Jump to content

Calculatorul de comfort "nu vede" uşile din spate


Fan mecanica

Recommended Posts

Salutare,

la fel ca multa lume am patit sa imi inund masina si sa se prajeasca calculatorul de confort de la picioarele soferului. 

L-am inlocuit cu unul pe acelasi cod 8E0 959 433 AS si singura problema ce o intampin e faptul ca usile spate "nu le vede" adica: nu mi le aprinde in bord cand is deschise, nu se aprinde lumina din spate cand le deschid, si cand descui masina din butonul de pe portiera nu le descuie.

Din cheie incuie si descuie tot. Am incercat sa schimb mecanismul de inchidere al usilor din spate si problema ramane.

Are cineva idee de ce si mai mult, cum se poate rezolva ?

Nu stiu in ce meniu sau ce valoare trebuie introdusa ca sa recunoasca masina ca "avant".

Multumesc frumos pentru ajutor!

 

Edited by Fan mecanica
Link to post
Share on other sites

masina ta are geamuri electrice spate?

Masina donatoare la fel sau nu ?

 

Link to post
Share on other sites

asta este problema, din pacate solutie de modificare nu exista, decat inlocuirea modulului cu unul compatibil - adica cu 2 sau 4 geamuri electrice, asa cum are masina pe care se monteaza.

Nu are legatura ca o vede Avant sau sedan.

Link to post
Share on other sites

LA audi se poate modifica di 2 in 4 usi, fara rescriere eeprom.

Link to post
Share on other sites

A4 b6 ? nu merge din codari, diferenta este hardware - eu asa imi aduc aminte - vb de 4 usi 2 geamuri electrice vs. 4 usi 4 geamuri electrice.

Link to post
Share on other sites

Sunt module care merg codate ca avand usi spate manuale sau electrice, dar sunt si module care sunt dedicate pt manual sau electric. Din ce imi duc aminte mai am pe la garaj unul care este 4 geamuri electrice daca te ajuta. Am avut la un prieten aceeasi problema ca a ta.

am gasit si link-ul de unde am luat compatibilitatile:

http://www.ranno.net/findmodule8E0959433

pe scurt:

Central locking (Version I * - the end of June 2002, to VIN 8E * 3 * 100000)
8E0 959 433 J - 433MHz, lighting package over the legs, crank
8E0 959 433 K - 433 MHz, power windows at the back (or crank).
8E0 959 433 L - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows
8E0 959 433 N
8E0 959 433 Q
8E0 959 433 R
8E0 959 433 S
8E0 959 433 T
8E0 959 433 AA
8E0 959 433 AB - factory alarm, 433MHz, rear power windows
8E0 959 433 AC - factory alarm, 433MHz, rear power windows
8E0 959 433 AD - 433 MHz, power windows at the back (or crank).
8E0 959 433 AE - 433MHz, rear power windows
8E0 959 433 AF - 433MHz, leg space lighting package, power windows in the rear.
8E0 959 433 AG
8E0 959 433 AH - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, power windows in the rear.
8E0 959 433 AJ - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, rear power windows (or crank).
8E0 959 433 AK - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, rear power windows
8E0 959 433 AL - factory alarm, 433MHz, crank
8E0 959 433 AM - 433 MHz, packet feet of space lighting, crank
8E0 959 433 AN
8E0 959 433 AP - 433MHz, rear power windows
8E0 959 433 AQ - 433MHz, crank

Central locking system (version II * - from July 2002, the VIN 8E * 3 * 100001)
8E0 959 433 AR - 433 MHz, power windows at the back (or crank).
8E0 959 433 AS - 433 MHz, power windows in the rear.
8E0 959 433 AT - 433MHz, leg space lighting package, power windows in the rear.
8E0 959 433 BA - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows (or crank).
8E0 959 433 BB - factory alarm, 315MHz, leg space lighting package, power windows in the rear.
8E0 959 433 BC - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, power windows in the rear.
8E0 959 433 BD - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, rear power windows (or crank).

 

Deci, ce ai tu cu AS merge doar pentru cele cu geamuri electrice spate. NU merge codat pt manual. Cele la care scrie "or crank" merg codate si pe manual pe spate.

Edited by ili2k2
Link to post
Share on other sites

Salut. O problema asemenatoare am la masina. Cand deschid masina din telecomanda se deschid toate usile. Dupa ce merg cu masina si se bloceaza usile automat dupa 10km/h daca opresc nu se deblocheaza cele din spate stanga/dreapta. Nici din butonul din portiera nu se deblocheaza. Doar din telecomanda. Este vreo rezolvare ? (toate geamurile sunt electrice)

Edited by alex_gafita
Link to post
Share on other sites

problema a aparut deodata... sau asa ai cumparat masina ?

erori stocate ?

