Jump to content

Alegere anvelope vara 2017


Ex member
 Share

Postare recomandată

@Scorpyon azi ai pus anvelopele, ai facut catva km...si dai nota 10 la calitate si performante??? Eu zic ca exagerezi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pana la urma am dat si eu comanda de Hankook ventus prime 3...

Stiu ca vroian Uniroyal dar Hankook-urile au si protectie janta si ma gandesc ca poate va fi buna la ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

la atingeri foarte fine, in rest sunt doar de decor

8 hours ago, sebip said:

@Scorpyon azi ai pus anvelopele, ai facut catva km...si dai nota 10 la calitate si performante??? Eu zic ca exagerezi!

eh, de unde stii ca nu i-a dat pe nurburgring? acuma si tu :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, sebip said:

@Scorpyon azi ai pus anvelopele, ai facut catva km...si dai nota 10 la calitate si performante??? Eu zic ca exagerezi!

Am cautat peste tot si in acest pret nu gasesti ceva mai bun. (cu DOT 2017, nu cu 2015 cum am mai gasit la oferta sau cum le-a primit un prieten cu DOT 2012)...

-Locul 1 in testul Autobild 2016 (pe dimensiunile 205/55R16). Calificativ ,,Exemplare": anvelope castigatoare ale testului care au cele mai bune calitati de rulare pe carosabil uscat si umed, raport pret-performante bun, directionare precisa si caracteristici dinamice de handling, cele mai scurte distante de franare pe carosabil uscat si ud, durabilitate buna.

- Locul 2 in testul de franare Market Overview 2016 (pe dimensiunile 205/55R16)

- Locul 2 in testul Autobild 2017 (pe dimensiunile 225/50R17)

 

 

Iar comparativ cu altele de sub 200lei pe care le-am testat cu aceleasi dimensiuni sunt mai ok la feeling. (de alea de iarna nu mai vorbesc). Am avut si continental (generatia 3-a parca) insa pe alte dimenisuni + alta masina, deci nu ma pronunt. Dar deocamdata imi plac. Indiferent de cati km as face pe viitor nu cred ca iti dai seama cu adevarat diferentele intre anumite anvelope, eventual la uzura, insa si aia depinde de stilu de condus.

Si in plus nu ziceam ca sunt cele mai bune, am zis ca sunt cele mai bune la raportul calitate/pret/performante (franare, aderenta, etc). La o franare violenta nu mai stai sa numeri in cati metrii te-ai oprit...

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Scorpyon am incercat doar sa iti atrag atentia ca nu poți face un review personal în urma drumului de la vulcanizare acasă! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebip

: am facut peste 150km azi... , daca citeai cu atentie am zis ca le dau 10 la (pret/calitate/performante). Repet: da-mi un exemplu mai bun in 235-240lei (205/55/16, dot 2017, protectie la janta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Fiind in cautare de anvelope vara 2015 55 r16 am facut o vizita in Galati pe la diverse magazine si am o mare nelamurire: de ce toata lumea imi recomanda sa iau Michelin Primacy 3? Sunt asa bune sau ce? La review-uri am vazut ca desi testele le dau castigatoare la carosabil ud, unii au avut neplaceri. Am gasit Michelin cu DOT 02-2017 made in Germany. Astept pareri de la voi privind si Continental Premium Contact 5.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt f. bune Primacy3 , mai silentioase, decat Continental, am aceste anvelope pe masini diferite, ca aderenta nu simt vreo diferenta sunt ok. ambele. Un mic + dau la Michelin, elastice, confortabile.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teste iese Michelin Primacy 3 pe primele locuri la franare pe umed etc. La review-uri multi spun ca nu prea e ok. Nu mai inteleg nimic!

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Michelin pe BMW, inainte am avut Dunlop diferenta mare la aderenta, cu Dunlop mai pierdeam aderenta in acelasi stil de mers, eu le testez in marile sensuri giratorii unde poti sa fortezi putin masina circular, imediat iti dai seama de diferenta daca fuge de spate.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, Ce mi recomandati intre nexen si hankook ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai utilizat ambele marci inainte de a face o afirmatie atat de sigura?

@SavuAD ca fost posesor atat de Nexen Nfera Su4 dar si de Hankook Ventus S1 Evo2 iti spun ca nu exista vreo diferenta reala intre cele doua modele in afara de adancimea profilului (7mm vs 8mm), ba chiar Nexen se comporta mai bine la limita pe asfalt ud. 

Per total, daca iei in calcul raportul calitate/pret, Nexen iese in fata. Probabil ca nu conteaza, insa marca asta echipeaza modele Skoda sau Mercedes la iesirea din fabrica. :)

Insa, sper ca ai nostri colegi sa inteleaga faptul ca cele doua marci sunt budget-mid price si sa nu aiba pretentii de PSS. 

Edit: ca sa duc discutia mai departe, actualmente utilizez Matador Hectorra 225/40/18 care au vazut inclusiv o iesire pe circuit (2 sesiuni) si ce sa vezi, n-am sarit in porumbi cu ele. Anvelope de 912 ron toate 4, dot 2016.

