Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

+1. injectoare defecte! la cat de urat suna motorul si in relanti dar mai ales cand este accelerat defectul este clar injectoare defecte. se aude destul de clar sunetul de plin( bataie infundata) ceea ce releva faptul ca injectoarele sunt decalibrate. practic ele scuipa motorina numai pulverizeaza motorina. nu te lua prea mult dupa corectia injectoarelor. ELE NU ARATA UZURA LOR ! ARATA DECAT CORECTIILE INTRE ELE! ASADAR ELE POT AVEA CORECTII APROPIATE DE 0 DAR DEFAPT IN REALITATE ELE SUNT DECALIBRATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ascultat filmele. Urat.

Fa testele care ti-am zis, ca sa fii sigur dar... cred ca tot injectoarele, dupa cum au spus si colegii.

 

Si Gyuszi vad ca a expus aceeasi problema aici, dar ca multi altii, "uita" sa revina cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosminu, Ionut stie de mult timp cam care este problema, ca am dezbatut ceva timp problema lui..... dar ori nu are el noroc de mecanici buni, ori nu stiu deja ce sa mai zic.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e dezbatuta si intoarsa pe toate fetele, ce-o mai posteaza aici?

Trebuie mecanic sa rezolve problema si aia e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, e tinerel si nelinistit..... :winter:

 

posibil alte injectoare.... si asa cum am zis - un mecanic priceput ...care sa o puna la punct. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea aluia cu -1.55 nu e de bine. Pregateste un injector. Asta in prima faza.

Apoi consumul ala infim ma duce cu gandul la senzor temperatura motor sau/si senzor temperatura motorina decalibrati.

Trebuie citite valorile cu vagcom. Cred ca masoara o temperatura foarte mare si asta se traduce prin amestec sarac => consumul tau mic.

Lasa oringurile si saibele de la injectoare ca n-au treaba.

Iar alimentatul dupa care ai sesizat problema e coincidenta.

valoarea aluia cu plus 1.2 nu e bine, cel cu minus le compenseaza pe celelalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si astazi la un service si mi-a zis ca nu au treaba injectoarele si ca volorile sunt acceptabile ... ca e stramb ceva prin motor( a desfacut mufe la  injectoare o curatit le-o pus la loc ) si sa pregatesc ceva bani ca nu e asa de usoara operatiunea  .. de asta cer celor din Iasi un mecanic calumea , as incerca la VW Iasi dar ma rup la buzunar aia ...

Modificat de Ionut.Patrascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mai faci un clip ceva mai lung dar filmat din fata masinii fara muzica fara interlocutori fara discutii fara sa misti camera aiurea, cu cineva la volan /10 sec in relanti 10 sec la 1800 rtm si 10 la 2300 rtm poti?! Daca te duci la vw cred ca poti sa le lasi masina de tot :biggrin:

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac maine  , dar daca merge bine nu am ce filma ... ai dreptate daca am dus-o la ei :)) nu face masina cat imi fac aia factura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu din vorbite sau din auzite. caz real. injectoarele pe tester erau ok. unu singur care era pe cilindru trei avea valoare mare 1.60 restu erau sub 0.80( fie cu + sau cu - ). am fost la diferiti mecanici. masina nu are nimic domne' - asta era raspunsu peste tot. dar defapt masina consuma mult nu tragea cum trebuia zici ca avea 100cp,( dar si astia teoretic erau multi) inloc de 130cp. am facut diferite reglaje, avans, reglaj injectoare ! toate degeaba! pana intr-o zi cand . ..m-am enervat si am sunat la dezmembrari si am luat un set de injectoare, le-am inlocuit si am scapat de toate problemele. am avut multe semne de intrebare fara raspuns. . .de ce masina pornea ok in orice situatie ?! de ce nu scotea fum in accelerari bruste sau in mers in demaraje pana pe rosu?! cand defapt injectoarele "pisau" motorina. consum pe autostrada max 120 , constanta bucuresti 45l masurat. si multe multe alte chestii. la un momentdat ma uitam sub masina sa nu cumva sa am spart vreun furtun la retur, ca scadea acu vizibil la motorina si credeam ca nu ajunge inapoi in rezervor.:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus-o si eu de multe ori.

