Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

salut

am facut azi revizia de 146k km , am hotarat sa o tratez ca pe una de 15k km stiind ca pe la 135k km au fost schimbate ceva filtre inclusiv cel de motorina

Chiar nu prea am ce sa reprosez , decat ca poate nu isi petrec suficient timp cu familiile

Asta in conditiile in care au stat oamenii cca o ora si jumatate peste program sa gasim o problema care s-au dovedit a fi bieletele antiruliu ....sau ceva d genu asta.

Chiar s vrea sa precizez ca Dl Popescu Ionut , si dl cornel isi fac meseria exact asa cum trebuie si impartasesc din plin cele 2 moto-uri ale marcilor care se servisuiesc"" acolo :ceuameni: "Das auto" si "Simply clever"

Tot asta imi va fi destinatia pt urmatoarea revizie

C ya.

Modificat de TrayPower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Din pacate am ajuns iar la serivce la Buzau cu masina sifonata. De data asta am parbrizu spart, si niste avarii pe la capota si plafon. Am luat un pieton direct pe parbriz (din fericire toata lumea e ok, nu a fost vina mea nici de data asta )

Ce sa zic, din nou laud acest service, pe domnul Popescu Ionut si tot personalul din partea carora am primit tot sprijinu si ajutorul, si cred ca nimeni si nicaieri in alta parte nu mi-ar fi putut oferi mai mult ajutor si sprijin decat au facut ei.

Acum astept sa-mi iau masina din service. Tot ce pot sa spun pana acum e ca nu voi mai calca in viata mea in vreun alt service decat cel de la Buzau,atata timp cat lucrurile nu se vor strica si acolo (avem multe exemple din pacate), si v-as sfatui pe toti sa mergeti la Elcar Gid fara indoieli. Eu unu acolo fac revizii, acolo fac reparatii si cam orice.

O sa va tin la curent despre cum a iesit reparatia(dar sunt convins ca va fi perfect).

Va doresc drumuri fara incidente!

Toate bune,

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa cum am promis, revin cu detalii despre reparatie.

Totul a iesit perfect. Nu se vede nimic, masina arata impecabil, oamenii si-au facut treaba super bine si m-au ajutat enorm.

Recomand cu caldura service-ul Elcar Gid!

Toate cele bune,

GeorgeB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost si eu la ELCAR GID,am schimbat cureaua de accesorii+intinzatorul,bujii incandescente,senzor G-62 + I.T.P. :lol:

Aceiasi oameni deosebit de amabili,politicosi,atenti cu clientul si mereu gata sa-ti raspunda la orice problema.

Dl.Ionut Popescu face o treaba tare buna acolo,pacat ca nu-i putem muta in Bucuresti cu totul... :blink:

M-au chemat la ora 09.00,am gasit comanda gata deschisa si la 09.10 masina era deja pe elevator,iar la 12.00 eram gata de plecare.

ATENTIE: Pt.posesorii de VW si Skoda se dau carduri de membru,pe baza caruia beneficiezi de tot felul de reduceri si oferte f.tentante...

Inca o bila alba pt.Ionut Popescu si Elcar Gid-Buzau

Modificat de SSorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca Elcar nu mai are activitate pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai are activitate...cel putin raspunde la PM-uri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca voi apela si eu la PM atunci cind as dori un raspuns confidential.

De exemplu puteam afla si noi mai multe despre acele carduri, discounturi etc. din degetele lui Ionut nicidecum de ale lui SSorin :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trimis PM pe site-ul lor si mi-a raspuns chiar Ionut Popescu pe telefon,apoi un consilier pe mail.

Pt.cardul respectiv cred ca puteti apela chiar la telefon,e mai simplu. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de lungimea postului, insa cand patesti ceva, in care nu ai nicio vina, doresti sa te descarci si sa afle lumea, sa nu pateasca si ei.

Mi-am facut si eu card la ElcarGid. Urmeaza sa-l primesc, insa nu stiu daca o sa mai am ocazia sa-l folosesc dupa ultima patanie cu ei. Dupa o colaborare nemaipomenita aproape 3 ani, azi mi-au demostrat contrariul. Si intr-un fel foarte urat. De prin iarna am auzit la mai multa lume diverse plangeri si nemultumiri legate de ElcarGid, printre care si AndiB care mi-e si prieten (si este si aici pe forum) carora nu le-am dat crezare.

