Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

Intreruperea s-ar putea datora si turbinei?chiar daca nu am limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Depinde ... fiecare descrie comportamenul masinii, diferit. Log-ul, arata clar ce se intampla - daca problema nu e din alimentare - pompa carburant, fitru, etc.

Daca problema e din injectoare - mecanica sau electrica - vei vedea la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Se poate sa tremure din cauza turbinei. Chiar eu am patit-o. Si pe loc si in mers imi tremura sau zvacnea la accelerare. Dupa curatarea turbinei s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Florin Adrian

Salut,

Situatia se pare ca s-a inrautatit....acum masina face asa mereu, chiar si cand e motorul cald.

Am reusit sa pun masina pe tester si am obtinut 2 erori:

PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

si

Cylinder 2 Injector Circuit Malfunction

Ma rog....nu mai stiu exact la care din aceste injectoare au aparut erorile deoarece mecanicul mi-a spus ca nu conteaza, pentru ca e cablul de la injectoare(nu stiu exact ce cablu)....si ar trebui inlocuit (355 lei e pretul acestui cablu).

Voi ce parere aveti?

Multumesc!

Modificat de Florin Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Florin Adrian

Buna ziua,

Am rezolvat aceasta problema. Se pare ca era de la acel cablu, deoarece dupa schimbarea lui nu mai exista acele probleme. Masina merge foarte bine.

M-a costat 355 lei piesa (oem 038 971 600) + 160 lei manopera. Va multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

Am o problema care se descrie cam asa: uneori dupa 10 -15 km incepe sa tremure si nu mai are forta. Am observat ca uneori daca o turez pe liber pana pe la 5-6000 turatii isi revine.Orice ajutor este de apreciat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ,

Am achizitionat de curind un Passat variant b5 motor 1.9TDI ATJ si la cald vad ca imi intrerupe la relantiu , scade si creste turatia , motorul nu se opreste , iar daca accelerez usor tot asa face fluctueaza turatia , doar uneori deci comportamentul este aleator nu tot timpul , poate v-ati mia confruntat cu aceasta problema , ce ar putea avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine mergi si fa o scanare - o diagnoza .... dupa care postezi erorile gasite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara !

Am facut o scanare la un prieten care are service si a facut o scanare si nu a afisat nici o eroare , si mi-a spus ca s-ar putea sa fie ceva mufe la injectoare sa dau capacul la culbutori jos si sa curat cu spray-contact mufele sa le mai strang , e posibil sa fie asta de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e din mufele de la injectoare sau partea electrica a lor - trebuia sa ai stocate erori, pe Engine.

in rest, sunt multe lucruri care se vad la o diagnoza.... si la cum face masina ta, eu zic ca trebuia sa se vada usor, la fata locului.

ce valori aveau injectoarele, cu motorul cald ?

filtrul de motorina, e schimbat ? pompa de motorina, baga cu presiune ?.... cam astea trebuie verificate, in cazul tau

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema,dar fiindca asa este cand lucrezi la alte masini de a ta nu mai ai timp,inca nu am reusit sa umblu la a mea sa vad ce are tot 1.9 ATJ,pe tester nu da deloc eroare este posibil sa fie din cauza senzorului la acceleratie.Te sfatuiesc sa cureti prima data senzorul la acceleratie cu spray de contacte sau daca itre timp apare un coleg cu o idee mai buna imi retrag cuvintele.In maxim 5 zile imi fac timp si fac eu operatiunea daca astepti pana atunci o sa revin si va comunic cum este dupa...am uitat sa precizez:filtru motorina nou,pompa motorina verificata,injectoare verificat si cald si rece,turbo super ok,electrovalfe-furtune ok.O SEARA BUNA SA AVETI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la valorile injectoarelor nu s-a uitat oricum era grabit , recomandati-mi pe cineva in sibiu la care sa ma duc sa mia fac o scanare , se poate vedea pe tester si ce presiune are pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina nu a fost schimbat,masina este in tara doar de 4 zile , a fost adusa pe roti , si chestia cu fluctuatiile de turatie (intreruperi la relantiu dar fara sa se opreasca motorul ) sunt aleatorii la rece nu am stat sa vad dar porneste foarte usor , cind o pornesc plec la drum, in timpul mersului nu face , nu mi s-a intimplat cel putin pina acum sa intrerupa sau sa nu traga, deci face cins si cind ,ieri cind am duso la test nu a facut nici o intrerupere, apropo senzorul la acceleratie unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de acceleratie ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceti ca se poate citi valorile de corectie ale injectoarelor la modelul meu de masina , anu fabricatiei este decembrie 1999 motor ATJ cutie in 6 trepte, daca defectul este aleator pot fi injectoarele? sa inteleg ca daca era orice fel de eroare provenita de la vreun contc electric fie el la injectoare sau senzor oarecare ar fi trebuit ca eroarea sa ramana stocata ? referitor la senzorul de acceleratie colegul sandel 78 spunea ca are aceleasi simptome ca si mine la masina lui cu acelasi motor si ca ar putea fi acel senzor de acceleratie ,de aceea am intrebat de el .

