Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

In aceste conditii sper sa ai garantie la piese. Daca sa dus volant pe apa sambatei dupa 1500 km inseamna ca a fost un rebut. Eu totusi as ramane in prima faza la idea ca ambreajul nu debraiaza corect. Indiferent de piesa vinovata cutia trebuie data jos si trebuie facuta aceeasi operatiune. Am schimbat la Sprinter un disc de ambreiaj si o placa de presiune dar cum l-am scos din service avea deja mici smucituri cum porneam de pe loc pana la 1000 rpm, are si acum dupa 10.000 km.

De injectoare de aceea te am intrebat ca am citit pe forum ca la cineva nu functiona un injector corect doar la o anumita turatie (ex intre 1000-1200rpm) si avea trepidatii la motor.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si eu azi ambreiajul complet si volant. Nu recomand nimanui daca nu are cunostinte temeinice de mecanica si muuuulta muuuulta hotarare si curaj. :blink:

Totusi macar sant multumit ca pedala e moale de zici ca merge singura cand o apesi si tine aproape jos de tot.

De tremurat nu mai tremura la plecarea de pe loc si demararea se face lin de tot. Are un usor tremur, dar asta cred ca se datoreaza faptului ca noul disc este fara arcuri iar cel vechi era cu arcuri. Sau poate la fel e la oricare. Nu-mi dau seama.

volant veche deja nu mai amortiza deloc. Dupa demontare am testat cu mana si in orice directie invarteam, avea acel mic jos de aprox. 1cm, apoi se auzea un "tonc". Asta in oricare sens invarteam. Deci probabil arcurile erau blocate.

Ce am mai remarcat - curcubeu atat pe volant cat si pe placa de presiune. Deci candva, fosta proprietara a cam incins ambreiajul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo pentru operatiune, au costat mult piesele ? Fisierele au fost de ajutor cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisierele nu m-au ajutat, dar am lucrat dupa intuitie si m-am descurcat.

Am lucrat impreuna cu tata de la 10 dimineata pana la 7 seara. :)

Piesele le-am luat de la un prieten, au fost mai ieftine decat la magazin. Doar discul ala ma deranjeaza ca idee, ca nu e cu arcuri.

Asa ca... aveti grija de ambreiaj si evitati liniutele si forja la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunostinte am inteles, dar de ce curaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am facut poze ca si-asa eram stresat ca nu mai termin.

Curaj zic eu ca-ti trebuie pentru ca e o munca titanica. Am crezut ca nu mai vad masina completa, atatea piese ai de desfacut. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benoit@

mai am si eu ocazional niste vibratii dupa schimb kit ambreiaj dar si la mine figureaza pe lista de asteptare rola intinzator, fulia, eventual cureaua clima,

vibratiile le am daca am clima pornita, si , sau intorc volanul(inclin mai mult spre fulie ca am auzit fluierand cureaua cand pornesc motorul cu clima pornita)

daca inchid clima e perfecta plecarea

@cosmine si tu parca te plangi de ceva vibratii dupa schimb ambreiaj?

ce sa-i facem nu avem masini noi si cam toate cad

oricum nu cred ca acele vibratii provin de la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu nici eu ce sa cred, de unde ar proveni acele usoare vibratii.

De ieri mi s-a mai intarit pedala si acum prinde cam pe la jumate cursa. Nu stiu daca e un lucru bun sau un lucru rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu prea sunt bun la practica pe cand tu vad ca te descurcu f. bine altfel as face eu miscarea

da jos curele si vezi daca mai persista vibratiile(rola intinzator ca fulia stiu ca ai rezolvat-o) si spune-ne si noua ,ca de obicei de altfel :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost cu passatul unui coleg. E un AVB din 2003 in stare impecabila, cu 130.000 de km reali si acel tremur e la fel si la el. Iar pedala e la fel ca a lui. Deci banuiesc ca e ok.

Inainte tremumra toata masina. Acum e doar un usor tremurat aproape insesizabil. Pana la urma, vorba colegului, e un diesel. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii. Supa 2 zile de la inlocuire, pedala a inceput sa prinda pe la jumatate si s-a mai intarit putin. La plecare parca iar tremura putin mai tare. Nu-mi pot da seama. Sa conteze chiar asa mult daca piesele sant OEM sau pe producator, chiar si SACHS ori LUK???

Sau de vina ar fi lipsa arcurilor din disc?

