Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

salut

asa am patit si eu

si am fost nevoit sa schimb toate 4 injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi problama si de la mufele de la injectoare . Dar se spune ca e posibil sa fie si sita de la sorbul din rezervor.

Are cineva posibilitatea sa puna la dispozitie poze cum se scoate pompa cu sorb cu tot din rezervor? mentionez ca am desfacut

capacul sondei si ia pare sa fie prinsa de fundul rezervorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si mufele de la injectoare si tot asa se intampla. va rog sa-mi postati niste poze cum se desface pompa de pe fundul rezervorului. Poate are cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema la passat 1.9 PD 130 CP

tremura in regim de 1400 - 1500 ture , intr-a 4_a sau a 5_a, calcata la talpa. scoate si fum in sectiunea asta.

Am inlocuit pompele de injectie. Am inlocuit supapa de comanda pentru vacuum de turbo. Am inlocuit tubulatura de vacuum ( furtunase )

Nu am erori de diagnoza.

injectoarele sunt cu compensarea urmatoare

+1,2 0,3 0,6 -1,1

sincronizarea la injectie 0,5 ....1,1

presiune la turbo OK ( maxim 2,8 )

intercooler OK.

tacheti inlocuiti.

masina trepideaza in plaja de turatie de parca nu ar avea suficient aer ( sau motorina prea multa ).

va rog sa ma ajutati. am terminat meseria.

NB: ... :Driver: nu chiar .... am omis sa va spun. masina are OBD la 160CP. Oricum, chestiunea cu trepidatul este noua. nu a facut imediat dupa tuning!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina cand a fost schimbat?

Un filtru de calitate poate face minuni. Se intampla ca, desi filtrul sa fie nou, sa fie slab calitativ.

Eu zic sa iei in considerare si un filtru de motorina nou. E cea mai mica investitie pe care o poti face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi problama si de la mufele de la injectoare . Dar se spune ca e posibil sa fie si sita de la sorbul din rezervor.

Are cineva posibilitatea sa puna la dispozitie poze cum se scoate pompa cu sorb cu tot din rezervor? mentionez ca am desfacut

capacul sondei si ia pare sa fie prinsa de fundul rezervorului.

Salut, o problema asemanatoare o am si eu la motor,mentionez ca eu mi-am strins si mufele la PD si nu s-a modificat nimic.Am dat jos si pompa din rezervor dar sita nu era infundata.Am schimbat 2 filtre de motorina si nimic.Mi-am curatat turbina,egr-ul,am schimbat furtunele de vacum,am verificat cu vac-comul si nu da nici o eroare.Miae mi-a aparut simtomul dupa ce am mers cu ea foarte turata (peste 4000 in viteza 3-a)si pe urma i-am facut revizia tehnica unde mi-au accelerat-o aia de era sa crape motorul.Cred ca miine o sa dau jos si pompa tandem,nu cumva sa nu faca presiune suficienta si la turatii mari sa fie motorina insuficienta. Atasez poze cu pompa din rezervor,am facut niste sageti cum am prins eu cu un patent si am rotit de acel plastic in sens invers rotirii acelor de ceasornic.Pe urma pompa iese cu acel plastic cu tot prin acel capac de la rezervor.

post-21979-1228033099_thumb.jpg

post-21979-1228033139_thumb.jpg

post-21979-1228033152_thumb.jpg

post-21979-1228033173_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu aceleasi fotografii dar sper ca mai clare.Prima poza este facuta din portbagaj prin capacul pompei de la rezervor dupa ce pompa a fost desfacuta(n-am avut inspiratia sa o fac si cu pompa montata),am facut niste sageti cu rosu cum trebuie rotita pompa ca sa iasa din suport(cercul rosu).De la pompa pina la capacul rezervorului furtunul de motorina are un T-eu in care mai intra un furtun si care se desface daca apesi pe cele 2 cleme de plastic aflate in mufa furtunului. http://img247.imageshack.us/my.php?image=picture005eu3.jpg .Sita iese de pe sorb daca tragi de ea. picture003df5.jpg . La montare se va avea in vedere ca pompa sa intre in locasul sau cu cele 3 canale(colorat cu albastru),dupa care se roteste pompa pina intra in locas(colorat cu verde).Am colorat cu rosu locul de unde am prins cu patentul si am rotit pompa cind am desfacut-o din suport. 20ec0.th.jpg

Modificat de c o s m i n
modificare imagini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare

şi eu am o problemă cu smucitul maşinii atunci c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
sal...

acu cateva zile in disperata aglomeratie am bruscat putin mai mult masina,

si dintr-odata s-a 'smucit'(daca pot spune )ca si cum ar fi murit motorul

si a inceput sa intrerup[a ca si cum nu se mai alimenta.

Am oprit motorul bineinteles, am repornit dar aceeasi problema.

Daca accelerez mai 'violent' incepe sa intrerupa rau, dar daca

accelerez mai 'batraneste' :D ,masina se comporta normal.

Am fost la un service unde a pus-o pe vag com,

si mi-a zis ca nu e nici o pb cu injectoarele pompa inj sau turbina,

si a dat vine pe garniturile(sau ceva de genu) unei pompe de presiune.

Ma poate ajuta sau indruma cineva? :(

A mai patit cineva asa ceva?

salut

Tot asa imi face si mie.

Care era defectul pana la urma?Te rog spune-mi si mie ca nu mai stiu ce sa-i mai fac

nicu_1p@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

O noua problema si la mine. Cam de prin toamna, in momentul cand accelerez (mai ales in treptele 3-6) trepideaza tare motorul ca si cu nu s-ar alimenta cu motorina. Cel mai tare se simte cu motorul rece. Cand e la temperatura de regim e abia sesizabil. Filtrul de motorina l-am schimbat acum vreo 5.000 de km tot din aceasta cauza. Nu s-a schimbat nimic dupa inlocuire.

