Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

...cica e fetitza.

facem un apel catre domnul Vlad, sa i se puna fundita rosie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta lasat masina in service pentru o lucrare de vopsitorie.( mi-a fost lovita in parcare bara din spate ) Cu aceasta ocazie am schimbat distributie- era timpul , volant-tremura masina la plecarea de pe loc, ambreiaj + schimbat ulei si filtre

Multumesc lui Vlad si baietilor lui, ca de obicei lucrarile au fost excelente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat distributie si facut revizie. Totul Ok nota 9+, nu dau 10 ca nimeni nu e perfect. Bafta Vlad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ramasesem dator cu un feedback

am fost vineri la elcar, am ajuns pe la 9, si am plecat pe la 18 cu masina de acolo :angry: :) :angry:

din pacate felina nu am apucat sa o vad, dar nici nu am stat prea mult inauntru, neputand fuma si fiind vreme frumoasa afara (cald, soare, pana pe la 16). Referitor la faptul ca nu ai ce face cat e masina in service...se poate lua un taxi, si mers la un restaurant/pizza ceva pt mancare, si la junior pt biliard si alte alea (nu e cine stie ce, dar e ceva). cursa cred ca destul de greu poate depasi 10-15 ron.

si acum despre service.

super ok, s-a lucrat frumos la masina, toate cele, din pacate pt mine am primit cam multe vesti proaste, dar n-am ce sa fac, asta este. singurul lucru care m-a nemultumit la service a fost faptul ca dupa ce am fost in probe cu masina, a mai durat ~1 ora pana sa pot pleca (birocratii, facturi, alea alea)

toata stima pt vlad, pt ca m-a sunat consilierul care ma preluase, cu o problema, si eu am fost cam reticent, in sensul ca mi se parea cam incredibil sa fie asa, respectiv sa se fi dus capetele de bara dupa 3-4 luni. l-am sunat pe vlad si i-am zis treaba asta, si a venit imediat la mine, m-a dus la masina si mi-a aratat exact ce si cum, adica mi-a aratat ce joc aveau, si pe urma m-a dus la o masina identica, si mi-a aratat cum trebuiau sa fie. deci fapte nu vorbe, ceea ce m-a impresionat.

nu stiu ce as mai putea spune decat ca o sa mai trec pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Facut azi revizie la 41000km la ElcarGid (revizie tip 15000). Nu mai sunt incantat cum am fost data trecuta. In comportamentul mecanicilor nu s-a schimbat nimic, totul e ok ca inainte (la fel si Vlad).

Insa ce nu mi-a convenit:

-preturile au crescut ca asa e in Romania, deh daca nu mai creste dolarul sau euro ne aliniem preturile dupa vant probabil :icon_thumright: Concret ora de manopera se aliniaza usor dar sigur celor din bucuresti (a fost 55ron fTVA si acum e 65 fTVA). M-am uitat si la preturile celorlalte materiale si astea au preturi mai mari decat la inceputul lui iunie (de ex filtru aer de la 35 lei la 1 iunie acum a costat 60 lei !!!). Materialele mici aici nu stiu nici acum care sunt dar fata de 8 lei cat erau pe la Brady aici sunt 18 lei. Probabil printe altele e si tubuletul de spray cu care ung broastele, dar am impresia ca nu s-a intamplat asta desi lucrearea e bifata ca facuta. O sa verific maine pe zi ca sa nu vorbesc prostii si revin cu rectificare. La brady asa am patit dar macar acolo a fost o suma neglijabila caci s-a calculat o fractie din tub nu tot.

-Curatitor de frana habar n-am ce e poate aflu pana la urma ce problema a fost la frane ca nu mi s-a spus nimic

-am inteles ca nu ai voie sa stai langa masina dar nici macar nu am putut sa vad pe vreun monitor ce se intampla. Totusi am avut noroc ca a fost Vlad acolo si ca si pana inainte cu amabilitate mi-a explicat problemele si mi-a dat posibilitatea sa vin la masina sa le vad pe viu. Insa daca nu era el nu as fi avut ocazia asta. De asta garantez.

-birocratia care a crescut. Dupa ce a venit foaia cu lucrarile de la mecanic am mai stat aiurea inca 10-20 minute pana sa semnez hartoagele. Si nu era aglomerat. Asta am constatat inca din vara cand au inceput sa ma intrebe o palarie de porcarii despre masina, ca daca tot sunt casute acolo trebuie completate, nu?

