Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Daca trepideaza pe loc/relanti si pare ca merge motorul in 3 timpi, s-ar putea sa ai o surpriza foarte urata. La mine a fost volant. Ambreiajul a inceput sa se strice doar vreo 500 Km mai tarziu. NU mi-a patinat niciodata, doar mirosea in draci a ferodou. Dar tu zici ca a doua zi nu mai avea nimic - ceea ce nu prea se mai pupa. O alta posibilitate sa fi fost vreo murdarie care a trecut prin vreun injector. De asemenea am mai auzit ca ambreiajul la rece poate sa mearga normal si sa faca urat numai daca se incalzeste. Oricum un kit de ambreiaj este in jur de 6 mil (cel mai ieftin l-am gasit la volksmann), o volant pe la 14 mil aftermarket (cel mai ieftin am gasit-o la volksmann). Manopera nu vreau sa ma gandesc cat. Sper sa nu fie volant.

Modificat de adrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva zle si la mine a inceput sa trepieza si doar la plecare de pe loc..in rest nu se cunoaste..am inteles ca ar fi discul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se simtea continuu, cel mai tare pe la 1000 de ture, fara sa fie in viteza. Asta s-a intamplat pe la Cluj. Am mers pana la Baia MAre si cand m-am intors , pe la Sibiu a inceput sa intre greu in viteza (mai ales 2-3 si 3-4). Cand am ajuns in Buc mirosea a ferodou. La B5 am inteles ca volantele sunt mai nasoale. Am schimbat cu una de B5.5 (una pe bile, cealalta pe arcuri). Si toata nenorocirea asta s-a intamplat deoarece cineva a schimbat la un moment dat discul de ambreiaj cu altul care nu era pentru volant respectiva.

La Auras am din ce in ce mai mult senzatia ca nu este ambreiajul, dar expertiza mea tehnica inexistenta nu ma lasa sa deduc mai mult.

Modificat de adrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la mecanic si a mers cu masina,nu prea mai facea figuri ,abia dupa ce am mers si am incins-o tare, a ramas sa o duc miercuri dupa pasti la service ca a zis ca nu isi da sewama exact ce e pana nu o demonteaza nu poate spune exact ce e.A si a zis ca are el o volant de pe un pasat pe care a schimbat tot kit-ul de ambreiaj si era buna si fiindca mi-e prieten a zis ca nu vrea bani,numa sa se potriveasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat-o m-a costat cam mult fata de cat ma asteptam-23 mil cu tot cu manopera si am schimbat tot chitul totul nou nout,acu o sa am grija sa nu mai fac plecari,am stat o saptamana fara masina si a fost naspa rau,acu o scot la plimbare pe frumusica mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul dus,in principiu volant.

dap m-a lasat volant care a incins placa de presiune,discul mai mergea cica dar pt 3 milioane pe langa 20 ce mai conta am zis sa fie totul nou

A si am uitat sa mentionez ca toate piesele au fost marca LUK germany

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar masina cati km avea?

stiu un a6 cu 300000 la bord care are original ambreiaju, de aia sunt curios,,,,evident comparatia e irelevanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cine a mers inainte cu masina,ca a fost masina unei p**** in germania ca mergea mult pe tocuri si presul ala de mocheta e gaurit in dreptul ambreiajului si am si cateva zgarieturi pe usa de la sofer tot de la tocuri presupun. Referitor la km are 150.000 cu carte service si e adusa pe 24 dec 2006 si la cum arata pedale,volanul,interiorul dar si pe dedesubt nu are deloc ulei pe scut sau pe motor tind sa cred ca sunt reali(oricum nu ma intereseaza asa de mult la cum merge masina).

A si avizul amatorilor de plecari sau care fac liniute pe la semafor=23 milioane care vroiam sa-mi iau jante luna asta(acum mai stau 3-4 luni pana strang banii din nou),eu in prima luna cand am luat masina i-am dat numai jar,acum o alerg numai in afara localitatilor,m-am cumintit.

A si pt cine se pricepe un pic ce parere aveti de firma producatoare LUK Germany a kit-ului de ambreiaj?

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar masina cati km avea?

stiu un a6 cu 300000 la bord care are original ambreiaju, de aia sunt curios,,,,evident comparatia e irelevanta!

passat 1.9 TDi AJM , 2000 cu 315 000 Km (reali :offtopic: ) facuti de noua in Romania si la ambeiaj inca nu s-a umblat

insa la plecarea de pe loc pune masina in miscare la ridicarea pedalei sus de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohoooo, la si mai multi kilometrii, barosane! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 1.9 TDi AJM , 2000 cu 315 000 Km (reali :blink: ) facuti de noua in Romania si la ambeiaj inca nu s-a umblat

insa la plecarea de pe loc pune masina in miscare la ridicarea pedalei sus de tot.

Tot AJM, tot 2000 - 160 000KM (extrem de probabil ireali - mai curand pe la 2XX XXX). A cazut in acelasi fel volant. La schimbare am gasit un discul de alt tip (cel de AJM nu are arcuri pe el - asta avea). Mecanicu a zis ca asta ar fi fost motivul. Oricum, am inteles ca este boala cunoscuta. Este adevarat ca nici eu nu prea menajez ambreiajul, dar sigur nu l-am stricat eu in 10 000 km.