Sa povestesc.

Pe 12 mai mi-a fost spart un geam de la masina. Deflector stanga spate. Ok. Asteptat dovada de la politie, mers la asigurator (Allianz) si in final ajuns la ElcarGid Buzau. Pe vreo 15-16 iunie am ajuns la ei (n-am avut timp sa ajung mai devreme, nu era deranjat lipsa geamului, suplinit printr-un carton si am tinut neaparat sa ajung acasa la Buzau sa rezolv problema).

Am ajuns la service, am facut programare si m-am programat pe 4 iulie pentru ca pe 3 am terminat sesiunea si mi-am zis sa ajung acasa. Pe 4 iulie am mers si am predat masina. Fusesem anuntat ca daca o duc pe 4 iulie o sa mi-o elibereze abia luni. Neavand neaparata nevoie de masina in weekend care tocmai am trecut, am acceptat, mai ales ca data o alesesem eu.

Vineri, pe 4 mi se spune ca masina va sta in service pana marti. Am zis Ok cu toate ca eu luni trebuia sa fiu in Bucuresti, ramanand ca masina sa o ridice tatal meu.

Ieri i-a sunat tata, sa-i intrebe de starea masinii. Au zis ca revin cu telefon cu informatii si au spus ca va fi gata astazi. Azi dimineata tata a sunat iar. Au spus sa vina la 4 sa ridice masina.

La 4, tatal meu este informat ca "Ne cerem scuze, masina nu este gata, a fost comandat geamul gresti, dar am retusat usa (era ciobita de la spargere). Am avut probleme cu un angajat si l-am concediat" (Cosmin nu ma stiu cum, care imi facuse mie programarea si receptia vineri in service). Urma sa ridice masina pe vreo joi :) .

Bun bun, si concediul alor mei, care aveau nevoie de masina cine-l plateste, eu fiind plecat la Bucuresti la servici, cu masina tatei.

A facut cerere sa depuna reclamatie. Dupa ce au deliberat nu stiu pe unde vreo 10 minute, au revenit cu un caietel, ca sa depuna reclamatie acolo. A insistat sa vorbeasca cu un superior si sa depuna si reclamatie scrisa si verbala catre un superior. A venit apoi un superior (nu stiu cine pentru ca tata nu ii cunoaste). Si-au cerut mii de scuze, insa pe mine nu ma incalzesc scuzele pentru ca aveam nevoie de masina.

Programarea fusese facuta cu 3 saptamani inainte, stiau ca masina vine in service pe 4 iunie, o comanda la un amarat de geam care se fabrica si-n Buzau, sau care se mai gasesc si la diferite magazine de geamuri prin Buzau (nu mai tin minte numele, dar primisem de la constatatorul de la Allianz o carte de vizita, cu indicatia sa incerc sa iau geam de la ei, daca nu are ElcarGid pe stoc daca vreau sa rezolv mai repede).

Scuzele de genul, nu lucreaza acum nu stiu cine si vin greu comenzile nu cred. Incompetenta nu se rezolva prin niste scuze. In final, dupa multe amenintari cu reclamatii, superiorul respectiv a promis expres, CU RUGAMINTEA MARE DE A NU DEPUNE RECLAMATIE, ca maine, adica miercuri 9 iulie, masina o sa fie gata.

Acum ma intreb de unde o sa faca rost de geam pana maine, si tare imi e teama ca o sa ma trezesc cu vreun geam de la vreo masina de prin showroom, demontat si montat la mine. Nu-mi imaginez de unde o sa faca rost de geam de azi de la 17.00 pana maine la 16.00, daca nu au fost in stare in 3 saptamani sa comande un amarat de geam.

Tin sa precizez ca toate discutiile s-au purtat la modul civilizat, fara urlete sau raspunsuri impertinente/ironice (din cate am aflat de la tata).

Acum, nu ca vreau eu vreun tratament special, dar avand in vedere ca am fost de fiecare data la ei timp de 3 ani cu revizii, cu mici daune, cu mici reparatii din buzunarul propriu (gen, un amarat de bec de proiector de schimbat care a mai si costat mult, sau suport de numar rupt, pe care tot de la ei l-am cumparat, pentru ca imi placea sa scrie pe suportii mei de numar ElcarGid Buzau sau amaratul de bec de frana pe care nu l-am cumarat din Bucuresti, mergand cu unul pe care il aveam in trusa de becuri cu intensitate mai mica, asteptand sa ajung la Buzau sa il cumpar de la ei), MERIT MACAR RESPECT. Nu cer mai mult.

