Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Salutare, Am facut o diagnoza azi si am gasit acest cod de eroare la incalzirea auxiliara. poate sa imi spuna cineva care ar fi problema? Eu din cate aud porneste incalzirea auxiliara si chiar o aud si in timpul mersului pana ajunge temperatura apei pe la 90 de grade. Zgomotul pe care il aud este ca un zumzait de turbina. Apa mi se incalzeste repede, ceea ce eu cred ca incalzirea auxiliara functioneaza. Care ar fi problema?

Multumesc

post-2110-0-88746900-1449857932_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sterge erorile si vezi daca mai apar.Posibil sa fie erori vechi stocate in memorie.Daca apar din nou,pe masa de operatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce service bun pentru webasto, recomandati în București?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestii

 

Nelu_24 si corcodill, am facut cateva poze la instalatia mea Eberspacher.

In primul rand se pare ca este un update, nu a venit din fabrica cu programatorul situat deasupra oglinzii.

Asta mi-a spus un mecanic care se ocupa cu incalzitoare, se vede in poza cu cablajul de sub prag eticheta pe care scrie "ZUHEIZER" si cele 2 sigurante adaugate in zona bateriei.

Totusi ca sa fie sigur m-am uitat pe sub masina si am desfacut si panoul din spate care acopera zona in care intra furtunul de incalzire, nu am gasit a doua pompa de recirculare, se pare ca nici nu este daca intradevar a fost update.

 

Intre timp am mai incercat un experiment, am legat pompa de recirculare de sub stergatoare direct la baterie ( a pornit si merge continu fara intreruperi ) si am pornit incalzitorul dar tot am primit eroare de supraincalzire, deci totusi nu circula bine apa prin sistem. Am lasat sa mearga la relanti motorul pana s-a incalzit un pic apa, am pus mana pe furtun langa pompa de recirculare si apoi in spate si este diferenta mare.

 

Am ramas fara idei, mecanicul spune ca daca leg a doua pompa de recirculare in zona incalzitorului garantat va functiona.

 

Multumesc

 

post-159895-0-38503300-1450179673_thumb.

post-159895-0-61031400-1450179677_thumb.

post-159895-0-87284100-1450179680_thumb.

post-159895-0-26557800-1450179684_thumb.

post-159895-0-10798600-1450179689_thumb.

post-159895-0-95677500-1450179695_thumb.

post-159895-0-84312100-1450179704_thumb.

post-159895-0-73451900-1450179712_thumb.

post-159895-0-07759300-1450179752_thumb.

post-159895-0-64740100-1450179922_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanta ca-i din fabrica sau nu. E acelasi lucru. Si in fabrica vine kitul complet de la Eberspacher si il monteaza ei.

Nu stiu cum e la Sharan, nu cumva ai vreo electrovalva pe circuitul de incalzire, care sa se blocheze daca nu-i pornit motorul?

Daca varianta asta pica, pompa de recirculare e defecta sau e montata invers in circuit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la izolarea conductelor, este o idee proasta, daca era o idee buna veneau izolate din fabrica dar izolatia mentine umezeala si crapa tevile mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singură variantă pe care o mai ai fost este să schimbi poma de la motor ca . Eu zic ca aia are bube la turbină, poate merge motorul de la pompă dar asta nue o regulă să miste și apă( pale rupte magneți sparți....). Fă rost de o pompa de împrumut și îți garantez ca o să meargă. NU INCERCA SA O DEFACI PE A TA!!!!! Șuruburile pot fii ruginite și se rup , și ai priponit mașină la bordură până îți iei altă pompă. Cu A 2 A pompă obsa meargă cu siguranță ca din 2 pompe va funcționa cea nouă .Poți să dai pompă jos de pe mașină și o probezi în găleată cu apă dacă circulă pa prin ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la toti pentru replay

 

C o s m i n: m-am gandit ca nu e montat din fabrica pentru ca am gasit cele 2 sigurante legate direct la plusul bateriei, 1 este de la programatorul de sub oglinda iar cealalta nu am aflat deocamdata.

crocodill: am a doua pompa de recirculare luata din dezmembrari, i-am schimbat periile si functioneaza, adica suna :) nu am testat-o si am si montat-o in loc la cea veche care PS ( functioneaza si ea, asta am observat dupa ce am facut schimbul cu cealalta din dezmembrari dar de ce nu porneste cand pornesc motorul am sa va mai cer ajutorul mai incolo, deocamdata am legat cea noua direct la baterie ca sa vad ca functioneaza incalzitorul si nu mai da overheat )

 

Dar ce am observat chiar acum si va cer ajutorul ca sa inteleg este ca lasand motorul pornit la relanti 30 min ( fara incalzitor pornit care oricum da overheat ) apa a urcat pe la 70 grade, am pornit pompa de recirculare legando direct la baterie si dintre cele 2 furtunuri care intra in spatele masinii in habitaclu doar cel cu sageata din poza s-a incalzit, celalalt e poate la temperatura masinii dar oricum mult mai rece si nu cred ca ar trebui sa fie asa, poate un pic mai rece dar oricum la o temperatura similara, nu ?