Nu e cazul colegului de sus. La el mai ca da sa moara in ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate schimbam si noi, ceva oringuri la injectoare ? verificam scaune injectoare.... verificam culbutorii si axa cu came ? verificam presiune pompa tandem ?

 

Ionut, care dintre operatiunile astea le-ai facut pana acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac maine  , dar daca merge bine nu am ce filma ... ai dreptate daca am dus-o la ei :)) nu face masina cat imi fac aia factura 

Ce inseamna ''daca merge bine nu am ce filma"?! daca ai injectoarele infundate face asa tot timpul.simptomele pentru injectoare infundate sint;vibratii excesive ale motorului,functionare neregulata doar la relanti.Pe aceleratie nu se mai simte nimic.Iti spun din proprie experienta.Am reparat 3 injectoare cu 900 ron prin 10/11/2010 la 252780km Asteptam fimuletul

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mi-a verificat la un service oringurile la injectoare si azi la sorbul din rezervor  atat ... 

 

 Cum am zis si mai sus masina are momente cand isi revine adica  , relanti calumea , nu scutura nu smunceste ... nu are nici o problema .. toarce normal , o pot tine constant , pot merge cu tempomatul ... , nu stiu unde sa ma mai duc si la cine ... cand le-o dau si se uita la ea ... si vezi omul ca nu are nici un habar ... o lasi nabii de treaba .. nici un iesean pe aici ? macar moldovean lal care sa o duc si eu ..

Modificat de Ionut.Patrascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are ce sa-ti verifice la oringuri... daca nu scoate injectoarele. Daca le scoti, atunci le si schimbi oringurile, verifici scaunele de la chiulasa, uzura axa cu came, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vin si eu cu o problema care imi scoate parul alb...

Se da un passat b5.5 1.9 TDI AVF. Dimineata, la prima pornire, motorul incepe sa intrerupa, isi revine 3-4secunde, iar intrerupe (fara un ritm anume) si scoate fffff mult fum. Daca ii scot EGR, tot intrerupe (dar mai putin) si nu mai scoate deloc fum. 

Cand ii dau selftest la EGR din VCDS motorul incepe sa crantane si sa intrerupa (la propriu, scoate sunete oribile) pana cand ori moare ori se stabilizeaza, totul cu foarte foarte mult fum...

Am schimbat 3 EGR-uri (ale unor prieteni, masini cunoscute). la fel face.

Am schimbat toate traseele vacuum, dupa celebra schema de pe forum. degeaba. La fel face...
Am schimbat ulei+filtre ( am zis ca poate o fi ceva pueril ). Nu a fost sa fie, nimic nu s-a schimbat.

Cum se incalzeste putin, merge impecabil. Trage perfect, in toate treptele, fara limp, etc. Nici o eroare stocata pe ENGINE.

Poate face din cauza O-RING-urilor de la injectoare? Cu toate ca porneste la sfert, compensatiile sunt fffffff ok.

sau , altfel spus. dati-mi o idee, cu ce sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti spuneam si in pm, atentia ta trebuie indreptata spre injectoare. EGR-ul saracul n-are nici o vina. Decat ca e influentat de comportamentul motorului/injectoarelor.

Si acum sa raspund nedumeririi tale.

Nu. Exclus. Daca scapa oringurile, porneste greu. Iar uleiul nu intra in motorina(cel mult cat sa-ti innegreasca putin motorina). Doar invers. Presiunea in rampa e mult mai mare decat a uleiului.

Valorile la injectoare banuiesc ca nu le-ai citit in momentele cand intrerupe, nu? Ca dupa... e irelevant.

