Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

@Bobo 28- o sa-ti trimit miine pmPentru toti clientii nostrii o sa am o mare rugaminte.De astazi am implementat un nou sistem de organizare pentru a va putea servi mai bine.O sa am rugamintea ca sa ne acordati un pic de credit -maxim o luna de zile- pentru a ne obisnui si perfecta noul sistem.(posibil sa para momentan ceva intirzieri in predarea masinilor).La final totul se va desfasura mult mai bine pentru dumneavoastra.Va multumesc pentru intelegere.
Buna Vlad,ti-am trimis si pe PM, as vrea sa fac marea majoritate a reparatiilor pe care le-ammentionat in pm. Trebuie sa fac o progamar, te sun pe tine, etc...Merci,bobo
@Bobo 28- o sa-ti trimit miine pmPentru toti clientii nostrii o sa am o mare rugaminte.De astazi am implementat un nou sistem de organizare pentru a va putea servi mai bine.O sa am rugamintea ca sa ne acordati un pic de credit -maxim o luna de zile- pentru a ne obisnui si perfecta noul sistem.(posibil sa para momentan ceva intirzieri in predarea masinilor).La final totul se va desfasura mult mai bine pentru dumneavoastra.Va multumesc pentru intelegere.
am uitat sa mentionez, nu e graba mare deci mai pot astepta pana se obisnuiesc oamenii tai cu noul sistem, numai sa-mi zici si mie in pm in mare si pretul amnoperei aprox..Bobo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca un feed back pozitiv si din partea mea. mici probleme, rezolvate joi + schimbarea unui bec la proiector. scumpe ale naibii :P, da asta e. problema cu comp de bord nu s-a rezolvat inca. mai are momente cand trebuie sa apas de mai mult ori pe butoane pana sa ia comanda. pe tester nu a iesit nimic la maneta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari !!!

Urmand indicatiile lui Vlad, m-am programat pentru o vizita la ElcarGid in ziua de vineri. Am stabilit impreuna cu consilierul Alin B. ora 13.00.

Am ajuns la service in jurul orei 12.45. Din punct de vedere PR-ului si timpilor de asteptare, lucrurile au decurs in general OK. M-am prezentat la biroul d-lui. Alin B., unde m-a preluat o alta persoana (Cristi cred...), cu care lucrurile au decurs ok si repede (cu mici excepii datorate probabil lipsei de experienta - cred ca era "the apprentice" :( ). Masina a ajuns repede in service si mi s-a oferit asistenta la 2 mici solicitari pe care le-am avut. Problema a aparut la sfarsit, cand am asteptat sa primesc factura aproximativ 30 min. (de la momentul intoarcerii in service dupa test-drive). La un moment dat dl. Alin B. a sesizat ca asteptam de mult pe acolo si s-a rezolvat totul imediat. Tinand cont de faptul ca noii angajati au si ei nevoie de o perioada de training :) , la acest punct dau nota 9.

In privinta interventiei asupra masinii (lucrul cel mai important pentru mine) primiti un 10++. Marturisesc ca am intrat pe poarta service-ului foarte sceptic. Si asta pentru ca problema cu indicatorul de combustibil (descrisa in postul 348) nu a vrut sa apara in toti km facuti intre B si BZ. Sincer ma asteptam ca masina sa fie pusa pe tester si sa fie scoasa in 10 min. spunandu-mi-se ca totul functioneaza ok (ceea ce se si intampla... ghinionul meu). Spre surpriza mea insa, dupa o perioada destul de lunga in care s-a butonat testerul si s-au printat x pagini, din masina au inceput sa iasa banchete, sonda de benzina (la randul ei dezasamblata) si panoul de bord :( (totul a tinut aproape 45 min-1 ora). Jos palaria :( pentru "tehnicianul" C. Ciocut (daca nu ma insel), care mi-a lasat impresia (prin geamul despartitor :P ) a unui tip constiincios si tipicar (pe gustul meu). Ulterior, in timpul testului, mi-a explicat ca eroarea fusese stocata de 2 ori de catre computer si s-a urmat procedura standard recomandata de VW in cazul erorii, respectiv neinlocuirea sondei dar verificarea/intarirea... contactelor/mufelor/lamelelor in cauza. Nu stiu de ce am impresia ca prin alte service-uri as fi fost "rezolvat" in 10 min. prin stergerea erorii sau eventual verificarea celei mai accesibile mufe in timp record.