Ma gandeam la oring-urile de la injectoare, insa pornirea la rece e impecabila, oricat de frig ar fi.

Ce ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o azi la o Bora 1,9 116cp.intra pe engine,in canalul unde arata valorile MAF-ului(cea ceruta si cea citita de debitmetru) si fa un log.La Bora,"pica" debitul de aer citit de MAF si mergea in suturi(mai ales in jurul a 2000rpm).Indica bine un timp,iar dupa aia incepea sa vada valori foarte mici.Avea fluctuatii foarte mari ale debitului de aer.La relanti indica impecabil si nici nu-l avea memorat ca fiind defect.Pana nu i-am facut log,nu mi-am dat seama ca este rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare!

Am si eu o problema cu smucitul...mai exact tremuratul. Am achiziyionat recent masina(de vreo 3 luni) si stiam ca are nevoie de un ambreiaj nou pentru ca tremura masina la plecarea de pe loc. Zilele trecute am schimbat ambreiajul si am sperat sa scap si de tremuraturile din mers insa...nu. Masina mea incepe sa tremure incepand cu 1700 RPM si tine asa pana pe la 2200 unde se mai domoleste putin, insa daca e sa cobor o vale in frana de motor, la turatia asta nu tremura deloc si merge lin...ma gandesc sa fie injectoare sau ceva...atunc cand am luat-o am pus-o pe o diagnoza si la relanti injectoarele lucrau in parametri...

HELP !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica EGR, asta trebui sa fie, Mai ales daca smucitul este se manifesta mai violent la trepte de viteza mica pana la viteza a 3 a

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu Utiu

Buna tuturor.In primul rand imi cer scuze daca sunt offtopic (stiu ca ati mai auzit scuza asta :cool:.Am o problema cu injectoarele(test vag-com) si as vrea sa la inlocuiesc.Intrebarea mea este ce tip de injectoare tre sa iau sa fiu sigur ca se potrivesc(un cod,nr..etc)?mentionez ca masina e passat highline limousine din 2002 1.9 tdi 131 cp cu motor tip AVF.Este undeva vreun catalog cu codurile pieselor ?Sau unde ma sfatuiti sa caut?Va multumesc anticipat pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna.poate ma ajuta cineva.am si eu un passat din 2001 si am o problema la el.din cand in cand isi da suturi.......nu sunt tari..finute dar le are.fum nu scoate ,de consumat nici atat si de tras trage de rupe.....ce ar putea fi.mersi fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Suturile alea pot fi din cauza cantitatii mici de motorina injectata!O poti vedea cu Vag Comul.Dar pana una alta,fa-i o diagnoza ptr. ca pot fi multe cauze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu problema cu tremuratul la accelerare mai in sange. La acceleratie usoara, nu tremura. Daca calc pedala la fund se zguduie toata masina, si senzatia e mai mare in treptele superioare. Observ ca in ultimul timp a crescut si consumul la relanti ( fara AC: 0.8-0.9 , cu AC : 1.2-1.4 ). Am simtit-o prima data acum cateva saptamani, de atunci face asa. Motorina e de la Petrom.

Am citit mai multe topic-uri si am vazut ca se da vina pe volant ( al meu desi bate un pic la oprire, nu tremura, masina merge lin la relanti ), turbina ( nu a dat limp niciodata ), filtru motorina ( pe el il suspectez, nu l-am schimbat la ultimul schimb de ulei ), sau injectoare ( aici nu ma pot pronunta, dar stiu ca acum 5000 km la diagnoza valorile erau bune, asa mi-a zis mecanicul. toate erau in jurul lui 0.5 din cate imi amintesc ). Mai sus cineva zice si de debitmetru. Adevarul ca masina nici nu mai are puterea de altadata.

Sincer nu stiu de unde sa incep, ce sa verific. Pe cine sa invinuesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector cred ca e 80%!. De aia a crescut si consumul si face urat in sarcina. Logul la injectoare se face cu motorul la 80 grade la relanti, dar daca problema e in mers poti face un log in mers si la cele 4 injectoare. Astfel vezi cat de tare oscileaza un anume injector sau mai multe, eventual cum se comporta cand face smuciturile. E clar ca i se taie motorina pe unul sau mai multe si se "descentreaza" motorul din cauza diferentelor de putere descinse din fiecare cilindru raportat cu restul cilindrilor. pe scurt : fiecare cilindru trebuie sa dezvolte puteri egale, de aia exista compensarile, pentru a merge motorul rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ii schimb filtru de motorina. Daca problema persista, facem diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul suspect (si cel mai ieftin) - filtrul de motorina.

Al doilea suspect - un injector.

Partea nasoala e ca s-ar putea sa nu iasa nimic in neregula la diagnoza. Si eu am unul care se comporta exact la fel. Doar ca eu il stiu care e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot la filtru sau la injector m-am gandit din prima. Sa speram ca rezolvam cu filtru sau, in cel mai rau caz cu o solutie de curatat injectoare. La schimbat nu vreau sa ma gandesc :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit-o cu tremuratul si a fost mufa de la injectorul numarul 2 care nu facea bine contact in mufa de la injector... totul s-a rezolvat cu o scanare si apoi cu desfacerea capacului chiuloasei si curatarea/fixarea mufei respective.

La mine a aratat direct eroare pe modulul Engine si nu a fost necesar un log pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar la tine banuiesc ca tremura mereu, nu doar in sarcina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!