Sincer multa bafta cu jucaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Auras, cred ca patesc si eu ceva asemanator...dar nu stiu daca din cauza "liniutzelor", deoarece nu ma pasioneaza subiectul acesta. Cred ca mai degraba din cauza circulatiei din Buc...cam 1h dimineata si 45 min seara, deci bara la bara. A intaia...stop. A intaia...iar frana.

De vreo saptamana si nu tot timpul, dupa ce "merg" vreo 1/2 h in stilul descris mai sus, incep sa am probleme la prima viteza, in sensul ca masina tremura destul de rau cand plec de pe loc si trebuie sa accelerez mai tare ca sa nu "moara".

Din ce-am citit mai sus...se pare ca trebuie sa merg la un mecanic sa ne uitam la ambreiaj si am mari sanse sa schimb ceva pe-acolo.

O sa postez pe un topic dedicat o intrebare referitoare la astfel de interventii sau ceva relatii despre service-uri...poate primesc vreo recomandare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, cu toate ca o fac in topicul deschis de Auras...sper sa nu se supere :icon_thumright: Cert este ca a inceput sa faca din ce in ce mai des si mai rau(simptomele le-am descris mai sus)

N-as vrea sa ajung pe mana oricui la o asa treba importanta si as dori sa cer sfatul celor ce au trecut prin asta...unde au rezolvat, preturi, de unde au luat piesele etc

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturi bune la piese noi: volksmann. Kit-ul de ambreiaj ar trebui sa fie pe la 6 mil, volant cum pe la 14 mil. S-ar putea sa nu ai probleme la volant ci doar la ambreiaj - placa de presiune-disc. Din cate am inteles asta face probleme cand se incalzeste. Intrucat manopera este in jur de 5 mil (ca doar suntem in Bucuresti, nu), nu prea merita sa schimbi pe bucati.

Iti urez din toata inima sa nu ai nevoie de volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de fapt volant de ce se duce?la dacii nu se stricau volantele ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, volantele sunt cu masa dubla (?!?!) si cumva ar amortiza in ele vibratiile motorului, discul de ambreiaj fiind simplu, fara arcuri pentru amortizare. Probabil ca se obtine o amortizare mai buna. Dezavantajul ar fi ca se distrug mai repede (nu extrem de repede totusi, adica nu la 50 000 Km, dar probabil ca in general intre 100 000 - 200 000) si costa mult mai mult. Sincer pe termen lung este un pariu prost pentru cel care cumpara masina la SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au niste arcuri in ele ca sa ajute la amortizare, pe principiul discului de ambreiaj. Se pare ca a fost o solutie destul de nereusita. Multe dau probleme la pornire, vibratii, etc si nu numai. Nu stiu daca se bun dual mass si la benzinare, insa la Diesel multe sunt asa pentru a mai reduce din vibratii... Ambreiajul insa daca este STOC are arcuri si el, la fel ca unul normal, chiar si la volante din astea - din cate stiu eu la toate.

La dacie volantele erau/sunt doar niste roti groase fara arculete in interior, nimic mobil..... ce sa se mai strice la ele :somnmare: . Ruginesc si gata...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-ai zis mare lucru!

stiu ca volantele au rolul de stabilizare, de aia au masa mare!

dar ce au ele?

de ce se duc?

discul normal ca e usor, el transmite miscarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si volant transmite miscarea :D .....

Ma rog, e impropriu volantele au rolul de "stabilizare" ... tot ce fac e sa "netezeasca" exploziile produse de fiecare cilindru si sa ai o miscare de rotatie continua pe care o trimiti la cutia de viteze prin discul de ambreiaj.

Ce au ele? Pentru simplitate considera ca au niste arcuri asemanatoare ambreiajului care netezesc vibratiile si socurile. iti dau niste linkuri cu poze daca vrei sa vezi neaparat:

volant

volant

volant

volant

Eu cred ca se va renunta la ele ca nu sunt fiabile si sistemul e scump. Dec e se duc? Presupun ca sunt prea complicat facute la mecanismul de amortizare si una din componente se duce. Sau Pe masura ce se rigidizeaza arcurile si isi pierd din elasticitate incep sa dea vibratii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PTR SERDO

De vreo saptamana si nu tot timpul, dupa ce "merg" vreo 1/2 h in stilul descris mai sus, incep sa am probleme la prima viteza, in sensul ca masina tremura destul de rau cand plec de pe loc si trebuie sa accelerez mai tare ca sa nu "moara".

Exact asa am patit si eu si cica prima a cazut volant si dupa s-a incins si placa si dc tot ma costa 20mil am mai dat vreo 3 si am schimbat si discul sa fiu mai sigur si sa fie totul nou,piesele marca LUK germany ,manopera+piesele=23mil(2,5 milmanopera nu 5 cum zic unii)

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bleah :huh: , mai bine la lasau ca la dacii!

multumesc de lamuriri si poze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @Auras pt info...exact in asta nu stateam eu acum, fir-ar sa fie. O sa scriu ce-a fost dupa ce ma uit inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul insa daca este STOC are arcuri si el, la fel ca unul normal, chiar si la volante din astea - din cate stiu eu la toate.

Kitul de ambreiaj comandat dupa cod de B5 nu avea disc cu arcuri, era doar o roata cu ferodouri. Si era SACHS. Acum nu am mai multe vibratii decat atunci caand am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!