In concluzie si per ansamblu, placut impresionat. Sper ca problema de la final cu factura sa fie o exceptie, iar profesionalismul lui C. Coicut sa fie regula. Oricum, urmatorul service la care voi apela (pentru revizie sau altceva) va fi ElcarGid Buzau.

Numai bine.

L.E. Am incercat in timpul testdrive-ului sa-i "ofer" o mica atentie tehnicianului (chiar o faceam cu placere... nu sunt adeptul donatiei "obligatorii" doar pentru ca un om isi face treaba pentru care e platit) - n-am avut nici o sansa :( .

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu revizia de 45 000 km astazi. Nota 10 pentru calitate si pret. Am fost/sunt foarte multumit de echipa Elcargid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmare a feedback-ului pozitiv asupra service-ului de la Buzau am decis sa fac revizia de 30.000 km la ElcarGid. Programarea s-a facut rapid, de pe o zi pe alta, desi erau destul de aglomerati din ce am vazut, lucru pe care l-am apreciat.Receptia s-a facut la fel de repede, dar din pacate am nimerit la pauza de masa intre 12-13, asa ca ora 15 la care am primit masina mi s-a parut rezonabila.Am discutat si cu dl Vlad(seful de la service), un om de calitate care mi-a facut o impresie buna si care chiar cred ca incearca sa mai schimbe ceva in modul in care sunt tratati clientii service-urilor, sper doar ca cei de langa el sa-i semene.Cea mai buna "inventie" mi s-a parut geamul prin care poti privi mecanicii cum lucreaza la masina, in timp ce stai si savurezi o cafea sau citesti o revista.E un pas inainte,stiind cate se intampla intre cei 4 pereti ai service-urile din Romania si cate "manarii" se fac, in cele 2-3h cat sta masina pt o simpla revizie sau orice defectiune aparuta. Concluzia? Desi la prima vedere nu pare, e mult diferit fata de cele cu care am fost eu obisnuit( si cred ca majoritatea dintre voi).Merita sa mergeti acolo, drumul e excelent, mai greu e pana iesiti din Bucuresti. Cat despre calitate/pret pot sa zic ca e f bun.Factura a fost de 7mil, iar cu tot cu cei 220km dus intors a urcat pe la 7,5mil.Diferenta nu e f mare fata de alte service-uri, in schimb au preturi f bune(normale) la ulei....;). Am fost surprins sa vad ca 1l de Castrol TXT 505.01 costa 30RON, nu are rost sa mai zic cat am platit la alta reprezentanta VW renumita pe acelasi tip de ulei. Sper ca preturile si calitatea sa ramana in continuare la fel, vom vedeam la urmatoare revizie.Eu unul o sa revin cu placere!

Cu respect!

Modificat de Bogdan724
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor,

Revin cu impresia dupa ce am ridicat masina de la service (am scris cateva posturi mai sus).

Masina a fost reparata impecabil. Ma tot uit si incerc sa gasesc ceva nelalocu lui, dar totul e impecabil (ca sa fiu totusi putin carcotas, mi-au lipit numaru pe bara noua din fata putin stramb :P), dar lasand gluma la o parte, am fost foarte placut impresionat de tot ce inseamna ElcarGid Buzau

Oamenii au fost extraordinar de amabili, m-au tinut mereu la curent cu stadiul masinii, m-au anuntat cand au ajuns toate piesele, si desi eu ma asteptam sa primesc un telefon ca masina e gata undeva pe miercuri joi, ei m-au sunat marti pe la ora 13, si mi-au confirmat ca masina e gata, si capot sa o ridic. Ce sa zic, chiar m-am simtit bagat in seama si chiar am avut impresia ca oamenii s-au implicat si si-au facut treaba mai mult decat profesionist.

Cum am promis, revin cu calificativu final, si raman la acel 10+, pentru simplu fapt ca nu am nici cel mai mic lucru de reprosat. Tot ce imi doresc eca acest standard inalt prin care s-au facut cunoscuti, sa se mentina si pe viitor cand vor deveni foarte aglomerati

Toate cele bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad: am o intrebare azi am fost si am comandat pentru masina din semnatura un cablu pentru injectoare deoarece trebuie schimbat. Toate intrarile in service la voi le am facute pe firma mea Influx Software Group. As dorii sa stiu daca cablul pe care il primesc este original. Nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa nu fie original adica sa fie de la un producator 3rd party.

Eu ma astept ca doamna care mi-a luat comanda sa fie inteles ca il vreau pe cel original si nu produs de firme 3rd party

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit...pentru cablaje nu se comanda decit pe original :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Vlad,

As vresa fac si eu programarea pt niste reparatii pe care ti le-am trimis in pm.

