Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Daca atunci cand sta la volan nu tremura volanul si bancheta sub sofer nu are de ce sa schimbe volantul. Daca desface pentru disc verifica daca volantul indeplineste conditiile spuse de SL1210. Cand tremura haotic o zi da si una nu, defectul este complex. trebuie intai o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

La tremuratul haotic nu m-am referit ca tremura o zi da una nu. Tremura mereu dar nu cu un ritm anume.Cum sa iti explic: tremura 3 sec sta putin iar tremura. Dar insesizabil pt cineva care nu cunoaste. Nu tremura volanul,bancheta:). Ambreiajul tine cam la finalul cursei, iar cat de tare e nu prea pot sa imi dau seama. 20 si ceva de mil nu am momentan. Gasisem kit ambreiaj+volant de la ajm parca cam 100 euro. Omul zice ca e in stare f buna. Acum nu stiu...nici nou nu pot sa iau dar nici mai mult de 30 min prin oras nu pot sa merg. Deci si abreiajul are arculete,ziceti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa vine vorba ''o zi da una nu'', am inteles ca dupa o pauza de 24 ore pleaca fara probleme. Daca tremura insesizabil pentru cine nu cunoaste nu este volantul de vina. Am impresia ca patinezi ambreiajul ca sa nu moara motorul, din lipsa puterii si nu a smuciturilor. Ambreiajul poate fi uzat, dar  se comporta la fel indiferent de temperatura si pauze. Discul daca are arcuri rupte sau obosite lasa impresia ca sare motorul sub capota, la orice plecare de pe loc, imediat sau adoua zi. De kit-ul acela vei avea nevoie. Daca e de incredere persoana, nu-l scapa. Ce inseamna finalul cursei ? Tine sus ambreiajul sau cu pedala doar cat ridici putin de la podea?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Tine sus la finalul cursei. Cert e ca la fel plec de pe loc mereu. Si cand merg mai mult tremura toata. Si atunci il patinez mai mult ca sa pot pleca. Nici nu am  masina de mult ca sa imi dau seama diferenta in comportamentul ambreiajului. De cand am luat-o din germania facea asa. Doar ca atunci a fost iarna si banuiesc ca se manifesta mai putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul si rulmentul de presiune trebuie schimbate. La demontare vei vedea placa de presiune si volantul. Daca discul are arcurile ok mai ai si alte probleme. Inainte sa demontezi verifica sa nu ai vreo roata infranata, vezi ce temperatura au rotile dupa 2km.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Complicata treaba...o sa verific rotile. Dar de la roata sa tremure asa? Am uitat sa mentionez ca schimbatorul se misca destul de mult in tr 6 miscarei inainte-inapoi, sau cand iau gropi

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ca si cum ai pleca cu frana de mana trasa, patinezi mai mult ambreiajul sa nu-ti moara motorul.

Pentru schimbatorul de viteze trebuie sa schimbi suportii de la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

O sa verific maine rotile. Sper sa imi dau seama daca e infranata. Trebuie sa pipai janta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... am spus clar: daca tremura la plecare, VOLANT-ul e pa. Ce atata teorie?

Miticutza, pe ce te bazezi cand spui ca volant-ul e ok? Ai condus o masina cu volant obosit si dupa, cu volant nou? Ai vazut diferenta? Eu da.

Mai sunt si cazuri rare cand sunt obosite doar arcurile din disc, dar la o masina de 13 ani ce pretentii sa mai ai de la volant?

Un volant obosit nu inseamna neaparat joc. Poate sa aiba joc si sa functioneze perfect sau poate sa nu aiba joc si sa tremure la plecarea la cald. Asta cum o mai verifici cand ai volant-ul rece in mana?

Mi-au trecut ambele variante prin mana, deci stiu ce vorbesc.

Opriti-va in a da sfaturi dupa ureche. Nu e obligatoriu sa postati. Sfaturile se pot numi sfaturi daca sunt corecte.

 

Tremuratul in ralanti poate avea cauze multiple. Fara o diagnoza live, se poate doar specula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am spus ca volantul este ok. Am experienta schimbarii unui volant. Pe de alta parte nu stim daca este primul volant pe masina. Nemtii le schimba mai devreme (ma refer la cei care respecta toate recomandarile color din reprezentante). Perceptia unui fenomen si explicarea lui este diferita de la om la om iar noi citim printre randuri ca sa ne facem o parere.

Catalin spune asa: ''La plecarea de pe loc cu motorul rece(dimineata) masina pleaca fara probleme. Dupa ceva timp de mers, mai ales in oras, cand vreau sa plec de pe loc masina tremura,smuceste foarte urat,ca si cum s-ar opri motorul unui incepator.''

Luat mot a mot, da, este volantul, dar in ansablu defectul este complex. De diagnoza i-am spus din postul 626.

post-82361-0-05182300-1374833139_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

M-am uitat pe diferite magazine de piese auto si pt atj sunt 2 tipuri de volant: 228mm si 240 mm(discul de ambreiaj cred) Se potrivesc amandoua?

