Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

N-are nicio treaba ESP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) ma gandeam ca poate esp-ul infraneaza roata care pierde aderenta si incearca sa stopeze din avantul masini.

am inteles ca pentru o plecare mai rapida de pe loc se face cu esp-ul decuplat - poate ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul la plecare apare cand suprafata placi de presiune nu mai apasa pe disc si apoi pe volant instantaneu pe toata circunferinta sa,poate fi din mai multe motive,discul de ambreiaj sa fie indoit (descentrat)s-au chiar rupt (fisurat),au fost cazuri cand arcurile din disc s- au rupt (nu toate modelele au arcuri),

placa de presiune la fel poate fi descentrata,poate avea dinte rupt din diafragma s-au fisura pe marginea diafragmei cea ce nu este intotdeauna vizibil din prima ;) si inca o gramada de motive care pot produce trepidatii la pornirea de pe loc ,cele care au volant dublu corp mai aduc inca cateva batai de cap

mecanicilor :(

Din aceste motive se recomanda inlocuirea intregului set de ambreiaj. :D astfel sant eliminate toate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!Eu nu as banui mereu kitul de ambreiaj!Eu am patit-o cu un Touran din 2005 cu 75.000km reali,la care ziceai ca se rupe masina in doua cand plecai de pe loc cu ea!Si....surpriza:NU era kitul de ambreiaj ci pompa de ambreiaj situata la pedala.Am schimbat pompa de ambreiaj si merge perfect!Nu mai are nici cea mai mica trepidatie!Asa ca ganditi-va bine inainte sa luati ambreiaj nou!Mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea hidraulica a ambreajului poate fi intradevar o sursa de defect,dar ca sa produca trepidatii la pornirea de pe loc este mai rar,la tine a fost un caz aparte.

Defectiunile la pompa s-au cilindru receptor ambreiaj se manifesta cel mai des prin faptul ca nu debraiaza (nu intra in viteza s-au intra f.greu)si cazuzurile mai des intalnite debraierea este prea jos,nu contenst ca exista si o gramada de alte cazuri aparte cum este si cel patit de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema si nu stiu unde sa postez... sper ca prind aria buna :lol:. Problema ar fi:

Cand merg sa zicem in viteza a 4-a si am intre 1500 si 2000 turatii am impresia ca masina trepideaza (se batzaie) in fatza si in spate, cum trec de turatia asta nu mai am probleme... am vazut ca numa in viteza a 4-a face asa si in a 3-a foarte rar.

Vreau sa specific ca in 500 km trebuie sa fac revizia de 90.000km cu distributie si tot ce tine. Schimbul de ulei si filtre l-am facut la 73.000 ultima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu azi kitu de ambreiaj. Anainte imi era pedala beton si prindea sus de tot, acuma e moale si prinde jos

Discu imi era uzat, aproape ca ajunsese pe nituri, rulmentu era uzat, trebuia sa aiba in fata pe el o protectie, lipsa la inventar

Masina am cumparat-o din franta de la un incapator, dormea cu picoru pe ambraj :Driver:

La mine discu era fara arcuri

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva cam cat ma ajunge un ambreiaj pt masina din semnatura? Cred ca ma lasa. Masina are 265000 km si nu stiu daca a mai fost schimbat si acum a inceput sa patineze vizibil in treapta a 5-a. In celalalte trepte nu e asa de vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e AJM, e la fel ca la mine, am dat la reprezentanta pe tot kitu 510 ron cu piesele vechi la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prea putin? oricum spre rusinea mea nu stiu ce motor am. Masina nu o am de mult timp si e primul vwPoate reuseste cineva sa ma ajute:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 trepte -> ATJ

5 trepte -> AJM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepte - AJM

Multumesc

Chiar nu stiam:)). Deci pretul dat de Zabin e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la reprezentanta vw, faci comanda si le spui ca le duci piesele vechi inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De volant, sti ceva , daca comand una noua, cea veche o iau inapoi ? Un pret, daca se poate ?

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant nu intra in programul buy back. Dar toate astea se pot afla printr-un telefon la cel mai apropiat dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva din Bucuresti care a facut asa sa ma indrume si pe mine?