Intre timp a aparut o mica problema, m-a lovit cineva in spate, trebuie sa schimb bara din spate, bandouri( trei bucati) si spoiler bara spate + un retus mic al haionului ( e zgariat)

Compania unde am eu casco vor intai un deviz al lucrarii sau platesc eu si imi achita ei, dar vor sa vada un deviz aproximativ.

Crezi ca este posibil?

Multumesc,

Bobo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca este posibil.Suna la 0238/72.33.74 pentru programare..specifica te rog daca aduci tu piesele sau le achizitionezi de la noi.Spune-i eventual consilierului ce iti va face programarea sa vina la mine sa-i dau lista cu reparatiile de efectuat la masina ta.Rog trimite-mi nota de constatare prin fax (acelasi numar) si o copie dupa talonul masinii si iti vom face un deviz estimativ pentru reparatia pe casco.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad: multumesc mult dorm linistit :D. Ai idee cam in cat timp ajunge cablajul. Ma omoara masina asa, merge uneori doar in 3 pistoane si tremura...:D(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

machineta a facut 2 ani. itp-ul trebuia facut asa ca am apelat tot la elcar gid. totul a fost perfect. atat masina cat si service-ul. :cheers: :beerchug:

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad: se mai aude ceva de piesa pentru masina mea?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am fost la elcargid pentru a-mi schimba cablajul de la injectoare si pentru un mic reglaj al clantelor de la portierele fata:

1) Schimbarea cablaj injectoare - totul a decurs perfect am sosit la 8:30 la elcargid baietii au schimbat cablajul destul de repede ( profesionalism! ) au facut un test drive cu masina sa vada daca problema mai apare, apoi au trecut la partea a doua

2) Reglarea portierelor fata - problema consta in faptul ca trebuia sa le transtesc putin mai tare ca sa se inchida asa ca l-am rugat pe dumnul Alin sa le prezinte mecanicilor aceasta problema si sa se cunsulte cu dansii sa vada daca pot face ceva, acum cele doua usi se inchid muult mai bine NUMAI CA nu stiu cum au reglat mecanicii cele doua usi dar am doua probleme destul de mari si deranjante. De cand le-au reglam parca se zdruncina ceva in interiorul portierelor, in special cea dinspre partea soferului and 2nd cele doua portiere numai sunt aliniate LA LINIILE MASINII sunt vizibil iesite in afara din partea unde se inchid, unde intra in stalp. :Driver: . Elad ce zici se poate face ceva ca sa imi remedieze defectul de reparatie, banuiesc ca trebuiau sa imi zica ce au facut sau sa fie putin mai atenti.

Acum as dorii sa stiu si eu daca se poate, Elcargid lucreaza cu UNITA, deoarece am niste zgarieturi MARI pe spoilerul spate si as dori fixate prin intermediul asiguratorului.

In concluzie: cu toate ca au aparut aceste doua probleme deranjante, eu in continuare voi apela la serviciile Ecargid deoarece in afara de aceste doua probleme am fot intampinat numai cu profesionalim. Banuiesc ca acel mecanic care mi-a lucrat portierele a fost cam neglijent sau nu si-a dat interesul prea mult.

Multumesc si numai bine tuturor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, lucram cu Unita.In ceea ce priveste usile vino cind ai timp pentru remediere/inlocuire de elemente pentru a asigura buna functionare a acestora (daca este necesar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad: multumesc pentru raspunsul rapid, ma bucur foarte mult ca lucrati cu unita, eru sunt la bucuresti pana vineri seara, deci sazmbata diminerata daca s=ar putea ar fi grozav, trebuie sa vorbesc tot sambata si la unita, cu constatatorul eventual. Nu stiu cum se procedeaza exact trebuie sa ma interesez.

In ceea ce priveste a doua problema cea legata de usi, nu stiu ce s-a inbtamplat in timpul reparatiilor dar nu mi se pare normal ca acum sa nu se mai inchida pana la linie, adica sa fie la acea linie cu usa din spate, si asta se intampla la ambele usi. E foarte vizibil la ambele usi cum sunt iesite in lateral din stalp - unde se inchid. Pe urma mai e si problema cu zgomotul din ambele usi, este mult mai accentuat la usa din stanga. Sincer nu mi se pare normal ar fi trebuit sa testeze baietii ce au facut cu usile, mai alescand am fost destul de clar in a preciza consilierului ca eu plec la bucuresti si nu mai am cum sa vin pana sambata.

