Jump to content

Golf GTI PP DSG - 2016


stamir

Postare recomandată

Pai la mk5 parca erau altele costurile de productie, adica s-au bagat bani seriosi in acel Golf. Asa stiam.

Intre timp insa...multe lucruri s-au schimbat (si nu mereu un bine..).

 

Link către comentariu

Da, asa e. Dupa gustul meu, in GTI mk5 se sta mai bine.

Am uitat sa mentionez un alt aspect spectaculos al masinii mele. Frinele! Pachetul performance merita fiecare banut doar pt asta.

Link către comentariu

Daca pina acum a fost doar de bine, iata si o problema ciudata, aparent rezolvata. As aprecia sfaturile voastre, idei, experiente.

Duminica trecuta mergeam usor pe una dintre stradutele din spatele magazinului Tomis cind, deodata, poc! Fâs! Dupa citeva secunde se aprinde martorul lichid racire nivel minim. Abia apuc sa ma dezmeticesc, gasesc un loc si trag pe dreapta imediat. Ridic capota, vasul de expansiune gol, antigel imprastiat peste tot. Dupa ce s-a racit un pic, imi bag nasul si vad un furtun desprins, cel care iese din vasul de expansiune si intra in ceea ce cred ca este pompa de apa. In imagine, dreapta sus, se vede un furtun cu o linie longitudinala cu marcaj intrerupt de culoare alba. Marcajul nu imi apartine, facut cu markerul din fabrica, presupun un fel de quality check.

Sun la Porsche asigurari, imi raspunde o doamna draguta si peste o ora vine platforma, incarca masina si o lasam la Darius Motors. Am avut noroc ca era un inginer de treaba care avea treaba si duminica si mi-a bagat masina, spunindu-mi sa trec luni dimineata.

Luni am aparut la service. Dupa citeva ore de verificari, testari, mi-au zis ca intr-adevar acel furtun e cu autoclipsare si din motive necunoscute a sarit. L-au reclipsat, au bagat antigel si mi-au dat drumul. Motorul, pompa etc. in buna stare. Mi-au spus sa revin maine, dupa o saptamina, pt a-mi trece in carte operatiunile facute si pt reverificare. In procesul verbal nu au mentionat nimic de furtun, doar au zis ca au verificat martorul nivel lichid racire, verificat masina si gasita ok. Mi s-a parut ciudat si mi-au zis ca e posibil ca vw sa considere acel furtun ca fiind parte integranta din pompa de apa, ca ar bloca masina etc. Ramine de vazut maine ce imi vor trece in carte dar as vrea sa se mentioneze ca antigelul a fost schimbat in urma pierderii totale datorate desprinderii acelui furtun. Ma gindesc ca daca se mai intimpla peste 2 ani ma va ajuta.

Altfel, foarte multumit de cei de la Darius, amabili, eficienti.

Voi ce ziceti? Multumesc frumos

IMG-20170721-WA0038.jpg

Link către comentariu

Eu am zis ca niciodata nu mai plec din Service, daca duc masina cu o problema, fara fisa de intrare in service in care sa fie stipulat: ce reclam eu, ce operatiuni au facut ei si ce au gasit si care sunt recomandarile lor. Am "alergat" anul trecut 3 luni de zile (trei !) dupa o fisa de acest gen in urma deplasarii in service cu problema cu zgomotele pe sub masina, si dupa aproape 3 luni, cu telefoane la sefi, etc, de-abia de-abia am primit un mail care oricum nu descrie prea bine interventia.

Drept urmare am zis ca alta data nu mai sunt baiat bun. Bineinteles, sper ca nu va mai fi cazul niciodata, dar totusi...

 

Link către comentariu

Gata, au scris in carte ca au fixat furtunul de la pompa de apa. Masina e ok, nu s-a mai desprins nimic. Benzina buna si drumuri frumoase de-acum

Link către comentariu

@stamir : frumoase poze cu masinuta, ca de obicei.

Ref la subvirare, sa stii ca un aport important - negativ- in povestea asta o au rotile. La 17'' ai mult talon, iar cei 350NM "imping" bine in talonul anvelopei. La 18'' e cu totul alta viata. Dar, daca vrei sa folosesti masina pentru drumuri de pamant, gen poza aia cu turnul, atunci ramai la 17''

Cat despre reducerea de costuri, da, e sesizabila din plin la MQB, din pacate. E pretul pe care il platim pentru tehnologie si progres :( 

Nasoala povestea cu furtunul declipsat, bine ca s-a terminat cu bine aventura...

Tot sper sa ne vedem vara asta, mai bagam o "fisa", in august ? 

Link către comentariu

Nici o problema. Da un telefon cind te hotarasti sa ajungi. Eu pe 30 urc in Piatra Craiului pt vreo 5 zile, ma intorc pe 4 august.

Da, cred ca rotile de 18 ajuta mai mult. As vrea sa conduc un Gti 7 cu roti 18, altfel sint multumit cu 17. Totusi cred ca si directia e mai lenta la astea de 17. Am testat un GTI ca al meu insa doar pe o portiune scurta, drum bun, in Mamaia. Directia era cu siguranta mai rapida, nu a fost o impresie. Cind se vor uza Dunlopurile din dotarea initiala voi baga anvelopele de iarna pe rotile originale si voi lua ceva after market de 18 plus gumele aferente. Ma tenteaza Borbet New A.

