Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Mai alesc cand se incalzeste un pic ambreajul ? volant incepe sa-ti faca figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin ,am completat inca ceva la postul 525,si la rece si la cald,mersi.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazand completarile tale - verificat tampoanele motor si cutie viteze. Daca abia ai

schimbat volantul, nu prea are cum sa cedeze asa repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune(acum 6-7 mii km)era putin uzata in locul unde actioneaza rulmentul de presiune dar nu punea probleme de schimbare,acum ma gandesc daca ea ar putea fi un motiv la simtomele mai sus mentionate,rulmentul nu scartaie,o sa verific si tampoanele.Mentionez ca acum un an si jumate inainte de a schimba volant si discul imi trepida masina la relantiu tare,daca deschideam oricare usa ,coltul de sus al usii tremura cca 1,5 cm,ei...acum nu tremura deloc usa,nu patineaza discul,masina trage bine si are demaraj normal in oricare treapta.Am postat si la "EGR inlocuire sau...."ca imi grohaie si am intrebat daca au ceva in comun problemele dar nu prea cred.Fata de ce am mai postat acum ,ramai la aceeleasi afirmatii Florin ? sau oricare coleg care are isi da cu parerea,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce i-am facut dar si-a revenit nu mai tremura la pornirea de pe loc,am curatit EGR-ul ,am refacut niste imbinari de furtune de vacum ca erau neetanse,chiar am schimbat unele furtune ,furtunul de vacum ce intra in partea superioara a capacului de la filtrul de aer era iesit afara,am demontat jos N18 de pe masina si am alimentat-o de la redresor si am observat ca nu "lucreaza" bine in pozitia ei normala de prindere(verticala),ei...am montat-o orizontal daca asa ia placut.Atat am facut la masina si dupa o proba am constatat ca nu mai tremura la debraiere,ambreiajul functioneaza cat se poate de normal plus ca acum masina are un demaraj foarte bun,probabil din slaba functionare a vacumului,o Duminica faina va doresc.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut! Problema mea...am ramas fara ambreiaj,brusc,cand am vrut sa schimb viteza. 30000 km parcursi dupa ce am schimbat kitul ambreiaj. E posibil ca un kit sachs sa tina doar atat? Volantul defect poate strica placa de presiune? Am dat jos cutia si am gasit cam o treime din dintii placii indoiti. La o privire mai atenta se vede in acea parte a placii, sub dintii indoiti, o sarma, iesita din interiorul placii. Care ar putea fi problema? A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe intrebari. In primul rand, in funcție de stilul de condus, de conditiile de utilizare si de calitatea pieselor, un ambreiaj poate sa tina si mai putin de 30 de mii de km (uneori mult mai putin). Am mai spus, practic, daca vrei neaparat, il poti strica si in doua ore daca asta urmaresti. Un parcurs cu foarte multe opriri de genul unui oras foarte aglomerat sau tractarea unor remorci, sau ambele in acelasi timp pot uza destul de repede ambreiajul. La fel tinutul piciorului pe pedala (indiferent daca cei care fac asta considera ca nici nu ating pedala) sau uzarea prematura prin utilizarea excesiva iarna de exemplu. Modificarea in exces a parametrilor motorului pentru cresterea puterii la care se adauga condusul agresiv pot de asemenea duce la uzura prematura a ambreiajului. Supraincalzirea de asemenea. Un reglaj incorect al rulmentului de presiune distruge placa relativ repede (dar nu cred ca la motorul tau ai ce regla). Componentele aftermarket sunt de multe ori slabe calitativ (uneori chiar si cele OEM).

