Jump to content

Seat Toledo 2014


Mumus.

Postare recomandată

:))  Pai erau 185 60 15   si acum sunt  215 40 17,   Chiar nu se vede?  :)))

Link către comentariu

Se vede pentru cine vrea sa vadă... :) cum e upgrade-ul? Suporta bine motorul și direcția? 

Estetic arata foarte bine. 

Link către comentariu

La servo nu sesizez nimic,  luni o scot din garaj, in weekend mergem cu cealalta masina.   Si eu sunt curios, ca mi sa spus ca va fi mult mai stabila,  eu sper doar sa nu fie incomoda suspensia... Vedem, daca nu imi place trec inapoi la 15.  Eram foarte curios, ca nu am avut niciodata roti mai mari de 15, daca sunt ok, le voi vopsi. Le vreau ca pe cele de iarna.   Oricum arata foarte bine.

Link către comentariu

Arata mult mai bine decat cu cele pe 15, clar. I-a schimbat aspectul :)

Referitor la stabilitate, o sa fie diferente mai ales datorita talonului mai mic .. dar referitor la performante, o sa le simti cu siguranta. Totusi urci de la 185 la 215 si motorul o sa se chinuie mai mult la acceleratia de pe loc si chiar la viteze mari s-ar putea sa iti creasca putin consumul. 

Dar pana la urma, vorba aia: "baba sufera la frumusete" :)) 

Link către comentariu

Gata prima zi cu ele, ce sa zic, nu mi se par mai rigide fata de cele cu talon de 60, consumul nu pare sa se fi marit, de pe loc pleaca usor mai greu, in rest, in mers dinamica nu se simte schimbata, pe viraja este un pic mai bine.

 

Link către comentariu

Azi am fost la itp, dupa ce am scos masina de pe stand, sa 'blocat' masina pe stand, a venit cineva de la RAR, ne-am imprietenit, totul ok,   ps: amortizoare ok.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Revizia de 6 ani,  am zis sa incerc și Liqui Molly, desi ravenol a fost ok, asa a fost conjunctura. 

IMG_20200826_162443.jpg

Link către comentariu

Facut revizia, masina a devenit mai silentioasa cu noul ulei.  Vedem in timp cum si ce va fi, cine a zis ca Ravenol devine mai galagios, a avut dreptate. De rau nu pot zice nimic de ravenol, uleiul era murdar, deci si-a facut treaba.   11 luni si 13000 km.

Screenshot_20200827_200727_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200827_200745_com.android.gallery3d.jpg

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

Stai linistit, cu orice ulei dupa 8-10k. motorul devine mai zgomotos, pierde mult din aditivi.  E valabil la orice marca.

Link către comentariu

Daca tot am schimbat uleiul, am montat si un hour meter pe masina, si l-am setat pe 300 de ore, sa vedem la cati km face 300 ore.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

@Mumus. si eu sunt interesat de hour meter, poti detalia mai multe in aria tehnica (uleiuri si carburanti cred ca ar fi incadrat bine), te rog? 

 

Link către comentariu

Fiind un forum destul de strict, nu ma incumat sa ma bag in seama,  scriu aici, postati voi unde vreti.    Din necunostiinta de cauza am luat unul cu fir de pe ebay, dar sunt si pe aliexpres, el se monteaza super usor, se pune firul in spirala pe fisa unei bujii, ajung 4-5 spire, se monteaza unde vrei in limita lungimii firului, se seteaza ptr 1-2 sau 4 timpi, si iti arata orele de functionare ale motorului si sau turatia motorului, am ales sa montez asa ceva, ptr ca degeaba zici ca e ok sa schimbi la 10000 km uleiul, daca tu de exemplu mai stai in trafic x ore zilnic,  si tu de fapt ai un ulei mult mai uzat decat crezi... din ce am citit la masini este ok 300 ore.   Partile negative ar fi ca ai un fir de infasurat, ca se zice ca are baterie interna si tine max 5 ani, si ca nu stiu cat de fiabil este,  momentan as zice ca este foarte precis.  Daca vreti, se gasesc si pe baza de vibratie, wireless, si fac acelasi lucru, doar ca nu aveti cablul acela.   Eu am mai comandat unul si ptr masina sotiei, ca aia o folosim mai putin, si mereu schimb uleiul aiurea, zic eu, asa daca voi avea acest device, voi schimba sa zicem la 200 ore de functionare, chiar daca va fi anul depasit...   Eu cred ca am detaliat suficient, o zi buna.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pe la 64000km si 6 ani, si dupa ce am trecut la rotile mai mari, la franari de la viteze mari se simtea un trepidat in volan si pedala. Discuri ovalizate, tocite... Azi am fost cu ele la un mecanic, le-a facut ca noi, deci inca 60000km nu am treaba probabil. 

