Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Sunt fericitul posesor al unei Jetta, de curand, si am aceeasi problema care ati avut-o si voi. Adica, masina mea trepideaza de cand am luat-o la 41K (acum am aproape 43K), second din Germania dar la care mai am 10 luni de garantie internationala. Nu am stiut cum trebuie sa se comporte un diesel, am banuit ceva, dar acum m-am lamurit, multumita spuselor voastre de mai sus. Problema la mine este ca tremura tot timpul ca e calda ca e rece, dar de la volan daca o turezi de pe la 1200rpm nu se mai simte mare lucru, dar de afara cand cineva merge cu a mea masina, se vad cum rotile fata sacadeaza in rotatie, la plecarea de pe loc. La mine mai am si alta problema, in sensul ca uneori intra greu in tr.1, agata ceva, dar daca dai un pic tr.2 si apoi tr.1 intra normal. Din cate m-am documentat ar fi sincronul de la tr.1. Am facut deja rezervare la PORO si astept cu nerabdare parerea mecanicilor de acolo. Intrebarea mea este, o sa am probleme cu reparatia pe garantie a Jett-ei mele. Imi vor motiva ceva anume si nu or sa vrea sa-mi faca reparatia pe garantie. Ce am de facut? Masina 100% are garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca intratul greu in tr 1 e de fapt o problema a ambreiajului, adica e datorata acestuia. Concret, daca a cazut la atatia km e clar ca a fost suprasolicitat, a avut un defect constructiv sau nu a fost folosit cum trebuie (cineva a stat cu piciorul tot timpul pe pedala). Pariez ca dupa schimbarea ambreiajului o sa intre bine si in trepta de viteza. Nu stiu care e politica de service, dar cred ca vor incerca sa demonstreze ca este vorba de o uzura prematura datorata utilizarii necorespunzatoare si vor cere clientului sa suporte cheltuielile. Vor demonstra cand masina va fi desfacuta, vor arata o placa decalita sau altceva si vor sustine ca asa se demonstreaza utilizarea necorespunzatoare. Vei fi obligat sa platesti ca masina e desfacuta.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca masina a fost folosita pentru testdrive in showroom, nu este vina mea ca cei care au condus-o nu au fost tocmai buni soferi. Firma Volkswagen trebuie sa repare pe garantie pentru ca si-au facut treaba cu ea, nu sa platesc eu acum ce au stricat altii. O sa-i pun ca inainte sa desfaca masina sa specifice ca o vor repara pe garantie. Si mai exista si OPC...

O sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh: mult succes cu OPC-ul... :)

Ideea e ca trebuia sa iti inchipui asa ceva cand ti-ai luat masina cu cel putin 1000 mai ieftina, desi parea ok, faptu ca a fost masina de showroom poate insemna uzura mai mare decat un neamtz care a tinut-o pt el 100 mii km..de noua.Ei de fapt ti-au cam "platit" eventualele probleme pe care puteai sa le ai in continuare cu masina prin acel "discount"...

pe scurt..ce ai luat pe mere o sa dai pe pere..si asta intr-un caz fericit..e ceva de genu nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard..mai nou nu mai exista chilipiruri in germania si oameni cinstiti pana la prostie.

Oricum, daca ai chiar si 1% sanse sa ii convingi sa iti si acorde garantie pe piese supuse uzurii in mod normal, eu iti tin pumniii si iti urez succes.Sa ne tii la curent.

Modificat de Sergio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu patineaza ambreaiajul si nici nu tine sus. Singura problema e ca tremura si asta nu poate fi decat din volant. Deci treaba cu uzura nu se poate lua in considerare pentru ca masina arata si merge impecabil la 40k km, mai naspa la plecare. Oricum mi-a promis cineva ca poate sa-mi repare masina pe garantie, dar este in alta tara, numai ca eu ma incapatanez sa o repar la noi. Nu vor ai nostri, vor altii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci treaba cu uzura nu se poate lua in considerare pentru ca masina arata si merge impecabil la 40k km, mai naspa la plecare.

