Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

salut

urmaresc de ceva vreme acest topic de cand eram in clubul skoda....sincer nu prea imi vine a crede tot ce spuneti pe aici dupa ce am trecut prin service-urile din Buc.(parca este un service din "afara" :banghead: ) si ce am citit de alte service-uri la sectiunea Service-uri pe acest forum. Revizia de 15000 am sa o fac 95% la elargid bz(daca este service vw autorizat) si sa speram ca o sa decurga ok....stiti cum e vb aia.."la pomul laudat nu te duce cu sacu'"....sper sa ma insel(amarnic) :ceuameni:

il rog pe elad sa imi confirme/infirme daca se pot face revizii la ei pt VW in garantie.

s-auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac revizii in garantie. Eu le fac mereu la ei si sunt super multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dany-Salut!Da facem revizii la VW in garantie...nu te astepta la ceva deosebit ci doar la o relatie de normalitete intre client si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad - este exact la ce trebuie sa te astepti intr-un service ok(relatia de normalitate dintre client si prestator). cu siguranta ne vom vedea la revizii(cel putin la prima). :))

o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul @Elad este el modest, dar relatia mi s-a parut mai mult chiar de normalitate. Mi se pare puternic orientata catre client si catre problemele acestuia. Asa ca te poti duce cu toata increderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost si mi-am schimbat parbrizul la ElcarGid. Din nou, super-multumit de lucrare si de atitudinea oamenilor. Toata admiratia si tot respectul pentru modul in care Elad reuseste sa conduca acel service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri celor de la Elcar! :lol: :icon_thumright:

Vreau sa aduc pe aceasta cale multumirile mele echipei de la Elcar pentru promptitudinea de care au dat dovada la remedierea problemei pe care am avut-o cind eram in tranzit spre litoral (de la Baia Mare).

Se face ca eram in tranzit (8 dimineata) prin Buzau (pornisem dimineata din Crasna) si pe dealurile de la Siriu masina mea dadea rateuri la relanti si se oprea. Mai adaug la astea ca ma apucase si o criza de sciatica de credeam ca nu mai ajung la destinatie. Cum intru in Buzau, ce sa vad, service Skoda. Hop si eu fac stinga si intru, portarul imi spune ca programul incepe la 8,30 si sa parchez mai incolo. Reusesc cumva sa-mi adun puterile si sa ma indrept spre unul dintre consilierii service, ii explic ce problema am, ii explic ca sunt in trecere si m-ar ajuta daca s-ar putea rezolva cit mai repede.( de lombosciatica nu i-am mai zis dar cred ca o fi vazut pe fata mea ca sunt cam palid). OK, imi spune ca nu sunt programat dar incearca sa o rezolve cit mai repede si ma pofteste la asteptare clienti. Pacat ca n-am pastrat contractul incheiat deoarece acolo figura numele celui care m-a preluat dar din cite imi amintesc era vorba parca de un domn Cristinel sau Ginel. Una peste alta masinuta a iesit din service la 9,30 reglata super (asta o spun in ideea ca la dus am scos o medie de 5,9/100 iar la intoarcere pe acelasi traseu am scos o medie de 5,6/100 dupa reglarea celor de la Elcar). Totul fara nici o atentie (desi dupa mine ar fi meritat). Dar cum ma chinuiau durerile de spate abia am asteptat sa plec vint de acolo sa caut o farmacie pentru niste calmante si n-am apucat sa le multumesc indeajuns celor de la Elcar pentru solicitudinea lor. Anul viitor daca trec tot pe acolo o sa le pregatesc din timp o tuica de Maramures :lol: .

Initial doream sa trimit un email de multumire la Skoda dar apoi am vazut topicul de service-uri si m-am gindit ca ar fi mai util un post in acest topic sa afle si altii de oamenii de la Buzau.

Inca o data multumirile mele pentru profesionalismul lor.

S-auzim numai de bine!

roby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am facut si eu prima revizie...bine"nteles la ElcarGid....schimbat filtrele de aer, polen, ulei..

Am decis sa folosesc ulei Castrol la recomandarea consilierului...

Mi-a fost identificat si eliminat un zgomot destul de enervant de sub masina...totul a fost ok..mai ales costul..450 lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi din nou la Elcargid. Si am rezolvat o problma mai veche.