Sa desfac capacul la culbutori sa verific acele mufe de pe injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca era problema electrica, aveai stocata eroarea pe Engine.

pe campul 013, poti vedea valorile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva din Sibiu pe aici pe forum care ma poate ajuta cu o diagnosticare pentru aceasta problema sau sa imi recomandati un service serios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
dobrecocosmin2006

salutare...am si eu o problema pe care nu prea o inteleg ...

am un passat 1.9 tdi cod motor bls fabricat in 2008 adus din germania acum 4 luni. tin sa mentionez ca am dat jos dpf-ul ca se stricase si nu imi mai tragea masina deloc ...s-a rezolvat problema asta... eh vara asta am fost in grecia si totu a mers struna ! cand am intrat in tara si am trecut de bucuresti stiu ca mergeam cu 160 la ora, am redus la 90 si dupa am accelerat iar frumos ... dar CULMEA, a inceput sa tremure masina in ultimul hal cand accelrez sa fac o depasire de exemplu ...

in prezent, chiar si prin oras, dupa ce mi se incalzeste apa la 90 de grade ( cam 5-6 km sa zic asa) si dupa parerea mea si ULEIUL ... masina tremura chiar si in oras de la treapta a3a in sus ... am schimbat oringurile la injectoare ... am pus tester pe ea ... nu imi da nicio eroare. .. ce poate sa fie ??

masina are in jur de 380 .000 km, dar totu mergea struna, iar dupa ce am trecut de Bucuresti .. a aparut problema :| nu reusiesc sa ii dau de cap ...

ce parere aveti ?:(

de asemenea am schimbat si filtrul de motorina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o problema pe care nu prea o inteleg ...

am un passat 1.9 tdi cod motor bls fabricat in 2008 adus din germania acum 4 luni. tin sa mentionez ca am dat jos dpf-ul ca se stricase si nu imi mai tragea masina deloc ...s-a rezolvat problema asta... eh vara asta am fost in grecia si totu a mers struna ! cand am intrat in tara si am trecut de bucuresti stiu ca mergeam cu 160 la ora, am redus la 90 si dupa am accelerat iar frumos ... dar CULMEA, a inceput sa tremure masina in ultimul hal cand accelrez sa fac o depasire de exemplu ...

in prezent, chiar si prin oras, dupa ce mi se incalzeste apa la 90 de grade ( cam 5-6 km sa zic asa) si dupa parerea mea si ULEIUL ... masina tremura chiar si in oras de la treapta a3a in sus ... am schimbat oringurile la injectoare ... am pus tester pe ea ... nu imi da nicio eroare. .. ce poate sa fie ??

masina are in jur de 380 .000 km, dar totu mergea struna, iar dupa ce am trecut de Bucuresti .. a aparut problema :| nu reusiesc sa ii dau de cap ...

ce parere aveti ? :(

de asemenea am schimbat si filtrul de motorina ...

curata EGR si galeria de admisie. spor la treaba :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema asemanatoare:

