Jump to content

Recommended Posts

andrusel

Cauta unul de sharan de la dezmembrari(se gasesc in jur la 150 ron) si iei de pe el placa,nu te mai "scarpina cu mana dreapta la urechea stanga" .Si eu am avut o problema similara cu eroare pe ventilator care imi dadea batai de cap si am rezolvat-o cu alta placa de la un webasto luat de la dezmembrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ady84

Asta era si ideea de a inlocui placa de pe un incalzitor D5WZ cu sigla Audi cu  o placa pt acelasi model de incalzitor D5WZ cu sigla Mercedes.882114497_Modulnou.thumb.jpeg.b9018705abbd5b00910295cee5459308.jpeg

 

Problema se punea cum pot sa sterg erorile de pe modului Mercedes pentru ca nu il vede cu VCDS. Am inteles ca nu se pot sterge decat cu interfata originala. In concluzie voi mai cauta modulul de comanda pt D5WZ dar cu o sigla din grupul VAG.

Edited by Ady84

Share this post


Link to post
Share on other sites
crocodill

Nu poți să citești un modul de Mercedes cu softul de vw. Sunt codate să recunoască și să vb in limba mașinii pt care a fost codat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MOSU_XXL

Salutare colegi, ma puteti ajuta si pe mine cu niste  informatii legate de sirocoul de pe sharan din 2002. Am inlocuit sirocoul cel vechi nu mai functiona cum trebuie picura motorina cand pornea pe la teava de esapamet si se oprea (posibil sita infundata), acum problema este ca porneste, merge in jur de 1 minut si se opreste, iar peste 1 minut porneste si tot asa (verificat dimineta cu vcds in 18. aux. heat .apa ajunge foarte repede la peste 100 de grade  cat merge si scade imediat la sub  40 de grade cat nu merge) pompa de recirculare se aude cum bazie, erori pe vcds nu am, apa sta la 90 de grade, caldura baga, prea multe teste nu am putut sa fac ca e inca cald afara si nu porneste sirocoul. Mi se pare ciudat sa functioneze cu porniri si opri asa dese. Astept ajutorul dvs, ms anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
crocodill

Salut.

Ia verifica sa nu îți dea eroare de supraîncălzire. Daca auzi pompa și ești sigur că pompează apa, verifica sa nu fie înfundat caloriferul de pe spate. Am patit-o eu. E crimă să îl dai jos și să îl desfunzi! Când faci test și este cald afara da la maximum căldură , mai faci rost de ceva timp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MOSU_XXL

Salut, ms de raspuns, a fost inlociuta si pompa de recirculare, cea veche am verificat-o jos de pe masina si intradevar mergea cu intreruperi. Am facut proba cu alta pompa (reconditioanta) inainte sa o montez si mergea, dar sirocoul la fel functona, se incalzeste apa foarte repede in cca 2 min si scade la fel si nu imi dadea eroare de supraincalzire. ieri dimimineata mi-a aparut eroare de supraincalzire, am sters-o si a functionat tot cu opriri si porni dese fara erori.. Azi dimineata la fel a pornit si sa opri imedeiat cu eroare de supraincalzire, am sterso  si a aparut din nou, iar cand am oprit moturul nu se aude pompa cu bazaie,  sigur a cedat.

Posibil sa nu fi functionat cum trebuie pompa de recirculare de la inceput? sau sa fie vreun defect electric ? iar daca caloriferul din spate ar fi infundat nu ar fi trebuit sa bage doar aer rece? si cum pot sa-mi dau seama daca este infundat? 

Crocodill a-si dori sa vb. cu tine la telefon daca se poate, Ms mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
crocodill

Salut. Daca ar baga rece pe spate ar însemna că nu mai trece apa prin el deloc. Apa trece prin el dar nu la debitul necesar. Prin urmare apa din încălzitor circulă prea încet prin el și ajunge sa o fiarbă .Ca să verific caloriferul am demontat apărătoare care vine peste aeroterma din spate , am unit furtunele și am pornit încălzitorul . Daca nu intra in eroare de supraîncălzire e caloriferul. 

Daca elimini pompa și ști că este buna alta varianta nu poate fii daca se supraîncălzește, nu ai nici o obstrucție pe traseu. Caloriferul din spate este predispus la înfundare deoarece majoritatea sharanurile au mers o perioadă îndelungată fara pompa din fata funcțională aia in concluzie un debit scăzut de lichid de răcire prin aeroterma spate. Lichidul circulând cu viteza mica va depune mizerii in celule caloriferului , cum un rău când ajunge la ses și încetinește curgerea depune toate sedimentele aduse de la munte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mortekay

Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-007.clb

Control Module Part Number: 7N0 963 272 C
Component and/or Version: Standheizer 044 4840
Software Coding: 0031142
Work Shop Code: WSC 41461 002 1048576
VCID: 3566B9FB5C52D196BE-8060
 

01407 - Flame Extinguished
       000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault
Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 135
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Start Temperature: 31.0°C Temperature: 36.0°C Voltage: 12.21 V

 

Cand este frig webastoul porneste automat si nu am ce face 
Atunci cand se aude ca porneste webastoul incepe un fum puternic de sub masina din dreapta jos

Tot asa face dar cu mai putin fum cand activez din telecomanda incalzirea si la fel nu pot sa las prea mult pt ca ventilatia baga fumul in masina

Altceva care mi se pare diferit ca la inceput cand activez din telecomanda incalzirea:
parca nu mai baga asa cald in masina ca la inceput. Pe gurile de aerisire din fata este cadut si aproape rece pe toate 4 gurile pe spate. Inainte baga cald bine si in spate
Oare scap doar cu o curatare a sistemului? Am programat sa l dea jos si sa l duc la curatat.
 

