu se mai simte nimic. Din cite am citit pe aici, cind e dusa volant, trepideaza tare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o bataie asemenatoare, daca deschid capota si ascult motorul in fata, langa curele (motorul meu e AVF, deci longitudinal) nu se aude, daca il ascult din lateral, aproape de motor, nu il aud. Bataia se aude daca asculti motorul de deasupra lui si mai ales daca asculti motorul in partea dinspre habitaclu, exact deasupra carcasei ambreiajului.

La mine se aude la ralanti sub forma de bataie si in mers sub forma de tacanit, ca de culbutori uzati si in frana de motor sau la accelerare mai puternica nu se mai aude.

Eu mi-am schimbat ambreiajul acum vreo 10-15 kkm si volant nu parea in stare rea, avea putin joc dar nu era cazul sa o schimb.

Habar n-am, s-a fi dus asa repede volant? Mentionez ca mie inainte imi patina ambreiajul.....

Sa fie intra-adevar de la ceva culbutor?

Pe mine incepe sa ma dezamageasca din ce in ce mai mult masinuta asta ...... in ultimul timp am numai chestii de genul asta cu ea, probleme care nu stii sigur de unde provin .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, nu te dezamagi, e o masina superba :icon_thumright:.

Dar stii tu, cand vin problemele, vin toate deodata. Am trecut si eu prin momente de-astea.

Acelasi tzacanit il aud si eu in partea dinspre habitaclu, si chiar si in habitaclu. Luna viitoare urmeaza sa schimb ambreiajul si o sa vad daca mai face dupa... Totusi eu inclin spre tacheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea!aceiasi problema am avut si ei,trepidatul ala in treapta1-a,dar am rezolvat foarte usor,am schimbat tot adica kit-ul de ambreiaj si volant!la 95% din cazuri e si volant dusa,deci va asigur ca trpidatul vine strict din volant!eu cu un prieten am demonta si pe linga placa de presiune(care era defecta)am gasit si volant albastrita,avea si o mica canelura pe mijlocul ei! arcurile care sint montate in volant pentru a prlua socurile nu le poti proba cu mina niciodata,nu ai forta necesara,asa ca am pus mina si am schimbato,iar surpriza nu a intirziat sa apara; masina functioneaza impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor prietenilor de suferinta cu volant bimasica!si eu am intrat in rand,deci trebuie sa schimb chit +volant.[tremura la plecarea de pe loc,la cald si dupa cate am citit nu scap de pacatoasa de volant]mai am insa o problema-dupa 2000 de turatii,numai in mers se aude un fel de carait la cutie,daca tin schimbatorul cu mana,gasesc o pozitie mica in care nu mai face.stie cineva ce ar putea fi??mentionez ca daca schimb pana intr-a 4-ain 2000 de ture nu se aude nimic.cu respect pentru cei de pe forum,astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am citit cu rabdare intreg topicul.Cu masina din semnatura am si eu o problema asemanatoare cu a multora care au postat aici.Cam anul trecut,prin iunie, am fost la Bucuresti,de la Otopeni de la "pod" pana la Intercontinental am facut 1h si jumatate.Atunci mi-a aparut prima data fenomenul,la plecarea de pe loc masina trebuia turata mai mult concomitent cu eliberarea ambreiajului,in rest in celelalte trepte totul ok,masina tragea normal.Asemanator am mai patit-o si intr-adevar in aglomeratii mari unde sunt necesare multe opriri si plecari de pe loc si in special vara.Mentionez ca la relanti nu are nici un fel de vibratii cand apare fenomenul respectiv,iar la mine ambreiajul este mai dur si are cursa mai mare ca la alte VW.Reviziile le fac la reprezentanta unde am prezentat si problema asta,chiar am insistat,am si spus ca sunt dispus sa platesc daca e nevoie de volant.Raspunsul a fost:"D-le chiar vrei sa-ti luam o groaza de bani degeaba,n-are nimic masina!"Explicatia a fost ca toate acestea sunt normale la VW diesel,masinile sunt mai grele,cuplurile mai mari,ambreiajul se incinge f. tare daca e solicitat f. mult si ca au fost cazuri cand masinile nu mai plecau de pe loc din cauza asta.Si asa de 1an si jumatate am mai facut 35k km cu masina si nu s-a intamplat nimic,insa oricum cred ca am sa schimb si eu ambreiajul,ii ajunge.Si parca tin si eu sa cred ca in mare parte aceste tremuraturi se datoreaza ambreiajului,aceasta este componenta mai solicitata si supusa la presiune,nu?In cazul volantei ar aparea probleme mai grave:de genul ca nu ar mai intra in viteza sau ar intra cu "caraituri".

Voi ce ziceti,au dreptate aia de la reprezentanta,sa ma bazez pe ei?Eu ma gandeam ca interesul lor e sa iti ia banii nu sa te trimita acasa si mai ales ca e si vorba de lucrari costisitoare(volant in cazul nostru).Sau ar trebui sa ma bag si eu la o volant ceva?

Si apoi am observat pe topic ca sunt f. multi care se plang ca masinile se comporta mai rau dupa ce au schimbat volantele.Asa ca eu nu as da atati bani pe volant decat in cazurile grave cand apar probleme la cuplarea treptelor de viteza,cand apare intr-adevar un indiciu clar ca ar fi ceva in neregula cu ea.Iar daca o sa raman in drum cu masina din cauza asta cum au mai patit unii o sa suport consecintele ca doar nu se intampla zilnic chestiile astea nu?Si mai spunea cineva ca exista riscul de a distruge cutia de viteze,insa eu nu prea am auzit de multe cazuri de astea.Si de ce sa nu schimbam ambreiajul intai ca-i mai ieftin,vedem cum se comporta si apoi si volant daca nu dispar problemele.Oricum e recomandat a se schimba si kitul de ambreiaj odata cu volant,nu?Deci?

