Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

Va Salut,

Am si eu o problema presupun asemanatoare dar cred ca este mai grava.Am un VW Passat 2002 .1,9 TDI 131 CP.

Recent a inceput sa se auda o bataie chiar sub filtrul de aer.Am observat ca dupa 2,3 km parcursi masina a inceput sa tremure usor la accelerare.Nu mai avea parca nici forta sa traga cum trage de obicei.Chestia e ca la accelerare in general dupa 1600 ture se auzea si un tacanit(ceva de genul un bat bagat la spitele unei roti de biciclete)Sunetul se accentueaza daca turez masina dar si tremuratul apare la fel daca turez masina in sarcina.De ex in a 4a,5a,6a daca o tinn oarecum subturata si nu o accelerez decat foarte putin nu se aude tacanitul deloc si nici nu tremura.

Acum dupa ce am mai parcurs in jur de 200 km masina se comporta execrabil.Nu mai trage absolut deloc,masina tremura mi-e frica sa o turez peste 2000 pt ca tremura ingrozitor.Scoate si fum negru.Si de 2 zile dupa ce o pornesc si plec nu mai intra turbina.Trebuie sa merg in linie dreapta foarte mult sa ajunga la 60km/ora.Dar nici nu mai tremura si tacanitul se aude foarte incet aproape deloc.

Dupa 2 minute isi revine turbina, intra si incepe sa tremure de parca se dezmembreaza.

Am vorbit cu 2,3 prieteni toti au spus ca sunt tachetii si asa mai departe.Am dus masina la un amic care detine un service auto.Ia-mspus sa schimbe tot ce este nevoie .

El s-a apucat sa schimbe tampoane motor,plus ulei,filtre,placute,cap planetara,capete bara.Apoi mi-a zis ca masina nu mai tremura ca trage,ca merge totul perfect.Binenteles am luat-o in probe si masina se comporta la fel.Mi-a spus ca nu sunt tachetii pt ca trebuia sa se auda tacanitul si cand sta pe loc.Mi-a spus ca este turbina.

Acum tind sa cred ca este turbo pentru ca la pornire nici nu mai intra si masina nu tremura timp de 2 minute.Dupa ce intra turbo tremura la accelerare si tacanitul se accentueaza odata cu tremuratul cand accelerez peste 1300 ture mai nou.

Acum caut pe cineva sa reconditioneze turbina dar as f vrut sa mai aflu si o alta parere.

Referitor la bataia care se aude sub filtrul de aer mi-a zis cineva in parcare ca si la dansul se aude la fel dar ca nu stie ce are si ca masina lui trage normal si nu tremura.

Acum poate ma ajutati cu un raspuns.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai putin si schimbi si caroseria.

Parerea mea e ca acolo e bai mare la axa cu came si tacheti. Era chiar asa greu sa scoata capacul de la culbutori si sa vada in ce stare sunt?

Ce dracu are a face asta cu tampoane motor,filtre,placute,cap planetara,capete bara??? :ceuameni:

PS: nu e nevoie sa postezi in 10 parti. Ajunge un topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Dar ai idee de ce tremura si tacane numai cand intra turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pentru ca atunci si motorul e mai fortat. Logic.

Repet... trebuie vazute camele de la axa. Pe ghicite nimeni nu va afla ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Imi recomandati un service bun si accesibil ?Care se pricepe la asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti din Bucuresti.

Vezi aici ce ti se potriveste cel mai bine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Si la mine tremura,smuceste,"da in nas" cand accelerez in treptele de viteza superioare 3,4,5 :| prima data m-am gandit la MAF,dar nu e de acolo! daca cineva stie ceva concret in legatura cu problema asta,poate mi-r fi de folos.Va multumesc!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezultatele de la Tester!

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl

Control Module Part Number: 038 906 019 BJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 0812

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05311

VCID: 60C4A2DE8C19B51C

3 Faults Found

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Daca stiti ceva in legatura cu asta..va rog sa-mi spuneti! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patito cu tremuratul...De prin treapta a 3 incepea sa tremure de parca se rupea motorul.Nu scotea fum si la relantiu mergea perfect ...Ghinionul a fost ca am patito in Germania, dar sa dovedit a fi injectorul 1 si am lasat cateva sute de euro ..:( ,apropo a trebuit sa schimbe odata cu injectorul si cablajul de la el ca e cica unifolosibil, si avand noroc ca am fost cu un prieten care ii stia pe cei de la servis.Dar am primit garantie si am deja 30000km cu el si e totul ok....Asa ca avand in vedere ca am 251000km cu motorul ...ma astept sa cada si celelalte pe rand ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ai dat pe sorb? trebuie sa il inlocuiesc si eu....ca de 1 an merg cu masina in suturi.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

   Salut. Va rog sa ma ajutati. Ieri am parcurs un drum in afara orasului de aprox. 350 km. Cu 10 km inainte de a ajunge acasa motorul a inceput sa tremure de parca ar lucra in 3 cilindri. M-am oprit la marginea drumului si am observat ca la relanti turatiile variau in limitele a 800-900tur/min. Cu greu am ajuns acasa fiind nevoit sa mentin turatiile motorului mai sus de 2000 altfel tremura si smucea puternic. Ajuns acasa am verificat cu vag comul: erori nu erau. Deoarece variaza turatiile, variaza si toate valorile, si nu am putut intelege care anume e problema. Astazi dimineata am porinit motorul, fiunctiona bine, cu gindul ca problema a disparut am facut o tura prin preajma si odata ce temperatura motorului ajunsese la aprox. 40 grade iarasi a inceput sa smunceasca si sa tremure. Am verificat toate cablurile si furtunele de vacum pare a fi in ordine.

     Care oare ar fi cauza?

