Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

Colegul te a intrebat daca sa oprit vreodata in mers ca sa elimine pompa de alimentare.

Verifica cand nu porneste sa nu fie clapeta EGR blocata pe inchis.

Banuiesc ca se sting toti martorii din bord.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se sting toti martorii in afara de cei care trebuie sa ramana pana porneste.Si cum se verifica daca e clapeta EGR blocata pe inchis?ca nu am idee

Modificat de absurdistan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai furtunul jos de pe EGR si te uiti in ce pozitie e clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa ma uit si o sa revin dar asta cand nu imi va porni. Dar asta chiar asa poate sa influenteze sa nu porneasca deloc ca si cand nu sar alimenta si sa porneasca dupa 5 chei?

Modificat de absurdistan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu problema cu pornitul azi dimineatza tzapa pornire am verificat clapeta egr e curata curata si deschisa plus filtrul de motorina plin cu motorina deci fara probleme de dezmorsare si interesant ca am pornito dand pedala la acceleratie 2 pedare si a pornit, ca o paranteza sotia mea mi-a spus ca a facut lafel pedala si a pornit dar mam indoit de asta dar ce sa vezi este adevarat. Cred da mai trebuie sa verific sorbul din rezervor sa nu aibe ceva mazga multa pe undeva pe la vreo sita.Unde si ce sa mai verific?

Modificat de absurdistan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta verifica pompa tandem/oringuri injectoare SAU..parcheaza masina cu botul in jos sa vezi cum porneste, daca porneste bine atunci cauza e una din ele.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o parchez tot timpul pe aceeasi suprafata plana nu este in sus si in jos si tot in acelasi loc face chestia cu pornirea grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu tocmai asta ti am spus, sa parchezi cumva masina cu botul in jos pt.a evita dezamorsarea circuitului de motorina de dupa pompa tandem, sau mergi undeva sa ti verifice pompa/oringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Salut !

 

      Am un golf 5 din 2007 motor 1.9 bxe si s-a oprit brusc  la semafor. Am incercat sa-l repornesc , dar nu am mai reusit . Am facut scanare cu VCDS si nu apare nici o eroare . Am verificat pompa din rezervor functioeaza . Am incercat sa o pornesc cu spray , porneste , dar nu se mentine mult si se opreste .  Cate odata pornste singura balbait , nu se tureaza si se opreste .Pompa de tandem am inlocuit-o cu una sh -acelasi rezultat , a mai ramas sa verific o-ringurile de la injectoare . Daca cineva a mai trecut prin asta rog sa ma ajute si pe mine cu un sfat .

 

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema am parcat masina cu botul mai sus decat spatele vreo 20 CM si a pornit perfect ce sa mai verific sa fac?... in afara de sonda din rezervor sa o curat aia cand o sa am timp si nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara am si eu o problema la un golf 5 se opreste motoru an mers mai precis cand calc abreajul si porneste foarte greu dar nu tot timpul 1/2 pe zise opreste am facut o scanare si nu da nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa de motorina din rezervor. Cand se opreste, desfac capacul la filtrul de motorina si daca gasesti vasul gol, trebuie sa inlocuiesti pompa - motorasul acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu ceva zile în urma sa oprit și și am verificat filtru și era aproape gol și am pus contactul și sa umplut dar tot nu pornea și când verificam filtru la aerisitor venea bule de aer și am mai văzut ca termometru scade câteodată dela 900 la 800 de turati o accelereze și își revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era aproape gol, atunci te-a lasat pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos pompa din rezervor și i-am curățit sita dar e posibil să fie în motoraș de expunere azi dimineață am făcut cam 10 km și nu sa oprit se oprește când vrea ia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema asemanatoare doar ca la mine porneste mai greu de obicei cand e cald afara. In rest totul e ok. Motorul e 1.9 tdi 90 cai pe un golf 5 din 2004. Am schimbat bujiile si filtrul de motorina dar e la fel, la tester a iesit totul perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

 

   Am rezolvat problema era pana pinionului de la axul cu came rupta,  deoarece mecanicul care a scchimbat axa cu came nu s-a obosit sa stranga corect surubul ce fixeaza pinionul .