@C Z R poate confirma afirmatia de mai sus.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu Hankook Ventus S1 Evo2 si am ramas foarte placut surprins.

Toate Hankook pentru Europa sunt facute in Ungaria. Echiparea de fabrica pentru VW si pentru Audi, inclusiv pt modelele S. Nu Octavia 1.2. Apoi in teste apare Hankook si in pozitii destul de sus. Nexen unde e? Cam unde se bate Hankook Ventus S1 Evo2 in cele 3 teste: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-S1-evo2.htm sau Ventus Prime 3 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-Prime-3-K125.htm

Nu trebuie sa merg cu Nexen ca sa stiu ca nu voi lua acea marca. Nu o consider in aceeasi categorie ca Hankook si asta e strict parerea mea. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, The_Ego said:

Nu trebuie sa merg cu Nexen ca sa stiu ca nu voi lua acea marca. Nu o consider in aceeasi categorie ca Hankook si asta e strict parerea mea. 

Asa trebuia sa incepi ca se inteleaga din capul locului ca vorbim despre o "fixatie" si nu de o realitate.

In viata reala, nu in reviste, diferentele intre cele doua modele amintite de mine sunt nesemnificative pentru utilizatorul comun.

Decizia e a fiecaruia, daca poate trece peste anumite stereotipuri, cum isi cheltuie banii. :)i

Inca un aspect demn de luat in seama este faptul ca discutam de anvelope care ar trebui sa echipeze masini comune cu puteri normale. 

La peste 200 de cai cu siguranta m-as uita catre zona superioara a producatorilor/modelelor de anvelope.

As propune sa fim mai flexibili si sa luam "de bune" si parerile celor care nu se incred 100% in ce zic revistele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut Tigar pe Polo 1.2 si au fost super ok in conditiile date. Asta nu inseamna insa ca le pot recomanda vreodata pentru altceva decat buget limitat pe masini dintr-o anume categorie de pret (ca doar nu era sa bag 10% din valoarea masinii in avelope de calitate..). 

Ca si producator, Hankook a facut progrese foarte mari in ultimii ani si nu cred ca este la nivelul Nexen (care si el a facut progrese, adevarat). Insa ca si pret/calitate s-ar putea sa ai dreptate si sa prezinte un raport mai bun. Pentru ceva calitate in plus insa (cata, asta e alta discutiel) as merge pe Hankook si eu. La mers normal s-ar putea sa nu sesizezi diferente, dar cand (daca) vei fi nevoit de exemplu sa franezi violent pe uscat/ud, atunci s-ar putea sa conteze.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator.
De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant.

Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta.

Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incetat sa mai trag concluzii din reviste de cand am auzit inside stories cu anvelope trimise "pentru teste", cu alta compozitie decat cea din comert.
Cele mai bune sunt review-urile scrise de posesori (cat mai multe, si filtrate - sa vezi ca stie despre ce vorbeste, nu ca e fan marca aia)
Am vazut Matador pe Adancata si am murit de ras la cat de bine tin :) Hai sa nu judecam dupa nume

P.S: De avut in vedere ca majoritatea anvelopelor ce vin OE pe masini au alte specificatii fata de cele din comert (si alt cod). Exemplu:
ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL MO (M0 = Original tyres for Mercedes-Benz) NU sunt acelasi lucru cu ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce vedeți voi..Cei cu michelin..nu zic ca nu  sunt bune..dar pe anul 2016 continental au iesit  pe primu loc..dați un ochi pe teste

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, eu am ales Michelin pt a imi forma o parere proprie, inainte de asta am avut Conti SportContact 5 R18, Y , MO, si am fost super multumit de aderenta din primul sezon. Dupa aceea au inceput sa piarda treptat si am fost dezamagit ca au rezistat 2 sezoane, in al 3-lea fiind deja la semnul de ploaie, si spre final ajungand la cel de uzura. Acum imi voi crea si o parere despre Michelin. Chiar nu sunt fanul niciunui fabricant de anvelope. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat Goodyear Eagle F1 Asymmetric N0 (Porsche first approved tyre)  in defavoarea Continental, am vrut o anvelopa  mai confortabila mai moale iar gripul in special pe ud este foarte bun

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin. ..cu cât un cauciuc se consuma mai repede cu atât e mai bun..  doar un exemplu .... http://www.testanvelope.eu

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MariusPD, nu te supara dar acel blog este doar pentru reclama, plin de linkuri de afiliat prin profitshare si cateva screenshot-uri de pe www.adac.de editate. 

https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/ cu Google Chrome > Click dreapta > Translate to English. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego la ce concluzii ai mai ajuns?

Si eu sunt in cautare de anvelope 225/45/R17 si am ajuns la Goodyear F1 As3. Lumea din ce am vazut se plange si de insuficienta protectiei de jante si pe mine ma ingrijoreaza ca am niste Superturismo LM si n-as vrea sa le zgarii. De Continental CS5 am vazut ca se spune ca se rod repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!