Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

sa nu fie de la egr sau de la clapeta de admisie [ sa nu ramana blocate]...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai EGR-ul nu face treburi dinastea. Dar clapeta de admmisie se poate. Ar trebui sa scoti vacuumul afara si sa infunzi furtunasul, sa mergi asa o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am eu o problema la rece, cand acelerez parca moare motorul, smuceste dupa vreun km is revine, sa fie de la injectoare/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

legat de aceste simptome la mine se intampla cam asa.

In mers cand o accelerez tremura pana ia viteza. Am mai patit asta si iam schimbat filtrul de motorina si nu a mai facut asa. In schimb in ultimul timp dupa ce am sch. distributia si in acelasi timp si filtrul de motorina ca tot il aveam iar face la fel ba chiar sa oprit motorul in mers cind am apasat pe ambreiaj sa schimb in apropiere de o curba .Cand am vazut ca sa oprit am dat la cheie si nu pornea ptr ca tot mai eram in miscare am bogato in viteza si am luat piciorul de pe ambreiaj si asa a pornit. AS VREA O PARERE DE MESERIAS. o sai schimb iar filtru gandinduma ca de la el este iar.DAR????? POATE FI SI ALTCEVA? STIE CINEVA CUM SA DA JOS REZERVORUL LA PASSAT VARIANT? MULTIMESC MULT.

Modificat de generalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

De curand, ma confrunt si eu cu aceeasi problema, respectiv faptul ca, de cand s-a racit timpul :) dimineata la pornire si masina mea tremura bine de tot..... adik la prima cheie, probabil nu pleaca in toate injectoarele, incepe sa tremure, se aprinde martorul ESP in bord, si solutia gasita de mine atunci a fost sa opresc motorul si sa ii dau iar cheie, ceea ce a fost bine deoarece a luat-o din loc asa cum trebuia. Acum mai nou, nici la 15 chei nu mai porneste motorul rotund asa cum trebuie, n-am ce fac si o iau din loc, motiv pentru care realizez ca intre 1000 si 2000 de turatii , masina mi se zgaltaie zdravan , de zici ca e tractor.....

Azi am fost la service, pentru o diagnosticare, si in urma celor citite aici pe forum, am asteptat sa vad rezultatul: nu au putut scana masina cu Vag-com-ul ( pt ca nu stiu cine de la ei, instalase de curand o alta interfata la program, si aceasta avea niste coduri, pe care individul nu le cunostea, ma rog...) si a venit cu o scula de vreo 40.000 ron care poate scana orice tip de masina, motoare etc. Acolo a aparut imediat si defectiunea: injector cilindrul 1 si apoi mai jos o problema de ordin electric tot pe cilindrul 1 in legatura cu supapa de acolo. Seful de service a decis: o curatare a contactelor de la injectoare inclusiv a mufei de intrare la injectoare. Dupa toate aceste operatiuni, masina a pornit normal, dar.... :D cu suspiciunea defectarii injectorului nr 1, pe care probabil am sa o vad abia maine dimineata, cand voi porni iar masina. Intrebarea mea ar fi, cum ar fi bine sa procedez, astfel incat sa nu imi fac probleme mai mari: in cazul in care masina prezinta aceleasi simptome, sa incerc sa merg asa un timp pana se mai incalzeste si dupa aceea sa incerc sa o repornesc de vreo cateva ori pana o ia din loc normal.... sau .... sa ma las pagubas, si sa dau comanda de unul nou si sa nu mai folosesc masina intre timp. Mentionez ca maine trebuie sa plec intr-o deplasare pana la Galati si inapoi, si as avea mare nevoie de masina. In cazul in care o folosesc in parametrii astia, ce s-ar putea strica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce s-ar putea strica?

Nimic. :icon_thumright:

Nu esti nici primul nici ultimul care a patit asa ceva la Passat. Un amic a patit asta chiar in drum spre Germania. Concluzia? Contact slab la mufa unui injector. Au refacut contactul chiar in reprezentanta in Germania, si nici in ziua de azi nu i-a mai facut probleme.

Daca e doar un contact imperfect in mufa, nu ai de ce sa schimbi injectorul. Daca o sa pui unul nou, problema s-ar putea repeta, exact ca si cum n-ai schimba injectorul.

Deci... du-te linistit. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa ma scuze moderatorii ca poate sa mai discutat dar eu nu gasesc nimic ptr. problema mea.

Problema este ca masina mea atunci cand apas pedala de acce. tremura ca si cum nu se alimenteaza si mai greoi pot sa demarez mai in forta ca asa cum vam spus tremura putin pana ia viteza.

DACA POATE CINEVA sa-mi SPUNA CUM SA DAU POMPA JOS DIN REZERVOR. am dat capacul jos de la pompa din rez. si surpriza .Pompa este fixata de fundul rez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Simptomele (tremurat la accelerare) sunt specifice problemelor la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan e foarte bun ce am primit de la tina si iti multumesc dar pana acolo am ajuns si eu. As vrea sa scot mai departe sorbul cu sita ca sar putea sa fie infundat dupa cate am auzit eu. Am bagat mana pe acolo si nu am gasit mai nimic clar cum se scoate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai schimbat filtrul de motorina, nu?

Eu aveam exact acelasi simptom si ma speriasem ca-i ceva problema. Si de fapt era filtrul plin de namol...

Daca l-ai schimbat, da, e recomandat sa desfaci la rezervor sa vezi daca e infundat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat filtrul - dar sati spun cum au decurs problemele.

mam hotarat sa schimb distributia si asa am facut. dupa ce mia schimbat mecanicul distr. si. transmisia ptr. ca aveam un filtru nou lam schimbat si pe acela. de atunci a inceput sa tremure cand o accelerez mai brusc lucru care nu facea cu filtru ala vechi . Am zis ca e filtrul ptr ca banuiam din cauza la cat am dat pe el 280 mii MAN . Am mai luat unul dar tot de la acelasi magazin si tot 280 mii SA FIE PROST FILTRUL? OR FI MAI BUNE MAI SCUMPE? ???? DE ACEEA MAM GANDIT SA MA UIT LA SITA DE LA POMPA DIN REZERVOR si nu stiu cum sa o scot ca pare prinsa de fundul rezervorului.

Mentionez ca am mai patit asa ceva si cand am schimbat filtrul sia revenit.

Modificat de generalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 28 de lei mi se pare un pret cam mic pentru un filtru de alimentare. Eu l-am luat cu 50 parca si era MEYLE. Eu as zice sa incerci sa-l schimbi. Ce marca e?

Poate e prea slab calitativ si nu permite motorinei sa treaca prin el cum are nevoie motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 RON filtru motorina?? E f.f. putin... Ia si tu unul MANN etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor asta e . Am dat 28 lei si este M A N cred ca sunt mai multe feluri de MAN -uri. Or fi si astea contrafacute?

o sa cumpar unul mai scump . Se poate diferentia intre ele prin ceva inscrisuri pe ele? DAR TOT VREAU SA DAU JOS POMPA DIN REZERVOR DAR CUM?????

Modificat de generalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu e bine sa pui filtru de motorina ieftin, nu e asa? Eu mi-am luat azi Purolator cu 68 lei - pret pt. service. Schimbarea lui pune ceva probleme? oricum fratele meu are service auto, asa ca nu e o problema, dar imi place sa stiu la ce sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare am si eu o problema la un passat tdi 101 cai pd nu stiu ce tip de motor azi dimineata a inceput sa tremure motorul (simptomele sunt ca atunci cind merge in trei )si sa aprins martorul esp ,precizez ca a mai facut inainte asa de mai multe ori dar la un itrerval de o saptamina doua si in jur de 2-3 sute de km si de fiecare data sia revenit dula oprirea si repornirea motorului dar azi nu a mai vrut deloc sa isi revina . tremuratul se transforma intrun zgiltait cam tare al motorului daca incerci sa pleci cu masina ,acuma din ce am citit si ce ma mai pricep si eu pare sa fie un injector ,apa in filtru si eventual ajunsa si in injectoare ! ce am mai observat este faptul ca daca o accelerez putin cam pina in 2000 de ture pe esapament apar si stropi de apa (sa fie condens si sa nu aiba legatura?)asteptpareri si sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai indicat e sa ii faci un test cu vag-com'u ca ai martoru esp aprins si are eroarea stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca nu stiu daca are ceva daca plec cu ea asa prea tremura rau cind intra in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut robinetul din partea de jos a filtrului de motorina sa se scurga eventuala apa decantata acolo si .... surpriza nu curge nimik ,nici apa si nici motorina ,sa fie asa de imbicsit in cit sa nu mai treaca nimik prin el?nu are mai mult de 2000 km ,totusi motorul porneste si chiar la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pentru turatie joasa ii ajunge motorina. Are nevoie de un debit mic. In sarcina apar probleme, e nevoie de un debit de 10 ori mai mare decat in ralanti. Au mai patit si alti colegi cu filtre chinezesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul este de la reprezentanta dar e posibil si acolo sa fi intrat pe fir chinezii as vrea sa verific contactele la injectoare imi puteti spune de cit sunt suruburile la capacul de la culbutori sa nu mai merg pina la masina sa ma uit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sant suruburi de 6, cu cap de 10. Cu o tubulara rezolvi usor. La un surub ce vine langa EGR iti trebuie un cuplaj cardanic pe tubulara, ca altfel nu il poti desface.

E careva din cele 2 marcate cu verde in imagine. In cealalta o sa vezi unde se afla mufele de la injectoare.

img0061aij3.th.jpgthpix.gif img0098te4.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata ,era intradevar un contact prost la una din mufele de la injectoare dupa curatire totul a revenit la normal ,multumiri pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dubios......Azi am avut vag-comul pe masina si nimic.... Iata ce mi s-a intamplat.....:

1. Cred ca filtrul de benzina este infundat.....trage destul de greu.

2.Mergeam spre Bucuresti si am avut simptome de oprire a motorului cam de 5-6 ori intr-o ora pe autostrada A1.

3. Intru in Bucuresti si curios relanti-ul cam mare 1500 de ture care in mod nomal sta pe la 650-700..., am turat-o pe loc ,am mers cu a 1-a pana la 6000 de ture ..nimic ...tot turata la 1500 de ture.

4. Ajung acasa opresc motorul si-i dau iar o cheie....surpriza si-a revenit .

Pentru cat timp? O sa schimb filtrul de benzina , .. o mai face si dupa?

Nu am gasit nic un topic de acest gen sau poate nu am avut eu rabdare.

Poate imi dati si mie o ideee. Masina este cea din semnatura.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!