Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

Va salut.Sunt poseorul unui vw passat B5,2000 cutie automata,in momentul cind pun schimbatorul in pozitia R si piciorul pe frina aceasta tremura,iar cind ridic piciorul de pe frina se opreste.Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,sunt nou pe forum si am o mare problema la passat b5 motor avf cutie tiptronic.

Toate au inceput acum un an si de atunci zici ca masina este posedata,a inceput sa dea cu fum la semafor ziceai ca a luat foc,am duso la mecanic,a zis ca trebuie injectoare,am pus injectoare dar motorul are o intrerupere am ajuns sa schimb chiulasa cu tot cu axa si pompa de inalte,problema e ca in relanti motorul intrerupe daca este cu clima pe econ,daca dau drumul la clima pe auto merge mai bine sau daca pun in drive.daca nu codam abs,si asr merge daca codam nu mai merge.am schimbat si maf si cititor volant si degeaba am verificat catalizatorul am luat compresie,totul e ok am schimbat si calculator motor la fel.ce ma fac?sunt disperat,v-as fi recunoscator daca mi-ati da si voi niste sfaturi.A ca si bomboana du pe coliva mecanicul a chemat un prieten de la porche cu programul vas si acela a zis ca nu sti ce are masina.O zi placuta tuturor.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi cablajul injectoarelor, in prima faza partea din chiulasa, apoi daca face la fel, din conector pana la ecu. Cred ca atat a mai ramas de schimbat. Totusi la partea din chiulasa cred ca a fost ciupit sau smuls din sertizare un fir cand s-au schimbat injectoarele. Asta numai daca atunci cand ai schimbat chiulasa ai pastrat cablajul vechi.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat cu totul si le-am si masurat au continuitate

iar pana la ecu nu vad de ce pt. altfel ecu ar zice ca nu vede un inj.ar le vede pe toate si le ia la corectat pe rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui in primul post inteleg ca apare o intrerupere in functionare asemanatoare cu lipsa unei scantei la un benzinar. Daca am inteles ok intreruperea nu poate fi decat electrica, iar daca intermitenta nu are un numar minim in unitatea de timp nu cred ca este inregistrata in memoria ecu ca eroare. Daca stai si analizezi logic defectul a aparut dupa schimbul injectoarelor. Ceva s-a dus de la locul lui. Vad ca te pricepi. Cauta un osciloscop daca nu-l ai deja, bobinezi la repezeala vreo 50 spire de 0,1 pe fiecare fir de + la injectoare si verifici semnalul in mers la ralanti. Ai sa ma pomenesti.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am schimbat si calculatorul central si tot la fel face ,problema e de ce cand o pun in drive merge ca ii mai da  cai respectiv putere debit etc. deci pe alt debit merge si pe unul mai sarac nu .

nu am osciloscop dar o sa incerc pe la prieteni sa vad si varianta ta nu cred ca o sa stau sa bobinez.

cu respect


da de fapt cat imi ia sa bobinez si dupa ce bobinez firul de + ce fac mai departe?

cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu mersul in drive este un fenomen secundar. Ai nevoie de 4 bobine prin care sa treci cate un fir de comanda al injectoarelor. Ai 5 fire in mufa de pe chiulasa. 4 comenzi si o masa. Le identifici si le tai , cel mai bine in compartimentul bateriei. Le tai ca sa poti baga bobinele, si o faci in in comp. bateriei ca sa poti reface conexiunile fara riscuri. Firul de masa nu-l tai. Se trage masonul de cauciuc din cutia ecu si ai loc destul. cate un capat de bobina se leaga la masa iar unul se lasa in aer pentru masuratori. Este bine sa prelungesti cele 4 fire a. i. bobinele sa stea mai departe de ecu. Bobinele nu-s cine stie ce deviceuri. Iei 2 paie folosite la suptul bauturilor, le tai in 2, astfel ai 4. Pe ele bobinezi in mana cat mai multe spire de Cu emailat de 0.1, intre 50 si 200 spire. Dupa asta le dai cu oja sa fie intepenite . Important sa aiba acelasi nr. de spire. Dupa uscare treci cele 4 fire prin tevile de pai, si refaci conexiunile firelor taiate. Cel care vine cu osciloscopul va sti ce sa faca mai departe. Se verifica semnalul pe fiecare. Graficele vor arata ca o electrocardiograma dar, cu varfurile turtite. Asta nu este important ci perioada de timp care la 3 din ele va fi stabila. Firul cu semnal intrerupt se va dubla in paralel. Spor.  Inainte de faza cu bobinele intrerupe cate un fir de comanda si vezi comportamentul la ralanti poate nu mai trebuie osciloscop.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! am un passat 2007 BLS motor. masina trage fff greu. Turbina este reconditionata in germania, si am verificat/curatat absolut tot ce tine de admisie , axa cu came + tacheti originali ! nu stiu ce sai mai fac! filtru particule demontat si curatat complet . TRage f lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara sa va povestesc si eu ce am patit. La inceput imi deadea intreruperi la acceleratie si acu de cateva zilce a inceput sa imi vibreze motorul si sa aprins si martorul de la abs esp . Am facut un test Vag com si vam atasat rezultatele .Cel de la service mia zis ca in 3 ore imi face masica si mia zis ca ii vb de ceva electric si ca injectorul nu are nimica , dar nu am avut timip sa las masina atuncea asa ca voi merge luni cu ea la prima ora.Cunoaste cineva eroarea ?