Una peste alta mecanicii sunt ok ca si pana acum dar atitudinea service-ului incepe sa lase de dorit. Cred asta a fost ultima data cand mai pierd 2-3 ore pe drum si alte ore in service.

Parerea mea ca si atitudinea ElcarGid fata de client se schimba (negativ) invers proportional cu numarul de clienti :P Pacat

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa postez si eu... aveam de gand sa scriu la rezolvarea completa a problemei pe care o am, dar m-a starnit furiarosie cu pretul :P .

Am fost si eu sambata trecuta (pe 27.10) la ElcarGid pentru o problema la indicatorul de combustibil (aceiasi problema de aici, care a reaparut). Aditional, comandasem la ei doua burdufe de protectie pt cablajul electric (cele dintre stalpul central/montantul B si usa spate). Ale mele aveau clemele de prindere rupte si mi-era frica sa nu intre apa acolo. La fata locului am vorbit cu consilierul de service care mi-a confirmat primirea burdufelor.

M-am gandit eu ca daca sunt acolo si tot o sa stea masina ceva pt. problema principala, sa montez si burdufele tot la ei. CAT putea sa coste :lol: ? Imi estimeaza consilierul pret pt burdufe 200 si ceva de mii (aici nu mai stiu a cui e greseala, a mea ca am considerat asta ca fiind pretul unu burduf sau a lui ca mi-a spus "UN burduf - 200k") si cu tot cu manopera pana intr-un milion. Fac eu un calcul rapid si optimist (mare greseala): 250+250=500k burdufele si pana intr-un mil tot => vreo 300k manopera... OK, nu ma mai complic eu si face si service-ul un $ de pe urma mea (problema cealalta se rezolva pe garantie).

La sfarsitul interventiilor (schimbat burdufe, teste pt indicator) primesc si factura:

- ambele burdufe - 250.000 (tva inclus) - :P ;

- montajul - 890.000 (tva inclus) - :D poftim???;

- materiale mici - 67.000 (tva inclus) - :) mda...

M-a sagetat la inima ... am platit fara sa comentez si m-am certat serios pe mine insumi pentru decizia luata (o mai fac si azi :D). E adevarat, schimbatul burdufelor a tinut cam o ora. Dar asta numai pentru ca, din cate am putut observa, operatiunea a avut un mare procent de "plonjare in necunosut". Primul burduf a fost schimbat in 45-50 de min, iar la un moment dat erau 5 persoane langa masina. Al doilea a fost montat in 10-15 min. Ma consolez cu gandul ca a fost ceva complicat si eu n-as fi fost in stare :P .

Pentru problema cu indicatorul s-a decis ca de vina sunt ceasurile de bord... s-a cerut aprobare de la PORO pt. schimbare piesa pe garantie si voi fi sunat cand vine. Astept...

Concluzia finala ramane cam aceiasi: masina intra in service la ora programarii; relatiile cu clientul sunt bune spre foarte bune; din punctul meu de vedere interventiile la masina sunt facute OK si constiincios (toata stima pt. Cristi). ElcarGid, la aceste capitole foarte importante, e service-ul meu preferat. Poate si asta e un motiv pentru care... ;) .

DAR: ma voi duce la ElcarGid doar daca voi avea nevoie neaparata de service. Ca service, raman preferatii mei. Insa voi evita pe cat posibil vizitele la ei, limitandu-ma la revizii/garantie/interventii mari. Daca inainte stateam in cumpana daca sa ma duc la service sau nu cand aveam de facut ceva la masina, lucru pe care (cu un efort mai mare sau mai mic) puteam sa-l fac si eu sau "un prieten", gandindu-ma ca merita sa platesc service-ul, acum m-am decis. Ma voi duce la service doar daca n-am de ales. Nu comentez politica de preturi a service-urilor, dar eu unul nu-mi permit luxul de a da un milion pentru schimbatul a doua burdufe, chit ca mie imi ia 2 ore o operatiune de 15 min. Probabil in ora aia service-ul ar putea sa faca o lucrare mai scumpa pt. altcineva, deci lipsa mea avantajeaza ambele buzunare ;) .

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de trist sa vezi cum o multime de oameni era pana ieri extrem de multumita de ElcarGid, iar astazi toti se grabesc sa il discrediteze.