Daca e AJM, e la fel ca la mine, am dat la reprezentanta pe tot kitu 510 ron cu piesele vechi la schimb

Pai tu l-ai schimbat la reprezentanta? Sau de acolo doar l-ai cumparat?

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am vorbit la reprezentanta si se accepta in programul buy back doar discul de ambreiaj si placa de presiune. Rulmentul nu intra dar costa 210 ron, placa 150 ron iar discul 137 ron. Nu este obligatoriu sa se schimbe la ei, dar trebuie sa ma duc cu piesele uzate (care nu trebuie sa fie sparte) in ziua cand le ridic pe celelalte sau chiar mai devreme. De cand se da comanda si pana cand se pot ridica piesele dureaza 5 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Problema este ca la reprezentanta mi-au spus ca ei nu primesc garantie si ca trebuie sa duc piesele uzate cu trei zile inainte de a le ridica pe celelalte sau cel tarziu in aceeasi zi. Am tot cautat pe la cunostinte un ambreiaj uzat dar nu am gasit. Nu-mi ramane decat sa ma duc la mecanic sa-mi dea jos piesele uzate apoi sa dau repede o fuga la reprezentanta, sa le iau pe cele bune si sa ma intorc la masina. Operatiunea asta va face ca masina mea sa ajunga la mecanic dimineata si sa plec cu ea seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, mie mi-a stat masina in service o saptamana pentru ca piesele au venit in 4 zile din austria. Nu erau pe stoc si la fel am facut ca tine, am dat jos piesele si le-am dus la reprezentanta, in timpul asta, masina era desfacuta intr-un alt service. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai comanda o sa o fac cu 5 zile inainte sa ma apuc de masina. Sau poate chiar o sa sun sa vad daca au ajuns piesele si abia atunci ma duc la mecanic. Sper sa-mi iasa ca nu pot sa stau fara masina. Locuiesc langa Buc si depind de masina asta pt orice miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Ieri am dus masina la service, nu vibra la plecarea de pe loc, in sa batea la relanti (volant!) . S-a dat jos si s-a constatat nevoia uni kit nou de ambreiaj. Toate astea fac 2000 ron piesele + 300 Ron manopera. Parerea mea, nu ubmlati cu reparatii volante si alte chestii ( sunt inutile si nu tin) .E dureros la portofel insa asta e. o zii buna fara volante cazute...

Modificat de str3s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi parere o aveam si eu legat de schimbarea kit-ului de ambreiaj si a volantei,dar dupa ce am asistat la schimbarea ambelor la masina din semnatura mi-am schimbat si parerea.Deci,sunt intru totul de acord numai cu schimbarea kit-ului de ambreiaj doar daca ambele componente(kit+volant) nu au foarte multi km,insa in cazul cand de exemplu masina are 150-200 km si o piesa din grupul kit de ambreiaj are o problema cred ca e cel mai bine a se schimba tot.Explicatia care pot sa o dau pt a-mi sustine parerea e,ca ambele,kit si volant,sunt aranjate una langa alta intre motor si cutie si dupa multi km ai motoruui sa zicem ca se uzeaza discul de ambreiaj,punem unul nou,insa oricum si placa de presiune si rulmentul si volant vor avea o anumita uzura si va fi riscul mult mai mare pt a ceda unele dintre acestea.Nu neg ca ar fi suficient doar schimbarea piesei defecte in exemplul prezentat de mine,insa pana la urma decizia e a fiecaruia,fiecare stie ce are de gand cu masina sa sau cum sta financiar intr-un anumit moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca volant nu are simtome de uzura,atunci de ce sa o schimbi?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi vibreaza masina numa cand e rece motoru adica cand pornesc primele 2-3 ori de pe loc dimineata, dupa e ok. Si am observat ceva, e tare pedala de ambreiaj adica dupa ce ma plimb sa zicem o ora in oras si tot schimb viteze simt ca trebuie sa depun efort sa apas pedala, am facut comparatie cu golfu 5 2.0tdi a lui fratemeo si e diferenta mare intre pedale... oare ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!