Jump to content

Probleme si rezolvari


Cristian
 Share

Postare recomandată

Se pare ca nici broasca usa pasager, inlocuita cu una OEM, ultima revizie, nu e fara probleme. Am comandat una AM, ca deja ambele OEM au inceput sa faca probleme dupa nici un an de zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na case duse garantia si incepe distracția: la 66000km a picat pompa de apa. Manoperă aprox 3200 lei (pompa plus curea). 
 

Noroc ca am reusit sa o aduc la reprez pe "picioarele” ei, cu ventilatia in blana, geamuri deschise si…o posibila raceala. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, tot ce vine AM e pentru mufa cu 7 pini, iar pe masina este broasca cu mufa cu 8 pini, deci ramane doar varianta OEM.

Cum data trecuta montasem reperul 5TB837016, revizia B, varianta ar fi sa incerc si revizia D. Pe comanda la AutoKarma trebuie adusa de la extern, voi incerca si la reprezentanta sa vad ce termen de livrare ar avea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai garantie pentru piese, daca spui ca au picat dupa nici un an? Totusi, nu e ok, pentru un reper OEM, sa se intample asta atat de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele broaste au fost montate de mine, deci nu cred ca aveam vreo sansa cu garantia. Fiind ultimele revizii la acel moment, nu ma asteptam sa pice atat de repede.

Acum am deja broasca sofer inlocuita la reprezentanta (cu garantie doi ani) si azi am achitat avans tot la reprezentanta pentru cea de la pasager fata.

Orientativ, broasca ptr pasager fata, cu codul 5TB837016 D, la Autokarma era aprox 1040 ron (nu exista in stoc intern), iar la reprezentanta va fi undeva la 1400-1500 ron, incluzand manopera

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 10/26/2023 at 9:19 AM, Raducara said:

 

Salut. Avand problema cu haionul actionat electric (nu se mai deschide decat manual-fortat), am incercat sa indentific siguranta in prima faza. Totusi ce este pe acest site nu bate cu panoul de sigurante de la mine. Pe site zice ca siguranta numarul 50 este pentru electric rear lid, totusi la mine in panou acea siguranta lipseste. 

 

Are cineva schema pentru Ateca din 2019?

Salut, fa o scanare sa nu fie fire rupte, eu deja pe partea dreapta de 2 ori am umblat, lipit firele, vara trecuta 2 fire, vara asta alte 2, le`am prelungit, bagat pe interior si sper sa nu mai fie probleme, total 100 de lei ambele interventii de maxim 30 minute fiecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A reusit cineva cine are virtual cockpit pe Ateca sa afiseze consumul instant pe ceasuri nu cel mediu? Aici ma refer in partea laterala a ceasurilor nu in centru. Am incercat sa schimb temele insa nu am reusit. Deo bicei tin in centrul ceasurilor navigatia. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se poate in lateral , cel putin la mine la Leon nu am vazut sa se poata. Doar media si poti selecta intre long term , since refuel sau since start.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost un fir. L-am reparat cu 0 lei. Sa vedem cat ma tine ca din ce am vazut camasa firelor este dintr-un material prost, care se crapa si evident ca asta duce si la ruperea firelor de cupru. Cel mai greu a fost sa desfac plasticul de pe stalpul C. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde anume ai gasit firul intrerupt? In articulatia de sus de la portbagaj? 

Si a trebuit demontat plasticul de pe stalpul C pentru a avea acces  complet la fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi mi-a aparut si mie prima problema tehnica :( S-a aprins check engine dar fara nici un mesaj in Vehicle status si fara sa simt vreun simptom, pana si start stop merge in continuare.

La o scanare cu VCDS am urmatoarele:

Quote

2 Faults Found:
10333 - Thermostat for Transmission 
          P19A2 00 [175] - Open Circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 68
                    Mileage: 75948 km
                    Date: 2024.01.19
                    Time: 14:40:14

                    Engine speed: 931.00 /min
                    Normed load value: 3.9 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 91 °C
                    Intake air temperature: 25 °C
                    Ambient air pressure: 950 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.660 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine status: COENG_RUNNING
                    Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

10336 - Thermostat for Transmission 
          P19A1 00 [036] - Short to GND
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 40
                    Mileage: 76390 km
                    Date: 2024.01.28
                    Time: 17:32:11

                    Engine speed: 3001.00 /min
                    Normed load value: 35.7 %
                    Vehicle speed: 118 km/h
                    Coolant temperature: 95 °C
                    Intake air temperature: 5 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.680 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine status: COENG_RUNNING
                    Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3
 

 

 

Problema pare a fi din cauza une supape de la sistemul de racire, mai exact reperul: 4H0121671D. O piesa la pret de 230 lei aftermarket sau 759 lei OEM.