Link to post
Share on other sites

Asa am cumparat masina, initial am crezut ca e pe acel mod pentru copii. Ca si erori stocate am urmatoarele

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl
   Part No: 8E0 959 433 BC
   Component: Komfortgerát T3B    1110  
   Coding: 06891
   Shop #: WSC 01211  
   VCID: 73E539474140F386991-4A9C

   Subsystem 1 - Part No: 8E2959802B
   Component: Tõrsteuer.FS BRM 0002  

   Subsystem 2 - Part No: 8E2959801B
   Component: Tõrsteuer.BF BRM 0002  

   Subsystem 3 - Part No: 8E0959801A
   Component: Tõrsteuer.HL BRM 0002  

   Subsystem 4 - Part No: 8E0959802A
   Component: Tõrsteuer.HR BRM 0002  

3 Faults Found:
01559 - Drivers Door 
            61-00 - Won't De-Safe
01560 - Passenger Door 
            61-00 - Won't De-Safe
01562 - Rear Right Door 
            61-00 - Won't De-Safe

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • voinea
      By voinea
      Toti stiti ca am avut ceva compacte in ultimii 10 ani . Dar ca parinte am ales in 2006 sa cumpar un Golf V plus , iar dupa 4 ani de folosire a acestuia am trecut la ... Golf VI plus . Acum in 2012 gandurile mele nu se indreapta spre un SUV compact (Tigaun de la VW spre exemplu) ci spre ceva mai mare deoarece copiii cresc , iar cu bagaj mai mult si pasageri mai mari este nevoie de o masina mai mare. Atentia mea a fost captata toamna trecuta de Land Rover Evoque dar masina desi are multe dotari premium are si un pret pe masura , iar dimensiunea interioara/exterioara nu este chiar ce ma asteptam (la o scurta intalnire avuta cu acest model LR). Asa ca am privit spre modelele Audi si am gasit Audi Q5 (mai mare cu 10CM decat Mercedes GLK si cu 20cm decat Tiguan) avand drept cel mai bun concurent pe BMW X3 . De ce Audi Q5 si nu VW Touareg ? Deoarece motorul 2.0TDI biturbo 180cp pus pe Multivan (o superba masina de familie dar mult prea mare pentru gusturile mele ) m-am orientat spre potentul motor 2.0TDI CR 170cp. Vestile nu se termina aici deoarece analizand bine modelul am descoperit ca in toamna 2012 va avea un facelift , facelift ce prin CGIurile gasite pe net va aduce foarte mult cu A5 facelift , new A6 si va beneficia de noul motor 177cp 2.0TDI , navigatia noua cu integrare google si multe alte tehnologii .

