Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Din ce povesteste Cornel ma duce gindul la un tampon- sarit de pe tampon, trepidatii peste tot, soc la oprire care a adus tot ansamblul in pozitia corecta pe tampon.... eu cred ca este un tampon pe duca, partial dezlipit , si simptomele astea au sa mai apara ... pina se rupe de tot. Daca era din ambreiaj, nu disparea pur si simplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
petricaspania

verifica suportul la motor ca eu am un prieten cu un passat 2005 110cv ,si ii tremura la fel ca tn la relanti si i-au schimbat la vw ca era in garantie numai suportul de la motor,,,,sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu urmatoarea problema,in marsarier s-au in viteza a 2-a in special ,cand cupleaza se aude un zgomot infundat de parca ar lovi ceva in podul pedalier,am fost la service pentru ca banuiam ca ar fi vorba de un tampon dar mecanicul zice ca e volant dar mai pot merge asa cu ea pana cand o sa inceapa sa faca zgomot la relanti.deci ca sa fiu mai exact:plec de pe loc schimb a 2-a si cand ridic piciorul de pe ambreiaj (putin mai brusc sa zicem)se aude acest zgomot,acum nu stiu ce sa fac,sa incep sa strang bani de volant s-au e posibil sa fie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandel-are-pasatzel

salutam ! cred ca tre sa ma pregatesc si eu de volant schimbat. cand motorul e cald si stau pe loc la relanti , masina danseaza foarte usor, dar se simte. la rece nu. daca apas foarte putin ambreajul simt in talpa ca un ciocanel cum loveste sacadat in pedala. daca apas de tot nu se mai simte nimik. ambreajul lucreaza normal, zic eu pe la jumate sau un pic mai jos. in schimbator nu se simte nimic...in rest merge brici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa ma la mureasca si pe mine ce poate sa fie cu ambreiajul. De 3 ori mi-a facut figura asta,dimineata am pornit masina cu ambreiajul calcat si dintr-o data s-a inmuiat,am saltat piciorul si cand sa bag in viteze nu mai mergea,era foarte moale. Faza e ca masina imi trage de rupe,nu patineaza,am incercat sa plec de pe loc cu frana de mana trasa si pleaca imediat,am plecat cu a 3-a. Credeti ca ambreiajul sa nu aiba nimic si sa fie doar cilindru receptor sau pompa? Cateva vibratii cand plec dupa loc si la relanti stationand asta cred ca e volant. Astept cateva raspunsuri sa stiu la ce bani sa ma astept. P.S> era sa uit,acum cateva luni ajungeam cu ea la 220km ora. Acum se duce greu de la 190 km. Ce credeti,ambreiajul dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turatia creste dar viteza nu, e discul. Daca nu, nu.

Referitor la pedala moale... da, vinovat e ansamblul pompa de ambreiaj/cilindru receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc....numai ca nu stiu de la ce sa fie vibratiile,trepideaza masina pe loc,se misca scaunul? volant...tampoane la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,asa face si a mea,cred ca este din tampoanele de la motor,daca era din volant,cand apasam ambreajul,trebuia sa nu mai trpideze,asa cred eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

bun gasit sunt nou pe forum am cumparat de curand un vw pasat tdi 90 cv motor AHU cutie DVS,cand apas pedala de ambreiaj simt o vibratie mica si se aude un zgomot cum ar freca ceva ,mentionez ca nu trepideazala relanti nici la plecarea de pe loc si nici nu patineaza discul asta o spun fiind ca am fortat o si la plecare a plecat cu scartait de roti iar in mers trage bine ce ma ingrijoreaza e zgomotul cand apas ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la masina mea era ca ambreiajul patina, trepida ingrozitor de tare la plecarea de loc si nu mai vreau sa zic de plecare in rampa (aveam impresia ca se dezmembreaza), eliberam aproape in totalitate pedala ca masina sa plece.....si trebuia sa apas tare de tot pedala de ambreiaj aceasta fiind fff tare

Toate aceste simptome au disparut in urma inlocuirii kit-ului de ambreiaj si acum se comporta normal, plecare este lina, pedala moale si tine sa zicem undeva la mijlocul cursei.

Am postat aici ptr ca poate mai exista si altii cu aceeasi problema....toata lumea zicea kit ambreiaj plus volant si la cat costa te cam apuca durerea de cap. Mi-am cumparat doar kit-ul de ambreiaj pe luk si impreuna cu un prieten l-am schimbat in 6 ore.

Toate bune!

Modificat de ktalinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De aproximativ o luna sunt posesorul unui passat 1.9 tdi 131 cp si ma confrunt cu o problema.

Vechiul proprietar mi-a dat facturile de la ambreiaj si volant pe care le-a schimbat aproximativ cu 40-50 de mii de km.

Problema mea e urmatoarea:cand plec de pe loc in panta sau am de urcat o bordura ceva ,se aude un zgomot ciudat la debraiere ca si cum ar patina,iar dupa ce dau drumul de tot la ambreiaj nu mai face.Mentionez ca nu patineaza discul ,si ca masina trage foarte bine in toate treptele pana pe rosu.

Singura problema e sunetul acela de patinare la plecarea cu 1 si masalier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie ce ambreiaj slab calitativ a montat. Sau un rulment de presiune la fel de praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin100 la mine face al fel un zgomot la debraiere - a I-a sau la marsarier. Face asa de vreo 50 de mii de km cel putin - atat am mers eu cu ea, sigur facea dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema la ambreiaj atunci cand apas pedala de la jumatatea cursei spre sfarsit se aude un tzacanit constant in orice treapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am achizitionat un VW Passat 1,9TDI 96KW cutie cu 6 trepte an fabricatie 2003 cu vreo doua luni in urma, incepand de ieri dimineata cand s-a incalzit motorul putin a inceput sa trepideze la plecarea de pe loc, dupa care aseara cand m-am intors de la munca nu a mai trepidat, azi dimineata a trepidat iarasi, dar o singura data, am citit pe dorum ca ar fi vorba despre ambreiaj, ideea este ca as vrea sa stiu ce piesa cade de obicei in cazul asta pentru ca as dori sa o cumpar si sa o dau unui unchi de al meu sa mi-o monteze.

credeti ca o mai duc mult cu ambreiajul daca a inceput sa trepideze>

s-ar mai putea strica si alte piese in timpul asta, daca merg cu ea asa pana il schimb>

orice sfat mi-ar prinde bine.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar depinde de noroc. 500 sau 50.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie, insa ce piesa ar putea fi defecta nu pot sa vad decat atunci cand desfac ambreiajul, nu >

Multumesc de informatie, insa ce piesa ar putea fi defecta nu pot sa vad decat atunci cand desfac ambreiajul, nu >

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant sau disc de ambreiaj (daca e cu arcuri). Care din cele 2... doar la demontare poti afla.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

saluut am si eu o problema la vw meu awx 130cp cand trec de 2000 de ture in orice treapta imi vibreaza maneta de viteze tare si se aude nasol in masina ,am verificat tampoanele si nu mai stiu ce sa ii fac ,ambreiajul tine la jumate,trage normal dar dupa 2000 de ture face ca toti dracii si mai e o kestie si pe loc daca o turez face la fel dupa 2000 de ture....plz help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluut am si eu o problema la vw meu awx 130cp cand trec de 2000 de ture in orice treapta imi vibreaza maneta de viteze tare si se aude nasol in masina ,am verificat tampoanele si nu mai stiu ce sa ii fac ,ambreiajul tine la jumate,trage normal dar dupa 2000 de ture face ca toti dracii si mai e o kestie si pe loc daca o turez face la fel dupa 2000 de ture....plz help

La accelerare in stationare apasa pedala si spune-ne daca mai face.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face la fel kiar daca sta pe loc sau in mers cu sau fara amreiajul apasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe engine pe campurile de masura la 013 - injectoare si vezi valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici cu multa atentie tot ce inseamna tampoane, inclusiv cele de la evacuare. Urmareste si eventualele zgomote daca sunt/apar, te vor ajuta sa identifici mai usor problema.

P.S. Nu este problema la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!