Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

O chestie, nu imi merge pompa din rezervor - mecanicul mi-a zis ca nu este nicio problema daca nu raman fara motorina (nu stiu daca chiar asa e, dar nu am avut nimic pana acum - am vrut sa o schimb dar 1.000 de lei parca e cam mult) - in rest nu am nimic lipsa sau in neregula la motor.

Mersi

Cum adica , nu merge ?

LA passat daca se strica pompa se opreste masina si nu mai porneste, deci posibil la fel si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica mi-a zis ca nu mai amorseaza. Cand am fost la ultimul schimb de filtre, dupa ce a schimbat tot (filtre, ulei etc) a pus contactul de 3-4 ori ca sa ajunga motorina in filtru - ei bine lucrul asta nu s-a intamplat si a concluzionat ca imi merge pompa de motorina din rezervor. Mi-a zis sa nu imi fac probleme ca daca nu raman fara motorina nu am probleme - merge pompa de tandem...

Deci...??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci, la punerea contactului pompa din rezervor trebuie sa bage motorina vreo 3-4 secunde si mai baga atata timp cat dai la automat si pe toata perioada cat merge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, asta nu stiam - al meu mecanic mi-a zis ca merge si fara aia din rezervor ca face fata pompa de tandem (ce e aia nu stiu). Pornirile mele greu dimineata sa fie de la pompa care nu merge? Sau asta sa fie una din cauze?

Pompa din rezervor se strica toata (stiu ca intreb o prostie) dar ma gandesc ca are componente care se pot inlocui... sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor este electrica, deci daca ti se arde in afata de ''carapacea'' ei adik o galatusa si furtunele si indicatorul de nivel altceva nu poti pastra de pe ea. Pompa din rezervor duce motorina din rezervor in filtru de motorina si din filtru in pompa de tandem, pompa de tandem preia motorina si creeaza o presiune mai mare in injectoare de asta ii mai zice si pompa de inalte. Deci daca nu iti merge pompa din rezervor o sa porneasca doar cu ce e in pompa de tandem si in injectoare si o sa opreasca dupa cateva secunde.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, asta nu stiam - al meu mecanic mi-a zis ca merge si fara aia din rezervor ca face fata pompa de tandem

Salut

Daca asa a zis "mecanicul" tau :blink: ...e cazul sa-l schimbi neaparat ! In nici un caz nu poate sa mai merga fara pompa din rezervor, care nici nu se poate diagnostica exact ca nu mai merge ! Cand pica, pica si gata, de obicei incepe sa "huruie" cand e pe duca, dar stiu pe cineva care merge de 1 an cu huruiala !

Probleme cu pornirea grea poti sa ai mai curand din cauza pompei tandem, care se poate dezamorsa, clasica problema cu turatia insuficienta a electromotorului, bujii incadescente ce nu lucreaza etc ! Verifica bujiile prima oara, prin demontare ca nu ies pe tester, daca sant arse !

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 5 ECU potate sa isi dea seama cand bujiile de preincalzire sunt duse, deci apar pe tester ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@UWE - ultima data cand am schimbat filtrele de motorina, a "diagnisticat-o" prin faptul ca dupa ce a pus contactul, fara sa dea la automat, de 3-4 ori, nu a venit motorina in filtru. A desfacut-a, a scos niste furtune din ea si a pus din nou contactul - nu iesea motorina. Cam asa a diagnisticat-o. Apoi mi-a amorsat instalatia cu alta pompa si a pus-o la loc pe a mea. Merg asa de 12.000 de KM. Singurele faze pe care le face e ca nu porneste prea bine acum pe ingetul asta.

Imi da senzatia ca nu invarte calumea, desi bateria este noua, ma rog, are un an. O sa ma duc sa verific bateria sa vad daca mai este in parametri. Bujiile merg, le-am verificat in decembrie (am zis mai sus). Alte idei? Demarorul ala se duce ceva la el, stiu ca la dacie tata schimba carbuni, banuiesc ca si asta are ceva carbuni pe acolo...

