Jump to content

Black G6


Xtremu

Postare recomandată

Salutare,

Fiind la a 3-a masina din familia VAG am zis sa ii fac un topic.

Scurta istorie:

CAP1: Aventura a inceput in 2012 cu un Passat b6 2008 , 1.9 TDI CL . Prima masina cumparata din banii mei si prima "dragoste" . Pun in ghilimele pt ca sotie. :) 

La vremea respectiva am ales 1.9 din cauza problemelor la injectoare care el aveau motoarele 2.0 tdi. S-a dovedit o alegere buna. Motorul resoftat s-a comportat foarte bine.

N-am avut nici o problema majora cu toate ca multa lume se sperie de B6.  Primul lucru schimbat a fost celebrul buton de frana de mana. Apoi O pompa rezervor si un Compresor AC. 

In rest nimic major. 

Bineinteles intretinerea s-a facut ca la carte (ulei si filtre din 10 in 10k km etc) .

B6-le m-a purtat in confort si siguranta de la 165k km pana la 220k  cand am hotarat ca e vremea pt un Upgrade.  

Spoiler

IMG_20150810_163355.thumb.jpg.c9c9bf80d5a2fd9736653677f45bb404.jpgIMG_20150810_163729.thumb.jpg.be6671bc5a646e5272c181c254891460.jpg

CAP2 : Dupa ce am vandut B6-le ,  a venit un Passat B7 HL 2.0 tdi DSG 170Cp din 2011.

O masina dotata si comoda cu rezerve suficiente de putere pt vesnicele depasiri din Romania.

La fel ca si prima masina, aceasta a fost tratata cu maxima atentie. revizii la 10k km , distributie la timp , la fel si ulei DSG. 

Ne-am distrat de la 185k km pana la 215k km in aproximativ 1 an. 

Din categoria : Ce nu facem noi pt femei: - Am vandut B7 pt a lua actuala masina pt sotie , ea voind ceva mai mic, de oras. Se simtea intimidata de proportiile Passatului.

Inca un motiv de a vinde B7 au fost  ceva chichite pe la DSG care imi stateau mie pe creier. Nici o eroare pe diagnoza dar cateodata avea ceva smucituri care nu-mi conveneau mie. 

Spoiler

20160427_200621.thumb.jpg.8d3a9ab04e2fdf2d35d83f46603efe4d.jpg20160427_200810.thumb.jpg.3ee873a601886b2e1c7fcb1c6e729152.jpg

CAP3. Am hotarat ca masina actuala sa fie adusa personal din Germania. Zis si facut. 

Undeva la Sfarsitul lui ianuarie am luat bilet de avion si am zburat la niste prieteni in zona Frankfurt. Ne-am pus pe cautat.

Sotia a vrut neaparat Golf hatch. Acestea se gasesc greu in Germania. Majoritatea au variant-uri .

Dupa o gramada de "cazaturi" care in poze aratau bine am gasit-o:

Golf 6 2009 . 2.0 tdi 110 Cp. 173k km. 

Cam saracacioasa in dotari dar avea chestiile importante care le cautam:

- Senzori parcare fata -spate 

- isofix ( vine junoriul in vara si e necesar)

- Clima pe doua zone .

- Navigatie Rns510.

- Mirror Down,

- Stopuri Gti spate .

- Suspensie sport? Mie asa mi se pare.

In momentul cumpararii volantul facea destul de urat si probabil n-o mai ducea prea mult. Dealerul m-a lasat sa probez masina cum vreau eu, chiar sa pun si VAG-ul pe ea.

Am negociat putin pentru Volant si a doua zi am facut actele. Pretul a fost altul fata de cele "proaspat aduse" .

A urmat drumul spre Romania cu escala la Linz (neamuri) si Parndorf (shopping). 

Masina a mers foarte bine . Germania 170-180 km/h (autostrada) restul la viteze legale. La sosirea in Cj consumul a fost de 5.2 l/100km. O surpriza placuta. 

M-a surprins cutia de viteze. Desi in 5 trepte, este etajata luuuung. In treapta a 5-a la 3000rpm avem undeva la 175km/h, lucru ce ajuta mult la consum.