Si oricum valorile alea nu sunt cel mai bun indicator in privinta starii injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 zile urmaresc atent si.... nu mai face... nu am absolut nici o explicatie, nici nu mai intrerupe motorul si nici nu mai da fum... sunt totusi suparat ca nu mi-am dat seama ce a fost la mijloc..

EGR are rata de actionare mai mica ( valoare 33600 fata de 32768 valoare de fabrica ) si furtunasele vacuum schimbate dupa schemele postate pe forum. Atat si nimic mai mult si problema a disparut...

Torsion value (avans) lasat la +2.2, folosire ulei 2T in motorina si totul merge neasteptat de lin acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai bagat motorina ? Poate ai avut o motorina mai proasta inainte, te-ai gandit la asta?.Miracole nu prea exista, sa-si revina din senin.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorina doar rompetrol si omv...

si treaba a aparut in timp, la inceput smuncea 1 data motorul si gata, apoi a aparut mai des "efectul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate totusi a fost de la vreun furtun de vacuum crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea problemei descrise in postul #241..

 

Evident ca nu a trecut nici un inger prin garaj care sa ia boala cu mana... Masina a revenit la problema descrisa, dupa scurt timp in care credeam ca "cine stie ce-o fi fost"...

M-am gandit ca totul tine de temperatura, din moment ce doar dimineata la prima cheie apareau problemele...

Asa ca: dimineata, inainte sa o pornesc, m-am uitat peste tot si am vrut in mod special sa insist asupra temperaturii. Cum stiam de la Cosmin ca EGR comunica cu ECU, iar ECU cu toti senzorii (inclusiv G2/G62), am inceput sa ii citesc... Am ramas prost: senzorul temperatura antigel, cel pe care il schimbasem in urma cu 2 luni pt ca nu imi indica corect in cluster (cel pe care, de altfel, il eliminasem din schema fiind nou), era total shit; Nici el nu mai stia ce valoare sa indice, imi sarea de la +45 la +80, scadea la +20 si tot asa. 

 

Era FEBI, l-am dat jos si am pus OEM. Astazi, pornire la sfert, turatie crescuta pret de 1 min la aprox 1200rpm (ce nu vedeam la vechiul senzor), fara fum, fara intreruperi.

 

Am intrat pe EGR, i-am dat selftest pe care l-a dus la sfarsit in cel mai frumos mod, valoarea din VCDS crescuse de la 150 la 210.

Totul a fost doar de la G62!!!!!!!!!!!

 

Atentie.. senzorul nu imi dadea nici o eroare, in bord totul era ok, desi ECU numai el stie ce primea...

Recomand senzor OEM (m-a costat 60RON fara garnitura si siguranta, pt interesati dati pm sa va indic sursa)

 

Va multumesc mult pentru ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era FEBI, l-am dat jos si am pus OEM. Astazi, pornire la sfert, turatie crescuta pret de 1 min la aprox 1200rpm (ce nu vedeam la vechiul senzor), fara fum, fara intreruperi.

 

Atentie.. senzorul nu imi dadea nici o eroare, in bord totul era ok, desi ECU numai el stie ce primea...

Recomand senzor OEM (m-a costat 60RON fara garnitura si siguranta, pt interesati dati pm sa va indic sursa)

 

...eu cand va zic... OEM sau Hella.... nu cumparati altceva, ca sunt foarte problematice.

 

doar 60 lei ai dat pe el ?.....

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da FLORIN, doar 60 lei.. si eu am ramas placut surprins, desi vine intr-o folie VW/AUDI transparenta, fara nici un accesoriu, siguranta sau altceva.. Este made in Luxembourg si are stantele VW si codul OEM pe partea metalica..

Pentru cei din zona Neamt, ii pot indruma catre sursa ( nu o precizez aici pt ca a nu se considera reclama ).

Pentru cei din alte zone, v-as putea ajuta in achizitionare si sa vi le trimit eu (daca dvs considerati ca renteaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha... buna lectie.  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!