L.E. Sau "mecanicul" ala al meu sa fi avut nevoie de o pompa si i-a placut a mea :angry: ... Dar am vazut cum a scos-o de acolo si nu a bagat motorina cand a pus contactul... :blink:

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa revin un pic la problema initiala: a mea la -5 porneste cam ca asta la -20 numai ca invartitul ala il face o secunda si un pic (maxim 2), nu 4 ca in clip (e de inteles este mult mai frig) iar pornitul in sine nu este asa zdrancanit si prelungit (ma gandesc ca este asa pentru ca bateria este ajutata)

Cred ca este mai edificatoare acum problema mea. :frigbaitata:

L.E. Rog moderatorii sa ma ajute la editatul postului sa nu fie deranjant. Multumesc

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

i-mi poate spune si mie cineva care este timpul de incalzire la bujii, la touran 1.9 /105cp

si care este siguranta de la releul de bujii?

la mine porneste foarte greu la rece si tensiunea la bujii este de 12 v doar 1sec dupa care scade la 5.4v si am o tensiune permanenta de 1.4 v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

VW Golf 5, 2.0 TDI, BKD, nu porneste cand e foarte rece.

Detaliat:

Motorul e rece (de exemplu dupa o noapte cu temperaturi -10 -15 grade).

Dimineata incerc sa o pornesc: Dupa ce se sting martorii din bord, dau de cheie sa pornesc, dar nu face nimic, nu invarte electromotorul, se aude doar un mic click (de la releul de pornire banuiesc ...? ).

Daca reusesc sa o pornesc 1 data, apoi porneste fara probleme, deci e greu de reprodus problema.

Bateria are ochiul verde, claxon, faruri ok, deci banuiesc ca e buna.

Am mai avut o problema asemanatoare acum vreo 2-3 ani, tot iarna; dupa investigatii luuuungi pe la service-uri s-au prins ca e releul de pornire si a fost inlocuit (cica era oxidat si nu functiona bine cand era f frig ...).

Din aceasta cauza banuiesc ca o tot acel releu; problema e ca nu stiu care din cele 3 relee este cel de pornire sa mai fac teste cu el, sa ma conving daca asta e cauza si sa il inlocuiesc.... Nu vreau sa le iau prin incercate, sa fac multe teste, ca omor bateria, poate ard electromotorul etc ...am cautat mult si pe forum si net, dar nu am gasit inca un raspuns...

Am atasat o poza, va rog sa imi indicati, daca stiti, care este releul de pornire.

Multumesc mult!

Catalin

post-15236-0-87162100-1328960093_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminal 50 voltage relay, 433 din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca vechea mea Skoda Felicia a avut problema asta direct din fabrica. Era defect contactul. Ajunsesem sa dau la cheie de vreo 15 ori pana sa porneasca fara sa sti niciodata daca o ia din prima sau din a 10-a. Concluzie: schimbat butucul si problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspusuri.

Am scos releul, am curatat piciorusele cu niste smilgher fin, am dat cu spray contacte si l-am pus la loc.

Pana acum am pornit de 2 ori masina (la rece) si pare rezolvata problema; dar o sa mai urmaresc si in diminetile urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul este de vina, mai ales periile colectoare. asa pateam la prima masina, pornea bine de 10 ori si a 11 oara totul mort ca si cum nu ar exista motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un Golf V 1,9 TDI cod BKC, cu cateva luni in urma,am avut ceva probleme cu el,nu mai recunostea cheia nici in ruptul capului, am fost la Volkswagen si ei au spus ca sunt ceasurile de bord stricate,in final nu au fost ele,ci calculatorul masini ECU avea placa fisurata, dupa ce am schimbat calculatorul mi-a aparut in bord eroarea EMISSION WORKSHOP. Masina a mers normal pana la sosirea frigului, iar dimineata nu vrea nici in ruptul capului sa porneasca decat dupa o jumatate de ora cu 2-3 automate, apoi lasata si iar incercat.Am fost la un service pentru verificarea bujiilor incandescente dar toate functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil valva egr blocata, scrie codul de eroare sa o luam cu toti sistematic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg cu ea zilele astea sa-i fac o diagnoza si o sa postez codul erorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Topicul asta l-ai vazut??? Chiar credeai ca esti primul cu o astfel de problema?

10. Înainte de a deschide un topic nou, este obligatoriu sa urmezi etapele descrise în continuare:

- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca este foarte probabil ca subiectul sa mai fi fost discutat;

La folosirea functiei Search exista si un meniu extins (More Search Options) care va ofera posibilitatea sa detaliati la maximum posibil cautarea dupa criteriile respective;

- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare;

- apeleaza la functia Google Search din partea de jos a paginilor forumului daca metodele prezentate mai sus nu au ajutat.

Nerespectarea acestui paragraf (10) va fi sanctionata cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning.

Avertisment verbal!

