Jump to content

Seat Toledo 2014


Mumus.

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Am montat si eu anvelopele de iarna. Bineinteles am degresat, curatat si siliconat rotile de vara, sa stea bine acolo la intuneric. Am degresat cu spray dedicat discurile, si acum sunt si eu pregatit ptr iarna... Care sper sa fie una usoara.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu

Am pus azi ptr prima oara un aditiv ptr benzina Sonax,  prima impresie, super, motor silentios, trage normal, relanti silentios, stabil.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
  • 2 months later...

Foarte bine, asa sa iti mearga si in continuare. Ti ai dorit o iarna usoara si uite ca se adevereste. 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Nu mai stiu daca am scris aici, a murit bateria masinii, dupa aproape 6 ani... Cea din cheie mai functioneaza. :L

 

Azi am pus rotile de vara. Sa treaca pandemia, sa vina caldura.  Consumul mediu a scazut simtitor de cand o folosesc si in afara orasului zilnic, am ajuns la o medie de 5.4 luna asta, iar toata iarna undeva la 6.2   6.3

IMG_20200409_120913.jpg

Link către comentariu

Am ridicat masina pe elevator, si cu masina ridicata, am vazut ceva scurgeri \umezeli pe la amortizoare, e mult, e putin? E inceput de sfarsit? :)  In primii ani nu avea...  La itp o sa fac si un test de amortizoare, dar pana atunci, astept o parere.     Oare or fi dat astia la revizie cu vreun spray pe acolo???   Voi afla la toamna, ca am sters acum toate urmele.

Screenshot_20200415_164354_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200415_164313_com.android.gallery3d.jpg

Modificat de Mumus.
Post incomplet.
Link către comentariu

La mine au tinut 75.000km de Bucuresti in mare parte cu jante pe 18.  Sa spunem ca le-am schimbat un pic prematur, insa tot uzate erau. La testul de amortizoare (care este cam fix pix) au iesit 32/35 % pe spate si 45% pe fata. Noi au cam 75-80%, si trebuie facuta presiunea in anvelope inainte de test conform producatorului.

Link către comentariu

eu am 58000, dar a mers destul si pe drumuri naspa...  Sunt curios cum vor iesi la test.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Publicat (modificat)

Momentan amortizoarele re verificate vizual, sunt impecabile, dar vedem la test in toamna.   Si un mic transport...

IMG_20200508_150347.jpg

IMG_20200508_150517.jpg

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa 6 ani, azi spre casa intre 1500 si 2000 rpm a inceput sa tremure masina,(la treptele 1 si 2 se simte), si sa se auda un zgomot ciudat dinspre motor, parca desubt el, pana la urma am ajuns la concluzia ca am o fisura in toba pe undeva, masina trage bine, merge bine, dar in acel interval parca vibreaza, dar numai cu sunet, nu stiu cum sa ma exprim, e ca si cum ar atinge o tabla de ceva... Am incercat acasa sa o turez tare, dar nu urca pe liber mai sus de 3800rpm, parca pana acum urca pana la limitare, eu asa tin minte... Nu am nici un bec aprins, dar cand astup toba, masina nu da sa se innece, cred ca are un por pe undeva, un por mai mare ))

Link către comentariu

Verifica racordul flexibil e posibil ca el sa fie problema :))

Link către comentariu

Mersi frumos!   Iata si un filmulet, aveti descriere in clip.    

 

Link către comentariu

Tin sa va amintesc ca in aceasta arie "Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.". Avem alte locuri unde se poate discuta problema asta.

Multumesc!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Constatare: Racordul flexibil este usor deteriorat. Ciudat e ca pe loc  nu se aude, doar in sarcina.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Constatare eronata :l   tampon motor cutie, si asta trebuie sa fie. Racordul flexibil are doar exteriorul usor  deteriorat.

IMG_20200521_185307.jpg

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

Am ajuns azi la mecanic sa schimbe suportul motor, a mers repede , vreo ora, maxim, cand a dat jos piesa, ma invitat sa o compar cu cea noua, intr-adevar se simtea ca cea noua este mai rigida, sa zic cu un 50-100% mai rigida, dar clar era diferenta.    A terminat montajul si zice sa iesim la test, iesim...  Si... Chiar daca la forje se comporta perfect, la pornirea de pe loc, se mai auzea ceva... Acelas sunet, dar mai incet, la volum mai mic. o pune din nou pe elevator, ia o ranga si incepe sa verifice brate, una alta...   La un momend dat cade o bucata destul de mare de piatra sparta, de vreo 4-5 cm...(cea care se pune pe drumurile forestoere in general)  Am iesit la proba totul impecabil....  Acum el zicea ca problema este destul de comuna in grupul vag, si ca pe la 60000 pica in general acest suport...  Zicea inainte sa il schimbe deja,   sunt ferm convins ca nu mai era ca nou, dar, probabil mai mergea o peioada de timp, sau a picat fix cand a intrat si piatra...  El fiind convins ca suportul era dus  si el, sa oferit chiar sa il monteze la loc sa ma conving, dar am refuzat, (se vedea oricum ca motorul era mai usor de tras intr-o parte decat in cealalta, si ca suportul motor nu era in conditie ideala...  Sau sa fi picat suportul fix cand a intrat piatra...   Mister,    am relatat povestea, ca poate cineva are de invatat din ea.   Oricum masina  a devenit si mai inerta la relanti, deci rau nu a facut aceasta schimbare.   

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nexen-urile au făcut 6 ani, mai au 5mm, dar... Am zis sa înnoiesc gumele. :)

Screenshot_20200725_163049.jpg

Link către comentariu

Si, noile cauciucuri unde sunt? Ca in afara de o reclama flagranta ..nu vedem nimic ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!