Edited by mortekay

Share this post


Link to post
Share on other sites
golf3ale

SAlut,detin un Sharan din 2006 dotat cu 7m3815071b ,adica d5z-f si am facut o diagnoza unde a rezutat eroarea 65535 Internal Control Module Memory error.

Ce pot face in acest caz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

schimba modulul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MOSU_XXL

Va salut, multumesc lui  Crocodill pt. informatii necesare, intradevar era caloriferul din spate infundat. Am dat aparatoarea din spate jos care acopera aeroterma si am pus un furtun transparent de legatura sa vad daca circula apa cum trebuie, si spre bucuria mea a functionat sirocoul cum trebuie. Asa ca am inceput curatarerea caloriferului, am dat toata componenta jos care cuprinde aeroterma si caloriferul, am bagat otet in el si cu ajutorul unei pompe suplimentara am lasat sa circule apa si otetul prin el pana a iesit curat, l-am montat inapoi si in 15 maxim 20 de minuta apa a ajuns la 90 de grade in bord. Va multumesc inca o data si Sarbatori Fericite !!!

Edited by MOSU_XXL

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosmin cocu

buna seara.

zilele trecute am observat ca am cateva fire rupte din mufa de la incalzitorul auxiliar de pe masina.

problema este ca nu pot sa-mi dau seama unde a fost fiecare , pt a putea reface lipiturile.

ma poate ajuta cineva cu o schema cu pozitia in mufa , a fiecarui fir?

mentionez ca este vorba despre un Sharan 1.9tdi, 115 cp, fabr 2001, cod motor AUY.

Multumesc,

Cosmin

Share this post


Link to post
Share on other sites
josca

Legaturile pentru D5WZ motor AUY 2003.

test.xps

Share this post


Link to post
Share on other sites
cornel8555

Buna seara. Am un sharan BRT cu sirocou eberspacher D5S-F cu panou de control . Pe VCDS  nu vede nimic pe 18.aux heating asa ca am luat o interfata /pinout si control box-ul era blocat cu erorile 15 si 17cauzate de overheating... am sters erorile , a pornit dupa scurt timp( aproximativ 10min) a intrat iar in overheating... am vazut un furtun obturat la iesirea din sirocou, l am schimbat iar acum isi face overheating in 2-3min... am verificat pompa de recirculare,  la mine e langa filtru de motorina , merge bine.... pompa de recirculare e pusa sa traga apa din motor si sa o bage intr un T pe conducta sirocou -calorifer bord (mie imi pare ciudat modul asta de conecrare)... apa calda din sirocou nu pleaca, nu se incalzeste conducta .... ceva sfaturi? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
dani3lxxl

@Ady84  ai mai reusit ceva cu incalzitorul de Mercedes? am si eu unul de sprinter doar ca e D5WS....pe masina avand tot D5WS si nu reusesc sa il fac sa porneasca! cu ce program/interfata as putea sa ma conectez sa ii fac o diagnoza?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D
On 14.01.2020 at 19:22, cosmin cocu a scris:

buna seara.

zilele trecute am observat ca am cateva fire rupte din mufa de la incalzitorul auxiliar de pe masina.

problema este ca nu pot sa-mi dau seama unde a fost fiecare , pt a putea reface lipiturile.

ma poate ajuta cineva cu o schema cu pozitia in mufa , a fiecarui fir?

mentionez ca este vorba despre un Sharan 1.9tdi, 115 cp, fabr 2001, cod motor AUY.

Multumesc,

Cosmin

Atasat, documentul

Sharan_D5WZ.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teo23

Salut. Am incercat si eu sa montez un modul de control cu telecomnda si acum am erori si nu ma mai lasa sa intru la canal 18 sa il repornesc. Am verificat firele si par la locul lor. Ce pot sa ii fac?

85A5C7B4-5D4D-43FF-A168-1BB8B9E5359C.jpeg

43EEB283-FBFC-4036-8878-931B6DC01F13.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Ce masina este, ce an?

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet
2 hours ago, Teo23 said:

Salut. Am incercat si eu sa montez un modul de control cu telecomnda si acum am erori si nu ma mai lasa sa intru la canal 18 sa il repornesc. Am verificat firele si par la locul lor. Ce pot sa ii fac?

85A5C7B4-5D4D-43FF-A168-1BB8B9E5359C.jpeg

43EEB283-FBFC-4036-8878-931B6DC01F13.jpeg

Verifica sigurantele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teo23

 Masina e vw sharan 2012. M-am uitat la  cele din tabloul de lang baterie dar nu pare nici una arsa. Curent vine la , el dar cred ca e o problema la mufa aia cu 8 pini..sau din neatentie am facut un scurt cand am umblat sa ma leg cu firele de la modulul de comanda.

  Nu stiu unde sa ma duc sau ce sa fac sa isi revina. 

Edited by Teo23

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Verifica intai alimentarea,direct in mufa de pw webasto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teo23

Cu ce pot sa verific daca mufa aia cu 8 pini primeste semnal sau curent? Puteti sa imi trimiteti o poza cu mufa sa vad daca sunt puse bine firele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

SE verifica conform schemei electrica alimentarile, masa si ce mai are pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teo23

Salut. La sharan 7n in afara de tabloul cu sigurante de la motor si cel de sub volan, mai este vreunul in alta parte? Am schimbat azi mufa aia cu 8 pini..tot nu comunica cu el. Saptamana viitoare ma duc la cineva care le repara . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Siguranta care alimenteaza webasto este cea cu nr 21 din cutia de la motor.

Edited by Al Bundy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri