Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

E o treaba simpla ,aeriseste ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar desfac la cilindrul receptor, pana iasa lichid, sau cum se face exact?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se fac pedale ca la frana ,ideal e cu un aparat de inlocuit lichidul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ambreiajul schimbat de ~10k km si trepidatia la plecarea de pe loc e la fel, se simte. Nu pot sa spun ca e deranjanta, deoarece cu un pic de turatie cand cuplez ambreiajul trepidatia nu se mai simte.

Totodata, plecarea de pe loc nu cred ca e corect sa o faci fara putina turatie (doar in cazuri speciale, gen parcari), deoarece forta care se exercita pe mecanismul intern al volantei este destul de mare si, ma gandesc eu, compreseaza arcurile volantei la maxim.

E drept ca motorul diesel, prin cuplul mare de la turatii de relanti, face posibila plecarea de pe loc chiar si fara acceleratie (comparativ cu o benzina), dar repet, cred ca utilizarea este gresita, ar trebui turat putin la plecare.

Un exemplu ar fi cazul cand pornesti AC-ul, ai 4 oameni in masina + bagaje. Atunci chiar trebuie sa o accelerez putin, ca de nu se zdruncina toata masina :)

Daca as gasi o masina relativ noua (gen Skoda Octavia Tour 1.9) as putea spune cu certitudine daca ceea ce patim noi e normal sau nu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Trepidatia nu va disparea. E data strict de ambreiaj.

 

12 hours ago, rocket said:

Doar desfac la cilindrul receptor, pana iasa lichid, sau cum se face exact?

Multumesc.

Trebuie doar citit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca s-a mai discutat asta inalta parte dar nu am gasit.

Imi recomandati un mecanic bun unde sa schimb discul, placa si rulmentul de presiune la ambreiaj in bucuresti?

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, yeeeeman said:

Eu am ambreiajul schimbat de ~10k km si trepidatia la plecarea de pe loc e la fel, se simte. Nu pot sa spun ca e deranjanta, deoarece cu un pic de turatie cand cuplez ambreiajul trepidatia nu se mai simte.

Totodata, plecarea de pe loc nu cred ca e corect sa o faci fara putina turatie (doar in cazuri speciale, gen parcari), deoarece forta care se exercita pe mecanismul intern al volantei este destul de mare si, ma gandesc eu, compreseaza arcurile volantei la maxim.

E drept ca motorul diesel, prin cuplul mare de la turatii de relanti, face posibila plecarea de pe loc chiar si fara acceleratie (comparativ cu o benzina), dar repet, cred ca utilizarea este gresita, ar trebui turat putin la plecare.

Un exemplu ar fi cazul cand pornesti AC-ul, ai 4 oameni in masina + bagaje. Atunci chiar trebuie sa o accelerez putin, ca de nu se zdruncina toata masina :)

Daca as gasi o masina relativ noua (gen Skoda Octavia Tour 1.9) as putea spune cu certitudine daca ceea ce patim noi e normal sau nu.

 

Multumesc de raspuns, daca afli ceva, te rog sa-mi zici si mie. Mersi.

5 hours ago, C o s m i n said:

Trepidatia nu va disparea. E data strict de ambreiaj.

 

Trebuie doar citit.

 

Scuze, ai dreptate, nu am cautat cum trebuia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Am o intrebare. Ce firma sa pun la KIT ambreiaj  complet. vw passat variant 2001 Motor AVB 1.9 TDI-PD 74KV. MULTUMESC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca dupa rasfoirea topicului inca n-ai gasit un raspuns, nu s-a inventat acel kit de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru cine-si aminteste, acum un an dupa montarea unui ambreiaj sh complet si aparent impecabil (kit+volant), a functionat perfect pana la prima talpa. De atunci se zguduia masina la plecare de-ti pierea tot cheful sa iesi undeva cu ea.

De cateva saptamani nu se mai simte nimic. E chiar foarte fin. Nu inteleg cum s-a putut intampla asta...

Ma pregateam sufleteste de un ambreiaj nou si constat ca nu mai am de ce. Momentan, cel putin. N-am mai auzit pe nimeni sa aiba o astfel de surpriza placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil masele erau blocate avand un comportament de SMF,de aici si trepidatia sau plecarea cu socuri de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La montare nu erau blocate ca am probat cu mana si amortizau foarte bine socul in ambele sensuri. Poate s-au blocat dupa, din cauza cuplului. Insa si de cand si-a revenit, am mai scapat piciorul in ea si nimic suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut....am o intrebare....stiu ca depinde de stilul de condus dar am un passat cu 220.000 km si sunt curios pe la cati km ar putea sa pice ambreiajul.

