Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

La unele nu merge decat cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest cod 7M3963319 bujia este Beru GH001, este la pret de la 111 lei pe un site ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vagcom se conecteaza numai daca apresi pe butonul de pornire de pe programator , altfel nu il vede vag com .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am aceasta eroare si imi sta martorul motor aprins si imi scrie in bord abgas werkstatt

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No SW: 038 997 016 K    HW: 028 101 114 5

   Component: R4 2,0L EDC G000SG  0811  

   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D0302812

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 11111 111 11111

   VCID: 264310139212D62ECEF-5000

 

Si inca o eroare la cilindrul 3 inainte de aparitia becului la a 2 probleme banuiesc ca este din cauza contactului


Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 

            P0673 - 000 - Electrical Fault

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Torque: 244.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 11.63 V

                    Bin. Bits: 00001100

                    Temperature: -7.2°C

                    Bin. Bits: 00110000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e eroarea de pe motor? In plus exista topic dedicat ptr acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. De unde as putea cumpara un Teu de alimentare cu motorina pt webasto? Vreau sa il pun pe Tur si eventual cu o supapa de sens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu webasto se alimenteaza direct din rezervorul masinii , posibil sa gasiti la dezmembrari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Td te contrazic.

La comanda Webasto, eberspacher, controlerul da comanda la  pompa montata  pe furtunul ce vine din rezervor.

Daca masina e cu botul in jos motorina va curge singura, in cazul in care nu ai avea montat pe furtun pompa, gen principiul vaselor comunicante.

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ați avut dreptate, colegi, doar cu butonul și motorul pornit a văzut sistemul de incalzire.

Și, respectiv, și erorile ce le-a memorat:

01492 - Function lock-out

35-00 - -

01409 - Repeated-out

35-00 - -

01409 - Repeated-out

35-00 - -

01413 - dosing/metering pump (v54)

29-00 - short to ground

01409 - Repeated-out

35-00 - -

Are sens sa desfac pompa aceasta, se repara aceasta problema sau sa caut alta pompa, știe cineva din experiența?

Modificat de iPantazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rectificat

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01413 - dosing/metering pump (v54)

29-00 - short to ground

Are sens sa desfac pompa aceasta, se repara aceasta problema sau sa caut alta pompa, știe cineva din experiența?

Nu ai ce desface la ea. E capsata. Daca e short to ground, e in scurt. Cauta alta. Ai grija sa fie de Eberspacher, nu Webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat sa desfac una dar e tare copt plasticu, se sparge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merci pentru sugestie. Deja e clară direcția, caut pompa...

Succese vouă, tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am scris si eu , ca webasto se alimenteaza din rezervor , normal ca alimentarea se face prin pompa .

 

Poti sa o alimentezi si din o galeata , pompa isi ia cat ii trebuie , functioneaza pe baza de impuls din webasto , dar sa alimentezi de pe retur , sincer nu mi se pare ok , pentru ca din schema , pompa se alimenteaza cu sorb individual din rezervor , si isi trage cat vrea , nu este o pompa de inalte inainte sa i faca presiune .

 

Am si passat , si are sorb in rezervor , mai am un prieten care a achizitonat un webasto , si are furtun pentru rezervor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial se alimenteaza cu un stut suplimentar in rezervor. In schimb daca masina nu are pompa electrica (Si nu toate PD-urile au, dar cu siguranta ALH, ASV, AGR NU au) se poate lua motorina inainte de filtru sau putin mai riscant dupa filtru.

Am gasit Teu OEM Webasto cu cod 9001344 cu dimensiuni 8-4-8 mm, am dat 10 lei si am rezolvat. Eu il voi monta de unde ies tevile si se cupleaza cu furtunele, in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te astept la Iasi sa dai o bere. :RO flag:iPantazi.

Modificat de lupogt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara doamnelor si domnilor posesori de Sharan , desi va urmaresc din anomimat de un an ieri am decis sa fac cont si sa reiau cap coada subiectul incalzitorului auxiliar , ca asta are masina si nu incalzitor de stationare , cel de stationare e acela care duce jetul de aer cald in habitaclu intalnit la camioane , tractoare , etc care desi asemanatoare constructiv se bazeaza pe alte sisteme , auxiliarul incalzeste lichidul de racire al motorului , trecand prin aeroterma / climatronic pentru a incalzi habitaclu pe cand stationarea da o sursa directa de caldura catre habitaclu .

Singura masina pe care am detinut Stationare a fost un BMW 525 Tds care directiona jetul de aer cald direct prin Clima , cu motorul oprit si primele 2 trepte clima pana ii permitea protectia descarcarii bateriei , care evident nu incalzea lichidul de racire , deci nu ajuta cu nimic pornirea la rece !!

Revenind la Auxiliar , sunt oarecare familiarizat cu ambele sistemele , mai mult Wabesto decat Eberspacher fiind sofer de camion si evident neFERICIT posesor de un sharan 2.0 tdi 2006 ( inmatriculat ) am si eu o problema , desi hilara as putea spune , in timp ce dumneavoastra va chinuiti sa il porniti eu ma chinuii sa-l ......Opresc!!

Este vorba despre Eber . Hidronic D5 WZ

Sistemul functioneaza corect , fara erori , porneste corect , fara mirosuri fara fum , isi dozeaza fortele dupa cerinte , si acum vine problema , desi dupa atingerea temperaturii la drum lung sau timpi de functionare mai mari de 30 minute in care isi face treaba cum.trebuie si isi incheie treaba cum trebuie , daca merg cu masina mai putin timp , nu atinge temperatura sau timpul de lucru , desi face oprirea alimentarii cu motorina , arderea resturilor si racirea , ventilatorul ramane pornit in un regim mic de turatie , ( similar ca cel de la terninarea ciclului corect de oprire ) evacueaza pe esapament doar aer rece din ce impinge ventilatorul si nu se opreste , testat in diferite ocazii depaseste cu mult cele 2 minute , cel mai mult am rabdat 17 minute !!

Problema nu ar fi deranjanta daca s-ar oprii si nu ar descarca bateria , desi dupa cum vad nu are intentia .

Cum am spus pe test nu arata erori , deci in teorie in interior ca si electrica /electronica ar trebuii sa fie totul corect ,teoria ca teoria , dar practic totusi ce ar putea conduce la schimbarea de comportament intre functionari , banuiesc ca nu am fantome sau dracusori carora le place zgomotul acela sau ,, vantuletul ,, produs .

Cum testul nu ofera un diagnostic al placii baze si nu am gasit un centru Eber prin jur momentam l-am tras pe ,, linie moarta ,, si ma bucur de incalzirea in scaune :D :D

Dinn experienta mea cu aceste dispozitive ( mentenanta si mici reparatii ) functionatea se bazeaza pe senzatia termica simtita de termocontactul din spatele protectie de plastic de la stergatoare , degeaba senzorul de temperatura exterioara arata x grade ca el simte y , unele intalnite de mine , ce e drept cu programator mai mult , nu functioneaza in rezerva , dau eroare pe ecran si se opresc indiferent ca sunt auxiliare sau stationare si altele da , functioneaza pana la ultima picatura de motorina , iar legat de bujie , la fel ca cele incandescente de ajutor la pornire cu timpul se umplu de funingine si de aici probleme in functionare si de multe ori isi pierd din randament din cauza suprasolicitarii exemplu funinginea depusa pe ea , sita si camera de ardere , nu asigura temperatura optima , senzorul de temperatura si el poate fi ,, obosit ,, si citeste o valoare gresita si da comanda ca centrala sa dea mai multa putere in bujie , suprasolicitand intreg sistemul , motorina are si ea importanta ei , slaba calitate , slaba functionare si fara biodiesel pentru ca are multe grasimi care produc multa funingine cu.efecta asupra pornirii /opririi , aerul aspirat sa fie curat si la debitul cerut iar evacuarea libera .

