Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

Daca e contact imperfect in mufa, da eroare de missfire pe injectorul respectiv. Daca e un defect mai ciudat ca la mine, nu da nici o eroare si trepideaza doar in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtru si.. minune, masina e alta. Trage voiniceste, si nu mai tremura . Totusi , o sa ies mai tarziu in afara orasului sa o vad si in treptele superioare. Oricum, masina se comporta altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. El era vinovatu. Masina merge muuuuuuuult mai bine. Nici urma de trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo ma bucur : deci nu doar exploatarea ci si intretinerea tine o masina alive !!!. scuze for offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Salut. Am si eu o problema cu tremuratul dar numai daca e rece sau o las 5-6 ore.Imi tremura de parca ar vrea sa moara motorul aprox 5-6 secunde pana apuc sa accelerez ca lumea apoi isi revine si merge rotund.Oare de la ce o fi?Ma poate ajuta cineva? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pompa tandem sau oringuri de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Azi am patit si eu problema cu tremuratul motorului, mai exact am facut un drum mai lung de vreo 350-400 km, si la intoarcere cand mai aveam vreo 30 km pana acasa, masina a inceput sa aiba mici intreruperi in mers aproape insesizabile. Dupa primele simptome la vreo cateva minute de mers, a inceput sa smuceasca si sa tremure tare motorul dupa care s-a aprins martorul de la esp si asa a ramas. Am oprit pe marginea drumului fara sa opresc motorul, si mergea foarte urata la relanti ceva de genul "in trei pistoane ca la dacie". Am oprit motorul am pus contactul s-au stins becurile la bord, am pornit dupa vreo 2 km , s-a aprins iar esp a inceput sa tremure si sa smuceasca tare mai ales daca trec de 2200 ture. Am oprit iar am luat contactul l-am pus din nou si am plecat la drum dar cu esp dezactivat si asa am ajuns acasa(am mers vreo 20-25 km). Acasa am activat esp si am plecat pe o strada sa vad daca face iar, cand accelerez dupa 2000 de ture aceleasi simptome, respectiv smuceste si tremura motorul. De ce ramane martorul esp aprins? Poate fi de la motorina, de la filtrul de motorina , injector , egr. Astept parerile voastre. Este prima data cand patesc asa ceva, si as vrea sa stiu cat e cat ce poate fi. Multumesc!

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza fa-i o diagnoza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost o mufa de la un injector slabita si aveam aceleasi simptome!

Dar se vede imediat la o diagnoza.

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza azi si mi-a dat urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 EP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1442

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ2E008071 VWZ7Z0A3684533

1 Fault Found

18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1328

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0004

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found

01273 - Fresh Air Blower (V2)

35-10 - - - Intermittent

Prima eroare dupa cate mi-am dat seama sper sa fie de la mufa injectorului unu si nu injectorul in sine. Asa ca am dat capacul jos de la motor, am scos fiecare mufa pe rad pentru ca nu stiu care este injectorul unu(este cel din capatul motorului sau primul de la distributie?)si am curatat cu varful de la o surubelnita subtire ca nu am gasit, duminica nici un magazin de piese auto deschis, sa cumpar un spray de curatat contacte. Aveam neaparat nevoie azi de masina, dar maine o sa repet operatiunea cu un spray de contacte ca sa fiu mai linistit. Dupa curatare nu a mai avut niciun tremurat sau smucire in mers. Am mers si in forja in turatii de 3500-4000 ture. Totul este ok. Eroarea pe abs/esp de la ce poate fii? Si cea de la climatronic? Astept parerile voastre. Multumesc.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eroarea de injector e de natura electrica.

Numerotarea injectoarelor incepe de la distributie.

Spray-ul de contacte e chiar inutil, la cat ulei e acolo. Se strang doar contactele.

Erorile pe ABS/ESP sunt conexe erorii de injector, ca urmare a comunicarii cu ECU.