Eu nu am simtit nimic in mers la plecari...doar sotia zice ca parca pleaca mai greu de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul nu are un anumit numar de km la care se defecteaza,pot fi 22k cum a fost cazul masinii personale sau 160k un Peugeot expert 2.0 hdi cum a fost cazul masinii de servici care am condus-o majoritatea km numai eu,78k un opel astra h benzina,170k un opel zafira 2.0 diesel.

In general un ambreiaj defect poate avea urmatoarele simptome

-intra greu in tr1/2,caraie in marsharier -semn ca placa este uzata si nu mai decupleaza complet

-se aude un zgomot ''ca de tacheti'' aritmic-semn ca arcurile din volant sunt slabite

-la plecarea de pe loc motorul trepideaza excesiv si zguduie-semn ca volant este blocata

-pe autostrada sau drum drept la o turatie constanta a motorului scade viteza-semn ca discul este uzat si patineaza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună. 

Am o întrebare. Cilindrul receptor de pe ambreiaj la un VW Passat B5 - 2002, este pe partea dreaptă indiferent dacă mașina este cu volan pe dreapta sau pe stânga sau e pe aceeași parte cu volanul ? Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe aceeasi parte, indiferent de volan. Cutia e aceeasi si de ea depinde unde e cilindrul receptor.

Poate la benzinar, cilindrul e pe dreapta. La diesel e pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi tocmai la un benzinar B5 2002 1.8T aș fi vrut să știu. Am văzut că cilindrul receptor e poziționat pe cutia de viteze în partea superioară, dar este totuși este  poziționat într-o parte față de axa longitudinală a cutie de viteze (la cutia care am văzut-o eu era pe partea dreaptă privit din spatele cutiei). Asta mă interesează dacă diferă acea poziționare a cilindrului pe cutie la Passat-ul B5 cu volan pe dreapta față de cea cu volan pe stânga.  Dacă pompa de ambreiaj e pe aceeași parte cu cilindrul atunci logic furtunul de ambreiaj ar fi scurt, dacă pompa de ambreiaj ar fi pe partea opusă furtunul ar fi mai lung. Întreb că Passat-ul meu e cel în cauză. A fost de Anglia modificat pentru volan pe stânga , și acu pompa de ambreiaj are ieșirea în stânga în compartimentul bateriei iar intrarea la cilindrul receptor este în dreapta compartimentului, iar cei care au făcut modificarea au tăiat conducta de ambreiaj și au prelungit-o cu un tub care acum s-a spart. Și toate furtunele de ambreiaj pe care le-am găsit sunt scurte. Problema e că dacă cilindrul este atașat funcție de poziția volanului, atunci toate furtunele de ambreiaj indiferent de cum e mașina cu volan pe drepta sau stînga sunt scurte și va trebui să improvizez dintr-un furtun de presiune acea prelungire.

Modificat de ovi67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet: nu difera cutia de Uk de cea de EU. Nu trebuie improvizat nimic.

Difera doar conductele intre Uk si EU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da . Asa este , cilindrul e pe stinga cutiei indiferent de pozitia volanului. difera putin doar furtunele. M-a lamurit un ing de la o reprezentanta. Oricum multumesc pentru raspunsuri si imi cer scuze daca am insistat. Cu multa stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Acum 9000km am schimbat kit-ul ambreiaj la un passat variant 1.9 avb din 2002. La o plecare de pe loc a pocnit ceva si de atunci s-a intarit pedala, intra greu in viteza ( cateodata mai si caraie) si ambreiajul tine foarte sus. Am fost la mecanic a desfacut ambreiajul este ca nou iar volant nu are joc, nu bate. Ce altceva ar putea avea? A mai patit cineva ceva asemanator? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa ambreiaj sau cilindru receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca ma lasa ambreiajul sau/si volant.

Simptome: cel mai des in intersectii si cand vreau sa parchez, in viteza a doua de regula cu ambreiajul apasat, incepe sa zdruncine masina si un zgomot dinspre motor. La fel si in marsarier. Nu tot timpul dar destul de enervant si asta de vreo 2 saptamani.

Pt cei ce au mai intampinat asta, cat timp mai pot merge cu ea asa?

In viteza si la schimbarea vitezelor nu se manifeste nicicum. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, are cineva idee ce anume imi distruge ambreiajul dupa aproximativ 10.000 km de la inlocuire?

Sunt la al treilea ambreiaj inlocuit complet( volant, placa, disc, rulment), merge o perioada si apoi incepe sa trepideze la plecarea de pe loc destul de tare.

Multumesc, toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat la acelasi service?

Ori provin din acelasi lot prost, ori ceva in procedura de montare nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ne-ai spus pe ce kit ai optat in cele 3 dati, ceva NU sa montat cum trebuie, suspectez suruburile slabite la volant sau soarele de la placa de presiune.
Din pacate trebuie iara sa te duci la service....si de data acesta iti recomand sa schimbi mecanicul, sa mergi la alt service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!