Ba se poate lua in considerare. Dar e uzura nu din cauza vechimii sau kilometrilor, ci din cauza soferului. volant se poate uza chiar mai repede decat discul. Depinde doar de stilul de condus al soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P

Modificat de SorinGabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc mult Domnule Cosmin a retinut si sper sa nu mai fac greseli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu noutati: Pe data de 02.07.2008 am predat masina la PBV1. Pe data de 03.07.2008 m-au sunat pe la ora 11.00 si mi-au spus ca masina mea merge foarte bine si la orice masina este o pierdere de cuplu la plecarea de pe loc si trebuie sa tremure. Toate bune si frumoase, dar le-am spus sa se uite la rotile fata cand pleaca masina de pe loc sa vada ca tremura (au o rotire sacadata). Dupa doua ore m-au sunat si mi-a zis ca ei cand au testat-o nu au observat asta si s-au apucat de demontat cutia. Dupa demontare ce credeti?

Discul de ambreiaj si placa de presiune, s-a constatat ca acestea la debraiere calcau stramb pe volant si dupa debraiere completa acestea aveau aderenta totala si d-aia dadea tremurul acela.

Ei au spus ca nu-si dau seama de ce s-a intamplat asta si vor schimba pe garantie kitul de ambreiaj. volant au zis ca arata foarte bine, nu este obalizata si nici ininsa si cursa de amortizare este buna si nu necesita schimbarea. Nu inteleg ce s-a intampalt, ori au fost defecte de fabricatie ori montate gresit.

Voi ati mai auzit asa ceva? Ce parere aveti?

Cel tarziu pe 17 ridic masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ady.red nu asi vrea sa te dezamagesc, dar cred ca trebuiau sa schimbe volant. Nu exista montare gresita, se strang niste suruburi acolo, nu e vreo sculptura in marmura sa o ciobesti din neatentie. NU cred ca avea ce sa calce gresit, doar daca placa sau discul erau deformate din cauza unor defecte de fabricatie, discul era murdar de ulei, sau au fost supuse unei uzuri premature (piciorul pe pedala tot timpul, utilizarea excesiva a ambreiajului in aglomeratii mari, manevre gresite la tractarea altui vehicul sau rulote). Trepidatia care se transmite la roata se poate datora si unei patinari determinate de placa sau disc deformate, dar si unei volante care nu amortizeaza corect vibratiile transmise de motor.

Nu inteleg de ce dureaza 15 zile pentru un ambreiaj, doar nu schimbi cine stie ce piesa pentru o masina unicat, au niste servicii incredibil de proaste astia - sau poate sunt eu prea exigent si asa e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valioglu: Eu nu am vazut cum arata diskul de ambreiaj si placa de presiune. Acestea erau deformate si cand intrau in contact cu volant nu aveau o atingere circulara ci numai intr-o parte. Asa mi-au explicat ca se intampla. Oricum nici nu a fost discutie de utilizare incorecta cand au vazut ce se intamplase acolo. Le-am sugerat sa schimbe si volant ca poate de la ea s-a ajuns acolo si ei au spus ca jocul ei in amortizoare e bun si nu au nici un alt indiciu ca ar trebui schimbata. Poate dupa inlocuirea chitului de ambreiaj daca constat ca mai tremura rotile sau masina le voi solicita si schimbarea volantei.

Nu imi explic cum se pot deforma discul si placa de presiune. Voi aveti vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o dilema: Care sunt pisele care vin cand comanzi un kit de ambreiaj? volant face parte din kit?

Cei care au schimbat pe la masinile lor vreau un sfat de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna

Imi vibreaza masina la plecare de pe loc, in special cand e calda si am chinuit-o in trafic. E disc, placa sau volant. Daca la primele doua stiu sa vad daca sunt OK, cum pot verifica volant, daca nu are bataia sau mai stiu eu ce? Banuiesc ca e cu masa dubla, chiar daca discul era cu arcuri. Acum ma apuc de dat jos cutia. Multumesc anticipat de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un moment dat gasisem pe net un filmusor in care aratau ca jocul intre cele 2 parti nu trebuie sa fie peste 1 cm si ceva(nu-mi amintesc foarte exact din pacate).

dar trepidatia la plecarea de pe loc este un simptom atat de clasic, incat as pune diagnosticul "volant" cu o probabilitate de 99%!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara indoiala volant !

Discul tau nu cred ca are arcuri. Doar daca s-a montat vreun kit race.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca poti s-o verifici manunal cand e demontata. E vorba de uzura materialului din arcurile volantei. La incercarea cu mana, nu cred ca vei vedea diferenta fata de o volant buna.

