Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

evolkswagen

Eu am schimbat kitul de ambreiaj si volant.La mine defect a fost...rulmentul cu ace,care este in motor.Deci, daca nu il aveam cumparat stateam cu masina in service pana a doua zi.Asa ca,sfatuiesc pe toti cei care umbla la ambreiaj si volant, pt ~100 lei,sa schimbe si acel mic rulment(de priza parca ii zice) si simeringul de palier!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ala din poza ?

4 hours ago, evolkswagen said:

Eu am schimbat kitul de ambreiaj si volant.La mine defect a fost...rulmentul cu ace,care este in motor.Deci, daca nu il aveam cumparat stateam cu masina in service pana a doua zi.Asa ca,sfatuiesc pe toti cei care umbla la ambreiaj si volant, pt ~100 lei,sa schimbe si acel mic rulment(de priza parca ii zice) si simeringul de palier!

 

Untitled23.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen
în urmă cu 6 ore, Dan V a scris:

.adica ala din poza ?

 

Untitled23.jpg

Nu,ala este rulmentul de presiune.De cel care am zis eu nu vine impreuns cu kitul, trebuie cumparat separat, costa cam 30 lei.Este micut , cat un ban de 50.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cel care tine priza de la cutie in arbore. Si eu am pus nou cand am schimbat motorul si ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A , ok ,am inteles , o sa cer si asta atunci cand o sa comand kitul , ms ca m-ati lamurit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o nemulțumire in ceea ce privește ambreiajul in sensul că prinde/cuplează foarte sus ! Asta e singura problemă zic eu pentru că in rest totul pare sa fie ok: nu patineaza(dimpotrivă sunt foarte multumit de forta masinii in sarcina avand in vedere ca e variant si am doar 101Cp), nu bate volant, intra usor in viteze, practic nu simt nici o simptoma de ambreiaj obosit in afară de faza cu pedala.

Am tinut sa intreb deoarece am remarcat ca mai sunt si alti colegi care, in urma schimbării kitului au constatat ca tot sus tine ! Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sensibila...eu am schimbat 2 kit-uri de ambreiaj, primul fara volant, al doilea cu tot cu volant si pedala cupla sus in ambele cazuri.:mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu există vreun reglaj ceva...? că e tare enervant să incepi să debreiezi si sa tooot astepti sa plece masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista reglaj, in principiu ambreiajul tine sus cand este uzat dar in cazul nostru nu cunosc motivul acestui comportament. Poate cei mai experimentati ne pot spune daca se poate defecta ceva in ansamblu pompa ambreiaj, cilindru receptor care sa determine acest lucru. 

Multumesc, toate bune!

Modificat de ktalinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a inceput si volant mea, sa aiba sunetu ala metalic mai pronuntat(cateodata nu se aude,decat dupa ceva km)..ce ziceti,poate crea vreo problema la cutie?adica sa se rupa ceva,si sa atinga carcasa cutiei de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu-ti poate garanta ce ravagii va face pe-acolo. Mai devreme sau mai tarziu tot va trebui s-o inlocuiesti. Cu cat mai repede, cu atat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare ! Vreau să schimb ambreiajul,deoarece ține sus și are un cârâit la relanti,dar și când iau piciorul de pe ambreiaj după ce schimb vitezele ! La relanti,dacă calc ambreiajul nu se mai aude nimic ! Nu are nici o trepidație,nimic ieșit din comun,doar acel cârâit și faptul că ține sus ! Trebuie schimbată și volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte greu de spus. Ramane de vazut cand se demonteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune mai face cum ai spus, apesi pedala si dispare carait. Cum zice si Cosmin, abia dupa ce desfaci poti vedea si restul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura daca  apas pedala n podea in treapta 1 sau treapta 2 de pe la 2000rpm se apar niste vibratii+un huruit(nu stiu cum sa l descriu exact).Vibratiile se simt in volan dar si in caroserie.

Cineva mi a spus ca e de la arcurile de la discul de ambreiaj,pentru ca s a slabit carcasa de metal in care stau.Ce i drept inainte cu aprox 70k km am schimbat ambreiajul pt. ca se auzea un clantzanit cand mergeam cu treapta 1 sau 2 la relantiv(se aude si acum).Si atunci jucau arcurile in abreiajul vechi.Dupa ce am schimbat kitul a fost liniste vre o 50.000km dupa care iarasi a aparut sunetul acela iar dupa  inca 20.000 simptomul descris in prima parte.

volant este cu masa simpla...oare daca as face un ambreiaj la comanda ar rezista mai mult?

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie de unul la comanda, pentru asa motoras. Nu stiu daca nu cumva exista si cu masa dubla pentru ATD.

In orice caz, nu stiu sa fie o problema caracteristica. Doar daca ai nimerit ceva piese proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreajul ce a fost inainte l am dat jos ca ii sunau arcurile in carcasa,se auzea cand mergeam in treapta 1 sau 2 la relantiv,ferodoul arata bine.

Am montat un kit LUK(fara volant) si 50k km a fost totul ok,dupa care au aparut sunetul arcurilor iar dupa inca 20k km sunet+vibratii.

De asta m am gandit la unul custom,deja doua discuri cu aceleasi probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mir ca ai volant simpla pe un tdi. Kiturile aftermarket pentru volant simplu sunt diferite de cele pentru DMF. Insa nu cred ca potriveste decat pe volant lor.

Deci raspunsul la intrebarea ta este: DA, exista ambreiaj custom, tot cu SMF. Nu stiu sa-ti spun daca exista chiar pentru motorul tau, dar cei ce vand te pot lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns,sa vad ce voi face cu el....oricum decat sa dau sute de euro mai bine schimb discul cu unul normal si mai merg 1 an si ceva sau 2 maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un kit sachs(placa presiune+disc) se poate monta pe un volant luk? 

Multumesc!

Modificat de ktalinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Luk cu Luk, Sachs cu Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La masina din semnatura ce imi recomandati la kit ambreiaj+volant, Luk sau Sachs? Sunt cam indecis pt ca e posibil ca intr-un an , doi sa vand masina, nu e sigur, dar e o diferenta considerabila de pret intre cele 2 kit-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa iei care-i mai ieftin, oricum sunt la fel de proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta afirmatie Cosmine, eu stiam ca Sachs e mai bun si ca in functie de anul fabricatiei, au fost echipate fie cu Sachs fie cu Luk. Tu ce ai recomanda daca ar fi sa aleg alta marca in afara de Luk si Sachs? Sau recomanzi cumva conversia de la DMF la SMF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!