Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

De 3 zile ma confrunt si eu cu smucituri in sarcina mai mare. Nu puteam depasi in siguranta. Cum o calcam mai tare, smucea si se ducea foarte greu.

Am schimbat filtrul de motorina... degeaba.

M-am decis sa scot sorbul sa vad ce se intampla.

Pentru a putea lucra linistit, am vrut sa scot motorina din rezervor alimentand separat pompa din el.

Surpriza a fost mare: pompa se auzea dar nu scotea motorina. :icon_cheesygrin:

Am demontat-o si am constatat ca paletii erau slefuiti complet. Explicatia n-o gasesc. Probabil in atatia ani s-au mai uzat si ei...

Am montat o pompa noua si acum motorul e mai nervos ca niciodata. In plus, la punerea contactului acum se aude clar cum amorseaza instalatia.

In concluzie... verificati si asta in caz ca aveti probleme in sarcina.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

A inceput sa tremure si la mine masina dar doar cand depasesc 120km/h. Mai jos nu face deloc.I-am facut o diagnoza,postez aici erorile gasite. Am luat si un limp, dar dupa repornire nu am mai luat, l-am fortat pana la 4200 rpm. Din cate am observat din log unul din injectoare are valoarea de 2,99. E posibil ca din acesta cauza sa tremure? Pe vag-com de ce nu-mi da eroarea cu regulation limit exceed? (mentionez ca de mult timp are aceasta valoare). In rest trage bine, consum de 0.7 la relanti fara consumatori.Filtrul de motorina nu stiu in ce stare e, de obicei mai bag motorina si din bidon, e posibil sa fie plin de mizerie si de aceea sa nu se alimenteze corect la rpm mari? Ce ma sfatuiti? Multumesc

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa-ti raspund pe rand:

- e foarte posibil ca din cauza injectorului obosit sa tremure

- eroarea de regulation limit exceeded nu apare neaparat pe un injector cu valoare de compensare mare. Eu am avut mai demult, la vechiul motor o astfel de eroare si valoarea era foarte buna. Tremura destul de enervant in sarcina mare.

- ai grija cu motorina, e posibil nu doar sa-ti strice pompa din rezervor, ci si injectoarele, chiar daca o bagi filtrata.

Sfaturi... (in aceasta ordine):

- schimba filtrul

- verifica daca pompa din rezervor mai are debitul necesar (cel putin ochiometric)

- in final schimba injectorul cu pricina, dupa ce anterior ai incercat un reglaj si eventual un nou set de oring-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Mersi de sfaturi Cosmin. Interesant e ca de mult urmaresc injectorul cu valoarea mare dar masina porneste bine (si la -20 grade) la relanti sau la turatie maxima nu tremura deloc,nici in sarcina cu pedala apasata 100% in orice viteza. Problema apare de la treapta a 5-a spre a 6-a si doar la accelerare. De exemplu daca iau piciorul de pe pedala valoarea injectata pe IC e de 0.0. Daca apas ambreiajul nu mai tremura. Deci tind sa cred ca e de la alimentare. Oricum maine o sa desfac filtrul (daca reusesc ) si il verific. Initial crezusem ca e de la roti tremuratul dar chiar astazi am fost cu ele la reglat geometria lor. Voi reveni cu noutati

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o problema cu ,asina acum o luna am prins pe sosea un sabot de tir si am spart baia de ulei si baia de ca cutia de viteza care e tiptronic pana la urma am reusit sa o fac dar in timp ce imi facea baia de la motor si cutie mia descoperit inca 2 suporti de la motor care erau rupti iam schimbat si pe aia acuma dupa ce e gata masina la relanti oricand chiar si cand e cald motorul sint niste vibratii puternice vibreaza atat motorul bordul caroseria volanul deci in concluyzie cam toata masina si chiar nu stiu ce are ma dispera am facut pe ea si o scanare vag-com sa vad daca im i da ceva erori si acestea sunt rezultatele:

va rog datimi ceva raspuns sau ce sunt cu atatea erori ca nu stiu ce sa mai fac cu ea!!!

multumesc!

1.txt

Modificat de C o s m i n
Sa nu mai atasezi erori decat in format TXT !!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu are aceiasi problema ca si mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, am si eu aceeasi problema cu smucitul. cei de la reprezentanta mi-au spus ca am un injector mort si unul pe duca.

am urmatoarea serie 045130079X, dar am inteles ca exista un alt cod de genul 130 073F.

stie cineva sa imi zica exact codul. motorul e AJM 85 kW, 116 cp (Bora 1.9 TDi, an 2000)

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

conform etka codul pentru injector e cel mentionat de tine.Sau cel cu 130 073T nicidecum 130 073F.

post-55955-0-17811700-1309609752_thumb.j

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DECI E CEL SPUS DE MINE.

IL GASESC FOARTE GREU, SI DELOC LA DEZMEMBRARI, MULTI MI-AU SPUS CA S-A SCHIMBAT CODUL, ASA E?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am montat o pompa noua si acum motorul e mai nervos ca niciodata. In plus, la punerea contactului acum se aude clar cum amorseaza instalatia.

Si la mine cand pun contactul se aude un fasait de aprox. 1 sec. Oare asta sa fie ce zice nea' Cosmin?

E ca si cum ar trece un lichid sub presiune printr-o gaurica mica :lol: .