A urmat o verificare temeinica si schimb de ulei si filtre. ( Motul si Mann) .

Intr-adevar un "downgrade" destul de mare fata de B7, dar planul este ca in 1.5-2 ani sa mai achizitionam o masina "pentru mine" . O sa ma revansez atunci :D . 

Au urmat primele imbunatatiri:

- iluminat Led interior.

- Plafoniera cu lumini ambientale.

- Climatronic B7.

- Rcd 330G plus . Nu folosesc navigatia deci RNS s-a vandut.

- jante 17 inch. 

 

Urmeaza un schimb de protectii amortizoare spate .

Astept butoanele de la geamuri cromate, ceva plase portbagaj si un senzor de lumina AM. 

Poze: 

Spoiler

58c7d18ab3cf6_collage-2017-03-14(1).thumb.jpg.6a6f28a2c923ba62956a9a6bc50b724f.jpgcollage-2017-03-14.thumb.jpg.8ff62d453f90e3441513bd67b75cb150.jpg20170314_121834_001.jpg.e0a64995c0064e6a863a13e21c010bce.jpg20170314_121808.jpg.c6b4a18592f345697532fbb3645e0c4b.jpg

 

 

Link către comentariu

Frumos! Păcat de downgrade, pierzi ceva bani pe viitor in comparație cu B7-le, dar ce facem pt femei :). La ce te referi prin plafoniera cu lumini ambientale? Și unde ai achiziționat climatronicul cu afișaj?

Cat mai mulți km!

Link către comentariu

Intr-adevar, ce nu facem pt sotii :) . Golful fiind un Trendline cu ceva dotari nu a avut plafoniera cu lumini ambientale . Led-urile pt iluminat ambiental le poti vedea in poza asta langa butoanele de la lumini.  Acestea dau o lumina discreta, rosie pe zona schimbatorului de viteze.

Climatronicul l-am luat din dezmembrari . Are un mic defect. Lipseste "butonasul" de la ventilator, din partea stanga a butonului de control a acestuia. Nu are nici o functionalitate si pretul a fost mai mic decat unul in stare perfecta. Adevarul e, ca imi cam sta pe creier. Sunt putin cam tipicar. Poate o sa il inlocuiesc cu unul in stare perfecta daca nu-mi dau pace "pasarelele". 

Multumesc la fel. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu

Frumoasa prezentarea si masina!
Cum ti se pare RCD330-ul? Ma bate gandul sa-mi schimb si eu unitatea, dar as fi interesat daca merge waze-ul prin mirroring.
Drumuri bune!

Link către comentariu

@Adi_vw Multumesc.

Rcd330 Plus mi se pare perfect pt nevoile mele. SD-card, Usb input si Aux. Nu are Cd, dar cine mai foloseste asa ceva? 

Are bluetooth cu agenda si mesaje . Conexiunea cu telefonul se face foarte repede . Mult mai repede decat orice modul Bt VW original care l-am avut pana acum. 

Cel mai mare plus este interfata adusa la nivel 2016 la fel ca si touch screenul foarte responsiv.

Waze nu merge prin mirroring. Sygic da ceva eroare de rezolutie ecran. Am folsit BringGo si e ok. trebuie sa ai inv edere si telefonul care il detii. Sa aibe mirror link.

Mai multe info aici: http://www.mirrorlink.com/

Link către comentariu

Frumoase masinile cat si descrierea.. insa nu voi intelege niciodata sincer cum poate cineva vreodata sa treaca de la un motor de 170cp cuplat la dsg pe un motor de 110cp cuplat la o cutie manuala, efectiv aproape imi da o lacrima :)) 

Downgrade major de la B7 cu dotari cat de cat calumea (xenon, drl led, vad si ceasuri premium color.. tapiterie piele, comenzi volan, rns510.. si sigur si altele)  fata de Golf.. 

Dar... fiecare cu gusturile lui right.. ? voi sa fiti multumiti :)

Succes cu masinuta si cat mai multe modificari ! 

Link către comentariu

@bubu182Multumesc.

 Da. B7 a fost destul de dotat. Dar cum am zis in descrierea initiala au fost considerente care m-au facut sa fac miscarea de trecele la G6. Pentru sotie si unele "pasarele" la cap cu DSG-ul care in oras mai zmucea in unele conditii. 