Dar de ce s-amai ridicat si intarit pedala? Prieteni de-ai mei mecanici spun ca e normal sa prinda pe la jumatate. Asa o fi?

Eu suspectez chitul de ambreiaj. :251: :251: :251:

Singurul motorul care nu mai tremura asa tare. Probabil din cauza volantei care acum amortizeaza bine vibratiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea prinde tot la jumatate acum, in primele 2 zile tinea in partea de jos :251: , tremuratul la plecarea de pe loc la remarcat si nevasta mea(poate fi si volantul dar a inceput cu o saptamana inainte de schimbare kit ambreiaj si atunci aveam si vibratiile foarte tari si scartaia cureaua de pe fulie)

oricum am doua cunostinte membri pe vwforum cu volant dus si e altfel simptomul

eu cred in continuare ca e o problema de la fulie, voi vedea dupa schimbare

in schimb nu s-a mai intarit pedala si nici inainte nu am avut-o tare

cu arcuri sau fara nu cred ca conteaza(desigur mai bine cu arcuri si discul)- dar nu stiu , pe care B5 am pus piciorul toate aveau altfel ambreiajul mai scurta cursa pedalei si mai tare comparativ cu al meu

kitul meu a fost Sachs(placa si rulmentul iar discul Luk) in ambalaj de Sachs integral

BTW : ar mai putea fi tamponul motor(suportul motor), eu am probleme cu un tampon era scurs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Deci e mult mai moale decat cu ambreiajul vechi, dar e mai tare putin decat in primele 2 zile.

M-am urcat ieri intr-un A4 din 2005 al unui vecin si la ala pedala iti rupe piciorul pe langa al meu. Deci am coborat foarte multumit ca al meu e mai moale. :)

Am mai condus de curand tot un A4 al sefului meu si la ala cand lasi pedala parca esti cu barcuta pe apa. Nu simti nici cel mai mic tremurat.

De asta sant nedumerit. :blink:

LE: si din cauza vreunui tampon sa tremure asa la plecarea de pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici citisem http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry987342

post 195

si-mi amintisem ca la ultimile 2 vizite la reprezentante mi-au reamintit problema tamponului

eu nu stiu ce sa cred dar luna asta nu fac nimic la masina ca deja a inghitit 3700ron

poate peste 1 luna incep cu fulia apoi tamponul , suspensia si la toamna rola intinzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai oameni buni dar de ce nu tremura tot timpul la plecarea de pe loc?

am rugat colegii de forum la intalnire sa se uite la motorul meu in timp ce incercam sa plec de pe loc, cu capota motor ridicata si atunci nu a facut nimic :lol: , nu a vrut deloc sa tremure, ca la dentist

si nici fulia nu face zgomote si sa scartaie tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca odata cu trecerea timpului tremura la fel de tare ambreiajul, iar pedala e iarasi tare. :)

Cu deosebirea ca nu tremura mai tare la cald decat la rece.

Banuiesc ca de vina e discul fara arcuri. Mama lui de disc ;)

Alta explicatie nu gasesc.

Nu stiu insa ce poate fi la pedala de e tot tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala tare e dilema mare

dar tremuratul il am si eu cu arc cu discuri, sigurele lucruri(defecte)pe care le avem in comun -probabil tampoane motor

si la mine e aleator tremuratul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta mi-a aparut si mie. Dupa un drum Baia Mare - Bucuresti in care am prins in Cluj o inghesuiala cum rar am vazut in Bucuresti, am observat ca la plecarea de pe loc masina tremura din toate incheieturile posibile. De ceva vreme, am simtit si pedala de ambreiaj ceva mai tare, dar nu mi-am facut probleme din cauza asta.

Azi am dus masina la un service, si cand m-au sunat ... sa imi stea inima in loc. Discul de ambreiaj spart, si volant blocata.

Distractia, pe scurt: 1190 RON - kit ambreiaj, 1481 RON volant, 550 RON manopera. Un total de 3221RON. Scurt si la subiect.