La doua saptamani de cand am luat masina afisajul computerului de bord a inceput sa paleasca in intensitate, aproape se stingea (am deschis si un topic pe tema asta). Si facea asa complet aleator. Initial m-am dus la Midocar, ca de la ei am luat-o. Unde mi s-a spus ca masina a trecut toate testele si ca nu a facut in nici un fel. Le-am propus sa le fac poze cu afisajul respectiv manifestandu-se. Nu a fost acceptata aceasta varianta. Si am dus-o asa aproape un an de zile. Pana cand am ajuns la Elcargid, unde propunerea mea a fost acceptata si problema rezolvata pe garantie. Deci, se poate. Bineinteles ca totul a decurs cursiv si profesional, ca de obicei. Din nou sunt super-multumit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei mai tari :)

si a mea iese din garantie :icon_thumright:( :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint curios de o parere de la un beneficiar de servicii Elcar,care sa nu fi vorbit in prealabil cu colegul Elad,oare este la fel de multumit?eu asa sper,poate fac eu testul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de fiecare data am vb cu nenea Vlad, insa, sunt de parere ca si ceilalti clienti beneficieaza de aceleasi servicii bune. mai mult, cei care au trecut prin acest service probabil ca au observat ca dl. Vlad este prezent mai la toate masinile. inspecteaza tot! :Driver:

Bafta!

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint curios de o parere de la un beneficiar de servicii Elcar,care sa nu fi vorbit in prealabil cu colegul Elad,oare este la fel de multumit?eu asa sper,poate fac eu testul asta.

citeste postul 332 scris de roby :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint curios de o parere de la un beneficiar de servicii Elcar,care sa nu fi vorbit in prealabil cu colegul Elad,oare este la fel de multumit?eu asa sper,poate fac eu testul asta.

Chiar te rog sa faci acel test.Inca o data tin sa amintesc faptul ca doar incercam sa instituim o stare de normalitate si anume o politica orientata catre client.A, si sa nu credeti ca la noi nu sunt probleme, numai ca ne asumam raspunderea si in cazul lucrurilor mai putin reusite si cautam sa rezolvam toate problemele semnalate.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint curios de o parere de la un beneficiar de servicii Elcar,care sa nu fi vorbit in prealabil cu colegul Elad,oare este la fel de multumit?eu asa sper,poate fac eu testul asta.

eu am stat acolo o zi intreaga si am vazut ce se intimpla cind sint "urgente" - diversi cu pb. aflati in trafic :P

noi vb inainte pentru programare.. crezi ca are sens sa bati drumul si sa nu ai loc (daca e mai mult de lucru, normal)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost din nou la Elcargid (daca ma mai duc de multe ori or sa trebuiasca sa-mi faca si carte de munca :P ). S-a intamplat ca ieri am remarcat ca senzorii din scaune nu mai functionau (nu se mai detecta cand era cineva asezat pe scaun, nici la sofer, nici la pasager), iar martorul pentru centura nu se mai aprindea. Asa ca pe seara l-am sunat pe @elad, care a fost la fel de amabil ca de obicei. Astfel ca astazi de dimineata, desi nu aveam nici o programare facuta, am fost acceptat in service si problema remediata rapid (trebuia resoftat computerul de bord). Acum totul este OK, iar eu in continuare sunt foarte multumit de serviciile si de profesionalismul celor de la Elcargid :offtopic: , in frunte cu colegul @elad, caruia ii datorez muuulte beri :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Elad,

as dorii as fac cateva reparatii la passat 1.9 tdi, an fabr 2000, 115 cai

Ti-am trimis in acest sens un pm saptam,ana trecuta si un e-mail ( astazi) , daca se poate sa ma ajuti cu niste preturi informative ca sa stiu ce reparatii sa fac mai intai. Bineinteles la voi la service se vor petrece reparatiile:)

Daca nu am procedat cum trebuie spune-mi te rog cum sa fac sa aflu cam cat o sa ma coste respectivele reparatii( sa sun undeva, etc....), avand in vedere ca e mai freu sa ajung la voi in Buzau pt ca sunt din Buc

Merci frumos,

Bobo

mail: panciulescu@gmail.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bobo 28- o sa-ti trimit miine pm

Pentru toti clientii nostrii o sa am o mare rugaminte.De astazi am implementat un nou sistem de organizare pentru a va putea servi mai bine.O sa am rugamintea ca sa ne acordati un pic de credit -maxim o luna de zile- pentru a ne obisnui si perfecta noul sistem.(posibil sa para momentan ceva intirzieri in predarea masinilor).La final totul se va desfasura mult mai bine pentru dumneavoastra.Va multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost prima victima cred, si a noului sistem si a unui consilier destul de nou........ :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o vizita la service unde problema cu care am venit s-a rezolvat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Am fost, ieri (deja) inca odata la ElcarGid.