 

 La problema ta DanPomian verifica electromotorul , cred ca am intalnit problema asta de cel putin 20 ori - lucrez in service-cand acesta este uzat la cald nu reuseste sa invarta cum trebuie , iar daca acesta e in regula trebuie verificata bine pe tester ca se poate rezolva din soft .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester nu apare nici o problema. O sa incerc la mai multi mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Azi am fost la un mecanic despre care am aflat ca stie sa modifice/repare softul la masini, totul a durat in jur de 20 min si tot ce a facut a fost sa dea niste click-uri si sa conecteze niste mufe dupa care masina porneste ok si la cald si la rece. M-a costat 250 lei deci problema cu pornirea la cald poate fi din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mai bine zis, se poate rezolva si din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pornirea greoaie se poate rezolva din soft ,stiu pe cineva care a schimbat injectoare,pompa,a fost pe la mecanici o grămadă pana a dat de cineva care ia zis sa puna banda pe capota :))ca nu e de la componente,totul a fost din soft,cică uita cat conbustibil sai dea la pornire si de asta o ia greu ,bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu cand am luat masina din germania am fost acolo la niste mecanici si mi-au spus ca poate fi filtru de motorina dupaia ca pompa de motorina dupaia ca bujiile. Am schimbat ce era mai ieftin adica filtru si bujii si tot asa pornea si am zis ca ii dau pace pana ajung in romania, aici la primu mecanic la care am sunat mi-a spus la telefon ca e din soft fara sa fi vazut masina vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut am si eu o problema cu pornirea la in golf 5 1.9TDi 105cp din 2008,astazi urcam usor cu treapta 2.a o panta si de o data vad ca saoprit motorul.Dau sa pornesc din nou si nu mai vrea sa o ia. motorul se invarte cand dau la automat dar nu porneste. Ce sa aiba? Motorina aveam mai mult de jumate rezervorul,filtru de motorina schimbat,tragea f bine,nu scotea fum,pornea la sfert,fara probleme. Azi sa oprit si oprita a ramas. Va rog sa ma ajutati si pe mn daca a mai patit careva asemanator ca mne. Maine o sa ai pun testerul sa vad daca imi da ceva ca in bord nu imi arata nimic aprins cand dau la automat. Motorul are 106 mii km si nu.mi.a facut probleme pana astazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Masina: golf 5, 2.0, BKD, an: oct. 2003

Voi incerca sa fiu scurt in explicatii: Am umblat la panoul de sigurante din compartimentul motor pentru a depista siguranta ce papa bateria peste noapte. Am depistat-o pe cea de la navigatie (15A ). A doua zi, verificand daca mai am baterie ( in mod normal nu mai aveam ) surpriza placuta a fost ca aveam curent. Dar, pe bord a aparut Emission workshop. Putin fum alb care era in premiera. Am facut o tura de blocuri in ideea ca se stinge ckec ul de pe bord. Motorul a murit in mers. De atunci, mort. Apare Emission workshop si fara a mai da la demaror, doar cu contactul pus. De atunci au trecut 3 zile de incercari. Nimic. Doar E.W.

Am verificat daca ajunge curent la pompa de motorina, cu aparatul de masura. Nimic, nu ajunge, De altfel, cand pun contactul, nu aud decat releele pe la bord si atat. Nimic la bancheta din spate. Banuiesc pe releul 109 ce comanda pompa si circuitul de bujii incandescente. La diagnoza tot asta mi-a dat. Voi cumpara maine releul, insa nu stiu cum se scoate modulul de confort. Am desfacut panoul de la pedale si m-am blocat acolo. Locasul de sub blocul de lumini, cel care se deschide la 45 grd, nu am reusit sa il scot, ca nu stiu procedura.

Va rog, cititnd ce-am scris si vazand diagnoza, sa-mi dati un sfat daca e bine ce fac sau sunt pe langa problema.

 

Saturday,02,January,2016,19:54:01:49507

Chassis Type: 1K (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 69 72 7D

VIN: WVWZZZ1KZ4W002573   Mileage: 237430km-147532miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 1010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: Malfunction 0010
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 AN    HW: 028 101 147 7
   Component: R4 2,0L EDC G010SG  5402  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0C7175955
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 77607 188 85565
   VCID: 6FED1AAE7E5C6F4682-803A

2 Faults Found:
19794 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1
            P3338 - 000 - Electrical Malfunction
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 284.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.78 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: -9.0°C
                    Bin. Bits: 01010000

17909 - Fuel Pump Relay (J17)
            P1501 - 000 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 284.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.78 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Bin. Bits:        0
                    (no units): 0.0
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul il dai peste cap. Presezi in interior acea limba si va trece de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!