Ca o idee , pentru cei din tari mai ,, calde ,, unde negativ se sta in pe la 0 grade si unde pornirea motorului nu e asa de greoaie ca la -15 /20 cum ar suna un incalzitor de stationare programabil timp / temperatura gen siroco camion ??

O seara placuta !!

Ps : scriu de pe mobil asa ca imi cer scuze de eventualele greseli de ortografie .

Modificat de Mario Bandit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul de sub stergatoare este decalibrat, sau firele sunt intrerupte ai toate sansele sa functioneze defectuos. De aici incepe si distractia...... pacat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banditule, n-are treaba cu senzorul ala. El doar te lasa (sau nu) sa pornesti sirocoul in functie de temperatura exterioara (la fel ca la clima).

In momentul in care iei contactul, sirocoul trebuie sa se opreasca integral (dupa un ciclu de racire de aproximativ 100 secunde).

Daca sirocoul functioneaza bine, nu are voie sa se imbacseasca. Nici bujia, nici arzatorul, nici altceva din el.

 

La tine e defect ECU. Si decat sa cumperi alt ECU (in jur de 300E), mai bine iei alt sirocou complet de la dezmembrari.

 

Esti cam in ceata cu functionarea unui sirocou.

In primul rand, exista sirocouri ce incalzesc direct aerul (gen Eberspacher Airtronic), se monteaza cu precadere pe camioane si sufla in habitaclu direct aerul cald. Nu incalzesc apa.

A doua categorie de sirocouri sunt cele ce incalzesc lichidul (ex. Eberspacher Hydronic), le gasesti in special pe autoturisme. Ele incalzesc apa din circuitul mic de racire (motor-calorifer din bord).

 

Aceasta din urma categorie poate fi:

- auxiliara. Functioneaza doar cu motorul pornit, neavand comanda pentru pompa de recirculare proprie. Daca le pornesti fortat, se opresc cu eroare de Overheating.

- stationara. Functioneaza independent de functionarea motorului, are propria pompa de recirculare a apei iar unele comanda si pornirea aerotermei cand temperatura apei depaseste 30 de grade.

 

senzorul de temperatura si el poate fi ,, obosit ,, si citeste o valoare gresita si da comanda ca centrala sa dea mai multa putere in bujie , suprasolicitand intreg sistemul 

De unde le scoti? Bujia functioneaza pana senzorul de flaca simte prezenta acesteia. Apoi la revedere. Nu are ea ce comanda sa dea si nici cine sa suprasolicite sistemul.

Pacat ca n-am salvat un grafic de functionare in diagnoza, sa vezi ce clare devin toate.

La Webasto e altceva. Nu are senzor de flacara. Rolul lui e preluat de bujie, dupa ce e oprita alimentarea acesteia.

 

Imi tot racesc aici gura degeaba, fiecare vine cu propriile teorii despre functionarea sirocourilor.

E plin netul de documentatii despre Webasto/Eberspacher. Luati si cititi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru ca suntem pe sharan topic , va intreb si eu , de ce nu se incalzeste si motorul daca ii dau drumu la sciroco ?

Imi da caldura numai pe furtunele de la calorifer , am vazut ca ar avea ceva supapa vacumatica pe circuitul de apa , dar nu sunt sigur daca ii de acolo , sa blocheze aia circulatia apei , sau ce rol are supapa aia acolo .

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. E o electrovalva de comutatie. Are 2 stari:

1 - iti incalzeaste doar apa din calofirer

2 - iti incalzeaste apa din calorifer + apa din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are pin cu fir, pt climatronic in conectorul D1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule Cosmin , cu tot respectul nu sunt deacord cu dumneata , clasificarea ramane , auxiliar si stationare nu aer lichid , catalogarea se face dupa utilizare nu dupa constructie si / principiu de functionare .