 

Revin cu feedback dupa inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.

 

Intradevar acea supapa este vinovata dar reperul este diferit: 5Q0906457K. Atentie, TOATE site-urile gen Autodoc si distribuitorii de piese zic ca 4H0121671D e ok dar piesa difera. Mai jos diferenta (cea de sus e 4H0121671D cea de jos e cea corecta 5Q0906457K).

 

IMG-20240131-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta e doar la pozitia mufei? Prinderile si stuturile par a fi la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, doar pozitia mufei e diferita, problema e ca nu ajung firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/1/2024 at 5:56 PM, Liryc said:

Update.

 

Intradevar acea supapa este vinovata dar reperul este diferit: 5Q0906457K. Atentie, TOATE site-urile gen Autodoc si distribuitorii de piese zic ca 4H0121671D e ok dar piesa difera. Mai jos diferenta (cea de sus e 4H0121671D cea de jos e cea corecta 5Q0906457K).

 

IMG-20240131-WA0000.jpg

Daca difera, nu o monta.

Comanda reperul corect, cf serieri de sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Ateca 2.0 tdi 4x4 190 de cai si recent am inceput sa am probleme cu cheia. Mentionez ca am keyless entry si din cand dupa ce o incui o apuca o frenezie prin care se incuie si descuie singura de o gramada de ori.De asemenea recent am schimbat un senzor la mechatronic dupa ce nu mai voia sa schimbe vitezele impare...exista vreo posibilitate sa fi interferat codarea si programarea de la mechatronic cu inchiderea centralizata ? . Va multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. La mine cand a avut simptomele descrise de tine, buba a fost incuietoarea uneia dintre usi. Pana la urma am ajuns sa le schimb pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, problema nu e din cheie, ci din (cel putin una din) broaste. Vezi discutiile de pe pagina asta si cea anterioara.

Problema e oarecum stiuta in grupul VAG, nu e deloc doar la Ateca. 

Eu am schimbat ambele broaste fata cu unele OEM in regie proprie, cu ultimele revizii de piese la acel moment si problema a reaparut dupa vreun an. Le'am schimbat, pe rand ulterior, la reprezentanta si deocamdata am liniste (si garantie doi ani). 1300-1500 ron distractia ptr o usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
realman_ro

Salutare tuturor. Am o mica problema mai ales de ordin estetic la a mea Ateca. Proiectorul din oglinda de pe partea dreapta si-a schimbat pozitia (posibil cineva sa imi fi lovit oglinda). Are cineva vre-un tutorial sau vreo metoda de a da sticla de la oglinda jos pentru a pozitiona corect proiectorul? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Bertzy85

Salutare, detin o Ateca 1.4 tsi benzina 150 cai 2017. In rezumat am o problema care nu ii dau de cap eu si nici mecanicii. Adica dupa ce am schimbat kitul distribuție si curea accesorii model Contitech, fluctuează turometrul la relantii (zici ca se inneaca si nu are forta sa tina pornit motorul) asta la prima pornire de dimineața si trepideaza toata masina, apoi in restul zilei porneste normal fara fluctuatii, doar mici trepidatii ale motorului si un zgomot de fașâit (cum ar atinge o curea de ceva la fiecare rotatie) din zona distributiei. Am fost la ei cu problema asta au mai rectificat ceva au zis ei pe la intizator, dar face la fel. Am pus 3 testere diferite si nu indica erori. Au schimbat distribuția prin metoda clasica semne si pene, nu prin metoda cu ceasuri comparatoare cum indica producătorul la acet tip de motor. Care ar fi problema cu relantiul instabil, trepidațiile motorului si acel fașâit in zona curelei de distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu simptomele descrise de tine, mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ca nu era bine infipta joja de ulei si tragea aer fals pe acolo. Fasaitul venea tot de la joja. 

Nu zic ca asta e rezolvarea in cazul tau dar verifica sa nu fie rupta/crapata joja si zona in care se introduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian

Fasaitul din zona curelei de distributie nu are nici o legatura cu joja, ceva nu s-a montat cum trebuie, poate fi o rola.

Nu lasa lucrurile asa, mergi inapoi la ei sa verifice si sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din pacate nu am scapat de problema cu haionul cu deschidere electrica, astazi, fara nici un semn, haionul a refuzat sa se mai inchida, producand in schimb cele 3 bipuri.

Se poate vedea daca unul sau ambele amortizoare nu mai functioneaza cum trebuie in urma unei scanari? Sau doar daca desfac plasticul de pe âstalpii spate, pentru a avea acces la cabluri si mufe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

realman_ro

Salut Cristian. Am patit si eu la fel si mi-am dat seama in urma unei scanari care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!