Intro alta ordine de idei Ontopic:

Can apas acceleratia, de la relanti la 1200 rpm, masina se leagana, se misca stanga-dreapta ca si cum cineva ar impinge de ea.

La relanti si peste 1200 rpm nu are nici o miscare laterala, nici o vibratie, nimic. La depasiri se comporta foarte bine deci probleme la alimentarea cu motorina sunt excluse zic eu.

Sa fie problema la volant ?? :frigbaitata:

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, zgomotul ala e caracteristic pompei de motorina din rezervor.

p,s. - masina "topaie" la plecarea de pe loc, cand e incinsa bine ? daca da, e de la volant. Injectoarele ce valori au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, motorul era relativ rece. am mers 2 km cu masina inainte.

Masina "topaie" exact in momentul in care plec de pe loc, exact cand accelerez.

Cand motorul e cald e mai discreta.

Nu stiu ce valori au injectoarele. Saptamana viitoare ma pot duce sa vad. Poate cu ocazia asta ar fi indicat un reglaj al injectoarelor.

Inca o cheste; cand circul la turatii mici, constant, in viteza a 2-a si a 3-a mai smuceste cateodata, cel mai des in viteza a 2-a. o fi alimentarea cu motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am cumpărat recent un Passat 1.8Turbo 2.0V In urma cu 2 zile, dimineața c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa iti dai seama deconditiile in care apare tremuratul. Adica tremura cand motoru e rece, nu tremura cand e motorul cald? Fa o corelatie intre temperatura si tremurat daca poti. Mergi la alt mecanic daca ala nu ti-a spus ca un defect poate aparea si disparea din senin da asta nu inseamna ca masina merge bine. Curata clapeta de acceleratie.

Poate se dezamorseaza pompa de benzina si deci sa nu ai presiune in rampa de injectoare. Poate, poate, poate...Cauta alt mecanic.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Inca o cheste; cand circul la turatii mici, constant, in viteza a 2-a si a 3-a mai smuceste cateodata,

...

Am facut ieri plinul, si cand pun pistolul la loc aud picuri. Ma uit sub masina si vad cum se prelinge pe gatul tancului, deci ori e spart.

Banuiesc ca asta a dus la intrarea jegului in rezervor si acum nu mai alimenteaza corect.

...alti bani, alta distractie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kon sa nu te intristezi daca dupa ce rezolvi cu spartura asta masina o sa trepideze la fel. Nu cred sa aibe legatura dar trebuie sa repari bineinteles scurgerile astea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ieri cand sa plec acasa de la servici aceeasi problema. Dupa ca am mers aprox 10 km si apa a ajuns la 90grade, am oprit si la pornire a dispărut trepidatia... Motorul mergea perfect. In dimineața asta la fel.... Motorul a pornit si merge ca uns. Am obs ieri ca nivelul la ulei e sub minim, si azi mă duc sa cumpăr sa fac schimbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vb de masina pe benzina (ca ma deruteaza profilul tau), pot fi multe cauze.....bujii, bobine, filtru combustibil, senzori..... astea fiind cele mai usoare...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui nu este corelat cu temperatura. Eu as incerca sa testez presiunea de combustibil in rampa si partea de alimentare, pompa releu fitru de combustibil..

Florin este vorba de 1.8Turbo 2.0V I.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua!aceasi probleme cu smucitul si trepidatul la 1.9 tdi 101 cai din 2002.dimineata cu motoru rece nu apar problemele, dar dupa 20 30 km, cand vreau sa accelerez trepideaza si apare in bord eroarea cu triunghiu si semnu exclamarii.Inca ceva....cateodata porneste f greu...tre sa tin contactu mai mult timp...ca si cum nu am baterie. Cei de facut? azi ma duc sa schimb ptr inceput bujiile...dar cred ca sunt probleme mai grave.am facut un test si au aparut erori la injector si pompa.Astept un sfat.Multumesc....o zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.....pune si tu ce erori ti-a gasit, ca sa ne facem o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector defect sau contact imperfect in mufa lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. am fo de am schimbat bujiile care erau duse.maine o sa vad cum se comporta la drum intins.Problema cu pornirea grea am patito azi la mecanic..... dupa ce a accelerato pe liber, a oprit pornit si fff greu a repornit.el zice ca e de la filtru de motorina care prinde aer, ca a mai patit cu filtre noi aceasi treaba.e posibil ca smucirile sa fie de la filtru?luni o sa pun si erorile.Ms de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smuciturile da. Martorul de ESP in bord NU. Aia e de la probleme de injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Vis-a-vis de acest post se pare ca si eu am o problema cu tremuratul motorului in treapta 1 si marsarier, iar pe deasupra smuceste in alte trepte de viteza. Problema care e, am observat ca a fost o perioada de vreo 2 saptamani in care ma minunam cum mergea masina lin, frumos, fara smucituri trepidatii etc. Eu m-am gandit ca e de la benzina, am bagat din vreo 5 benzinarii diferite, si nimic, masina tot trepideaza cata la plecare si tremura in marsarier. La toate aceste probleme voi aveti vreun raspuns??? Ca eu jur ca nu am si tare ma macina. Sper ca am fost cat se poate de explicit.

Multumesc mult de HELP!!!Si toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!