Sper ca n-am spus prea mari prostii despre volant si ambreiaj,insa eu stiu ca volant are rol de echilibrare iar responsabilul propriu-zis de cuplarea motorului cu cutia de viteze este agregatul ambreiaj,nu?Daca ma insel poate ma lamureste cineva mai exact.

Mersi!

Modificat de Luci G.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci si eu am citit topicul cu atentie, pt ca am o bataie pe care o simt in pedala de ambreiaj. Era citeva pagini mai in fata cineva care zicea ca a schimbat numai discul si placa , dupa care au disparut trepidatiile si smuciturile , la plecarea de pe loc. Acum eu tind sa cred ca, mare vina o au si suporti de la motor. Dar majoritatea dau vina pe volant. Eu ma gindesc ca, daca ea e de vina sa pun un kit cu volant simpla si disc cu arcuri. Nu stiu cit de bine rezista. Nu ma prea incinta idea sa dau 1200ron pe o volant noua dualmass si apoi sa vad ca tot am acele trepidatii. Dar cred ca asa cum rezista pe motoarele de generatie mai veche tot de 90 cp, ar trebui sa tina si pe ALH-ul de 90 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@ cosmin: Ai schimbat ambreajul? Avem acelasi tip de motoare si tare m'ar interesa sa vad cum se comporta masina dupa ce ii schimbi tot kitul.

Saptamana viitoare sunt programat si eu la service pentru un schimb de ambreiaj. Pedala de ambreiaj imi este foarte tare, deci cand zic tare, ma refer la cat de tare va puteti imagina, ca si cum ai impinge un pietroi greu cu piciorul stang. Pe deasupra, prinde si foarte sus. Mecanicul a zis ca este de la placa de presiune. I'am spus si de trepidatii uneori in trafic cand e incins motorul, mi'a spus ca tot de la ambreiaj ii baiul si nu de la volant. Acum ramane de vazut dupa ce o da jos sa'mi zica sigur daca si volant trebuie schimbata sau nu. Va tin la curent.

@ Luci G. : Daca la tine pedala de ambreiaj se apasa mai greu si prinde sus, s'ar putea sa ai aceleasi probleme ca si mine, adica placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou!Revin pe acest topic pentru ca in curand voi fi posesorul "fericit" al unui nou kit de ambreiaj si al unui volant.Acum m-au edificat si pe mine altii in legatura cu simptomele care apar in momentul defectarii unuia sau altuia si am sa le spun in ideea sa ajute si pe altii.La mine problema este ca masina,in mers,intra greu in treapta I,chiar si a doua si in marsarier,adica agata,are un "hop".In momentul in care opresc motorul problema dispare.Concluzia e clara,placa sau discul de presiune,urmarea este kitul de ambreiaj va fi schimbat(placa presiune=534 RON,disc presiune=592 RON,rulment presiune=176 RON,in conditiile de oferta cu piesele vechi la schimb).Insa masina are 162k km si e recomandat a se schimba si volantul pentru ca si acesta sigur numai are arcurile in limita de uzura admisa,pret 2443 RON fara piesa veche la schimb.Oricum simptomele care trimit la schimbarea volantului ar fi:vibratii si la cald si la rece la plecarea de pe loc sau mai grav motorul nu mai intra decat in treptele de viteza in care vrea el,dar nu cred ca va ajunge nimeni dintre noi in stadiul acesta.Preturile sunt pentru masina din semnatura,de aia si sunt mai mari,iar piesele au fost comandate de la reprezentanta si recomand acest lucru tuturor,pentru ca schimbarea volantului si a kitului de ambreiaj e o operatiune destul de complexa,iar acestea sunt niste componente destul de importante ale ansamblului motor si nu cred ca merita a se pune niste "facaturi" care vor tine cateva mii de km.

Voi reveni cu impresii dupa ce voi avea piesele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt o bataie pronuntata in pedela de ambreiaj si intra putin mai greu intr-a 1-a si a 2-a la rece,atat;masina nu trepideaza,nu smuceste,nimk.Pana nu cade de tot,nici nu-mi bat capul;am uitat sa spun ca am volant mono masa si suspectez ca ambreiajul e originar al masinii(bratele inferioare,superioare,bieletele fusesara schimbata ultima data in 98 cand masina inca era in garantie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am optat sa'mi cumpar piesele de la reprezentanta vw. Pe langa faptul ca sunt originale, ti le ofera la un pret mic cu piesele vechi la schimb (cu conditia ca piesele vechi sa fie tot originale). Pe mine ma costa putin peste 600 ron tot kitul (placa presiune, disc ambreiaj, rulment). Luci G. ma mir ca la 162000 km trebuie sa schimbi ambreiajul. Eu am 202000 km si sunt multi care au peste 250000 si inca nu trebuie schimbat. Ce'i drept, totul depinde de cum e exploatat, nici eu nu stiu daca's km reali la mine sau daca a mai fost schimbat vreodata kitul de ambreiaj. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cosmin: Ai schimbat ambreajul?

Inca n-am apucat. Probabil tot tu o sa fii primul. :huh:

Oricum, zilele-i sant numarate si la al meu.

Pedala tare e din cauza placii de presiune.

Ambreiaj care tine sus e din cauza uzurii discului.

Tremuratul e din cauza arcurilor din disc(daca are) sau / si a volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luci G.

Mai intai de toate, cand ai vazut ca agata ai incercat o reglare de timonerie? Nu cred ca trebuia sa te arunci direct la schimbarea kitului.

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!