Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Pai cred ca au cam 2 cm lungime si cam 0.5-1 cm (maxim) grosime,aproximativ,eu i-am luat cu mine si m-am dus in obor si mi-am ales ceva apropiat ca marime si am m-ai pilit din ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Perii pentru flexuri din alea chinezesti se potrivesc perfect fara sa mai piliti, gasiti in piata la moldovenii 5-10 lei maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti grija ce perii puneti, alea de "flexuri china" sau alte aparate de genul sunt pt functionari scurte. Pompa de apa de la Sharan functioneaza cat merge motorul + 2 minue, daca se pun perii care nu sunt pt funtionare 24h se va inchinge colectorul si veti arde motoarele. Va zic ca am patit-0 eu. In 5h de functionare a topit colectorul, cand s-a oprit nu puteai sa pui mana pe pompa. Norocul a fost ca se intampla intampla intr-un atelier. AVETI GRIJA CE PUNETI PE MASINI CA O ECONOMIE POATE COSTA FOARTE MULT!!!!!!

Aveti grija ce perii puneti, alea de "flexuri china" sau alte aparate de genul sunt pt functionari scurte. Pompa de apa de la Sharan functioneaza cat merge motorul + 2 minue, daca se pun perii care nu sunt pt funtionare 24h se va inchinge colectorul si veti arde motoarele. Va zic ca am patit-0 eu. In 5h de functionare a topit colectorul, cand s-a oprit nu puteai sa pui mana pe pompa. Norocul a fost ca se intampla intampla intr-un atelier. AVETI GRIJA CE PUNETI PE MASINI CA O ECONOMIE POATE COSTA FOARTE MULT!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimati colegi va cer parerea in problema mea legata de incalzirea  auxiliara: pe masina am un eberspacher hidronic 2 D5Z-F si la iesirea din iarna a inceput sa imi dea eroarea; pompa dozaj surt la masa ,am schimbato si imi da aceiasi eroare; pompa am verificato la bateria masini prin inpulsuri si arunca motorina;firele care o alimenteaza le-am verivicat si nu sunt in scurt,dar chiar fara pompa conectata imi da aceiasi eroare,m-ai ramine unitatea de comanda;cum se poate verifica? stiti pe cineva care repara unitati de comanda eberspacher? am 2 bucati unitate comanda eberspacher D5Z-F defecte...

   multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Este tare  complicat sa repari unitatea de comanda, cea mai buna si ieftina varianta este sa faci o modificare si sa montezi un incalzitor de generatia anterioara. Sunt cele mai intalnite si implicit si cele mai ieftine la piese si subansambluri. daca ii scoti pompa si ii dai diagnosticare nu o sa zica ca nu o are , da eroare de scurt la masa, nu are cod de eroare pentru lipsa pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as trece la modelul anterior,dar nu stiu cum.

M-am saturat de modelul D5ZF pana in gat.

In fiecare iarna a trebuit reparat,am schimbat unitatea de comanda,acum trei ani,apoi senzorii de temperatura,camera de ardere,etc si in final tot nu merge acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Va salut,

 

 Am o problema cu ceasul programator de la webasto montat pe golf 4, in sensul ca a murit si nu mai pot porni webasto decat cu strap intre plus si comanda, adica sa trec la buton on-off ? 

Unde gasesc un ceas programator mai ieftin din acela oval ? Poate aveti vreunul ramas de la o instalatie defecta ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi asa iau un D3W Z fara programator fiind de pe un autoturism cu programare din bord, am sanse sa-l pornesc cu un programator si eventual cateva piese fiind functional din "spuse" pana in clipa dezmembrarii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Ma tot chinuie de ceva timp o eroare la webasto:

   01414-Combustion-Air Blower(V6)

         16-00 Signal Outside Specifications

In ultimul timp strange 5 erori din astea si nu mai porneste.Probabil e motorasul ventilatorului intepenit,sau merge neregulat,il si aud cum scoate zgomote ciudate.Cu ce a-ti degripat mai bine motorasul si cu ce a-ti uns ? Merge sa dau doar capacul jos de la webasto,fara sa demontez furtunurile de pe el si sa am acces sa fac degriparea lui ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge sa scoti capacul. Trebuie demontat. Sfatul meu este sa desfaci toata unitatea, ocazie cu care cureti si arzatorul si camera de ardere. Posibil ca motorasul sa fie blocat sau sa ia tensiune prea mare

Signal out of specification     ↔     (Signal Outside Specification)
Possible causes:
V6 blocked
Tension on V6 too high
Impeller V6 is loose
Possible solutions:
Reading Measurement Block
Replacing V6
Check / repair wiring and connections
Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut anul trecut,l-am curatat,schimbat garnituri,sita,curatat.Tensiune mai mare de unde sa ia ? Din niste manuale de reparatii al lui vad ca poti sa ai acces la motoras fara sa-l dai jos de tot.....a umblat cineva la el fara sa-l dea jos ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate lucra si sub masina dar trebuie sa demontezi suportul de tabla care il tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

daca vrei sa faci o treaba cum trebuie trebuie dat jos ventilatorul si desfacut in bucati( merge dat jos fara sa il desfaci de pe masina pe tot , ramai cu boilerul atasat de masina si pleci cu ventilatorul cu firele lui scoase din fufa interna), atentie cand desfaci ventilatorul ca magnetii din el nu sunt lipiti de stator sunt tinuti la distanta egala de 2 arcuri in  forma de ''v''.

Semnalul prea mare vine din unitatea de comanda care creste tensiunea ca ventilatorul sa atinga viteza necesara, la depasirea pragului intra in eroare de semnal pre mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am dat pana la urma jos de tot,am pus strap-uri la furtune.I-am desfacut partea electronica ca sa ajung la ventilator.Ventilatorul era aproape blocat de tot,abia il miscai cu mana cu multa forta.L-am degripat,cu un jet de aer suflam in elice si cate un pic de degripant pana si-a revenit complet,i-am dat si un pic de vaselina la capatul axului.Acum se aude foarte bine,dimineata a pornit cu ceva fum,probabil de la atatea incercari de pornire s-a acumulat motorina si acum s-a ars toata.Dupa vreo 7-8 minute nu a mai scos fum.Dar acum am gasit alta eroare,ceva cu open circuit la Air blower.De unde poate sa vina eroarea daca el merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde merg si eu in Buc. la un maestru sa imi reconditioneze "incalzitoru de ceai"? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Espe posibil de la carbunii de la motorul ventilatorului, daca sunt gripati nu mai stau pe colector cum trebuie si calculatorul il vede ca pe un circuit deschis,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ventilatorul merge(se aude),si cand ii dau output test el se aude ok,fara intreruperi.O mai supraveghez si azi sa vad ce face.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal tuturor.de curand mi-am reparat si eu soba(bujia era intrerupta).am schimbat bujia,sters erorile si a pornit...cu un pic de fum la inceput..acu merge struna pana se opreste :D,imi da eraore de supraincalzire-pompa recirculare nu bazaie,nu face nimic e moarta.inainte sa o dau jos sa schimb carbunii as vrea sa verific sa nu fie arsa siguranta.ce siguranta sa verific?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e legata cu 12,dar daca webasto merge atunci siguranta e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujie se gaseste si aftermarket, sau numai oem? Aveti un cod , o poza ceva?

[emoji6]

Modificat de Cata BOSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!