Nu prea imi dau seama ce sarma ar putea sa fie acolo, dar e posibil sa fie vreun arc din volant sau de la rulment, daca pui poze ne putem da seama (sau poate altcineva a intalnit o asemenea situație). Oricum, ideea e ca un corp strain in carcasa ambreiajului il poate distruge.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Valioglu. Am shimbat kit-ul si merge bine masina. Discul schimbat nu era uzat. Placa avea acea sarma,e un fel de siguranta circulara in interior (sunt doua in placa si la mine cea mica,din spatele dintilor, era rupta de langa punctul de sudura), care intrase sub dinti. De ce s-a rupt? Montaj gresit, defect de fabricatie,...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..imi cer scuze daca nu sunt in topic dar nu gasesc raspunsu la o problema de-a mea...pana mai de curand pedala de la ambreiaj era foarte tare apasam forte tare pe ea ..si acum e fleasca si nu mai intra in nicio viteza...eu am mai intrebat lumea cam ce ar putea sa fie si mi sa zis sa verific uleiu sau sa aerisesc..dar sunt pe dinafara si nu stiu unde sa ma uit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici una, nici alta.

Mergi la un mecanic sa verifice daca e dusa pompa de ambreiaj, cilindrul receptor sau e crapata placa de presiune.

Dar eu inclin spre primele 2 variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut

mecanicul meu a observat ca la relanti masina tremura vreo 3 secunde (se observa mai ales la schimbatorul de viteza) dupa care isi revine.

el a turat masina tot in relanti pana pe la 2500 rot si a lasat-o - rezultatul acelasi tremurat de vreo 3 secunde...

la fel am observat ca in momentul in care pornesc clima - apare tremuratul si mai apare in momentul in care merg cu viteza a doua foarte incet...

mentionez ca tremuratul accentuat dureaza doar vreo 3 secunde...

diagnosticul mecanicului : trebuie schimbata volant (doar volant, nu ambreiaj sau rulment etc...)

acuma daca stau si ma gandesc tremuratul asta e de mult timp (poate chiar un an si mai bine) dar nu l-am bagat in seama...

intrebare:

1. credeti ca e volant ? din ce am citit pe internet parca ar fi mai multe simptome...

2. cat de grav e (cat mai pot sa merg asa, fara urmari grave - avand in vedere ca piesa costa vreo 1500 ron) ?

masina e passat, din 2003, tdi, 74kw (101cp)

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

Tot asa am patit si eu. Era volant blocat si a trebuit sa il schimb. Daca tot am schimbat volant am schimbat si chitul de ambreiaj. Toate astea la aprox. 210kkm.

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny dupa ce ai schimbat volant si ambreiajul s-a rezolvat problema ? e recomandabil sa schimbi si ambreiajul chiar daca mecanicul a zis ca e vorba doar de volant ?

mai tremura motorul ?

am gasit pe un site volant si kit de ambreiaj la pret mai mic decat ce mi-a zis mecanicul (impreuna 1590 ron - marca Luk)...e vorba de http://volante-si-ambreiaje.ro

a cumparat cineva de aici ? sunt de incredere ? au piese originale ?

mersi,

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Originale? La banii aia? Impreuna cu kitul de ambreiaj? Glumesti, nu? :lol:

Nu inteleg de ce va zgarciti la piese. O sa dati cu capul de pereti dupa.

E asa o cheltuiala mare un ambreiaj bun daca tot ai un Passat?

Eu sunt patit cu piesele "originale", in ambalaj la fel de "original". Ia sa vezi cand te intorci cu ele IN GARANTIE si ti se spune ca e utilizare necorespunzatoare si ei nu-si asuma raspunderea. ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit cu ei si de fapt pt motorul meu AVB volant +kit ambreiaj costa 1845 RON...mi s-a spus ca sunt piese LUK fabricate in Germania...

le trimit cu curierul...

nu stiu ce sa zic...tu de unde ai luat Cosmin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat volant-ul de la un prieten iar kitul de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, am cumparat eu de la ei volant pentru DSG la 2200 ron. Cam cel mai mic pret gasit atunci.

Cei de acolo au spus ca daca sunt probleme cu volantul il schimba fara probleme cu conditia sa il fi schimbat in service

autorizat R.A.R. Se ofera factura si garantie .