Pe 14 Ianuarie am pornit spre Danemarca, motorul tragea foarte bine, consum 6,6%. Cand am dat de autostrada a crescut pana la 6,8%. In Cehia am oprit pentru 5,5 ore sa ma odihnesc, unde am mai pornit motorul de 3 ori sa nu inghetam (ningea foarte tare si nui avea rost sa fortam sa conducem). A crescut consumul pana la 7%, iar dimineata la 5 cand am pornit conducerea, consumul a crescut pana la 7,3%. Precizez faptul ca nu am rulat cu viteza mai mare de 120 km/h (am 6 trepte de viteza). Cand am intrat in Germania, ne-a oprit Politia...dupa ce am pornit conducerea, motorul a inceput sa tremure la 2400 rot/ min. Am oprit in prima parcare, unde am oprit motorul. Cand l-am pornit, de undeva din stanga motorului (vazut de sus) se auzea ca pufaie, motorul mergand ca si un taietor de lemne (alea care pufaie). Precizez ca acest sunet l-am auzit si in Oradea, dar nu mi s-a aprins nici un martor (cand pun contactul imi functioneaza toti martorii) care sa indice eroare. Astfel am condus cca 1000 km pana am ajuns in Danemarca. Motorul imi porneste usor, dar se aude foarte urat. Mi-e si frica sa ma gandesc cat o sa ma coste sa duc masina la reprezentanta aici in Danemarca. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi inainte sa ajung la reprezentanta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina scoate fum negru mult la accelerare? Ma gandesc sa nu fii sarit vreun furtun de pe traseul turbo. O alta problema ar fi si egr-ul.Poate s-a rupt membrana din el. Da-ne mai multe detalii cum se manifesta masina. Ar fi fost ideala o scanare cu VCDS sa vedem daca ai vreo eroare stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... scoate fum negru (la accelerare numai) ... in rest nu scoate deloc. Cum as putea verifica daca s-a rupt membrana la EGR? Care este traseul turbo? Ma puteti ajuta cu niste poze? Multumesc Laurentiu pentru idei. Tinem legatura pentru noutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoate fum negru si se accelereaza greu inseamna ca ti-a sarit ori s-a spart vreun furtun pe traseul turbo. Traseul turbo (tubulatura lui) incepe de la Egr , merge pana la radiatorul intercoolerului, de acolo trece printr-o teava de fier si merge la turbina. Tot traseul asta e compus ,prin combinatii din furtunuri de cauciuc, tubulatura de plastic si teava de fier .

Ti-am pus niste poze (altceva nu am gasit). Traseul incepe de la poza nr 1 si se termina cu poza nr 2.

Daca urmaresti continuitatea furtunului ce iese din egr vei vedea ca el se termina intrand in turbina. Ei, pe acest traseu banuiesc ca tu ai o fisura ori ti-a sarit afara vreun furtun. Verifica vizual totul foarte bine. Sa nu aibe taieturi,racorduri iesite,gaurici, etc. Si radiatorul la intercooler sa nu fie spart (ar trebui sa vezi o pata de ulei pe el daca e spart).Succes

L.e: Egr-ul il poti proba scoatnd furtunasul acela subtire ce intra in ciuperca aia de fier deasupra si tragi cu gura aer si apoi pui limba facand vacuum si vezi daca vacuumul. Daca nu poti tine aerul cu limba atunci inseamna ca e spart. Daca il poti tine atunci e regula.

post-55955-0-11566500-1358352449_thumb.j

post-55955-0-95012000-1358352477_thumb.j

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, dar am mai zis eu ca masina asta e cam petarda...

Nu m-as fi riscat sa pornesc la asa drum lung cu ea pana nu rezolv problemele si apuc sa testez dupa.

Probabil tot acelasi furtun are iar probleme, ce l-ai mai schimbat o data.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele care urmeaza (trebuie sa fac ordine la servici) o sa verific traseul turbo, mai ales furtunul care l-am schimbat si o sa va tin la curent. Multumesc pentru ajutor ambilor colegi! (Laurentiu si Cosmin) Cosmin, sper sa iti schimbi parerea despre masina mea. Nu cu masina este problema, ci cu mecanicii care nu stiu sa-i dea de cap...ce zici am dreptate? Noapte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!