Jump to content

Incalzire stationara Eberspacher (Webasto) - Mod de funcționare / Probleme / Retrofit (Touareg 7P)


Gigel66
 Share

Postare recomandată

Rășină merge doar scobita? Nu ai folosit ceva soluții de dizolvare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Risti sa corodezi pe acolo , eu cred ca merge cu aer cald ( statie nu suflanta ) si eliminata / ciobita mm cu mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei care repara asa ceva nimeni nu va spune cu ce solutie se poate dilua rasina, insa cu siguranta se poate.

Vazusem intr-o emisiune auto toata operatiunea, dar fara sa fi fost prezentate date clare, chiar s-a blurat anumite parti din procedura.

Dupa reparatie se aplica iarasi "O" rasina si gata, tine cat una noua.

Eu mi-am schimbat unitatea, si imi pare rau ca am vandut unitatea veche ( recuperare de costuri...) ca acum aveam pe ce sa testez diferite solutii pentru diluare/eliminare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reușit sa găsesc pe cineva care recondiționeza placa electronica la eberspacher. Maine sper sa o montez. Am și un an garanție 

IMG_20240116_132832_edit_255555069532358.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a spus cum a dat jos rasina ?

Din ce vad acolo in rest e lejer de lucrat daca nu zbori piese cand dai jos rasina

Ceva smd-uri pasive , mos-uri , tranzistoare si ceva ci cu 8 pini ( pot fi orice dar se gasesc - controlere , memorii , operationale sau mos-uri duble )

Nu am idee ce e pe fata cablajului

 

si un manual in spaniola

Hydronic B5S-F y D5S-F del fabricante Eberspächer en el Touareg

441621930-503-Calefacciones-Adicionales-Hydronic-B5S-F-y-D5S-F.pdf

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a zis cu ce a dat jos. Doar a zis ca nu-i mai trebuie sa le refacă  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mihai_c,ne spui si noua unde ai facut operatiunea si cat au fost costurile?multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa a fost 1250 și montajul la un prieten. Pot sa va dau nr de telefon în privat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee se poate da placa jos fara sa fie demontat tot dispozitivul?multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Dupa ceva vreme am reusit si eu sa schimb incalzitorul iar pe cel vechi m-am apucat sa-l demontez in speranta ca-l pot repara pe undeva. Deocamdata am reusit sa dau rasina la o parte dupa ce am fiert placa vreo 20 minute.

 

1213534152_Photo10_02.2025174721.thumb.jpg.21adce482fa9f1725cb6d341d081c252.jpg

153080957_Photo10_02.2025180451.thumb.jpg.582fd56814414ce2a3e6ff4980dfbaa5.jpg

782814680_Photo10_02.2025185032.thumb.jpg.f80aef5d796e3be19549a1ee94a89031.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesantă treaba cu fiertul 😁

Zoly se poate da placa jos fără să demontezi tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceputul iernii la mine scotea fum la greu cand porneam incalzirea auxiliara

Acum am observat ca nu mai scoate fum deloc , probabil s-a curatat arzatorul fiind folosita mai mult , odata chiar am lasat-o sa mearga 30 minute , in rest doar 10 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara pai sigur de la timpul de rulare e problema , 10 minute este extrem de putin , depinde si de temperatura de afara, dar pana nu ajunge arzatorul sa fie in "stall"   inseamna ca nu a ajuns la temperatura minima de oprire.  De obicei este intre 20 si 30 minute , moment in care preia doar pompa de recirculare si arzatorul asteapta sa coboare temperatura antigelului sa porneasca iar.   

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa las si eu sapt viitoare sa mearga cate o ora in parcare cateva zile pana se curata de tot

Imi era jena sa o las mai mult ptr ca aparea pata de murdarie ( mototina arsa ) pe asfalt sub masina

Stiu ca toate parcarile sunt de fapt tablouri moderne pictate in ulei si motorina dar tot imi era jena

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde sa postez exact , m-am uitat sa vad nivelul la antigel azi si am observat ceva

Furtunul asta pare umezit la un cap

Seamana cu cel de intercooler de deasupra lui , pe care l-am schimbat

Ptr ce este exact si daca e umezit la capat trebuie schimbat urgent ?

Multumesc

 

a1.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!