      Pentru inceput zilele trecute am resit "sa ma intersectez" cu Audi Q5 hybrid. Masina este propuslata de un motor termic 2.0Turbo benzina de 211cp si cuplu de 350Nm constant de la 1500rpm la 4200rpm dar si de un motor electric de 54cp . Nu exista nici o priza pentru incarcarea acumulatorului deci toata incarcarea vine direct de la generatorul electric (propulsat de motorul termic sau electric!) sau indirect recuperand energia cinetica in timpul decelerarii (la franare) in urma deplasarii cu motorul termic. Astfel motorul electric este un ajutor in calatoriile urbane unde stai mult in trafic la semafor si pentru deplasari usoare masina merge folosind doar energia inmagazinata in acumulator. In plus genialul sistem Start/stop inventat de inginerii de la BOSCH era si el montat pe masina testata de mine.
      Un Q5 hybrid dotat bine (cum a fost exemplarul testat de mine) costa peste 50.000euro . Un Q5 TDI 170 (sau 177cp cum va fi pe facelift) costa undeva la 40.000euro.
      Un avantaj al modelului hybrid este ca in anii ce urmeaza se va pune mult mai mult accent pe ecologie si o masina electrica va fi mult mai ok la taxe, impozite sau chiar si asigurari . Exista si alte SUVuri hybrid pe piata. BMW X6 ActiveHybrid, Lexus RX450h , Porsche Cayenne S Hybrid si VW Touareg Hybrid. Toate sunt mai mari decat Q5 .
      Functionarea sistemului ->
      Revenind la modelul testat de mine , Q5 hybrid cantareste 1985kg . Este mai lasat cu 2,5cm decat modelul ormal pentru a imbunatatii aerodinamica. Si cutia de viteze are ratiile diferite de modelul 2.0TFSI non-hybrid. Aici cutia de viteze are tot 8 trepte si este tot Tiptronic . S Tronic 7 treote se regaseste doar la 3.2FSI si la modelele diesel 2.0TDI 170cp si 3.0TDI 240cp. Am avut placerea sa gasesc un BMW X3 E83 2.0TDI 177 (deja exista din 2011 si X3 F25 184cp). Din ochi masinile sunt identice. Chiar si inaltimea era aceeasi (cum ziceam 2,5cm mai devreme la Q5ul hibrid.
      Sistemul electric foloseste pentru alimentare baterii litium ion . Acestea cantaresc 37kG si sunt pozitionate in partea din spate sub podeaua portbagajului si sub locurile din spate. 72 celule interconectate adunate ofera 266V . Au capacitatea de 1,36kWh (similar cu ce are si Toyota Prius hybrid). Pentru o racire exista o interconectare a aerului conditionat cu compartimentul ce stocheaza bateria. Pe bord alaturi vitezometru si indicatorul de benzina Audi a instalat in locul ceasului de temperatura apa un indicator de nivel incarcare al bateriei motorului hibrid , iar turometrul a fost inlocuit de "Power meter", un ceas destul de interesant ce in primele 20-30 de minute nu il intelegeam prea bine dar traficul aglomerat de oras mi-a permis sa-mi dau seama cand si ce indica.
      Masina se pune in deplasare doar pe electric (daca bateria este incarcata) la vremea de afara singurul zgomot auzit fiind instalatia de climatizare (actionata cat ai baterie si ea tot electric) dar si zgomotoul rotilor pe zapada abia cazuta in Bucuresti.
      Incarcarea bateriei de catre motorul termic ->
      Daca tot am zis de pret ca este de peste 50.000euro precizez ca modelul testat de mine are echipare exterioara S-line , trapa panoramica , nagivatie MMI 3G, volan sport in 3 spite . O placere sa-l conduci. Avand experienta de la navigatia din Golful 6 m-am inarmat cu rabdare si din cateva incercari chiar am reusit sa fac masina sa ma asculte vocal prin sistemul de comenzi vocale .
      Cele doua zile de test au trecut placut si am predat masina. Am pornit acest drive test destul de decis sa vad daca masina se ridica la nivelul asteptarilor mele ca masina de familie. Judecand Audi Q5 din perspectiva consumatorului / bloggerului / jurnalist sunt gata sa spun ca Q5 este un vehicul uimitor de bine executat de catre inginerii de la Ingostadt. Un SUV/Crossover ce ofera design, lux, performanta si siguranta.
      Eu sunt fan VW dar pe partea de SUV uzina de la Wolfsburg nu are decat Tiguan-ul si Touareg-ul . Tiguanul deja a primit faceliftul dar nu mi-a castigat inima deloc, iar Touaregul este frumos dar nu are motorul dorit de mine . Sper ca urmatoarea masina ce o voi detine sa fie Q5 2.0TDI .
      Multumesc pentru timpul acordat acestui articol , sper ca v-au placut pozele facute cu iPhone-ul , multumesc Alex responsabil produs Audi , anvelopelor de iarna Michelin ce mi-au facut deplasarea mult mai usoara si sper sa am ocazia sa testez hybridul 2 zile si pe uscat in primavara.
      Ce mi-a placut:
      - calitatea materialelor folosite in realizarea masinii
      - trapa panoramica
      - pozitia la volan
      Ce nu mi-a placut
      - hybrid peste tot scris. De embleme exterioare la praguri , in ecranele LCD si chiar si pe cheie.








    • codrut19
      By codrut19
      Buna ziua, imi cer scuze daca nu postez unde ar trebui, am o mica nelamurire, am un a6, 2.7 tdi din 2008(manuala) am facut accident cu el si as vrea sa cumpar alta pt piese, am gasit un a6 3.0 tdi din 2005(automata) as vrea sa stiu daca caroseria(fata) bara, aripi etc, difera intre cele doua, daca difera bratele radiatoarele planetarele, sper ca am fost explicit, multumesc frumos tuturor. 
      Am incarcat si doua poze, prima(alba e a mea) iar cealalta ar urma sa o cumpar. 


    • Alexey27
      By Alexey27
      Salutari!
      Acum aproximativ 3 luni am reusit (dupa multe cautari pe la fratii nostri nemti) sa gasesc ceea ce cautam ... la fratii nostri unguri. A fost dragoste la prima acceleratie ...
      Masina in cauza este un Audi S4 B8 din 2010, motor 3.0 TFSI, supercharger, 435 CP momentan (333 CP de fabrica + soft stage 1), sau Antonia cum imi place mie sa o alint.
      Ca dotari mai "speciale" (pentru mine) are ACC (adaptive cruise control), trapa panoramica, diferential sport, cutie automata in 7 trepte cu padele pe volan, quattro (because winter time is quattro time).
      Upgrade-urile pe care le are pot sa spun ca sunt inexistente, admisie Integrated Engineering, soft stage 1, x-pipe. Pe viitor, daca e cuminte si nu mananca prea multa benzina si ulei, poate va primi o evacuare de la AWE si un DSG tune de la Integrated Engineering   






  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri