Jump to content

Incalzire; Ventilatie; A/C; Climatronic - probleme & discutii (Tiguan 5N & 5N2)


grafffu
 Share

Postare recomandată

Atentie la compresoare care nu sunt dedicate 100% pentru ca poti avea surprize la prinderi si la marja de toleranta a curelei  fata de alte componente .   Ia ce trebuie pentru masina ta.  La cat de veche e masina daca pui compresor marit , poate ai probleme ulterior cu condensatorul , sau conductele..... cine stie ce poate sa cedeze , mai ales daca sistemul nu a fost intretinut in timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice ca masina mea este beton :=). E veche, dar a fost intretinuta, eu o am de noua. Am o tehnica sa tot tin masini vechi ceva de speriat... Mai am una de 30 ani in garaj, un Mercedes, tot de noua luata, care porneste la prima cheie dupa luni si luni de stat...

 

Condensatorul a fost schimbat acum 5 ani (NRF35848) cand am schimbat compresorul.  Pe pagina Denso este o comparatie intre cele doua tipuri in zona de informari tehnice. Pana in 2012 a fost folosit 02050, dupa a fost modificat designul cu cel de-al doilea, in special cel am rolei. Restul componentelor sunt aceleasi si pentru anii de dupa 2012, deci, cel putin teoretic, vana de reglaj presiune ar trebui sa isi faca job-ul.

 

Ce diferenta este totusi, compresorul nou are nevoie de cuplu mai mare, dar la 170 cp diesel, 380Nm nu imi fac probleme.

 

Acu dilema este - 68 RON si o repar eu, sau vreo 1000 RON si am compresor nou si fara batai de cap?

 

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

As vrea sa fac o corectie, sa nu ma injure lumea :=). Intr-un post anterior am zis ca surubul de fixare a placii de antrenare e 35 Nm. Recunosc, nu e corect. Era vorba de piulita ce fixeaza fulia, Surubul e M5, deci nu poti avea mai mult de 7 Nm pentru 8.8 sau 9 Nm pentru 10.9! Ce este interesant este surubul se poate infileta cu mana pentru primele spire, dar dupa aceea devine foarte greu sa il antrenezi. O fi avand pasta antiblocare pe ax?  

Am gasit compresorul pe care l-am schimbat in 2020 - am avut eu un feeling ca ma trag pe sfoara - asa ca l-am cerut si surpriza - a fost schimbat de pomana. E adevarat, astea sunt isntructiunile VW, compresorul se schimba in orice situatie. Pe de alta parte, Valeo a raspuns ca e gata sa imi dea un compresor nou, ala vechi nu il pot repara :=) si nici nu imi spun ce surub ar trebui sa folosesc...

Doomy, multumesc ca ai facut apel la ratiune. Am comandat piesa de schimb cu 76 RON si o sa o montez singur. Acu sa vad cu ce cheie de impact, ca am una, dar setarea minima e 100 Nm....

Daca puteti sa-mi sugerati alt procedeu va raman recunoscator.

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

Cu un pistol de impact pneumatic cu presiune redusa de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!