Screenshot_20200922_124910.jpg

Screenshot_20200922_124849_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu

Discuri ovalizate..o, da :))  daca fenomenul a aparut dupa ce ai schimbat rotile, " clar " e de la discuri...iar metoda cu strungul, era ok la dacii..pt 300 lei cat costa 2 discuri, mai bine le schimbai direct ( mai ales ca sunt tocite dupa cum ai descris ), daca tot ai desfacut ; cand o sa mai desfaci inca o data si o sa platesti manopera, o sa constati ca n`ai facut afacere. Succes

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Gresit, totul este perfect.   A revenit la normal.   Rotile noi sunt mai grele, si sa amplificat bataia de la marimea rotii... Fizica... Da na...    Nu mai bat nici la franare de urgenta...    Uzura aveau ca dupa 60000 km, doar ca neuniforma! Placutele originale au sapat santuri...  si pe spate este fix la fel, doar ca acolo nu simt nimic inca, (santurile inca nu sunt 'mari') cand  le voi rectifica, pun si acolo alte placute...    Si daca nu sunt obisnuit sa arunc banii pe geam degeaba, cum fac multi altii, care este problema???  Daca se rezolva o problema ieftin si bine, de ce sa o rezolv scump???   Sa iau niste porcarii de discuri si placute originale... Nu multumesc.   Ptr ca este un forum, accept critici constructive fara probleme.  Dar nu inseamna ca unii, mai precis unul... Trebuie mereu sa aveti un iz de mistocareala, mai ales ca mereu se dovedeste ca am procedat corect... Da na,  Balci...   Unii vad ca  prefera doar mersul la reprezentanta si platit mult si munca este facuta des de practicanti, incepatori, sau Dorei... (Am avut ocazia sa vad in 5 ani destule... Si la alte masini la fel.   In regie proprie am mai bine grija de ea.  Sa nu mai zic ca unde mergeam eu la reprezentanta nu ma lasau sa stau langa masina, probabil deranja ca se vedea ca muncesc incepatori la masina...   Sa  nu stii ca mecanic sa raspunzi la intrebari simple... e grav.    Concluzia mea:  eu prezint aici ce am facut la masina, un jurnal...    Va dati cu parerea, este normal, faceti misto... Este problema voastra...    

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

Degeaba sari in sus, rectificatul unor discuri care au deja 60 000km (probabil cu gandul ca le mai folosesti inca 40-60k) nu e normal. Ce grosime au acum discurile si cat e minimul recomandat?

 

Si eu imi fac, pe cat posibil, reparatiile in regie proprie, dar nu inteleg economiile astea stupide la sisteme vitale (frane/ directie) folosind reconditionari sau piese de calitate indoielnica

 

Link către comentariu

Nu sar in sus,   nu am motive, sunt  in limita legala, si probabil vor fi si dupa ce se duc placutele acestea :)  Ma repet   Comentatul aiurea doar dupa presupuneri nu este ok.   Daca nu se preta rectificatul, nu se facea.  Nu i-mi risc viata...

 

Noi au 22 mm,   se schimba la 19 mm,   ale mele dupa rectificat au 20.4 mm,   deci sigur un rand de placute mai duc.   Exact cat doresc sa le si tin...  

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
56 minutes ago, andrei0241 said:

Degeaba sari in sus, rectificatul unor discuri care au deja 60 000km (probabil cu gandul ca le mai folosesti inca 40-60k) nu e normal. Ce grosime au acum discurile si cat e minimul recomandat?

 

Si eu imi fac, pe cat posibil, reparatiile in regie proprie, dar nu inteleg economiile astea stupide la sisteme vitale (frane/ directie) folosind reconditionari sau piese de calitate indoielnica

 

Sa stii ca discurile se pot duce si la 30k si la 60k si la 120k, depinde de tipul placutei, de stilul de sofat, de tipul discului...   Nu poti spune ca nu sunt ok dupa 60k... Nu ai de unde sa stii, doar te dai cu parerea ...  In general orice disc duce minim 2 randuri de placute. Cele care duc doar un rand, de obicei pe la 90000 se duc... Dar depinde iar de multe...    Eu am avut masina noua, la care la 90000 placutele originale inca mai erau ok, dar discurile nu... Si am schimbat tot...   Aici nu era cazul.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

Nu vreau sa declansez polemici, dar consider rectificatul discurilor de frana, echivalent cu batutul pivotilor la Dacie, in urma cu 15-20 de ani.

Important e ca voi sa fiti in siguranta, iar tu multumit de lucrare/economie.

Link către comentariu

Eu zic ca a fost prezentat un lucru și ca s-a discutat suficient pe marginea acestui subiect. Acum putem sa trecem mai departe sau sa continuam discuția în topicul dedicat. 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salutare!   

 

Valeo sunt niste becuri all seazon, puternice (comparabile cu cele premium la putere, la pret sunt accesibile) Le-am descoperit acum cativa ani, si am revenit la ele. Ptr ca nu am gasit nimic mai bun.   Am scos ledurile de pe lunga, si am pus tot valeo, becurl la fel peste tot...

 

Filmarea si pozele din 13 sunt osram, din 14 sunt valeo.

                 

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
  • 4 months later...

Salut baieti, avand leduri pe pozitie, drl, si pe faza lunga, m-am decis sa pun si pe scurta.  Cum chinezismele sunt chinezisme, am pus osram, ca asta am de cativa ani si pe drl, pozitiile sunt philips, si alea rezista bine.     Si DA, exact ca in filmuletele de pe net. Sa facut lumina, (nu ca nu ar fi luminat si inainte bine)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ne apropiem vertiginos de 7 anisori impreuna, fara probleme!  

Screenshot_20210613_123652_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20210613_123627.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare, acum vreo luna am facut revizia,  am schimbat uleiul cu motul specific.  Pana in prezent totul la fel, parca motorul este usor mai galagios, in rest, 7 ani fara probleme.  

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!