Intr-adevar, nu poate fi o veste placuta faptul ca au marit preturile. Dar, parerea mea, chiar daca ar ajunge la pret egal cu cei din Bucuresti, daca isi pastreaza calitatea lucrarilor efectuate si a relatiilor cu clientii, eu zic ca tot ar merita sa mergem acolo. Adica am avea de ales intre a da o suma de bani in Bucuresti si a risca sa ni se inapoieze masina intr-o stare mai proasta decat am dus-o + tratat in bataie de joc sau a da aceeasi suma de bani la Buzau, dar unde sa fii tratat corespunzator si sa ti se ofere servicii de calitate. E adevarat ca daca aceste servicii erau si la un pret mai mic, multumirea ar fi fost cu atat mai mare, dar asta e cu cererea si oferta. Daca patronul o fi vazut ca service-ul este apreciat si sunt tot mai multi clienti ... de ce nu, a mai saltat preturile. Pana la urma e de inteles, asa e in afaceri, nu te ia nimeni sa te infieze. Trebuie sa supravietuiesti si sa mai scoti si un profit, ca ar manca si gura ta ceva :huh:

Deci, in concluzie, cu toate ca nu ma bucura cresterea de preturi de la ElcarGid, in cazul in care calitatea serviciilor se mentine la acelasi nivel, eu, unul, tot la ei m-as duce.

Vorba unui coleg, my 2 cents!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi servicii le poti obtine si de la cardinal motors ploiesti(in cazul meu). prefer sa merg 80 km(chiar si pt o revizie) dus intors decat 200.(economisesti ceva timp).

fiecare cu decizia lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant!tariful de 65 ron pe care noi il practicam noi ASTAZI, era implementat deja in Bucuresti acum 3 ani :) ...chiar e scump?Interesati-va de tarifele din Bucuresti inainte de a posta.Pentru doua burdufe de planetara, interesati-va cit s-ar lua in Bucuresti!

@furia rosie- curatitor de frina-s-a folosit pentru curatarea capsulei egr (ai constatat ca a ramas blocata si ai solicitat curatarea acesteia).Nu stiu daca data trecuta a fost folosit filtru original sau neoriginal (de aici s-ar explica diferenta de pret).Materialele mici sunt calculate si generate automat de program si la Brady si la noi...este in functie de complexitatea si durata lucrarii.Da, a durat mai mult inchiderea comenzii pentru ca la masina au fost mai multe operatiuni efectuate, nu a mai fost o simpla revizie...automat si controlul operatiunilor a durat mai mult.

Va rog, postati probleme de genul calitatea lucrarilor, atitudine nepoliticoasa au ba a angajatilor nostrii...preturile pe ora de manopera o sa fie tot timpul mult sub Bucuresti.Pentru masinile iesite din garantie putem aduce piese pe neoriginal, mai ieftine.Controlul final este un lucru mai mult decit serios si va scuteste de neplaceri si pe dumneavoastra si pe noi.Orice nemultumire justificata ma intereseaza, voi fi primul care sa recunosc daca este asa si sa iau masurile de corectie necesare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Materialele mici sunt calculate si generate automat de program si la Brady si la noi...este in functie de complexitatea si durata lucrarii.

Asta o pot confirma si eu pt ca am adeziv blocare suruburi - cantitate 0.15 ;)

Pentru prestatia voastra numai :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(

S-au speriat service-urile din Bucuresti de Elcar Gid si acum se doreste readucerea clientilor cu orice pret? ;)

Ai dreptate! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de trist sa vezi cum o multime de oameni era pana ieri extrem de multumita de ElcarGid, iar astazi toti se grabesc sa il discrediteze.

Cred ca folosesti gratuit cuvinte destul de "mari". Hai sa ne exprimam parerile fara a face aprecieri fata de atitidinea celorlalti. Eu unul am precizat clar ca daca trebuie sa ajung in service, atunci aleg ElcarGid. I-am complimentat la toate capitolele, mai putin unul. Si probabil ca si la ala stau mai bine decat un service din Bucuresti. Simplul fapt ca prefer sa dau din start banii pe motorina pt. a ajunge la Buzau spune destul. Prefer sa dau chiar mai mult, dar sa stiu ca sunt respectat si se face treaba buna. Iar aici n-am criticat niciodata Elcar... pana la discreditare mai e mult.