Cum am scris si mai sus , incalzirea auxiliara e acea care are rolul de a incalzi lichidul de racire de la motor motorul , ca acesta sa recupereze regimul optim de functionare rapid la temperaturi scazute implicit incalzirea habitaclului , care cade pe plan secund

De stationare , care incalzeste habitaclu , nefiind nevoie de incalzirea motorului si actionarea aerotermei , un sistem mai economic din toate punctele de vedere .

De aici ca sa impace un moft al urilizatorilor , producatorii ca sa nu puna doua sisteme in paralel au decis sa faca un sistem mixt , pornind de la auxiliar , doar ca pentru asta au pus un sistem paralel de alimentare cu tensiune tocmai pentru a nu termina bateria principala.

Incercarea de a porni manual un auxiliar simplu ca mai apoi sa porneasca clima pentru habitaclu mie unu mi se pare riscanta tocmai din ce spuneam mai sus , riscula de a ramane fara tensiune in baterie , motorul caldut si habitaclu , dar totusi pormirea necesita foarte multa tensiune si forta , aperaj . Am observat comentarii , baterie buna nu sa intamplat , dar asta nu inseamna ca nu se poate intampla , deci ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-ai amestecat de le-au luat dracii.

 

De stationare , care incalzeste habitaclu , nefiind nevoie de incalzirea motorului si actionarea aerotermei , un sistem mai economic din toate punctele de vedere .

Vrei sa-ti demonstrez pe una din masinile mele ca incalzirea stationara (pornita din telefon) si fara pornirea motorului, incalzeste atat motorul cat si circuitul din calorifer? Iar pe o alta masina, tot incalzirea stationara imi incalzeste si habitaclul (porneste aeroterma la peste 30gr apa) pe langa motor? 

 

De stationare , care incalzeste habitaclu , nefiind nevoie de incalzirea motorului si actionarea aerotermei , un sistem mai economic din toate punctele de vedere .

De aici ca sa impace un moft al urilizatorilor , producatorii ca sa nu puna doua sisteme in paralel au decis sa faca un sistem mixt , pornind de la auxiliar , doar ca pentru asta au pus un sistem paralel de alimentare cu tensiune tocmai pentru a nu termina bateria principala.

De ce ar pune 2 sisteme??  :tuktuk:

Monteaza sistemul de care e nevoie si face tot ce trebuie.

 

Repet:

- Sirocoul in regim auxiliar porneste/incalzeste EXCLUSIV odata cu pornirea motorului (de ajutor sau auxiliar, dupa cum ii spune si numele). Si da, nu il poti porni ca stationar pentru ca nu are cine sa recircule apa si intra in protectie. Am spus-o si mai devreme. ASTA e riscul major. Nu faptul ca-ti goleste bateria, care e doar un mit. Ca o paranteza, sa-ti spuna colegul Andreisss caruia i-am montat recent un Webasto cu actionare aeroterma, cam de cate ori s-a jucat cu el in 2 saptamani, cu bateria de 11 ani si a pornit perfect chiar si la -10 cat a fost in preajma Sarbatorilor.

 

- Sirocoul in regim stationar (atentie, diferenta e in modul de comanda si prezenta pompei de recirculare), care functioneaza independent de pornirea motorului si iti mentine apa la 75-80 grade cat vrei tu.

Si da, am omis sa spun ca unele autoturisme au o electrovalva de care amintea si colegul AndreiTd si care comuta pentru a lasa apa sa ajunga si in motor sau incalzeste strict apa din calorifer si atat.

 

Iar clasificarile se fac din mai multe puncte de vedere. Am adus in discutie atat cele pe aer cat si cele pe apa fiindca le-ai amestecat in postul precedent si am vrut sa se faca o distinctie clara, ca nu se mai intelegea nimic de-acolo.

 

Mi-am dat seama ca ai o oarecare experienta in sirocourile de camion (cam cat are orice sofer sau proprietar de camion), dar crede-ma, diferentele constructive si functionale sunt majore fata de astea mici pentru autoturisme. Si nu am nimic cu asta, dar nu mai dezinforma lumea, ca unii chiar iau de bune explicatiile astea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!