In fine in the end sper ca totul sa se rezolve cum a fost si macar daca nu aveau cum sa regleze usile sa mi le aduca in starea initiala.

Numai bine si multumesc mult pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind vii o sa pun un tinichigiu sa se uite la usi...nu un mecanic...este foarte posibil sa fie si altceva in afara de simplul reglaj al cremalierei...oricum cu usile vom rezolva de urgenta in momentul sosirii tale in service.In ceea ce priveste dauna, poti vorbi cu un agent Unita din Bucuresti daca iti este mai usor...dupa care sa vii cu nota de constatare la noi.Bafta!

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc mult elad, u're the best :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum aproape o luna am facut si eu o vizita la Buzau pentru diverse probleme: schimbat discuri frana + placute pe fata, revizie 15000 km, geometrie directie, ITP si altele pe care nu le mai tin minte.

Feedback-ul devine deja plictisitor: totul ok, super treaba, super pret. Nu pot sa comentez si eu ceva ca nu e bine :cheers:

In fine, mici probleme au fost si nici nu au cum sa nu apara, dar cu intelegere se rezolva totul.

Au fost raportate d-lui Vlad in vederea imbunatatirii calitatii serviciului oferit.

Multumesc inca o data pentru profesionalismul de care dati dovada si pentru ca incercati sa va perfectionati continuu. Mult succes in continuare.

Eu raman un client care continua sa treaca peste neajunsurile cauzate de distanta dintre Bucuresti si Buzau si voi veni in continuare acolo daca masinutei mele i se face dor ... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu pentru o inlocuire bara si grila fata. vreau sa spun ca de la portarul service-ului m-a frapat amabilitatea. nu mai vorbesc de personalul din service.dl. Vlad e, de-a dreptul un om care intelege ce vrea un client.au mai castigat un client.Nota 10!am fost si eu pentru o inlocuire bara si grila fata. vreau sa spun ca de la portarul service-ului m-a frapat amabilitatea. nu mai vorbesc de personalul din service.dl. Vlad e, de-a dreptul, un om care intelege ce vrea un client.au mai castigat un client.Nota 10!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad nu am apucat sa-ti multumesc pentru interventia de astazi de la masina mea. O fac acum aici! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad: multumesc mult ca ai avut grija de mine cand am venit la voi vineri seara :(. Problema s-a rezolvat tinighigiul super meserias mi-a reglat usile exact cum trebuia ;)

In cat timp crezi ca se rezolva vopsirea barei spate + spoilerul deoarece o doamna a intrat in mine si m-a cam julit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri si sambata am fost si eu un client al service-lui ElcarGid pt vopsirea barei din spate, inlocuire spoiler spate, vopsire si montare eleron plus alte chestii marunte. Am tinut sa il cunosc personal si pe Dl. Vlad despre care am auzit atatea lucruri bune pe acest forum. Tot ce se spune aici e adevarat :screwy:. Este un service profesional in adevaratul sens al cuvantului in care oamenii de acolo nu te lasa sa pleci pana nu esti multumit.

Felicitari si ... keep up the good work.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul meu contact cu Elcar Gid. Pot spune ca a fost mai mult decit ok, raportul pret - calitatea lucrarii executate. Baiatul care a revizuit fabiuta mea este poreclit "Pitbull" s-a miscat foarte bine. Am fost chemat sa vad cu ochii mei starea filtrelor, si alte lucruri marunte, care fac clientul foarte multumit. :wub: Din pacate le-am cerut baietilor sa-mi spele masina, fiindca venisem cu ea de la Bucuresti si era foarte murdara. M-am gindit ca nici unui mecanic nu-i place sa lucreze intr-o masina murdara si de aceea am cerut sa o spele. consilierul mi-a spus ca nu e nevoie, si ca o va spala la sfirsit. :P Am spus din pacate, pentru ca a durat o ora si ceva revizia, si vreo 45 de minute spalatul masinii, spre disperarea mea, care vroiam s-o iau cit mai repede spre servici. :P Mentionez, ca este prima data cind nu am dat spaga intr-un service, dar am primit in schimb respect si caldura. Daca aceasta atitudine nu se va schimba, voi reveni de fiecare data la acest service... Imi pastrez totusi o doza de circumspectie, fiindca e vorba de Romania unde minunile dureaza extrem de putin.

Daca reusiti sa mentineti aceste standarde care m-au facut sa bat 200 de km pentru o revizie, nu pot decit sa va urez engleste "God speed!" :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!