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt prosti rau aia. ATJ-ul are 240mm, indiferent de an pentru ca are cutie in 6 trepte si cuplu mai mare.

AJM-ul are 228 si e in 5 trepte.

Am intalnit si eu destui vanzatori care nu fac diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si ATJ cu doua specificatii, le-au facut varza VW.

 

De pe site de la Sachs:

Engine Code : ATJ
Manual Transmission, 5-speed
from Ch.No. : 3B-Y-433 821, 3B-YE379 512
Labour : 4,60 Hrs.
Diameter [mm]: 228
Number of Teeth: 23
See parts list for components:
3082 000 555 ( Clutch Pressure Plate / 1 pieces )
1864 000 440 ( Clutch Disc / 1 pieces )
3151 271 937 ( Releaser / 1 pieces )
4200 080 060 ( Grease (high-performance lubricant) / 1 pieces )
3    SACHS    3000 951 034
        Clutch Kit    Engine Code : ATJ
Manual Transmission, 6-speed
Labour : 4,60 Hrs.
Diameter [mm]: 240
Number of Teeth: 23
See parts list for components:
3082 000 566 ( Clutch Pressure Plate / 1 pieces )
1864 000 461 ( Clutch Disc / 1 pieces )
3151 271 937 ( Releaser / 1 pieces )
4200 080 060 ( Grease (high-performance lubricant) / 1 pieces )

 

Acum am vazut ca Lemforder e din acelasi grup cu Sachs - ZF.

Aceeasi problema o am si eu cu AJM, la mai multe chestii. Mai mult decat atat, trebuie sa fii atent si la seria de șasiu și la codurile PR si alte rahaturi.

Acum am vazut, cred ca are dreptate Cosmin, la 6 trepte e 240 mm si la ATJ cinci trepte e 228.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ATJ cu 5 trepte. E ori cu 6 trepte, ori automat.

La fel cum AVF sunt cu 6 trepte si automate, iar AWX-urile cu 5 trepte.

 

E gresit pe site la Sachs daca au scris prostia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Foarte ciudat. La toate volantele care m.am uitat scrie cod motor atj/ajm. După cum spunea cosmin una e in 6tr iar cealalta in 5tr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara forumisti!! Am si eu o problema cu ambreiajul la un passat B5 motor AJM,dupa schimbarea kit-ului + volant singura schimbare care am remarcat-o a fost ca pedala ambreiajului se apasa mai usor in rest nicio modificare,ambreiajul tine sus adica sus,sus de tot si cand plec de pe loc mai tare am impresia ca si patineaza si cateodata imi si trepideaza la plecarea de pe loc,oare sa trebuiasca aerisit sau ce altceva ar putea fi?    Va multumesc anticipat si astept pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea ambreiajului ar fi prima chestie  care trebuie facuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inmuierea pedalei este normala. Daca tine sus de tot nu este bine. Duci masina pe o groapa, tragi frana de mana, bagi intr-a 5-a, daca poti invarti pe dedesubt cu tubulara de 19 de arbore mai mult de jumatate de tura fara ca masina sa dea semne ca ar pleca cu frana trasa, nu este bine. Daca se dovedeste ca patineaza, cei care au facut reparatia trebuie s-o refaca.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce spui tu, cred ca ti-au schimbat doar placa de presiune. Sau piesele montate sunt ff proaste calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele sunt Luk si am stat langa ei cand le-au schimbat. Poate sa-mi spuna si mie cineva unde se afla aerisitorul pe cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu e de-acolo.

Aerisitorul se afla pe cilindrul receptor atasat la cutie. Adica pe cutia de viteze.

 

Sunt piesele FOARTE proaste! Profita de garantie. Daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin ai dreptate,piesele trebuie schimbate acum vin de la service unde au constatat acelasi lucru. Problema este ca am sunat la unix de unde am cumparat kit-ul si mi-a spus in felul urmator: trebuie sa duc kit-ul la ei dupa care il trimit la fabrica pt. expertiza care dureaza minim 30 zile,si daca se constata ca ca nu este din vina lor mi-l aduce inapoi sa ma spal pe cap cu el. Ambreiajul are aproximativ 5000 km. Deci nu faceti ca mine si nu va zgarciti la bani cand vine vorba de schimbat ambreiaj,distributie etc...

Modificat de @drian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei e bine sa iei piesele de valoare mare prin service-ul care ti le si monteaza, altfel e de rau. Stai dupa expertiza si toate cele. Daca le luai prin cei care le-au montat, ei erau obligati sa-ti faca masina si apoi sa o rezolve ei cu Unix.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt patit cu de-astea. Garantia in Romania e doar o hartie, sa fii mandru pana ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!