Sunt curios cum o sa iasa masina si imi pare rau ca nu pot fi prezent la ridicare, ca altfel constatam eu reparatia si felul in care eu lucrat. Dar o sa ii dau indicatii bune tatei ca sa stie cum verifica tot. O sa verific si nr de km, o sa verific ca nu suiera la viteza o sa-l pun sa verifice si felul in care se vede vopseaua. Pana acum nu am avut probleme, dar la felul in care s-au purtat, acum suflu si-n iaurt.

Ce naiba trebuie sa facem in Romania ca sa primim putin respect? Era singurul service in care aveam incredere. Daca si asta s-a stricat? Cel mai greu este sa iti mentii clientii. Nu pot sa cred ca nu verifica nimeni ce face un angajat cu masinile care-i vin in receptie. Ca el singur isi vede de treaba lui. Nu ma incalzeste cu nimic faptul ca baiatul ala a fost concediat, atata timp cat eu nu m-am putut folosi de masina cand am avut nevoie. Mai ales, daca a fost concediat ieri, persupun ca toate masinile care intrasera la el in revizie, receptie, s-au mutat la ceiltati angajati. Si nu pot sa cred ca stiind ca trebuia sa o ridic astazi, cu telefon la ei ieri cu cerinta expres ca astazi sa am masina, n-au verificat nimic.

Imi pare rau sa o spun, dar pe mine m-au pierdut ca si client.

Mi-ar placea ca cei de la ElcarGid sa citeasca acest post si sa raspunda, pentru ca asa este normal. Drept la replica.

Numai bine si nu va doresc astfel de intamplari.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa o spun, dar pe mine m-au pierdut ca si client.

Mi-ar placea ca cei de la ElcarGid sa citeasca acest post si sa raspunda, pentru ca asa este normal. Drept la replica.

Numai bine si nu va doresc astfel de intamplari.

Ce să zic,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa scot masina din service, astazi, in caz ca este gata, o sa va anunt cum a iesit lucrarea. Ma deranjeaza faptul ca la noi trebuie sa se ajunga la amenintari ca sa se rezolve ceva. Nu mi se pare normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Expresia "Omul sfinteste locul" e valabila in cazul asta.

Si eu am avut ceva probleme in ultimul timp cu ei. Dar poate isi revin :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg perfect la ce te referi. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. :D Am recuperat masina. Inca n-am vazut rezultatul, insa din spusele tatei, masina a iesit foarte bine. Pacat cu receptia, ca de lucrat lucreaza inca bine (nu pot spune foarte bine, pentru ca n-am vazut personal rezultatul).

Este trist ca trebuie sa se ajunga la amenintari ca sa rezolve masina de ieri la 16 pana azi la 12 :( (deci se poate. oricum cu intarziere, ca altfel nu era nicio problema). Altfel mi-o tineau pana "joi-vineri" :(

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare rau pentru tine dar asa patesti daca te duci la ei pentru toate chitibusurile. Mai schimba si tu la ea chestiile marunte, nu pentru orice fleac te duci la ei. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din contra. fleacurile le-am schimbat singur. becul de proiector e alta poveste, ca nu-l aveam si daca tot am fost sa-l cumpar, l-am montat la ei. n-am avut probleme pana acum cu intrarea in service. niciodata. si becul de frana l-am luat de la ei da mi l-am montat singur. la fel si suportul de numar. ;) ar fi chiar culmea. :beer:

dupa cum se poate vedea si din postarile anterioare, din acest topic, n-am avut probleme cu ei pana acum.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pe geam este inscrisa vreo serie de caroserie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pe geam este inscrisa vreo serie de caroserie??

Crezi ca i-o fi dat de la alta masina? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pai din ce spune el (in aria octavia II- intrebari) se pare ca da! Eu am avut sparte 2 geamuri la masina si cele schimbate n-au serie (geamuri originale)!

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe geamurile de la masina nu are cum sa fie scrisa SERIA DE SASIU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. am alta serie pe geamul montat :lol: acum nu's daca e de ras sau plans :huh:

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...poate ca sa-ti dea masina mai repede au luat geamul de la alta...chiar ca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audi_fan: prietene imi pare sincer foarte rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

astazi am fost pentru revizia de un an,o ora douazeci dus,o ora zece revizia efectiva ,o ora douazeci intors,concluzia?a meritat .la 08.30 programare.peste 10 min masina a intrat in lucru,plata 407 fara schimb de filtre aiurea la 6500km,or fii asa oameni si in capitala tarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep postul acesta destul de nervos si dezamagit !!! Pot sa spun ca m-au pierdut si pe mine !!

Masinuta mea are 106.000 KM, in afara de doua revizi restul au fost facute la Elcar Gid. Cel care m-a facut sa fiu un client fidel Elcar Gid a fost domnul Vlad, care din pacate de la 1 ianuarie a predat stafeta unor oameni incopetenti si nepasatori.

M-am prezentat pe 18-07-08 pentru revizie la 106k si cateva probleme care voiam sa mi le descopere si eventual sa mi le repare domni asa zisi mecanici. Pe langa revizie mai voiam geometria si schimbare lichid de frana. M-am presentat la ora 10:30 dupa cum aveam programare, am asteptat 20 minute ca sa mi se faca receptiea, dupa 20 minute merg cu un mecanic sa-i arat problema care ma deranja cel mai mult la masina. Cand plec de pe loc cu masina se aude un zgomot ciudat in zona rotilor, mi-au confirmat ca acel zgomot se aude si ca o sa verifice masina. Masina este bagata in service. La ora 11:45 masina inca statea in service fara ca vreun mecanic sa se ocupe de ea. La ora 11:50 ma duc la baiatul care mi-a facut receptia si il intreb de ce nu lucreaza nimeni la masina. Pe la 12:00 incepe un mecanic sa-i schimbe uleiul, filtre...etc. Pe la ora 13:00 schimbul de ulei si filtre era aproape gata. Am decis sa merg in oras pana termina tot ce au de facut la masina.

Mare mi-a fost surpriza cand m-am intors la ora 16:50 sa descoper ca de la ora 13:00 de cand am plecat in oras si pana la ora 16:50 nu se mai schimbase decat lichidul de frana la masina. Si mai mare cand am fost informat ca trebuie sa las masina pana a doua zi la ei ca sa-i faca geometria. In momentul cand am ajuns sa ridic masina ii faceau geometria unui agent de vanzari care lucra la Elcar Gid. Deci nu mai era timp opentru un client oarecare, doar pentru cei care lucreaza la Elcar Gid. Ce m-a deranjat cel mai mult este faptul ca nici nu s-au chinuit sa descopere problema care am semnalat-o. Am platit doar pentru revizie si schimb lichid de frana dupa ce le-am facut un scandal monstru. Ce se agitau ei sa ma ajute pe final de program. Toata ziua au jucat table, cred, pe langa masina.

Acum doua zile am fost la un mecanic de cartier si mi-a dovedit ca acel zgomot se aude de la o planetara. Ce greu era pentru incopetenti de la Elcar Gid sa o verifice mai atenti.

In concluzie daca aveti de facut doar schimbul de ulei si filtre la masina duceti-va la Elcar Gid. Daca aveti si alte probleme mecanice mai ciudate cautati un mecanic cu vechime. La Elcar Gid n-o sa gasiti garantat !!

Si ca sa inchei, va mai dau un exemplu. Cand am am montat navigatia de AICI am scos senzorul de airbag off si am pornit motorul, asfel m-am facut cu o eroare in bord de airbag fault. M-am dus la ei sa-mi scoata eroarea din bord, explicandu-le din ce cauza a aparut. Mare mi-a fost mirarea cand pe factura aparea si operatiunea de curatare contact airbag care costa 25Ron :lol: . WTF !! Bineinteles ca am refuzat sa le platesc deoarece era hotie pe fata.

Mai nou au facut card de fidelitate. Se vede ce clienti mai au !! :D Unde esti tu VLAD sa-i vezi !!! :lol: :lol:

Adio Elcar Gid !!! Pe mine m-ati pierdut si dupa mine vor mai veni si alti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!