Dar din moment ce ai volant bimasica si disc simplu, singurul lucru ce poate introduce vibratii la plecarea de pe loc e volant. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea este ca nu am disk simplu, este cu arcuri. Iar volant e dmf. Jocul radial (la rotire) este de aprox 1 cm asa cum spunea doctorul. Dupa acel cm se poate roti si cu mana, nu foarte greu, si se simte forta arcurilor. La rotire in ea se aude ceva cam ca vaselina impinsa prin ceva orificii. Are vaselina inauntru acest dmf? Este un pic de joc si in plan, de aprox 1-2 mm intre cele doua platane. O sa incerc sa pipai una noua daca gasesc pe stoc pe la careva. Arcurile din disc sunt OK. Ferodourile tot OK, atata doar ca s-ar putea ca cel care le-a strunjit parca le-a lasat cam cu 0.5 mm mai mari in diametru. Le-a si nituit si trebuie sa verific cat de centrate sunt fata de ax. Se observa pe ele intr-o parte ca au frecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Poate ajuta pe cineva postul meu.

Mi-am schimbat kitul de ambreiaj pentru ca imi prindea foarte sus, aproape la capatul cursei. La fel ca si altora si mie imi tremura masina si volanul in special cand eram in rampa si trebuia sa il patinez. Ambreiajul in sine nu patina, ori cel putin nu mi-am dat eu seama. Am mers ceva timp cu el in starea asta.

volant NU am schimbat-o. Precizez asta pentru ca am vazut ca multi recomanda schimbarea ei. Eu nu lucrez in domeniu si nu ma pricep dar mecanicul meu, in care am incredere, mi-a spus ca nu e cazul sa o schimb.

Kitul a fost Sacks si a costat 800 Ron. Manopera, la negru, a fost 250.

In momentul de fata masina mea parca e alta. Ambreiajul prinde mai jos de jumatatea cursei, nu mai tremura si parca si trage mai bine (dar asta s-ar putea sa fie din cauza ca i-am facut si revizia :) )

Recomand cu caldura serviceul si mecanicul meu insa doar pe privat ca sa nu fie probleme cu reclama.

Toate cele bune!

Mosu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu vrei sa spui ca volant a ramas aceeasi si totusi dupa inlocuirea discului si a placii de presiune nu mai tremura? :blink:

Inseamna ca scap si eu ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta vreau sa spun. Asta a fost unul din motivele pentru care am postat. Multi recomanda, ori dau ca sigur diagnosticul de volant dusa.

Eu nu am schimbat-o, nici macar nu s-a pus problema de a o schimba iar masina nu mai tremura si merge foarte bine.

:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat tot kitul cu disc cu volant cu rulment...tot cam acuma 3-4 luni. de cand l-a montat ambreiajul prindea tot sus, iar masina tot tremura cateodata la plecarea de pe loc. ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat volant fara sa imi tremure sau altceva.

imi patina doar discul, alte suparari nu aveam.dar am zis ca la cata munca e, si ceva investitie,merita efortul de a pune totul nou, mai ales ca daca se rupe volant dupa aia buleste si ambreiajul cel nou!

dar fiecare face cum zice ca e mai bine pt el in momentul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat doar discul de ambreiaj si s-ar parea ca problema s-a rezolvat. Acum mai face putin zgomot discul, dar pana se aseaza, mai precis isi "rotunjeste" marginile. Am mai patit si alta data. E drept uneori nu a facut nici un zgomot dupa schimbare. Discul vechi nu era prea uzat, dar era cu ferodouri batute si am cam chinuit masina, cu rulota dupa mine, pe stradutele alea fantoma si antice din Trieste Italia. Sper sa nu mai trebuiasca sa dau jos cutia curand, ca e un sport greu, mai ales cand esti singur. Discul e nou, tot cu arcuri, LUK, 290 RON. Nu cred ca e vreo problema ca placa de presiune si volanda sunt SACHS. Poate iese de vreo fuziune de firme :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati: Pe 17 am ridicat my Jetta pe care am testat-o foarte atent. Masina e de nerecunoscut, nu mai tremura deloc si merge impecabil. Am fost plecat cu ea in concediu si am simtit-o ca pe o masina noua, ceea ce mi-a spus si consilierul de la PBV1 cand mi-a inmanat cheia. Ma declar foarte mutumit de lucrare si mentionez ca au lucrat cu profesionalism (am vazut masina demontata si apoi montata la loc). Nu au lasat nici o urma pe unde au lucrat.

M-i s-a schimbat chitul de ambreiaj (disk+placa presiune) fara volant si s-a facut un reglaj la timonerie. Costul reparatiei aprox 1600 ron care a fost pe garantia internationala a masinii. Cam atat, sa auzim de bine! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!