 Nu am de gind sa o bag pe drumuri din alea dar era un indicator spre o manastire si am zis sa o vad. Dupa 500 m am renuntat, am oprit doar la turnul ala

Link către comentariu

@stamir: bun, eu "aterizez" in zona imediat dupa Sf. Maria.

In ceea ce priveste directia, cu siguranta e mai "crisp", mai directa in raspuns cu 18. Mai ales la directia progresiva pe care o are Gti-ul se simte lucrul asta.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inca un detaliu legat de reducerea costurilor. Au stat ei si s-au gindit bine, nu-s deloc prosti cei de la marketing. Au salvat ceva bani cu oglinda retrovizoare fara rama. In pliante e prezentata ca o realizare deosebjta in materie de design si ca si cum clientul este rasfatat si privilegiat ca i se ofera asa ceva. Nu arata rau, recunosc dar cred ca scopul a fost sa taie din cheltuieli. In acelasi timp, spunind repede ca intentia a fost sa iti ofere ceva cool nimeni nu mai sta sa analizeze asta. 

Link către comentariu
  • 1 year later...

Salutare si la multi ani

Au trecut 2 ani de la achizitie. Am atins 20,000 km, nici o problema, merge ca unsa.

Acum cu roti de iarna, Borbet V si Conti TS850P, 205/50/17. 

Masina e tot stock dar ma bate gindul la o evacuare Clubsport S. Am vazut-o la un coleg pe forum si mi-a placut mult

IMG-20190111-WA0000.jpg

Link către comentariu
  • 7 months later...

Salutări tuturor.

Acum o săptămână îmi apare un avertisment: "eroare atelier. Părăsiți autovehiculul Numai in pozitia Parking".

Eroarea apărea random, ba cînd porneam mașină, ba în mers, ba după ce opream mașină și o puneam in Parking. Uneori dispărea după ce opream mașină, alteori de la sine, in timpul mersului.

Altfel, totul mergea normal din toate punctele de vedere (cutie, motor, esp etc.).

Verificat la service, au zis că trebuie inlocuit ansamblul schimbătorului și intră în lucrările de garanție.

Din ce am mai citit, exista un buletin de service dar nu știu dacă se califica la rechemari.

Mâine la service pt schimbat. Plăcut impresionat de Darius Motors. Luni verificare, mâine piesele sunt disponibile și mașină programata pt lucrare

Link către comentariu

Nu e mecatronicul, este 'maciulia' cu toata partea electronica. 

Parca a mai avut colegul cu Golful Alltrack aceeași problema. 

Link către comentariu

Am schimbat chestia. Acum se simte un pic "jerky" in lipsa altui cuvînt la acest moment.

Altcineva cu experiență similară?

Le mai fac o vizita

Link către comentariu

Da, văzut, verificat, constatat. Schimbătorul agata din N spre D și intră cu hopuri in P. Miercuri din nou la service pt rectificare.

Mișto, pe timpul meu, că un CTC la terminarea lucrărilor nu puteau face

Link către comentariu

O întrebare pt cei cu experiență: nu mi s-au dat nici o hârtie după intervenție doar s-au făcut o intrare în cartea de service la rubrica lucrări în garanție.

Nu ar trebui și un document separat? Dar pt vizita pe care o voi face pt rectificare deoarece nu au instalat shifter-ul cum trebuie?

Sint un pic confuz căci nu nu vad cum te poți proteja în calitate de consumator. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata, s-a rezolvat in 30 min. Au reajustat niste cabluri. Puteau face asta de la început dar, mă rog, s-a terminat cu bine

Link către comentariu
  • 2 months later...

Inca o luna pină la aniversarea a 3 anișori. Normal, bateria a murit.

Ce naiba e in neregula cu VW? La GLK am bateria originala și face 7 ani!

Acum, va rog, ce recomandări aveti pt o baterie buna? Brand, specificații (amperaj, tip etc).

Multzam

Link către comentariu

Nu are treaba VW, aparent atat tin astea EFB \ AGM... Si mie, la Leon, mi-a murit bateria dupa 3,5 ani (si la GT dupa 6 luni :)) )

Daca masina mai are garantie poti incerca inlocuirea ei pe garantie. Daca nu, poti sa vezi aici:

 

Link către comentariu

Din ce stiu eu, bateria are garantie 2 ani, 3 ani e durata de viata data de producatorul ei. Recomandarea mea e sa incerci sa iei una OE din surse alternative, pe cod, eu am gasit la 50% din pretul de reprezentanta si bonus nu necesita codare. 

Link către comentariu

Aha, habar n-aveam că îi trebuie codare. Treabă e că sint plecat din țară și a rămas nevasta mea să își bată capul. 

Ce se întâmplă dacă o pun unii care comercializează baterii și asigură livrare plus montare? Ce se întâmplă dacă nu o codezi? Ignorant, știu. E nou pt mine

Mașina are garanție 4 ani. Am prins o promoție cu 2 de la VW si 2 de la importator

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!