post-128406-0-92995800-1386444667_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai senzorul de temp combustibil-inclusiv conectivitatea catre acesta. Cum stai cu consumul? Trepidatii poti avea si din cauza lui.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am iesit iar cu masina si mi sa aprins iar martorul de la esp si am mers asa vreo 10 km ca sa ajung acasa ca nu se mai inchidea .Luni o sa merg la mecanic dar inainte detoate am vrut sa stiu si eu la ce sa ma astept.Din ce am mai citit pe forum ar fi posibil sa fie si de la contactele de la injectoare .Problema ii ca nu stiu nici un mecanic de incredere in ARAD si sa ma duc asa la plezneala nu imi place .Sa speram ca o voi rezolva cumva , noapte buna la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa de injector e problema. Pinii sunt slabiti plus ceva ulei de pe acolo da eroare pe care am avut-o si eu si exact astea sunt simptomele. Nu are treaba cu G81 (oricum ar fi bine sa-l schimbi)

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi dimineata la service  cu masina si pana la urama cred ca au fost contactele .Nu am putut asista pt am avut alta treaba de facut dar dupa ce am plecat de la service am mai facut vreo 15 km pana acasa si nu am mai avut probleme .Sa speram sa nu mai imi faca si sa fie totul ok.Si la eroarea de fuel temp senzor (g81) din cat am apucat sa vad eu ,parca au umblat la ceva mufa care este undeva sub filtrul de motorina iau cositorit ceva pini pe acolo.Acuma sa vedem cu trecerea timpului sa nu mai imi faca probleme desi masina are 265mi km. Si mi-a mai zic ca nu ar strica sa curat turbina ( cica imi face prea mare presiune la inceput) si valvula EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boboaca stelian

Am si eu un Atj passat din 2000 1.9 6viteze 116 cai.imi porneste bine dupa 2 minute incepe si tremura.(dupa ce se încălzește nitel.)in mers cand accelerez mai puternic(nu foarte)întrerupe(da in nas).am pus testerul pe ea si imi da la injectoare urmatoarele valori:1:(—2.00) 2:(1.36) 3:(—1.22) 4:(1.81).am fost cu ea la un mecanic bun(cica) si mi—a spus ca injectoarele nu au nimic ca la valorile astea nici nu trebuia sa porneasca.ca injectoarele sunt fortate sa dea valorile astea.volant este exclus pt ca am schimbat tot kitul inclusiv volant.Si ma dispera la consum.enorm de mult.va rog ajutati—ma.Si se mai aude un tacanit pe la motor in partea stanga sus

La pompa cica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Valorile injectoarelor sunt destul de maricele, schimba prima data la ele oringurile, reglezi din nou injectoarele si verifica uzura axului cu came. Ceva asemanator a fost si la mine, injectorul nr. trei avea 1.09 iar dupa reglaj si schimbat oringuri a stat in 0.39.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , sunt nou pe acest forum si fericitul posesor al unui vw b5 . motor AVB 101 CP , in 5 trepte din 2001. am o problema cu el , in momentul in care schimb vitezele si cupleaza cutia se simte o smuncitura si se aude ca o lovitura sau cand incerc sa decuplez si calc ambreajul repede la fel. mentionez ca si ambreiajul imi tine sus . Ce parere aveti si ce solutie as avea. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tampoanele la cutia de viteze dar mai e posibil sa fie de la volant, fiind cu masa dubla, arcurile din ea sa nu mai amortizeze din socuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat tampoanele de la cutie sunt ok , problema este ca apasand usor si eliberand usor pedala de ambreiaj nu este nici o problema , nu apare socul. mai am o problema si la franare daca calc brusc frana mi se intareste pedala si nu o pot calca si nici franarea nu este promta dar daca o apas lent am o cursa mai lunga a pedalei. ma gandesc sa nu am aer pe intreaga instalatie si asta sa dauneze si ambreiajului . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu ambreiajul. Oricum se aeriseste singur.
Despre problema cu pedala de frana tare, gasesti un intreg topic. Cauta in aria asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu exact aceleasi simptome la masina. I-ai dat de cap?Cum ai rezolvat-o sau de la ce era? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Nu am găsit un topic potrivit pentru problema mea deşi citesc de ceva ore... dacă am ezitat eu, rog un moderator să-l mute. Problema e în felul următor:


Scumpa mea maşinuţa a început să "zburde ", o mai făcut aşa şi-a revenit dar acum e de "oaie" adică am nişte întreruperi în timpul mersului... o scutură rău de tot dacă o ţin constant , dacă urc cu ea în viteză nu schiţează nimic... cu tempomatul nu pot merge ca nu pot sta în maşină... în relanti merge urât rău de tot: întreruperi, nu merge rotund..., iar după 2000 se accelerează singură... consumul îl am de scuter (dupa150 de km mers 80-150 am undeva sub 2.3 îmi arata, chiar dacă papa normal).. erori nu am nici de-o culoare... are momente când face de nici nu poţi merge pe stradă... ( ma intreb daca ala din spate sesizeaza ...fum scoate doar la pornire foarte puţin în rest nimic, ulei nu mănânca). Am mai sunat colegi şi mi-au zis să încep cu oringuri( ar fi cel mai ieftin)... bani să arunc degeaba nu am... alte păreri? O mai păţit cineva ca mine?


Precizez că toată treaba asta a venit după ce am alimentat într-o dimineaţă la Petrom de vreo 200 de lei... apoi de la Lukoil am fost nevoit şi parcă nu făcea chiar aşa tare apoi iar de la Petrom şi o luat-o draci... (am prieteni care o băgat de la aceeaşi pompă ca mine, tot din acelaşi loc.. şi nu au nimic), am mai alimentat de acolo nu făcea nimic aiurea...

 

Problema este de ceva timp , dar nu prea am folosit masina pe timpul verii ( cativa km la saptamana ) , dar de acum incepe naveta ( undeva la 100 si un pic de km pe zi )

 

Pasii :

 

https://www.youtube.com/watch?v=K9bPZ4R_Luw&list=UUS2xxeVaIyShm4ML5vw3ZSg

 

https://www.youtube.com/watch?v=e6D3YZ1yvqY&index=2&list=UUS2xxeVaIyShm4ML5vw3ZSg

 

Relanti cand isi revine :

 

https://www.youtube.com/watch?v=hkMmYEXfBPo&list=UUS2xxeVaIyShm4ML5vw3ZSg&index=9

 

Relanti cand o apuca pandaliile:

 

https://www.youtube.com/watch?v=BunWMRfzAy4&list=UUS2xxeVaIyShm4ML5vw3ZSg&index=5

 

Video fum la pornire :

 

https://www.youtube.com/watch?v=_rZYI-7tgjg#t=12

 

Consum ce imi arata BC

 

https://www.youtube.com/watch?v=nR2ZhNaU52M&index=6&list=UUS2xxeVaIyShm4ML5vw3ZSg

 

 

Am avut probleme cu turbina ( a luat-o pe ulei ) , am schimbat filtrele recent , am umblat la mufele injectoarelor si nimic ... iar pentru colegii din Iasi ,  un mecanic calumea de diesel ii rog sa-mi zica si mie ! 

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De verificat corectiile injectoarelor in prima faza. Poti avea anumite pierderi. Fumul alb de-obicei pleaca de acolo. Saibele de foc pot face probleme.

Mai poate fi o biela usor stramba de cand ai patit-o cu turbina, se manifesta si ea prin fum alb si mers neregulat. Trebuie diagnosticat cu masina in fata, colegii din Iasi ar trebui sa iti recomande un mecanic, pot fi multe cauze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum scoate doar la pornire atat , din cate am vazut orice diesel scoate cum face a mea ... -0.14 , -1.55 , 1.20 , 0.38 astea au fost ultimile valori ... la ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea aluia cu -1.55 nu e de bine. Pregateste un injector. Asta in prima faza.

Apoi consumul ala infim ma duce cu gandul la senzor temperatura motor sau/si senzor temperatura motorina decalibrati.

Trebuie citite valorile cu vagcom. Cred ca masoara o temperatura foarte mare si asta se traduce prin amestec sarac => consumul tau mic.

Lasa oringurile si saibele de la injectoare ca n-au treaba.

Iar alimentatul dupa care ai sesizat problema e coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ai injectoarele infundate.Incearca sa le verifici pe banc la un service de reparatii injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!