Un kit ambreiaj+ volant ORIGINAL costa cat china.(Aproape 150% mai mult decat AM )

Ca idee ca aveam furia alba cu motor AVB am intrebat la Porsche

si cu piesa la schimb volantul era 4200 ron iar kitul de ambreiaj cu reducere 25% pe la 2800 ron

Va pupa tata si :Driver: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fugi mai... Numai eu am avut noroc chior sa iau kitul OEM la 500 lei cu piesele vechi la schimb? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ai avut probleme radu ? cand ai schimbat volantul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In decembrie anul trecut l-am schimbat. Nu au fost probleme ( pana acum :D)

Cosmin alea au fost preturile de la PBN exact acum 14 luni :(

Stii e un pic ciudat cu reprezentantele ..Am fos sa imi iau un set de stergatoare de parbriz(pentru B6) de la PBN ( e o actiune care se numeste Pachet Economic).

M-au trimis direct la piese de schimb si nu la Receptie Service pentru a beneficia de pachetul din oferta (oferta 121 ron setul vs 120 ron/buc sau 189 setul )

Asa ca tine si de noroc :)

Va pupa tata si :Driver: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

@remusaki: am cumparat de la packard volant si chit ambreiaj LUK la pretul de 2050 lei in luna 12, 2010. Le-am schimbat si nu am avut probleme pana acum. Aveam volant blocat. Am facut 30 kkm si totul este ok. Scuze moderatorilor daca este considerata reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul i-a comandat volant si kit ambreiaj...dupa ce a desfacut a vazut ca volantul era OK doar ambreiajul era imbatranit si trebuia schimbat...

ca urmare a schimbat tot kitul de ambreiaj si volantul meu l-a degresat si pus la loc...mi-a schimbat si un semering care zicea ca a inceput sa curga tare...

a verificat si tampoanele de la motor si a zis ca sunt OK...

din pacate nu s-a rezolvat problema cu tremuratul...zice mecanicul ca nu a mai vazut asa ceva...deocamdata sa merg cu ea asa si daca se accentueaza sa mai cercetam atunci...

poate a mai intalnit cineva aceasta problema sa ma ajute cu niste idei...

o sa incerc sa descriu simptomele cat pot de bine:

tremuratul dureaza foarte putin (maxim 1 secunda) si este vizibil pe schimbatorul de viteza...se observa la relanti in momentul in care o pornesc, dar mai ales daca dau drumul la clima...se observa iar la decelerare (in relanti accelerez pana pe la 2000 rot/min si o las) atunci apare iar...ca o noutate observata acum, daca in relanti rotesti volanul stanga sau dreapta in totalitate nu tremura dar se simte zgomotul motorului mai accentuat ca si cum s-ar forta un pic...

multumesc pt. orice sfat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile pe injectoare, cum se prezinta ? daca sunt in parametrii, posibil ca volantul sa nu fie chiar in mintile lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Astazi am intampinat urmatoarea problema: am plecat de pe loc, motorul era cald, nu era la prima pornire, am urcat un deal mai in forta dupa care am inceput sa fac frana de motor deoarece se apropia un semafor, cand a inceput sa se auda un huruit urat, am apasat ambreiajul dar aveam o trepidatie puternica in pedala si schimbatorul trepida puternic, iar cand il miscam in punctul mort stanga dreapta huruitul se accentua. La semafor am oprit motorul si sa auzit o trancaneala puternica. Cand s-a facut verde, am pornit motorul am plecat fara probleme, iar simtomele enumerate mai sus nu au mai aparut cu toate ca am parcurs mai mult de 50 km cu mai multe opriri si porniri. Ce credeti, e ambreiajul, volant sau cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaj. De la cutie nu-ti trepideaza motorul sau schimbatorul.

Ambreiaj. De la cutie nu-ti trepideaza motorul sau schimbatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!