Bineinteles G6 a fost mult mai ieftin decat B7. Eu zic ca o sa ma revansez cand o sa luam a 2-a masina. Dar vedem. Multe se pot intampla intre timp. Sanatosi sa fim.

Am si o vorba pt situatii de genul: "Cumva o fi, ca n-a fi sa nu fie nicicum" :) .

Deocamdata Golful merge bine . Volant + Ambreiaj au fost schimbate . Unele emotii pana s-a rodat ambreiajul dar e ok. 

Cat despre putere: o sa vine o resoftare cat de curand. Doar sa terminam cu inmatricularea. 

 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu

Frumoasa descriere, in rest, ca o fi downgrade, ca o fi upgrade, fiecare pe banii si barba lui, sanatosi sa fim :P

Dragut golful, un volan cu comenzi si faruri cu xenon si ii schimba complet look-ul, stopurile sunt deja "ce trebuie" ;)

Succes!

Link către comentariu

@Marius-Dan Multumim mult.

@ToniM Multumesc. 

Stiu ce zici tu, dar farurile Xenon originale (chiar si SH) sunt prea scumpe si nu prea as investi o suma asa mare in masina care o sa mearga preponderent in oras. Mai bine lasam pt urmatoarea :) . Volan poate o sa fie candva in viitor. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu

Felicitari pentru masina !  Foarte tari pozele :)  ai pus lanterna pe jos sa ai expunere buna :) 

Link către comentariu

@Doomy Multumesc. Cat despre poze :se poate mai bine dar sunt inca incepator in ale fotografiei. 

 

Trebuie sa schimb lampile la Nr inmatriculare. Sunt mult prea puternice.

De asemenea sa vad de ce nu mai am lumina in portbagaj. Cel mai probabil trebuie inlocuita yala. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Setup-ul pt RAR :)  

Cam joasa pt Romania dar macar arata bine. 

20170323_144526.thumb.jpg.949f4eed9687b0d7ce7c7dad3ee479db.jpg

 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A sosit un pic upgrade. Nimic major dar destul de util, zic eu.

20170405_114931.thumb.jpg.e6db94bdbc237438f70b5962795a6bc0.jpg

Modificat de Xtremu
Link către comentariu

Daca tot am avut ceva timp liber am zis sa montez Cruise controlul.

Cu ocazia asta am facut si upgrade la Calculatorul de coloana. Pe viitor o sa vina si un Volan cu comenzi. 

Am pregatit trusa de scule ,am scos borna " - "a bateriei si am inceput.

Cel mai greu a fost cu clemele airbagului. Desi n-am mai facut niciodata operatiunea asta, cu putina grija si perseverenta am reusit: 

20170412_175051.thumb.jpg.d03c6caf8bf4c3adc861a921fa42a1e4.jpg

Vizionand in prealabil un ghid, operatiunea a mers destul de usor. Demontarea calculatorului de coloana am mai necesitat putina perseverenta din cauza clemelor de prindere.

Noua maneta de semnalizare cu comenzile de cruise controll e sus: 

20170412_181839.thumb.jpg.751acdbfdd8a5ae9d60d57c6ac9d5d21.jpg

Recomand sa profitati ca ati desfacut zona aceasta si sa curatati zonele inacesibile ale volanului si a zonei de langa.

Dupa codarile necesare a aparut si pictograma magica: 

20170412_185712.thumb.jpg.50a2a13718936568a0dcd62493aa46a7.jpg

Ultimul pas si cel mai placut: Recompensa :D : 

Spoiler

20170412_192141.thumb.jpg.7f5c1a7c06f1c440b5f3337df012ac0e.jpg

 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu

Ieri mașina a primit o resoftare marca TCM Turbo la aprox 150cp. Multumiri @voinea și @ucustanImpresiile inițiale sunt foarte bune. Cu 4 persoane și portbagaj plin depășirile se fac mult mai ușor. O mica alunecare de ambreiaj în treapta a 4-a dacă forțez. Ambreiajul are doar ~3000km. O sa monitorizez cum se comporta în următoarea perioada și dacă sunt probleme reducem din cuplu.  