Eroarea pe climatronic vine de la clapeta de recirculare. Acest gen de erori au majoritatea Passat-urilor B5.5. Poti merge linistit cu ea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin pentru lamuriri. Am facut de atunci vreo 200 km si totul este ok , ma speriasem credeam ca ma lasat un injector. Sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul poate sa mearga cand vrea si cum vrea?adica sa nu mearga,sa-si mai revina si api sa nu mai mearga?

intreb pentru ca am o trepidatie destul de mare(se misca masina)si un fum alb la pornire 7-8 secunde.

la scanare mia gasit mecanicul problema la injectorul 1.sa uitat la mufa lui,a curatato si stranso.

a sters eroarea,a pornito si masina mergea mai bine(mai trepida da nu asa rau) scanat din nou si nu a mai dat nici o eroare.

in schimb trepidatia a reaparut dupa ce am mers mai mult cu ea.

si nu face mereu,dimineata merge bine dupa ce scote fumul alb,pana la 70-80 grade,dupa care trepidat iarasi. isi mai revine un pic si iar trepideaza.

valorile la injectoare sunt bune,egr-ul bun.....

ce sa fie injector...sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepideaza dupa ce o incingi prin oras ? iti variaza si turatia? trepideaza si cand sta pe loc sau are legatura cu plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia variaza doar pe vag.de la 903 scade la883 o secunda si apoi revine la 903.si tot asa cu ciclu asta.cand are toane si merge bine nu trepideaza la plecarea dupa lic.altada trag de ea sa plece,parca nu are putere.

si la 1200 de ture sa simpte o intrerupere cu trepidatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluctuatiile la turatie pot fii si din cauza senzorului de temperatura G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu imi da eroare pe senzor si temperetura indicata e reala cu ce arata pe ceas

sar putea sa fie un injector ca am avut o eroare de miss faier,pe care am sterso si nu a mai aparut.

o sa mai fac o scanare

sa incerc la expres diesel ,poate imi repara injectorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, de vreo saptamana am observat ca in momentul in care motorul e rece, chiar si la pranz cind afara sunt 40 grade, la plecare masina are tendinta sa tremure, lucru care dispare cind temperatura ajunge la normele normale, de 90 de grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca filtrul de combustibil e bun, eu as spune un injector. Dar nu vei gasi eroare in acest sens. Deci e cam greu de aflat care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, am si eu o mica/mare problema am o Bora din 2000 1,9 TDI 116 cai am cumparat`o acu aproximativ 2 luni fara nici ce-a mai mica problema dar de cateva zile cand o tin la 2600-2700 ture in viteza a 4 a tremura masina la fel si in viteza a 5 a la 1900-2000 ture dar daca accelerez sau reduc viteza nu mai tremura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna.

Am deschis acest topic pentru ca nu am gasit un topic deschis cu aceasta problema. La relanti, masina se comporta normal, dar dupa ce pornesc de pe loc si accelerez, undeva intre 20-60 km/h, in treapta 2 si in a 3-a(cel mai tare), masina trepideaza foarte tare si se accelereaza greu, motorul nu tinde sa moara dar trepideaza toata masina, inclusiv caroseria incat iti lasa impresia ca se dezmembreaza ceva.

Daca ma puteti ajuta cu ceva informatii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai demult aveam un Opel Kaddet si facea la fel ca masina ta. Atunci la mine era vb de tampoanele de la motor. Nu stiu sigur daca e si la tine dar simtomele sunt cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc ca un papagal dar o diagnoza faci?

Poate sa fie chiar si din cutia de viteze...sau caroserie fisurata :). Astea au fost primele comentarii intr-u service la au audi cu rotile dezechilibrate.

Fa o diagnoza si verifica tampoanele atat cat poti. Uita-te si la etrierii de la roti si echilibrarea cauciucurilor.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel, ma cauti si precis facem mai mult decat aici din vorbe.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine problema a disparut de o data , posibil gheata la roti in momentu de fata masina a revenit la normal, doar ca am dat peste amortizor spate inghetat :) oricum trebuie schimbat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!