E urgie, nu ai loc sa treci, foarte aglomerat, incomparabil cu ce era acum ceva vreme.

Dar ... la capitolul servicii eu tot nu am gasit cusur.

Am sa multumesc inca odata domnilor care au reusit sa schimbe pricipii. Pe un drum pe care nu trec in medie mai mult de 30 de masini pe sens intr-o ora, cativa oameni au reusit sa schimbe "istoria" locului. E aglomerat, e un furnicar, dar se vede o evolutie clara in servicii.

Ca si idee, am ajuns sa merg cu incredere la Elcar Gid, sa predau cheia fara retinere (adica se poate lasa masina nesupravegheata) si ce este cel mai important pentru mine, de cate ori am o problema (si este posibil) prefer sa las masina acolo si sa o ridic cand este gata fara a ramane sa o pazesc personal :D .

Acest topic ar trebui pus oarecum intr-o carte de vizita pentru cel/cei ce a/au facut posibil ca la ElcarGid sa existe totusi atat de multi clienti multumiti.

Felicitari :icon_thumright: @elad (Vlad Rusnacenco).

Ps: acum am fost sa schimb un claxon si gumele.

Ps2: pentru ca am ratat la vizita (revizia) precedenta sa dau feedback, il dau acum: excelent ! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Sunt proaspatul si fericitul posesor al Golfului din semnatura. Masina a fost cumparata din Germania, fabricatie 11.2006, prima inmatriculare 12.2006, proprietar anterior Volkswagen AG Wolsfburg, km. la bord aprox. 7500, carte de service imaculata, service long-life.

Am o mica (dar sacaitoare) problema cu masina, pe care as dori sa o rezolv in garantie. Indicatorul de carburant imi indica rezervor gol, indiferent cata motorina mai am in el, iar martorul de bord nu se aprinde (s-a aprins o singura data, tot eronat). Computerul imi indica ------ km pana la benzinarie (motorinarie :eek: ). Problema apare dupa un timp de la pornirea motorului (poate fi 1 min sau o ora), in general mai des si mai repede daca am sub 1/2 rezervorul plin. Daca opresc motorul si il las cateva minute, isi revine, desi uneori imi arata valori mai mari decat anterior.

As prefera sa fac un drum la Buzau decat sa ma alatur celor care isi fac nervi su dau feedback negativ despre service-urile din Bucuresti. Va pot face o vizita de cateva ore vineri pentru a rezolva problema pe loc ? Este nevoie de programare ?

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In primul rind felicitari pentru achizitie.Pentru problema expusa este nevoie de programare-0238/72.33.74.Eu nu o sa fiu joi si vineri , dar poti lua linistit legatura cu consilierul care va efectua programarea precum si cu d-l Ionut Popescu .Ca prima etapa ne intereseaza sa punem un diagnostic exact la masina ta- daca va fi nevoie de o piesa ce nu exista pe stoc, o vom comanda si in momentul sosirii ei te vom anunta pentru a veni la montaj.Numai bine!

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea,

Am lasat si eu masinuta din smntaura luni, 10 septembrie la ElcarGid Buzau. Am avut o tamponare cu o domnisoara mai putin atenta, si am iesit destul de sifonat.

Prima impresie este de la bine in sus. Oamenii de acolo mi s-au parut extraordinari si nu ma pot abtine in a nu le da un calificativ de 10 cu felicitari pentru modul in care a decurs discutia si predare masinii.

Din pacate a fost nevoie de reconsatatre si s-au mai comandat niste piese, asa ca mai am de asteptat cateva zile pana sa iau masina din service.

O sa revin cu un feed-back si dupa ce e gata reparatia. Sincer eu sper sa dau acelasi 10 cu felictari, si sa-mi pastrez buna impresie pe care mi-am facut-o. Chiar prefer sa fac un drum de 100 de km de la Bucuresti pana la Elcar, dar sa fiu multumit de serviciile care mi se ofera. Oricum am ajuns in mai putin de o ora din fata blocului pana la service, asa ca nu se pune problema de timp pierdut pe drum :icon_thumright:

Bravo Elcar, tineti-o tot asa si tot mai multi bucuresteni vor prefera sa vina la Buzau pentru reparatii si revizii. Eu unu daca voi fi la fel de multumit dupa ce imi voi ridica masina, sigur imi voi face toate reviziile la Buzau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!