 

P.S. Cu o saptamina inainte in grupul 13 am avut urmatoarele valori:/ Cyl1  -0.19/  Cyl2   0.45/  Cyl3  0.21/  Cyl4       /   la cyl 4 este gol, nu ar trebui sa fie si acolo vreo valoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude un pufait de aer in furtunul de aer care duce la filtrul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Cu o saptamina inainte in grupul 13 am avut urmatoarele valori:/ Cyl1  -0.19/  Cyl2   0.45/  Cyl3  0.21/  Cyl4       /   la cyl 4 este gol, nu ar trebui sa fie si acolo vreo valoare?

Motorul tau e cu pompa de injectie, iar injectorul 4 e cu fir. Nu apare pe vagcom.

Daca nu ai erori, problema ta e de ordin mecanic. Ori un injector, ori pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pufait de aer nu se aude. Injectorul 3 este cu fir. In cazul in care injectoarele sunt de vina, pot sa verific cumva care anume nu functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin are dreptate! Eu am avut aceleasi simptome, dar se auzea si pufait de aer in furtunul care duce la filtrul de aer...unul dintre tacheti s-a gaurit din cauza uzurii si acolo scapa aer pe admisie. Asa cum sugereaza Cosmin ar trebui sa verifici ori injectoarele ori pompa. Spor la treaba si anunta-ne si pe noi cum ai rezolvat problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi mi-au aparut 2 erori:

01268 - Regulator de debit -N146-

00765 - Potentiometru pentru traducator de miscare-G149-[in pompa]

Am demontat partea de sus, cea electronica. Am sters bine piesele, lipit cablurile, am efectuat toate reglajele necesare. Am pornit motorul si ca rezultat functioneaza  bine!

Totusi nu stiu ce anumu a cauzat aceste probleme deoarece am fost chiar mirat cit de curat era (foarte putina murdarie).

Va multumesc pentru parerile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

baietii....care aveti probleme cu masina in sarcina..mai exact daca smuceste mai ales in treptele superioare... cu siguranta e o problema de alimentare! incepeti cu filtrul de motorina..eu am patit asta ...ce era in filtrul ala,jale!!!  nu va aruncati pe la service-uri ca aia daca nu se pricep va ia cu turbo-ul,injectoare..etc.   adica ce e mai scump :)  incepeti si voi cu ce e mai ieftin   nu va zgarciti la 30-50 de lei sau ceva mai bun,mai scump :P  bafta  la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, trepidatii in sarcina trapta 4,5 eliminate prin inlocuirea injectorului nr.1 incercati si un test la injectoare la mine valoarea pe cil.1 era -2.5 la restu sub 1.Drumuri bune la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
norocosu2005

buna seara. poate imi puteti da un sfat la problema care o am cu masina mea. am tot intrebat de multi mecanici dar toti ridica din umeri. Dupa ce am iesit din iarna am o chestie ciudata la prima pornire. Motorul porneste la sfert, dar turatia scade dintr-o data de la 1000 la 500-600rpm si oscileaza si se aude ca un pocnit pe la toba...nush cum se le zic...posibil rateuri. Mentionez ca acest fenomen il face odata la 4-5 zile si doar prima pornire....poti sa o pornesti de 100 de ori ca nu mai face. am sa atasez si un filmulet cu acest fenomen. Masina e un Vw Passat 1.6 motor ALZ din anul 2001. 

ROG SA MA AJUTATI CU CEVA SFATURI

 

http://dl.transfer.ro/IMG_0875-transfer_ro-10may-48537b.MOV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, detin un vw golf 5 gt diesel motor BMN cel din semnatura, probabil ca stiti problema acestor motoare cu injectoarele care se strica si te lasa cu masina in drum.

In urma cu cateva luni in timp ce mergeam cu masina, noroc ca prin oras aproape de casa mi s a stricat un injector, am sunat la o firma de tractari am luat masina si am dus o la midocar, din cate probabil stiti pt acest timp de motor si inca cateva exista o actiune la porsche romania si respectiv midocar care in caz ca se strica un injector ti le schimba pe toate 4 chiar daca masina nu mai este in garantie, totul pe cheltuiala lor.

Totul bine si frumos, mi au schimbat injectoarele cu injectoare noi si de aici incepe problema:

 

De cand am scos masina din service in treptele 4,5 si 6 la acceleratie normala se simte o vibratie-tremurat care vine din motor adica tremura masina pe o plaja de turatii intre 1800-2500 RPM, de parca nu s ar alimenta corespunzator , din cate am observat se simte mai bine la acceleratie usoara decat la una mai in "blana" cu se mai zice.

 

Am facut o diagnoza la o firma de chip-tuning si nu imi da nicio eroare pe nicaieri totul merge in parametri normali inclusiv injectoare la relanti, in mers nu se pot vedea injectoarele pe diagnoza decat pana la 1400 RPM, cei de la firma de chip-tuning mi au spus ca ar fi vorba de injectoare ca ele ar fi de vina, eu tind sa cred ca tot injectoarele ar fi de vina dar am mai citit ceva pe aici despre volant, voi ce credeti ca ar putea fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna. am un vw passat 1.6 benzina din 97, porneste greu, trepideaza la relanti, cand accelerez merge intrerupt parca nare putere, ex. cand accelerez pana la 4000 de ture si il las sa scada la 3000 de ex.si iar vreau sa accelerez nu mai urca turatia parca moare motorul, si cand accelerez si dau drumu la pedala de acceleratie scade pana la 400-500 de ture, a fost testata pe un leptop dar na dat nici un rezultat. voi ce parere aveti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu nevoi e de o parere de cateva zile cand masina e in relanti tremura si apoi ii moare motoru , am schimbat uleiu si filtrele toate stiti cumva care e  cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si fa o diagnoza, sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!