Inchis!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare .am si eu probleme la pornire cu vw jetta 1.9 tdi 105 cp pd ( motor bxe

) .la prima pornire de dimineata (cald afara 25 grade) motorul porneste cam max 2 secunde dupa care se aude o bataie si se opreste. la a doua cheie invarte cu turatie normala dar nu mai porneste . la a treia sau a patra cheie incepe incet sa se amorseze parca si dupa pornire scoate un nor de fum albastru .peste zi nu mai am nici un fel de problema. bujiile sunt schimbate (oricum am citit ca la temperatura de peste 5 grade nu functioneaza) filtru motorina este nou daca aveti ceva idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello all :)

E prima data cand postez (sper sa fi procedat corect - daca nu va rog sa ma indrumati)....dar acum am ceva probleme la masina: un golf v 1.9 TDI 105 CP 2006 202.000km.Am tot citit pe net multe pareri si chiar nu stiu ce sa mai cred...si unde sa merg...service-ul unde o duc de ceva vreme se pare ca nu stie despre ce e vorba.Problema mea este ca porneste foarte greu dimineata(fff rar porneste la prima cheie). Are un tremurat foarte urat motorul si de multe ori porneste si in max max 2 sec moare. Azi dimineata am insistat cu cheia si apoi mi-a aparut in bord martorul de ulei cu mesajul Oil presure... STOP . Cam o saptamana avea comportamentul acesta doar la prima pornire dimineata iar cand plecam de la servici dupa 8 ore de repaus pornea frumos. Insa, acum se pare ca incepe sa faca mai des...daca o las cateva ore bune mai face si dupaamiaza(ce-i drept - mai rar). In prima saptamana am incercat sa o las peste noapte cu fata inclinata in jos si intr-adevar pornea frumos (banuiam pompa de motorina - anyway..a fost schimbata si pompa saptamana trecuta - i-au gasit carcasa fisurata) dar acum nu mai conteaza cum o las pozitionata ca la fel face. Distributia plus ulei si filtre au fost schimbate de curand (max 1 luna), bateria in iarna si intreg kit-ul de ambreiaj cam in primavara.

Am uitat sa specific ca se mai zguduie cateodata motorul cand e pe liber si masina sta pe loc...parca-ar fi un tractor :(.

La sevice unde am dus-o (si unde o duc de ceva timp) au zis ca la ei porneste (probabil asta e in loc de "nu stim ce are"). Plus ca nici pe diagnoza nu da nici o eroare...

Vroiam doar sa stiu daca a mai intalnit cineva problema aceasta!!

O saptamana usoara!!

Modificat de meramale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa traga aer fals pe circuitul de alimentare cu motorina. Eu am patit-o cu fordul, se dezamorsa circuitul si nu mai pornea...la inceput pornea f urat, apoi deloc. Poate fi la fel de bine un senzor de temperatura, dar ar fi dat eroare daca era stricat. Poti sa incerci sa te uiti in blocurile de masura sa vezi indicatiile senzorilor.

Eu as merge pe aer pe conducta de motorina...dar e doar parerea mea, de nespecialist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

@meramale

EXACT aceeasi problema o am si eu, peste noapte porneste greu la prima cheie , eventual porneste parca in 3 pistoane si moare in 2-3 sec. Daca insist apare mesajul pe bord "Oil presure... STOP". Daca pun contactul de 3-4 ori fara sa pornesc motorul apoi ii dau o cheie o ia, dar sta undeva la 1000-1100 turatii. Dupa care in timpul zilei pot sa pornesc masina si de 50 de ori......porneste la sfert.

Acum ce am observat la mine.....parca scazuse nivelul de antigel si in momentul in care am desfacut capacul era presiune destul de mare in borcan si dupa ce am scos capacul s-a ridicat nivelul de lichid cu ~ 1cm. De atunci (cam 2 saptamani) nu mai am probleme cu pornirea dimineata. DAR poate fi o simpla coincidenta, fiindca eu am probleme cu axa cu came care este uzata si trebuie schimbata :(

Prin urmare ar fi indicat sa mergi la un service sa verifice in ce stare este axa la tine, avand masina deja 200k la bord ar trebui sa te astepti la "bucurii" de genul, este o problema destul de des intalnita la PD-uri :(

Referitor la zguduiala cand masina sta pe loc si zgomotul de tractor: poate fi de la injectoare / axa. Ar fi indicat sa vezi in VCDS ce valori ai pe injectoare.

P.S: Nu ai remarcat si alte zgomote suspecte pe la motor?? in momentul cand porneste greu sau atunci cand se zguduie...??

In filmuletele de mai jos sunt prezentate 2 situatii de uzura a axei cu came.

La mine cand porneste greu se aude exact ca in primul filmulet numai ca nu in compartimentul motor.........ci pe toba de esapament, dar sesizabil.

Modificat de Beyond Invisible
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!