Problema a fost ca am platit 1 milion pentru montarea unor burdufe de protectie cabluri electrice, operatiune care a tinut prea mult zic eu (vezi postul meu anterior). Chiar daca in Bucuresti ar costa mai mult, nu inseamna ca nu mi se pare exagerat pretul pentru respectiva interventie. Am tras concluzia ca service-urile (in general, nu ElcarGid... ca nu ma astept la tarife mai mici la alte service-uri autorizate) merita vizitate doar cand ai interventii importante la masina, pe care nu le poti face singur. Pentru mine (si buzunarul meu), cel putin.

Bafta.

L.E. nu cred ca s-a speriat nici un service din Bucuresti... inca au prea multi clienti ca sa le pese de cum ii trateaza (unele, evident :( ).

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul prefer sa aflu data viitoare pe pielea mea daca s-a scumpit semnificativ. Cum de fiecare data am fost tratat excelent, si drumul pana la Bz oricum il fac cred ca daca pastreaza si preturi egale cu cele din Bucuresti voi veni in continuare. Singurul lucru important este SA RAMANA ACEEASI CALITATE, pentru ca noi asta cautam.

Cand o sa vad feedback-uri negative la calitate,amabilitate sau finalizarea lucrarilor atunci o sa ma mai gandesc la alte service-uri dar pana atunci calitatea lucrarilor efectuate mie, si prietenilor mei in service-ul de la Bz zice totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca folosesti gratuit cuvinte destul de "mari".

Bine, bine, poate e cam mult spus "discreditat", dar era prea de dimineata ca sa imi vina in cap alt sinonim. Pe de alta parte, in mesajul meu nu m-am referit numai la tine, ci la toti cei care au post-at impotriva ElcarGid. In plus, daca un membru nou intra pe acest topic si citeste ultimele mesaje, ce ar crede? Ca iata cum o treaba inceputa bine se sfarseste prost, lucru caracteristic, de altfel, frumoasei noastre patrii. Si omul va ofta si isi va indrepta atentia catre alte service-uri, mai apropiate, dar mult inferioare. De aceea eu i-am zis discreditare, tu zici ca folosesc "gratuit" cuvinte "mari". Cum ziceam, poate nu este cel mai nimerit adjectiv, dar nu-mi vine altul :P

Si, in final, aceea era parerea mea, cum am si specificat, de altfel, in post-ul meu.

Scuze de OT!

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat este topic-ul cuiva voi fi scurt si la obiect.

IEFTIN si BUN nu este REPEDE

IEFTIN si REPEDE nu este BUN

BUN si REPEDE nu este IEFTIN.

Este o realitate. Pt. lucrari de calitate se platesc salarii pe masura ce nu se pot sustine cu 30 RON/ora manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu acum o saptamana la Bz in service cu noua Skoda Fabia a tatalui meu. Masina a fost adusa din Germania si am dorit o verificare completa a masinii + schimbul de ulei. Ce sa spun despre service... totul a fost in regula din punctul meu de vedere. Materialele mici sunt taxate in toate service-urile, una la mana... a doua la mana oameni din service au stat dupa mine ca sa se termine lucrarea... mai exact service-ul a fost inchis la ora 14:00 (Sambata) si eu am iesit cu masina la 14:20... Nota 10 pentru angajati, dar si pentru rabdarea acordata. Despre Vlad iar lucruri bune... chiar daca ii sunt dator cu o cafea. Acelasi lucru si despre Ionut... chiar nu il mai vazusem de ceva timp.

Pretul serviciilor foarte bun. Nu vreau sa le fac reclama, dar din punctul meu de vedere e un service foarte bun. Fiind unul din primii care au batut drumul Bucuresti-Buzau pentru a face reviziile la ElCar eu o sa mai trec pe acolo de fiecare data cand am ocazia.

Cam atat despre ultima mea revizie la Bz. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o programare pt miercuri la ora 8.30 la Elcar Gid, insa nu prea stiu unde anume este in Buzau, ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste coordonate GPS, sau indicatii ceva? Multumesc anticipat, dupa lucrare o sa revin cu feedback, mai mult ca sigur pozitiv :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N45.1728515 E26.7777146