Partea buna e ca e gata in seara asta, sau cel tarziu maine dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare: in tot acest topic simptomele defectiunilor ambreajului si/sau volantei (dubla masa) constau in vibratii la pornirea de pe loc, probleme la schimbarea vitezelor, etc. La mine nu este niciuna din aceste probleme, insa la ralanti, am un zgomot sacadat, ca o bataie, oarecum neregulata. Am postat aici pentru ca, astazi am fost cu masina in service si mi-au spus (foarte siguri pe ei) ca e de la volant. Niciunul din cei care au schimbat volant nu acuza existenta vreunui zgomot. Erau trepidatiile insotite de zgomot? Repet, la mine intra usor in viteze, nu trepideaza la plecarea de pe loc, nu se bruscheaza la cuplarea in treapta superioara... iar acest zgomot nu este permanent. Aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, una din simtomele unei volante pe duca este si zgomotul ala la ralanti, o bataie metalica. Cand calci pedala de ambreiaj, mai face zgomotul ala? Nu vreau sa te speri, nu-s mecanic sa bag mana in foc ca ti dusa volant dar daca zici ca n-ai alte trepidatii si vibratii, eu unul nu mi-as face griji foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa o lunga pauza pe forum.Pe o pagina anteriora a acestui topic scriam disperat de existenta vibratiilor la pornirea de pe loc cu masina plina.

Am fost la service, cei de-acolo au facut o cursa de test si... se pare ca lor nu le-a parut nimic in neregula, chiar mi-au zis ca am masina buna! :Driver:

In fine, de-atunci au mai fost dati cand a trebuit sa transport 4 persoane , chiar in mai multe randuri si ...curios..dar imbucurator si suspect pina la urma, nu am mai avut acele trepidatii. Nu inteleg de ce uneori apar si alteori nu.

Desi nu mai am aceasta problema la masina, undeva in subconstient am tendinta sa cred ca ea mai exista si nu-i rezolvata pentru ca inca nu-mi explic modul in care a disparut fara sa fac nimic. De-atunci, de cand cu trepidatiile, am tot exersat plecari de pe loc din ce in ce mai lente astfel incat acum pornirea o fac mai mult din ambreaiaj aproape fara acceleratie.

In paralel, zilnic conduc o Octavia Tour TDI si... la masina asta niciodata nu a trebuit sa port grija plecarii de pe loc. Pleaca si incarcata si neincarcata fara nici un fel de problema.

Ma rog...ramane un mister pentru mine in continuare dar ma bucur ca nu mai tremura ca in alte dati.

S-auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand calc pedala pare sa se auda mai tare. In plus, nu face tot timpul.

Cand am auzit prima data zgomotul, m-am uitat pe la motor fara sa pot sa-l localizez, dar dupa vreo 3 km parcursi in oras a disparut. Am incercat manevre extreme: plecare cu accelerare maxima de pe loc, franari relativ bruste, turatii mari 4500 rot/min, etc etc fara niciun fel de zgomot, trepidatii, probleme. Dupa vreo 3 zile si cca 150-200km mixt parcursi, la un semafor a inceput iar sa faca....

Atunci m-am cam ingrijorat si am dat fuga la service (cam 2 km) Cand am chemat inginerul sa se uite la ea iar nu se mai auzea. In fine, am forjat-o in parcarea de la service si iar a inceput sa faca, moment in care a fost "diagnosticata".

Oricum merg si la al service sa vad ce-mi spun si mai revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

eu nu cred ca are legatura cu volant. Se poate sa fie de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant cand se duce atunci este dus si punct. Nu isi mai revine masina din trepidatii si/sau clancanit pana nu-l schimbi. Este probabil ca problema voastra vine de la vre-un injector care nu functioneaza tot timpul in parametrii sau filtru de motorina infundat....pot fi o gramada de factori care influenteaza functionarea mortorului. Faceti o scanare, masurare la injectoare si vedeti ce zice. Dupa ce v-ati convins ca totul este perfect puteti sa treceti la volant, o distractie destul de costisitoare.

:offtopic: din cate am observat mecanici au o obsesie pentru volant dual mass, daca ai trepidatii imediat te sfatuiesc ca sa-l schimbi fara sa se uite la injectoare si alte chestii. Eu zic ca 50% din cazuri vina o poarta volant si la 50% alte chestii marunte.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti dai seama de ce zic direct volant cu kit ambreiaj! Pt ca costa 3000 ron. Sa faca si ei niste bani!

Apropo... m-am dus pana la reprezentanta vw si din curiozitate am intrebat de un kit de ambreiaj + volant. Era sa lesin: ambreiaj 1800 lei si volant 3600 lei. Am vrut sa le zic ceva dar m-am abtinut.

Modificat de eto_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!