 

Daca bine am cercetat, furtunul care se incalzeste NU este furtunul care trece pe la incalzitor si atunci poate asta ar explica ce a spus C o s m i n ca pompa de recirculare a fost montat invers in circuit ( desi am montato in exact aceeasi pozitie ca cea veche ) ori exista o electrovalva in spate la instalatia unde intra cele 2 furtunuri si e defecta.

 

Multumesc inca odata

 

PS: Mersi pavy de sfat, am sa o demontez, izolatia am instalato in disperare cand nu stiam inca de existenta incalzitorului

 

 

post-159895-0-13717000-1450199381_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai respectat polaritatea pompei??

Dacă treabă sta așa verifica să nu fie înfundat caloriferul din spate. Da exizista o supapă de apă care limitează accesul apei calde în motor când este în regim de încălzire de parcare ,când nu funcționează motorul. Apă trebuie să treacă prin caloriferul din spate , scoate furtunile de la căldură riferul spate , pune o țeavă și scoate de probă din circuit caloriferul din spate. Vezi ce și intampala?!!!!!

Mai revin cu idei.

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un Sharan AUY din 2001 si ma confrunt cu urmatoarea problema: cand sunt temperaturi pozitive( +1-2 grade) sobita merge perfect, cand temperaturile scad sun 0 grade( -2, -3 grade) sobita nu mai porneste. Climatronicul este pe HI tot timpul, si fara ECON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura de sub stergatoare, climatronicul nu are nici o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca temperatura indicata e aceiasi si in bord si pe climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul nu conditioneaza pornirea sirocoului si nici becul aprins la motorina sau alte prostii pe care poate le-ai citit pe forum.

LE: ala de care ti-am spus eu nu este senzorul de temperatura exterioara, este un termocuplu care face ca sirocoul sa nu porneasca vara sau mai exact cand afara sunt peste 5 grade. Problema este ca se mai decalibreaza, scoate-l si fa un strap in mufa, daca e din cauza lui va porni sirocoul indiferent de temperatura, daca nu mai studiezi, sunt mai multe cauze si trebuie facute mai multe verificari.

Modificat de pavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!Unde se afla mai precis acea termocupla de la incalzirea auxiliara?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prins de ansamblul stergatoarelor, pe partea soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am reusit sa fac ceva pana la urma :)

 

Asa cum mi-a spus crocodill ( si ii multumesc ), am scos cele 2 furtunuri de la radiatorul din spate, am pus o teava de plastic transparenta si am legat pompa auziliara pe direct la bornele bateriei.

Apa se vedea ca circula prin sistem dar foarte incet asa ca am schimbat polaritatea la pompa si apa a "decolat", se vedea acum ca are circulatie buna, asa ca repede repede am pornit de la buton incalzitorul si spre bucuria mea nu a mai dat overheat iar apa la motor a ajuns in 15~20 min la 90grade la o temperatura exterioara de 3 grade.

 

Inca o data va multumes :)

 

Dar vreau sa finalizez lucrarea :) si sa depistez acum de ce atunci cand pornesc incalzitorul nu da comanda la pompa auziliara sa porneasca. Dupa cate am aflat de la un mecanic care se ocupa cu asa ceva, ar fi vorba de problema de releu, voi ce parere aveti ?

 

Multumesc

 

post-159895-0-04561800-1450375646_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha... 

 

pompa de recirculare e defecta sau e montata invers in circuit. 

 

Ce model e sirocoul tau? Ce scrie pe el? Ca nu toate stiu sa comande pompa de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

A facut cineva un montaj care sa inlocuiasca programatorul cu ceas ca sa porneasca eberspacherul de pe Sharan ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mai in fata un montaj de pornire cu telefonul , si mai era inca unul la detalii despre curatare erbacher .

Daca o sa cautati o sa gasiti mai multe detalii despre cum se face .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Nu e complicat de facut montajul , se poate face cu 4-5 relee . Problema este ceasul programator . 

Daca le aduni pe toate ajungi la pretul unui kit complect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu pana intr-un punct si mi-a trecut.

Nu merita. Estetic niciodata n-o sa fie ca un programator construit in fabrica. Iar pretul apropiat, daca nu mai mare.

Cumperi unul si gata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Apa se vedea ca circula prin sistem dar foarte incet asa ca am schimbat polaritatea la pompa si apa a "decolat", se vedea acum ca are circulatie buna, asa ca repede repede am pornit de la buton incalzitorul si spre bucuria mea nu a mai dat overheat iar apa la motor a ajuns in 15~20 min la 90grade la o temperatura exterioara de 3 grade...

 

Ceva nu cred ca este bine acolo, mie imi incalzeste Webasto-ul in 7-10 minute toate masina la aceeasi temperatura (Audi A6 4bc5 avant), bine... incalzea ca acum nu mai vrea nici sa porneasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E totul in regula,nu mai speria omul,asa se incalzeste la sharan mai greu,daca mai merge si aeroterma la o viteza superioara atunci si mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!