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vvx - e destul de simplu de ajuns, numai grija la intrarea in buzau, ca tre' sa o iei prin dreapta...eu am gresit-o si am luat-o spre stanga si am intors. in fine, dupa ce ai intrat in buzau, vezi ca fix la intrare e un semn cu elcar, si tu tii drumul cu indicatoarele de brasov. pe urma, chiar daca nu ai gps, sunt semne destul de dese si foarte utile, nu prea ai cum sa te ratacesti. si oricum...la cat de "mare" e buzaul...nu cred ca faci mai mult de 15 min dintr-un capat in celalalt :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc nenea garfield, si nenea mateias, navigatie este, coordonate este, motorina este, ajung acolo cat as clipii :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si mai subtire cu apelativele astea!! :lol: (glumesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant!tariful de 65 ron pe care noi il practicam noi ASTAZI, era implementat deja in Bucuresti acum 3 ani :icon_thumright: ...chiar e scump?Interesati-va de tarifele din Bucuresti inainte de a posta.Pentru doua burdufe de planetara, interesati-va cit s-ar lua in Bucuresti!

@furia rosie- curatitor de frina-s-a folosit pentru curatarea capsulei egr (ai constatat ca a ramas blocata si ai solicitat curatarea acesteia).Nu stiu daca data trecuta a fost folosit filtru original sau neoriginal (de aici s-ar explica diferenta de pret).Materialele mici sunt calculate si generate automat de program si la Brady si la noi...este in functie de complexitatea si durata lucrarii.Da, a durat mai mult inchiderea comenzii pentru ca la masina au fost mai multe operatiuni efectuate, nu a mai fost o simpla revizie...automat si controlul operatiunilor a durat mai mult.

Va rog, postati probleme de genul calitatea lucrarilor, atitudine nepoliticoasa au ba a angajatilor nostrii...preturile pe ora de manopera o sa fie tot timpul mult sub Bucuresti.Pentru masinile iesite din garantie putem aduce piese pe neoriginal, mai ieftine.Controlul final este un lucru mai mult decit serios si va scuteste de neplaceri si pe dumneavoastra si pe noi.Orice nemultumire justificata ma intereseaza, voi fi primul care sa recunosc daca este asa si sa iau masurile de corectie necesare..

Daca filtrele au fost de data asta originale de ce nu mi s-a spus ca sunt originale? Pentru ca alegeam neoriginale dar de marca. Cum am facut de fiecare data pana acum. Tot voi mi-ati zis ca dau banii aiurea pe piesele originale, deci acum ce s-a intamplat de nu am fost instiintat ca o sa mi se puna piese originale? Daca s-a intamplat asta binenteles. In garantie nu mai sunt de la revizia anterioara cand nu am pus nimic original pe ea!

Chestia cu materialele mici nu o stiam si daca asa se face asta e.

In fine o sa mai trec poate pe la Elcar doar daca calculele timp-bani (+motorina) imi vor arata ca inca e rentabil. Cat despre calitatea lucrarilor am mai spus-o la Elcar mecanicii si atitudinea lui Vlad si a lui Ionut sunt super ok. Insa de obicei eu am avut tot timpul posibilitatea sa vad masina chiar de foarte aproape si la avia si brady si mecanicii de acolo sunt destul de buni si ei.

Numai bine, si o urmaresc postul asta indeaproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate putin off-topic, insa iti dai seama ca ceva e original dupa pret. :angry: Asa cum mi s-a spus ca un filtru de motorina costa 4 miloane si ceva de mi-a stat inima in loc :blink:

E cumva normal ca o reprezentanta sa iti puna "by default" chestii originale pe masina. De asta eu intreb inainte si vin cu piesele mele daca e posibil.

Vine revizia acusica si iar o sa va deranjez. Asa mai apuc sa ies si eu din oras :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK....in acest caz o rugaminte adresata tuturor...specificati cu ocazia programarii daca doriti materiale originale sau nu (cereti chiar oferte de pret pentru ambele cazuri), pentru a evita eventuale neplaceri.(o rugaminte...pentru Superb, Audi, vechiul Passat nu folositi bielete de directie si capete de bara neoriginale...au fost probleme si chiar unii dintre voi ,care au facut cite o vizita cu la noi cu aceste elemente inlocuite in alte parti , au constatat faptul ca sunt probleme-mateis poate confirma).Puteti veni cu piesele voastre-mai putin pentru masinile care sunt inca in perioada de garantie.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, confirm, problema insa nu a fost de la montaj (in alta parte) ci de la faptul ca erau intr-adevar piese neoriginale...de acum o sa fac tot posibilul (in functie de buget) sa cumpar numai piese pe producator original (nu sar direct la originale 100% pt ca e foarte mare diferenta de pret). daca si astea or sa-mi faca probleme....ori vand masina ori merg pe original 100% :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!