Link către comentariu

De ieri avem si numere de inmatriculare permanete.

Azi am inlocuit protectiile la amortizoarele spate (Sachs). Cu ocazia asta am aflat ca masina are arcuri sport H&R -30/-30.

 20170420_161222.thumb.jpg.b736d73e6b05854ae8ba805106ff3a6d.jpg

20170420_162500.thumb.jpg.283e9b457c12b0e8fec31c669faa9c68.jpg

 

Later Edit:

In realitate arata mai discret. Maine o sa fac legaturile permanente.

Spoiler

20170420_203113.thumb.jpg.d7d27085792aa67d5a5dca0ba4a43896.jpg

 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

Mic update:

Switchuri chrome: 

Spoiler

20170522_131016.thumb.jpg.d4d64be03e1e797d54e73d4d543ecb3d.jpg

20170522_131023.thumb.jpg.ab81952f09d68a847691c34157aef4e6.jpg

Dupa upgrade de soft masina se intinde f bine la drum. E putin penalizata de cutia lunga in 5 trepte dar daca se face downshift putin mai agresiv este foarte sprintena.

Rotile si anvelopele pe 17 cat si arcurile sport ajuta mult la stabilitatea laterala. Confortul are putin de suferit la drumuri rele. Pe cele bune diferenta e mult mai mica. 

Am facut recent un drum Cj-Zalau . Dealul Meses a fost distractiv. 

Ce simt ca ar trebui facut upgrade : Frane! . Sunt ok, dar m-as interesa de un upgrade cu toate ca placutele au doar ~4k km. 

Aici as avea nevoie de cateva sugestii cu un buget acceptabil. Nu vreau nimic race, doar o imbunatatire.

 

Vopseaua cam are nevoie de o "improspatare". Am pregatiti un kit de retus pt unele urme de pietricele. 

Stie cineva in Cj vreun detailing center bun? :) 

20170522_131105.thumb.jpg.c647149fe6484869a768358f8286e530.jpg

20170522_131053.thumb.jpg.7f163b8189989280f66f38f2e1ed7816.jpg

 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu

Eu am retusat cate ceva la vopsitori, cat despre detailing mi-am scos si mici imperfectiuni aici , am fost multumit raport servici platit/rezultat.

Eu tot chicotesc cu ideea sa optez ceva mai mult, un coating de ceramica, insa atrage costuri mai ridicate.

Cat despre frane, cauta poate si frane de gtd de exemplu, tind sa cred ca sunt mai mari si poate mai ok ca si cost fata de ceva de "track-day" etc. - insa ma pot si insela, nu am schimbat veci discuri/frane etc la masini

In prima instanta as opta la cei de la polish, spor ;)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am fost la acel asa zis atelier pt detailing auto cu fostul Passat B7. Mi-au uscat interiorul folosind motorina mea. Motorul a functionat la relanti cu caldura data la max aprox 2.5 -3 ore. Evident ca "patronul" a negat cu toate ca BC-ul masinii dovedea asta. Nici treaba n-au facut. A trebuit sa curate pe sub bancheta spate pe loc si mi-au si ros materialul de pe pe stalpul A (pasager) prin frecare. Niste jeguri (parerea mea). 

Ma interesez prin dezmembrari ce optiuni ar fi. Poate frane de de Passat? de 312mm? 

Monitorizez piata si pt un volan GTD/GTI/Scirocco. 

 

PS: Se pare ca nu-s singurul care a patit cele de mai sus cu Detaling Center .

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
mihai.onu94

De ce nu ai mers pe varianta de soft stage 1 full? adica ~180 de cai? Doar motorul e identic cu cel 140 de cai. 

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu

Ai putea incerca sa iti schimbi si farurile, astfel vei schimba masina destul de mult.

Iti recomand daca iti plac si detii fondurile necesare de la Osram black-ledriving-xenarc-golf-6 sau cele originale. Ar mai merge si ce am eu insa sunt mai slabe ca intensitate decat ceea ce ai acum pe masina. Eu momentan ma gandesc sa trec la Osram insa o sa vad.

black-ledriving-xenarc-golf-6-editionbl.jpg

Modificat de blordc
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!